[ inobradovic @ 18.08.2016. 21:43 ] @
interesuju me vasa misljenja kada uporedite astru 1.7 i megana 1.5 oba dizela
(2011 taj model mislim ne znam tacno kojih se sve godina proizvodio)


koji vam se vise svidja i zasto ? koji bi ste uzeli i zasto ?
[ ludidzora28 @ 19.08.2016. 08:40 ] @
1.5 sam vozio ali u Dusteru, firmino vozilo, i imao sam priliku da vozim obe varijante, 90 i 110 KS cini mi se. Ovaj 90KS je pretrcao 150000 km za 2 god. bez ikakvih problema, redovni servisi, sipaj gorivo i teraj. 110KS je stigao malo pre nego sto sam napustio firmu tako da se nisam bas navozao u njemu ali nije ostavio nikakav los utisak u prvih 20000 km.
[ inobradovic @ 19.08.2016. 12:39 ] @
Meni astra lepsa na oko mislim da ima i bolji motor . Nisam vozio ni jedan auto.
[ KrkaCiC @ 19.08.2016. 23:54 ] @
Prijatelj vozi megan malo mladji od pomenutog,isti model,1.5 dCi. Uglavnom vrlo je zadovoljan,pogotovo potrosnjom,a sto se tice motora bez ikakvih problema za nestovise od 150kkm,inace prvi je vlasnik. Sto se tice ostatka auta imao je neki sitan problem,ali to je bilo u garanciji



Pored megana,ima i astru 1.7 dielasa 2009 godiste,takodje prvi vlasnik,i oko 250kkm na satu

Rodjak ima noviju astru,sa fiatovim 1.3 motorom i takodje je vrlo zadovoljan,tako da ne moras samo 1.7 da uzimas u obzir

Tako da izbor je na tebi,koji ti se visa svidja. Naravno bitno je i stanje auta
[ inobradovic @ 20.08.2016. 17:40 ] @
taj motor 1.3 mi je slab, slabi su mi i ovi 1,5 i 1,7 nego zadovoljavaju neke druge kriterijume.

renovii motori 1,5 su imali neke probleme ali to mislim model pre od 2003-2009 svi preporucuju da se izbegavaju,
pa sad ne znam da li su ovi modeli posle 2009 nesto bolji i izmenjeni ili su isti.

kazem astra mi je lepsa na oko, mada to nije presudno kod kupovine auta, da cujemo sta ostali misle ?
[ bakara @ 20.08.2016. 17:46 ] @
Citat:
inobradovic:
renovii motori 1,5 su imali neke probleme ali to mislim model pre od 2003-2009 svi preporucuju da se izbegavaju,
pa sad ne znam da li su ovi modeli posle 2009 nesto bolji i izmenjeni ili su isti.

To nisu isti motori.
[ inobradovic @ 20.08.2016. 18:13 ] @
Predpostavio sam da nisu, objasni nam malo prednosti i mane ovog koji mene zanima ako znas.

Neznam sto ali sve nekako me vodi ka astri .
[ bakara @ 20.08.2016. 20:17 ] @
Ne znam razlike, ali to nisu isti motori.

Ako naginjes ka astri onda uzmi nju...
Ja vise volim renoa od opela, ali ta astra mi se dopada
[ vaske2 @ 21.08.2016. 11:49 ] @
Astra j je odličan i lep automobil. Po Dekrinim izveštajima sa tehničkih pregleda Astra je veoma pouzdan automobil sa procentualno veoma malim brojem kvarova. Renoova prednost je manja potrošnja i značajno tiši 1.5 dci motor. 1.7 Isuzu je veoma pouzdan ali se pokazao kao veliki potrošač u poprilično teškoj Astri koja je mislim najteža u klasi.
[ inobradovic @ 21.08.2016. 16:22 ] @
Kolike su to razlike u potrosnji ? Koliko je to tisi motor, i da li je tisi napolju ili u kabini, mozda je do izolacije ?
[ mjanjic @ 13.01.2018. 09:35 ] @
Ako je u Opelu Delphi elektronika (ne znam kad su počeli Bosch i da li je od neke godine kod svih motora), onda je zaobiđi.

Kod određenog broja primeraka crkava ECU motora i teško da ćeš naći nekoga ko će ti to popraviti - u nekim slučajevima može da se sredi, ali većina elektroničara nema dovoljno podataka i šeme, već uzmu ispravan pa mere napone i sl.

Englezi su tu majstori, ima više firmi koje se bave reparacijom i imaju sav potreban softver za dijagnostiku i verifikaciju nakon popravke, plus godinu dana garancija. Kod njih repariran ECU košta 200 funti (bilo 240€ kad sam poručivao), a kod nas na otpadu košta 250€ i pojma nemaju šta ti prodaju, jedva sam našao za 1.6 benzinca, i ispostavilo se da je u njemu softver za 1.4 motor.

Takođe, kod određenih Astri (i generalno Opel-a) problem je bio sa EGR-om, odnosno čađ se nahvata na senzoru i počne da ludi, majstori uzimali ljudima po 500€ za zamenu, a fabrika je problem rešila izmenama u softveru tako da se signal sa senzora EGR-a ignoriše (tj. samo se na osnovu drugih parametara motora upravlja ventilom/klapnom na EGR-u).

Nekad je ipak jeftinije posetiti ovlašćeni servis, mada je pitanje da li su kod nas tako govorili vlasnicima Opel vozila, ili su ih drali za zamenu EGR-a.


Renault 1.5dCi je imao nekih problema sa diznama kod nas, tj. povremeno se morala raditi reparacija zbog lošeg goriva, tako su mi bar pričali taksisti koji voze Logane sa 1.5dci, nisam čuo nešto tako od vlasnika Clio i Megane modela, mada ih i ne znam mnogo.
[ HoT_Steppa @ 14.01.2018. 09:18 ] @
Citat:
bakara:
Citat:
inobradovic:
renovii motori 1,5 su imali neke probleme ali to mislim model pre od 2003-2009 svi preporucuju da se izbegavaju,
pa sad ne znam da li su ovi modeli posle 2009 nesto bolji i izmenjeni ili su isti.

To nisu isti motori.


Sam motor je u suštini isti ali su dizne, turbo, ECU itd zamenjeni savremenijim.
[ etjen @ 14.01.2018. 15:02 ] @
1.5 tog godišta i na dalje je bez greške (bilo koje snage)
Ja bih gledao svakako najjači, od 110 konja.
[ cika dacha @ 14.01.2018. 22:10 ] @
inobradovic@ motori su dobri i u Astri i u Meganu.
Licno iskustvo cu reci o samoj Astri J da meni JAKOOOOOOOOO smeta preglednost u levo. Znaci to me izludjuje i nadam se da ce uskoro auto otici od mene. Svaki put kad skrenem u levo, malo se iznerniram... Na otvorenom putu je OK ali u gradovima je zeznuto jako...
Pokusacu da objasnim, stub u sklopu sa retrovizorom zaklanja JAKO MNOGO pogled ulevo.
Imao sam par situacija sa pesacima i biciklistima i ljudi se bukvalno NE vide.Inace moj vid je odlican.
Svaki put moram malo glavu da pomerim u desno da vidim sve komplet.

[ cika dacha @ 14.01.2018. 22:13 ] @
Za sledeci auto prvo gledam preglednost ulevo :-)
Ne zanima me nista drugo :-)
[ sasa022 @ 15.01.2018. 09:07 ] @
dragan80bg je podigao par starih tema - ova je od pre 17 meseci !!!