[ drazicdragan @ 12.12.2016. 13:53 ] @
Pozdrav svim forumasima, imam jedno pitanje auto mi u poslednje vreme malo slabije vuce, i kad stisnem gas malo jace kao da proklizava auto, nabija turazu a slabo ubrzava. Cistio sam eger ventil prosle godine, pre dva meseca sam menjao kompletno kvacilo, i sad mi majstor kaze da je mozda turbina, mada citam po drugim forumima da moze da bude i neki senzor. Radi se o Renault Scenic 2002 godiste motor 1.9 cdi?
[ veselinovic @ 12.12.2016. 14:38 ] @
Citat:
kad stisnem gas malo jace kao da proklizava auto, nabija turazu a slabo ubrzava.



Moze da bde samo i iskljucivo samo kvacilo.
Sad jel lamela ili korpa ili se ulje prosulo po lameli to se na daljinu ne zna.
[ Java Beograd @ 12.12.2016. 14:54 ] @
Citat:
drazicdragan: i kad stisnem gas malo jace kao da proklizava auto, nabija turazu a slabo ubrzava .... pre dva meseca sam menjao kompletno kvacilo ...


Vidi, obrtaji motora su direktno povezani sa obrtanjem točkova. Na primer, ako se motor vrti sa 3.000 obrtaja u minuti - na osnovu podataka o presnosnom odnosu menjača i diferencijala - možeš tačno da izračunaš koliko se okreću točkovi.

Naravno, ako kvačlilo ne proklizava.

Dakle, ako se povećava broj obrtaja motora, a ne povećava se brzina - odgovor je samo jedan - proklizava kvačilo.

Drugo je pitanje ako ti daješ gas, a broj obrtaja motora se ne povećava, tj. motor nema snage. To već može da bude svašta.
[ Lavlja_Jazbina @ 12.12.2016. 21:59 ] @
Citat:
i kad stisnem gas malo jace kao da proklizava auto, nabija turazu a slabo ubrzava.

Ne znam kako opisujes i na sta mislis proklizava ( znam ali mislim da je opis pogresan)ali mi to smrdi da ti je popustilo

neko crevo od turba.Pogledaj oko sistema interkulera i vakuma.
[ drazicdragan @ 13.12.2016. 06:18 ] @
to se desava samo na prelazu izmedju 3 i 4 brzine i izmedju 4 i 5, naprimer kad hocu nekog da obidjem pa stisnem gas malo jace tesko navlaci i imam taj utisak kao da kvacilo proklizava. obrtaji se popenju na 3000 a on polako ubrzava. napominjem ne desava se to pri malim brzinama a kompletno kvacilo sam menjao pre tri meseca. I jos na primer kad sam isao na more letos na uzbrdici nema snage vozim 2 ili 3 brzinom a kad je duzi uspon a ja stisnem gas upali mi se neka lampica na kojoj je nacrtana neka spirala kao grejac. Majstor mi je rekao da je navodno turbina ali kako onda cupa pri malim brzinama?
[ Lavlja_Jazbina @ 13.12.2016. 06:32 ] @
Stavi auto na dijagnostiku.Mozda turbina prepunjuje pa prelazi na pomocni program.

Sve ostalo bez kacenja na dijagnostiku je nagadjanje,mozda nesto i ubodemo ali se vise vrtimo u krug.
[ botr @ 13.12.2016. 21:10 ] @
Moze da bude i turbo, ali onda nema nikakvog klizanja ni nabijanja obrtaja, u smislu da motor brzo ulazi u obrtaje.

Motor ide u obrtaje, ali nema snagu.
[ pajapop @ 13.12.2016. 22:49 ] @

Kakav je zamajac kod tog modela? El` on ima plivajuci zamajac?
[ Igor88 @ 25.07.2019. 17:41 ] @
Da ne otvaram temu: da li je moguce da auto u 4-oj na ravnom, uz veoma pazljivo pustanje kvacila, krene a ne ugasi se na ispravnom setu kvacila? Jeste da motor skoro pa krepa, ali ipak nece da se ugasi. Set presao oko 60k km (Sachs).
Ne primjecujem proklizavanje, ali smrdi iz ventilacije kada vozim na vagi (makadam) uzbrdo pa parkiram (ali ne na ferodu), nakon nekih 100m voznje. Takodje i na asfaltu. Uglavnom, kad god je duza vaga i velika uzbrdica (cak i kratka relacija) zestok je smrad u autu. Na ravnom i pri vozni uzbrdo/niz, nema neprijatnih mirisa (dezinfekcija klime svake godine-filter svakih 6mj-gasenje klime 10 min prije uz susenje).
[ mjanjic @ 25.07.2019. 19:07 ] @
Nekad su na časovima vožnje na Jugu učili polaznike da parkiraju pod punim gasom tako da se auto jedva pomera.
Danas kvačila nisu takva i ne trpe takvo maltretiranje.
Ako ti treba za čestu vožnju takav režim rada sva kvačilom, uzmi auto sa automatskim menjačem i hidrauličnim konvertorom, a po mogućnosti i neki sa blokadom diferencijala i posebnim režimom za sporu vožnju po kamenju i sl. (prava off-road vozila imaju to).
[ bakara @ 25.07.2019. 19:12 ] @
Citat:
mjanjic
Danas kvačila nisu takva i ne trpe takvo maltretiranje.

Nije ovo "danas" vec dvadeset godina star auto
@Igor88
U svakom slucaju deluje kao ispravno kvacilo jer da nije znao bi odmah i ne bi pitao ovde.
[ Igor88 @ 25.07.2019. 19:32 ] @
Hvala za odgovor.
Za kolegu mjanica: krene na leru, ne pod gasom.