|
[ ludidzora28 @ 01.09.2016. 20:50 ] @
| E ovako, sad me zvao burazer, kaze stao mu auto. U pitanju je Laguna II 1.8 benzin. Po njegovom opisu rekao bi da je kais, prvo mu je upalila nesto na tabli, uglavnom stane pored puta i ugasi i opet upali da ponisti gresku, posto ima sa menhacem nekih problemcica pa tako resi stvar, no nebitno to, kad je upalio auto poceo je da trokira i cuo je da nesto lupa, odmah ga je ugasio i zvao me da pita sta moze biti. Najlepse od svega je sto je jutros bio kod majstora i menjao set razvoda. Tako da je kais gotovo 100% zbog nestrucne zamene, samo je pitanje kako se ovi motori ponasaju u toj situaciji? Grota posto je motor bio extra, ni 100.000 km... |
[ veselinovic @ 01.09.2016. 21:09 ] @
Nije pukao kais.
Kad pukne nece da trokira - nece da se upali uopste.
Moze biti da je preskocio zub dva i da zato trokira.
A moze biti jos 100 razloga trokiranju.
[ ludidzora28 @ 01.09.2016. 21:15 ] @
To je bilo ono sto minje rekao, sve se desilo u dve tri sekunde, ali onaj deo lupanja me najvise zabrinuo... A pod tokiranjem je mislio to lupanje i da je hteo da se ugasi pa je stisnuo dugme za gasenje e sad sta je dalje videcemo sutra... Ali me zanima u najgorem slucaju ako je kais, da li ovaj motor krivi ventile, lomi klipove... S obzorom na zvuk, rekao bi da da...
[ pajapop @ 01.09.2016. 21:25 ] @
Pa kod zamene "seta razvoda", najcesca greska je da se zaboravi da se zategne spaner...tj, da se fiksira...( narocito, ako to rade mladi majstori..ucenici). Pri dodavanju gasa, kais se nateze, pri smanivanju popusta i lako dodje do preskakanja, tj do asinhronizacije radilice i bregaste...Kao posledica toga nastaje sudaranje cela klipa i ventila...normalno do nepravilnog rada motora, ali tad je najbolje i ne paliti ga...ako celo klipa nije useceno, sigurno je doslo do sudaranja sa ventilima, i do njihovog krivljenja...I to je njagore sto je moglo da se desi...al ajd sad, da ne baksuziramo...videcemo...
[ botr @ 02.09.2016. 14:40 ] @
Dolazi do sudara. Za zamenu zupcastog kaisa, najbolje specijalizovan servis, zato sto danas skoro svaki motor zahteva poseban alat za uzubljivanje, a ovi "univerzalni" servisi ih uglavnom nemaju.
[ bakara @ 02.09.2016. 15:12 ] @
Tesko da je se "univerzalni" servis upusta da radi veliki servis na laguni.
Pre ce biti da je radio u nekom nezvanicnom servisu za reno.
[ botr @ 02.09.2016. 18:09 ] @
Rade ljudi svasta, pa i na Alfi bez blokatora zamene zupcasti, posle, u najboljem slucaju, auto ne ide kako treba. Ja sam radio u nezvanicnom servisu za Reno, ali majstor zna posao, ima alat i nema problema.
[ ludidzora28 @ 03.09.2016. 13:56 ] @
Evo update, jeste kais ali nije zupcasti vec od alternatora. Bio je los i izgleda da ga je malo vise pretegao i pukao je. He, kako mi je burazer objasnio preko telefona, puklo nesto, zalupalo i to je to, a jos to jutro menjan kais, rekao bi covek odmah da je on u pitanju. Ali eto ispalo je sve dobro. Hvala svima za info...
[ Lavlja_Jazbina @ 03.09.2016. 14:27 ] @
Citat: Po njegovom opisu rekao bi da je kais, prvo mu je upalila nesto na tabli, uglavnom stane pored puta i ugasi i opet upali da ponisti gresku,
Zar je moguce da burazer ne zna kako izgleda lampica za punjenje akumulatora?!!!!
[ pajapop @ 03.09.2016. 16:11 ] @
Kad se covek "zblane", onda ne zna nista...a i kad se igra "pokvarenih telefona", na svasta izadje...Nego, problem je u majstoru...Zna se kako izgleda kais koji ne valja i koji je pred pucanjem...zar je moguce, da nije imalo za toliko da se zameni i nov klinasti kais??? Kako ga je majstor pustio da takav izadje iz radionice ili servisa, sve jedno...Kad sam ja svojevremeno bio na zanatu, majstor me je obavezno opominjao da pogledam klinasti kais, da musteriji predlozim njegovu zamenu ili da mu striktno naglasim da mora sto pre da se menja (ako je za zamenu)...Svasta...Cesto je bio i zamenjen iako musterija trenutno kod sebe nije imala dovoljno novca..posle donese...pa i da ne donese, nece servis propasti zbog jednog kaisa...A gde je ugled majstora i servisa...
[ botr @ 03.09.2016. 19:09 ] @
PK kais, ne klinasti, funkcija je ista :) Mora da je bio mnogo los. Ako je benzinski motor, spaner je malo skuplji, SNR je negde oko 8000 dinara, kais oko hiljadu.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.09.2016. 19:19 ] @
Ima jos jedan zatezac spanera.
[ botr @ 03.09.2016. 19:55 ] @
Nisam siguran kako je kod Lagune, ali Megane 2 ima samo spaner, nema roler, kao vecina automobila, spaner i roler.
[ Lavlja_Jazbina @ 03.09.2016. 20:07 ] @
Pa ako je radio veliki servis podrazumeva se i da zameni PK kais.Mislio sam na zatezac zupcastog.
Naravno da je bilo pozeljno i da se zameni vodena pumpa.
Mislim na F4P 770 motor.
[ ludidzora28 @ 03.09.2016. 20:11 ] @
Nemam pojma ali mu je majstor dzabe sredio sredio sad PK kais i izvinjavao mu se 100 puta. Znam da je ceo set razvoda platio 110e ovde na Malti, e sad za PK kais sta sve ide i posto je nemam pojma... A sto se tice lampice, nije mu upalio za akumulator nego za menjac, ima tu neku zezanciju pa stane, ugasi ga i opet upali i tera dalje, i uglavnom u tom trenutku se desilo da je pukao...
Aj kad sam vec tu da pitam strucnjake ako ih ina za ovo. U pitanju je automatik, i desavalo se da samo lupi i ostane u trecoj brzini i ne moze da se manjaju ni rucno. Bio je u ovlascenom servisu i promenili su mu dva ventila i nakon toga isto izbaci gresku, upali lampicu, ali se ponasa drukcije, menja i sam brzine i mogu rucno da se menjaju, samo malo drukcije menja ali ide... Uglavnom rekli su mubda ce mu to srediti dzabe jer im je vec dao 550 za dijagnostiku i zamenu ventila. Ali nikako da ode pa reko ako je neko od vas imao slican problem...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|