[ pisac @ 11.11.2016. 02:07 ] @
Na ovoj raskrsnici zeleno kreće istog trenutka kada se upali crveno u bočnoj ulici. Ko je ovde kriv (2:59)? https://www.youtube.com/watch?...ilpage&v=50jrWt95mIc#t=179 |
[ pisac @ 11.11.2016. 02:07 ] @
[ vladd @ 11.11.2016. 07:10 ] @
Ovi su ludi rodjeni, nejasno je cija je krivica..mame ili tate.
[ Java Beograd @ 11.11.2016. 12:25 ] @
Obijica su prošli na žuto. Ako obratiš pažnju videćeš i semafor kombija.
[ pisac @ 11.11.2016. 13:22 ] @
Situacija je kompleksnija od toga. jedan je prošao na žuto koje se pretvara u crveno, i u trenutku sudara je bio u čistom crvenom svetlu. Drugi je prošao na crveno sa žutim a u trenutku sudara je bio na čistom zelenom svetlu. Za tih par metara koliko su prešli do sudara situacija se izmenila.
[ BluesRocker @ 11.11.2016. 23:11 ] @
Krivac je isključivo onaj ko je isprogramirao semafore i treba da robija.
[ pisac @ 12.11.2016. 03:35 ] @
To je normalno ponašanje semafora, ima ih po Rusiji. Tako je bilo i kod nas nekada, a nije isključeno da i sada možda negde postoji.
Niti ko sme da kreće na crveno-žuto, niti ko sme da projurava na silu kroz žuto-crveno. Kada je jednima crveno drugima je zeleno, i tu je situacija sasvim čista. To što se ljudi prave pametni u oba prelazna perioda nije krivica semafora nego ljudskog nestrpljivog mozga. E zbog tog ljudskog mozga je uvedeno ovo što sada imamo po Srbiji, dodatna pauza između promene svetla. Međutim ljudski mozak se lako adaptira na tu dodatnu pauzu i sebi automatski dozvoljava još više nego do tada, tako da i sada imate sudare koji su napravljeni u prelaznim periodima i pored dodatne pauze. [ pisac @ 12.11.2016. 13:20 ] @
Nakon pažljivog zaustavljanja snimka, može da se vidi da se automobilu crveno upalilo upravo u trenutku kada je prošao semafor za 1m, a da se kombiju zeleno upalilo upravo u trenutku kada je dodirnuo liniju bočne ulice, tj. liniju raskrsnice. Tako da je auto vozio na crveno kroz raskrsnicu, a kombi na zeleno. Iako je kombi napravio očigledan prekršaj time što je prešao pešački prelaz i liniju semafora na crveno-žuto, sve mi se čini da ne može da se krivi za ovaj sudar jer je kroz raskrsnicu vozio na svoje čisto zeleno. S druge strane, automobil je svesno prolazio kroz žuto svetlo u nadi da će se "provući" kroz raskrsnicu iako je funkcija žutog svetla upravo da se vozila zaustave da ne bi prošli kroz crveno.
Po meni, 100% krivice je na automobilu. [ BluesRocker @ 12.11.2016. 14:33 ] @
Po meni to crveno-žuto predugo traje, bolje da je sve vreme bilo crveno. Na našim semaforima crveno-žuto traje delić sekunde. To je praksa baš zbog indijanaca koji smatraju da na crveno-žuto smeju da krenu.
A pošto je krenuo na crveno, vozač kombija snosi krivicu nevezano za to što mu se upalilo zeleno pri prelaženju ulice. Ovaj drugi vozač je prošao na žuto jer je imao procenu da ne bi mogao na vreme da se zaustavi pre raskrsnice. [ pisac @ 12.11.2016. 19:45 ] @
On je imao procenu da će se provući na žuto/crveno kroz raskrsnicu pre nego što ovi bočni uspeju da krenu sa svog pozelenelog semafora. I ovi domaći indijanci ovde po Srbiji svi imaju takve procene, ali ih obično u tim procenama zeznu oni što ne kreću sa semafora već se zalete izdaleka iako im je crveno i prođu u punoj brzini na upravo upaljeno svoje zeleno svetlo. Ko poznaje zelene talase u nekoj ulici to može vrlo lako da izvede.
[ BluesRocker @ 12.11.2016. 22:23 ] @
Citat: pisac: Ko poznaje zelene talase u nekoj ulici to može vrlo lako da izvede. Može, naravno, ali kod nas imaš zadršku od oko 2 sekunde kada je svima crveno. Zato nema tih situacija kao na snimku. Viđao sam ljude koji prolaze i na čisto crveno, posle par sekundi i sve prođe OK. Kod ovih na snimku je problem što ne postoji vremenski period kada je svima crveno i onda lako dođe do sudara. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|