[ MILANAN @ 27.08.2016. 19:16 ] @
| Imam dzip daihacu feroza 1.6 16 ventila 70kw.Zbog potrosnje ulja radjena je komlet glava karike,leteci i lezeci lageri.Posle sklapanja motora auto nece da vuce,lepo pali,u 300 metara presalta se u sve brzine i tu ima snagu i onda na 80km na cas nema sanse da razvije vecu brzinu.Uzbrdo gubi snagu,povecao potrosnju za vise od trecinu,pre generalne je sa manje od 3000 obrtaja isao 100km na cas a sad na istom putu jedva 80 km na cas sa 4000 obrtaja.Uzubljen je lepo po reperima (tako kaze majstor) pa ako neko ima ideju sta je problem molio bih da mi napise ili ako neko misli da moze da resi taj problem a da je iz Nisa ili okoline Knjazevca neka se javi na PP.Unapred zahvalan. |
[ inobradovic @ 27.08.2016. 20:24 ] @
Ja mislim nije dobro uzubljen. Proveri kod nekog drugog majstora.
[ MILANAN @ 27.08.2016. 20:44 ] @
A ako je na pr lepo uzubljen,da li je moguce da se to dogadja ako su lose nastelovani ventili ?
[ sasa022 @ 28.08.2016. 00:48 ] @
http://www.elitemadzone.org/t490239
Ti se bas patis sa tim autom.....
Potrazi majstora na forumima posvecenim "japancima".
procitaj pp
[ botr @ 29.08.2016. 15:43 ] @
Sa manje od 3000 obrtaja isao 100kmh, a sad sa 4000 obrtaja jedva 80, ako je u istoj brzini, onda kvacilo, prenos, nesto oko toga. Broj obrtaja na odredjenoj brzini u odredjenom stepenu prenosa je uvek konstantan.
[ pajapop @ 01.09.2016. 22:49 ] @
Ja sam ti i na prosloj temi (od pre pola godine), napisao da je verovatno neka sitnica, koje sam pobrojao...Ti si posle odgovorio:
Citat:
MILANAN: sinoc su mi tek rekli da je dzip popravljen i da neko crevo nije bilo negde povezano pa danas ili sutra najkasnije videcu sta je tacno bilo i napisacu.
Znaci, neko crevo vakuma?...I od tad se nisi javio, vec ponovo otvaras novu temu sa istim problemom? Da li je tad resen problem sa tim crevom? Ako nije, sta je sa ostalim stvarima koje sam pobrojao?...Mozda je najbolje da promenis majstora! Prvo sto treba proveriti je ispravnost uzupcavanja...sve ostalo su samo sitnice koje treba iscackati...
[ MILANAN @ 02.09.2016. 18:25 ] @
Sa tim crevom je reseno samo ja nisam bio tu da slikam sta je jer nije moj dzip.Sad se dogadja ovo sto sam napisao,sve zivo su probali i neide pa sad kako vlasnik resi,ja sam samo hteo da pomognem pa sam zato postavio pitanje.
[ pajapop @ 02.09.2016. 18:52 ] @
Citat:
MILANAN:
Uzbrdo gubi snagu,povecao potrosnju za vise od trecinu,pre generalne je sa manje od 3000 obrtaja isao 100km na cas a sad na istom putu jedva 80 km na cas sa 4000 obrtaja.Uzubljen je lepo po reperima ...
Dobro...pod pretpostavkom da je sa motorom sve u redu, ovo sad moze da lici na proklizalu lamelu ili puknutu korpu kvacila...Sad ovako...povuci rucnu kocnicu (pod uslovom da je dobra ili podbaci neki kamen sa prednje strane zadnjih tockova), ubaci u trecu brzinu i kreni polako...ako ti auto zatrza i krene da se gasi, onda je sa kvacilom sve u redu...Ako nastavlja motor da "se vrti", znaci kvacilo proklizava i mora remont...nov set kvacila...
[ MILANAN @ 03.09.2016. 09:39 ] @
probacu i to naravno,samo mi recite da li je pravilo da kad kliza lzmela da se oseca kako mirise na zapaljeno,pitaj jer neoseca se nista ni slicno tome
[ pajapop @ 03.09.2016. 10:31 ] @
Nekad se oseca miris, a nekad ne...Ja sam skoro imao takav slucaj na mojim kolima...Nije se osecao miris, a nisam imao snage na uzbricama ( drugom sam vozio na 3000 obrtaja a milim kao traktor...), Pri remontu, lamela je bila istrosena...Ako je i kod tebe slucaj sa kvacilom (pretpostavka), pri remontu, za svaki slucaj, podseti majstora da ti pogleda i kliznu povrsinu zamajca...to je vrlo bitna stavka kod remonta kvacila...:/
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.