[ MILANAN @ 22.12.2016. 15:51 ] @
Pozdrav svima.Kupio sam Audi A4t 1.8 benzinac turbo,150 konja pa me interesuje nesto oko tog auta.Da li taj audi ima plivajuci zamajac ? i ako ima da li je moguce zameniti ga obicnim zamajcem i lamelom od nekog slicnog modela ? cuo sam da neki imaju,neki nemaju plivajuci zamajac pa me interesuje jer auto je star 1995 god,i sve je moguce.Hvala vam unapred.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.12.2016. 16:22 ] @
Motor 1.8T ima 49 verzija (za koje ja znam, možda i više) a ta tvoja je jedna od prvih, možda i bukvalno prva verzija tog motora.

Cenim da taj Audi star više od 20 godina nije prešao manje od 500.000km pa ne može sve biti idealno, ali zašto bi menjao plivajući (čak i ako ga ima), osećaš li neke probleme?
[ MILANAN @ 22.12.2016. 16:27 ] @
Ne,nema nikakve promene ali pitam jer znam da je preskupa stavka pa me zbog toga interesuje da znam
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2016. 22:02 ] @
http://www.elitemadzone.org/t4...ili-sasije-brze-do-informacija
[ sasa022 @ 22.12.2016. 22:24 ] @
@MILANAN

Koliko kosta ta preskupa stavka ?
[ goat @ 22.12.2016. 22:47 ] @
@MILANAN

ne se cimaš.... tz plivajući odnosno dual mass rotirajuči akumulator kinetičke energije je na dizelima koji imaju maksimalne obrtne momente preko 200-250Nm, a ni on nije BabaRoga i ne menja se "plivajući" običnim jer onda može ubrzo nastradati transmisija nadalje od zamajca (lamela pa sve ostalo do diferencijala i zglobova)...

tvoj je single mass

vozi Miško i ne misli

PS. tvrdnja da svi uveženi polovni automobili imaju po 150kkm po istinosti je podjednaka i tvrdnji da svi uveženi imaju preko 400kkm stvarnih
ako se dotični audi zadnjih 10 godina vozio po Balkanu sumnajm da ima 500kkm

[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2016. 23:03 ] @
AEB nema plivajuci zamajac, korpa i lamela su 228mm.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.12.2016. 23:11 ] @
@goat, nisam mislio bukvalno toliko nego u svakom slučaju mnogo.... Ali pitanje šta je gore, da li 500+k km voženih preko, ili manje a da je 10+ godina drndan u Srbiji.

Lave, imaš li negde podatak koji 1.8T imaju a koji nemaju plivajući..
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2016. 23:14 ] @
Pa u 95-oj nema i to je pocetak A4Q (S sasija).
[ Lavlja_Jazbina @ 22.12.2016. 23:29 ] @
Do 8D-X-199 999 sasije za AEB motor koji predpostavljam da ima je zavrsna godina gde se ugradjivao.

E sad APU,AWT i ANB su u A4 dok ARK (150ks) je isao u A6 i svi nemaju od 8D-X-199 999 sasije.

To u podgrupi 141 ide do 2003.Treba da idem do zamajca pa da sve isto proverim ali sada nemam vremena.


Ko ima vremena---

http://www.catcar.info/audivw/...fXx8c3Q9PTIwfHxicmFuZD09YXU%3D

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 23.12.2016. u 00:41 GMT+1]
[ Slobodan čovek @ 23.12.2016. 09:12 ] @
Ne znam da li ima, ali ako ima plivajući a ti ugradiš običan, imaćeš vibracije prilikom kretanja iz mesta, promene brzina itd. Plivajući ima i gumeni deo, koji služi da upije te vibracije. Kada guma propade, te vibracije se osećaju.
[ MILANAN @ 23.12.2016. 11:19 ] @
Pisem sposla,nabrzinu sam procitao i hvala vam na odgovorima.Ja nepoznajem tj nerazumem se u oznake koje ste pisali na pr APU,AWT,ANB i nisam najbolje shvatio ali po onome sto su napisali Lavlja_Jazbina i goat izgleda da nema plivajuceg zamajca ? Napunili su ni ovde glavu da nije pametno sto sam uzeo taj audi jer je plivajuci preskup oko 50000 a priblizno toliko je i turbina i kazu mi ako te to zadesi na**bo si,pa me zato to interesuje a auto je bez ulaganja sem prednjih amortizera,ocuvan maksimalno pa sam ga zato kupio bez obzira sto je star.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.12.2016. 11:46 ] @
A šta voze ti koji su ti davali te "savete", tj. kakva su njihova iskustva sa 1.8T i odakle crpe znanja?
[ MILANAN @ 23.12.2016. 13:42 ] @
Nevozi niko A4 a znanja odakle su im,pa verovatno sa interneta ili "rekla kazala"pa sam zato pitao ovde jer verujem da ima ljudi koji znaju tacno ima li ili ne.Ujedno bih pitao sta tacno da napisem uvezi mog auta da mi neko kaze koji zupcasti kais da kupim jer majstor mi kaze da ga prvo skinemo i izbrojimo koliko ima zuba pa da ga vratimo dok nestigne nov.Ja bih da izbegnem skidanje dva puta pa zato ako neko zna koji kais tj sa koliko zuba neka mi napise ako moze.
[ inobradovic @ 23.12.2016. 13:48 ] @
Odes direktno u audi kupis kais orginal verujem da je cena ok, pitas odmah u slucaju da ste pogresi mogu li da vratim kais, i ides menjas sa tvojim majstorom u slucaju greske zamenis, znaci jedno skidanje u najgorem slucaju moras da odes sa skinutim da zamenis kais za odgovarajuci . ;-)
[ Java Beograd @ 23.12.2016. 14:08 ] @
Promeni majstora.

Svi iole bolji servisi (a pri tome ne mislim samo na "ovlašćene") imaju saradnju sa nekom bolje opremljenom prodavnicom auto-delova. Jer, danas ljudi uglavnom ne žele da se bave samostalnom kupovinom auto-delova, jer je velika verovatnoća da se dobije pogrešan. Zato i servisi nude "kompletnu uslugu" - i deo i zamenu.

Za Audi (VW grupa) je bar lako naći sve delove, posebno potrošne. Niš ti nije daleko, raspitaj se, sigurno ima neki dobar i kvalitetan servis sa umerenim cenama. Zakažeš veliki servis, ljudi urade posao, i ne misliš o broju zubaca i o problematici koji auto, koje godište, koji motor, koliko kW i td. i td.
[ bakara @ 23.12.2016. 14:23 ] @
Cim taj majstor predlaze da dva puta skidate kais znaci da treba da menjas majstora.

A komentare za zamajac slobodno ignorisi...
[ goat @ 23.12.2016. 17:22 ] @
@Milane

da ti još jedan put rečem , tvoj Audi nema tz. plivajući zamajac i nemoj više da se "cimaš" oko toga.

... vozi ta kola sa uživanjem i ne misli na to šta treba da uložiš u njih po sistemu "šta bi bilo kada bi bilo"..

.. kao što predhodni forumaši ti preporučiše i ja bih ti preporučio da tog "majstora" obiđeš u širokom luku.. ja takvom ne bih ni kolica za malter poverio da popravi...

... amortizere promeni ako prostim testom utvrdiš da nisu dobri (ako ti je test nepoznat, javi objasniću ti)..

.... turbinu čuvaj umerenom vožnjom (do 2-2200o/min) dok je motor hladan - dok kazaljka temperature ne izađe iz donje crte

ako skoro dolaziš u BG mogu ti na PP poslati kontakte za par dobro snabdevenih povoljnih prodavnica za VW grupaciju, a možeš ih pozovi da se raspitaš za cene, možda mogu i da ti pošalju kurirskom službom (300din poštarina)... očitaš im broj šasije i motora i oni ti daju ono pravo

... ja više volim "male sredine" od "velikih" , ali po nekim pitanjima "male sredine" su užas blagi.
[ anon115774 @ 23.12.2016. 17:41 ] @
Jbt, kad covek ovo sve cita moze da stekne utisak da kod nas ljudi kupuju auta da bi ih popravljali...
[ MILANAN @ 23.12.2016. 18:12 ] @
Hvala svima,mene su malo naplasili pa zato sam resio da se raspitam. goat,ako se nesnadjem u nisu javicu se sigurno i hvala ti u svakom slucaju a sto kaze Informer tako i ispada da neki a tu spadam i ja kupuju da bi popravljali,znam ja sta bi kupio ali slaba mi je finansiska konstrukcija za to.Neki cak i kazu da taj audi hoce i fabricki da trosi ulje pa nemogu sad sad i sa tim da se opterecujem jer upravo kao sto kazete pojedine treba zaobici,proverim ulje za svaki slucaj kad idem dalje i vozim ako sad i to treba da gledam da li trosi fabricki ili ne onda je bolje da ih nisam ni kupio.
[ goat @ 23.12.2016. 18:24 ] @
svaki troši ulje jer ga na kraju moraš posle određenog broja kilometara ili vremena zameniti

generalno ti 1.8T su veoma dobri motori, ali u početku malo češće kontroliši nivo ulja prateći kilometražu da znaš "gde je sa potrošnjom ulja"..


... srećno
[ MILANAN @ 23.12.2016. 19:33 ] @
da,moram se u pocetku videti da li ce i koliko da trosi.meni su rekli da ulje treba da bude na gornjoj granici jer ako je blizu minimuma onda kao hoce da ga potrosi zbog turbine ili tubina,tako nesto mi rekli ali praticu sta se desava.ja sam ga kupio u sad u sredu i zbog obaveza nisam stigao ni 10km jos da predjem sa njim
[ botr @ 23.12.2016. 20:16 ] @
Kupio si polovan auto, normalno da treba da pratis potrosnju ulja, cisto ta imas informaciju koliko ulja potrosi, steknes neki utisak o stanju motora, mada sama potrosnja ulja ne mora da bude pokazatelj da je motor dobar ili los.

Mislim da u taj motor ide 3.5 litra ulja, mozda gresim ali od nekud imam taj podatak u glavi, sto bas i nije neka velika kolicina, tako da bi trebalo da se prati nivo ulja, radi pravovremene reakcije.

Moras da shvatis, da danasnji automobili, pored inicijalnog ulaganja u kupovinu auta, kostaju i kroz odrzavanje, pre svega redovno, i to dosta vise, nego stariji automobili, tipa Golf 2.

Samo veliki servis kosta oko 200e, mozda i vise. Ima ili nema plivajuci zamajac, treba da budes spreman da ponekad izdvojis par stotina evra, da dovedes auto u potpuno ispravno i pouzdano stanje, mada pouzdanost s godinama opada, svi delovi su u izvesnoj meri potroseni, sto kroz aspekt kilometraze, redovnog trosenja, sto kroz vremenski aspekt, odnosno, delovi stare, vozio se taj auto ili ne.


[ Nebojsa Milanovic @ 23.12.2016. 21:08 ] @
@goat, a i ostali:

Ako ili imate neku sigurnu preporuku za nekoga/neku radnju/uopšte_nešto, ili znate neku dobru prodavnicu delova, slobodno na forumu ostavite kontakt i biće mnogima korisno.

Ne plašite se da će vam neko prilepiti da "reklamirate" nekog/nešto, ili nešto slično. Takve stvari se vrlo lako prepoznaju i uklanjaju, a prave preporuke zbog toga ne smeju da trpe.
[ MILANAN @ 25.12.2016. 15:37 ] @
Evo mene sa jos jednim pitanjem ovde da nepostavljam posebnu temu.Neradi mi sirena pa ako moze pomoc.Osidurac je uredu,otvarao sam volan ali ne znam sta tu treba da pravi kontakt a samu sirenu nemogu da proverim jer trenutno nemam kanal a ovako nikako nemogu da je skinem pa ako je neko imao iskustva sa tim molio bih za pomoc
[ Java Beograd @ 25.12.2016. 16:05 ] @
Najčešće bude problem ili samoj sireni ili u masi.
Dok ne skineš sirenu i ne prekontrolišeš je, nema svrhe nagađati.
[ pajapop @ 25.12.2016. 16:17 ] @
Citat:
MILANAN:Osidurac je uredu,otvarao sam volan ali ne znam sta tu treba da pravi kontakt a samu sirenu nemogu da proverim jer trenutno nemam kanal a ovako nikako nemogu da je skinem pa ako je neko imao iskustva sa tim molio bih za pomoc


Znas...ovo me podseca na jedu pricu...Kad je vo zaglavio glavu u jednom cupu, pa pitali najpametnijeg medju seljanima, kako da odglave volu glavu, a on kaze "Odsecite volu glavu"...Gava i dalje stoju u cupu, pa onda kaze " Pa sad razbite cup"...I nit` vola, nit` cupa...Osnovna stvar u ovakvim situacijama je provera osiguraca i provera sirene direktno...Ali, kad si vec otvarao volan, i kad si skinu taster, verovatno si primetio neke bimetalne kontakte...E ako jesi, onda si trebao sa nekim parcetom zice ili srafcigerom da ih "premostis" sa osovinom volana, tj. da ih spojis sa masom...Ako to ne pomaze (ne radi), onda se skida volan pa se gleda klizni prsten koji je u spoju sa tim kontaktima...Ali, prvo i pre svega gleda se prvo sirena, direktno...i da li dolazi struja do nje...pa osigurac..pa na dalje...Mozda su samo buksne, mozda je i relej...Verovatno taj auto ima relej sirene...zato je najbolje da ides kod majstora...Vozis ipak prestizan auto...:)
[ MILANAN @ 25.12.2016. 17:00 ] @
Nemam trenutno ni kanal ni slobodnu dizalicu kod nekog pa zato pitam sta drugo moze da bude dok nenadjem kanal i vidim sta je sa sirenom.Osigurac sam proverio pa mi sad ostaje da vidim i samu sirenu ali nepristupacna je bez kanala,tj mnogo nezgodno da se skine.
[ Java Beograd @ 25.12.2016. 18:55 ] @
Nema šta drugo. Sirena je prosta naprava.
[ MILANAN @ 26.12.2016. 18:48 ] @
Pozdrav drugari.Imam jos jedan problem koji sam danas primetio pa da pitam ocemu moze da se radi.Ako sam dosadan recite i smanjicu pisanje.Auto je tek nedelju dana kod mene i danas sam primetio da ujutru upali normalno i ako se vozi vrlo malo da jedva da se zagreje i kad se ugasi posle nekog vremena od oko pola sata kad hocu da ga upalim onda samo jednom primi gas i usasi se odmah a kad ga ugasim i odmah hocu da upalim onda pali.Imam sekventni plin i auto pali na benzin a kad dostigne 40 stepeni prebaci se sam na plin.Ovde kazu da je neki problem oko tog prebacivanja pa da se podesi da ukljuci plin na vecoj temperaturi.Da dodam da tako kad nece da upali ja drzim pritisnuto dugme za plin i kad zaverglam tad upali.Ako je neko imao takav problem stvarno bih zamolio za pomoc.Ovde nema ko da podesi plin pa ako mora da se podesava onda moram do nisa.
[ bakara @ 26.12.2016. 18:57 ] @
Ako nemas nikog da ti to podesi, ko ti je ocitao da prebacuje bas na 40 stepeni?
Inace je 40 stepeni sasvim dovoljna temperatura za normalan rad motora.

Ocito je da tebi auto na plin pali, ali na benzin nece lepo da radi, jel tako?

Mozda su samo zapusene dizne.
[ MILANAN @ 26.12.2016. 19:01 ] @
Taj sto sam od njega kupio mi kaze da je podeseno da prebaci na 40 stepeni.Ide normalono na bezin,normalno vuce ali samo nepali kad se ugasi pa malo stoji ugasen.Rekli su mi i da je mozda los neki senzor temperature ali meni to nema logike
[ MILANAN @ 26.12.2016. 19:03 ] @
e,sad se seti.probao sam malopre pre nego sto ga ugasim da prebacim na benzin i tad ga ugasim.kasnije je upalio.to sam probao samo jednom pa nemogu da kazem da tako pali,sad je ugasen na benzin pa cu za oko pola sata da probam ponovo,da se jos malo ohladi.mozda to ima neke veze?
[ bakara @ 26.12.2016. 19:10 ] @
To sto je on rekao ne mora nista da znaci...

Na njemu bi trebalo da bude sequent sistem, nemas ti tu sta da prebacujes na benzin jer kad ga ugasis on to treba da odradi sam.

meni deluje kao da je nesto neispravno.

probaj da iskljucis uredjaj, pa da vozis samo na benzin i vidi jel pali, gasi i ide normalno.
posle to isto odradi na plin da znas gd eje kvar na benzinu ili plinu.
[ MILANAN @ 26.12.2016. 19:13 ] @
jos malo cu da sacekam pa idem da palim.pre nego sto sam ugasio prebacio sam na benzin
[ veselinovic @ 26.12.2016. 19:59 ] @
Milane,
moguci scenario tvog problema je da u sistemu benzina imas curenje ili na nepovratnom ventilu
u pumpi, ili u reilu ili neka benzinska dizna pomalo pusta.
Tako se sistem benzina isprazni za tih pola sata, a ti vjerovatno odmah palis.
I benzincu treba zadrzati kontakt par sekundi prije paljenja.
[ MILANAN @ 26.12.2016. 20:50 ] @
cekao sam i desetak sekundi i nije hteo.do sad sam dvaput probao da upalim kad je prethodno bio ugasen na benzin i upalio je.malopre sam ugasio na plin pa cu za oko pola sata da probam da li ce da upali.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.12.2016. 20:59 ] @
Citat:
moguci scenario tvog problema je da u sistemu benzina imas curenje ili na nepovratnom ventilu

Kako mislis"da curi".Ima pumpu koja isporucuje par bari.Da curi to bi sikljalo.I na koji bespovratni ventil mislis?
[ pajapop @ 26.12.2016. 21:12 ] @

MIlane, postovi su ti malo " s brda, dole"...tesko je pohvatati, kad hoce kad nece da upali...ali da ti kazem osnovna pravila:...Auto se uvek pali i gasi na benzinu...Drugo, pre svake intervencije na plinu, auto mora da se dovede "u standard", da besprekorno radi na benzinu...tek tada se servisira, steluje, za rad na gasu...Ja ipak mislim da ces morati da odes do Nisa...Sad za vikend sam servisirao moj isparivac, i iznenadio sam se kad sam video u kakvom stanju su bile membrane i koliko prljavstine je bilo u njemu (ulja)...filter tecne faze je bio "katastrofa"...Znaci, trenutno zaboravi gas, pozabavi se benzinom...Ako, pak, na benzinu pali, radi dobro, idi servisiraj plinski sistem...nema druge...
[ veselinovic @ 27.12.2016. 06:05 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina: Kako mislis"da curi".Ima pumpu koja isporucuje par bari.Da curi to bi sikljalo.I na koji bespovratni ventil mislis?


Lave,
pumpa za benzin nabija ko zna koliki pritisak, ali on zavisi od napona, stanja pumpe, temperature i trenutne potrosnje benzina.
Posto dizne ocekuju tacan pritisak u sistem je postavljen redukcioni ventil koji vraca visak goriva u rezervoar.
Na nekim kolima je na samom rejlu, na nekim u pumpi na nekim iza filtera benzina.

Kad se ugasi pumpa benzin iz crijeva i rejla bi se vratio u rezervoar i sistem bi ostao suv da nema nepovratnog ventila tu negdje kod pumpe za benzin.

Eto vidis da je moguce curenje a da ne curi napolje nego u rezervoar.
[ MILANAN @ 27.12.2016. 17:14 ] @
Danas kad sam vozio uvek pre nego gugasim auto ja pritisnem onaj taster za plin i kad se sve lampice na njemu pogase ja tad ugasim auto.Kad tako uradim uvek posle upali,nekad ne iz prve mozda sto je hladan ali iz drugi put upali.Po mom misljenju MOZDA se kad to neuradim iz nekog razloga ne prebaci na benzin pri paljenju i da nepali zato sto umesto benzina ide plin.Nagadjam ali ovde vi koji ste iskusni sigurno znate da li se to desava
[ bakara @ 27.12.2016. 18:07 ] @
kad je sve ispravno ti ne bi trebao to dugme ni da pipas.

Ocigledno ti je nesto neispravno a ti nisi nista proverio sta smo ti napisali.
[ MILANAN @ 27.12.2016. 18:17 ] @
Nisam stigo da proverim,dodjem sposla oko 15h i kad god pitam nekog da pogleda uvek ima neki auto u toku.Naravno pogledacu ali sam samo hteo da prvo napisem sta se dogadja mada je moguce da ima neki problem sa prebacivanjem sa plina na benzin jer na dugme pali,Jedino sto sam stigao je da pogledam sirenu.Sirena radi ponekad kad se volan oktene u stranu pa sam skinuo volan i ostalo u volanu i ostala je ona kako da kazem kocka sto ide iza volana kroz koju prolazi osovina volana i iz nje idu dve zice u tablu.U njoj je izgleda onaj prsten-klizac ali ne znam kako da otvorim da pogledam taj prsten jer pretpostavljam da je tu problem cim radi kad se okrene volan
[ pajapop @ 27.12.2016. 19:27 ] @
Citat:
MILANAN: ....U njoj je izgleda onaj prsten-klizac ali ne znam kako da otvorim da pogledam taj prsten jer pretpostavljam da je tu problem cim radi kad se okrene volan


Eto,nasao si kvar...Da bi dosao do tog prstena moras skinuti volan, a prsten se nalazi pricvrcen na njegovoj zadnjoj strani...Bar dva bimetalna kontakta se nalaze na osovini volana u sklopu glavnog prekidaca. Ti kontakti dodiruju i klize po prstenu i u svakom trenutku i polozaju volana ostvaruju kontakt. Kad se desi da se taj kontakt izgubi ili u nekom polozaju volana se izgubi, razlog tome moze biti: potrosnja samih bimetalnih kontakata, njihova korozija, korozija na prstenu ili trosenje samog prstena...Kako ce se to popraviti zavisi od samog stanja kvara i dovitljivosti majstora...Za mene to na pr. ne bi bio nikakav problem, i sam sam ga resio na jednim od mojih kola...Ali, ako ti majstor kaze, nabavi novi volan i glavni prekidac....taj i nije neki majstor....
[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2016. 20:10 ] @
veselinovic....Nemoj ko zna koliki pritisak i slicno.Bespovratni ventil je magnetni ventil.

Ako vec pricamo o odredjenom autu,onda da se drzimo sta ide za taj auto.Pumpa uvek dobija 12v i nema tu nekih oscilacija

ako je ispravna.Nemam vremena da seckam segmente napajanjem goriva ali cu to odraditi kad budem imao vremena.

Sto se tice sirene,nemoj se mnogo zezati da nebi airbag bude po njonji.


[ MILANAN @ 27.12.2016. 20:51 ] @
Kako da otvorim prsten? koliko sam video kao da je zanitovan ali poceo je da pada mrak napolju i nisam vise mogao da gledam sta i kako pa sam sve vratio nazad.samo me zanima kako da ga otvorim ? i da li prsten moze da prouzrokuje jos neki kvar
[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2016. 20:55 ] @
Na koji deo mislis?



[ MILANAN @ 27.12.2016. 21:00 ] @
Tu kocku iza volana sto su na njoj dve zice
[ MILANAN @ 27.12.2016. 21:05 ] @
Vidi se da je tu prsten tj kontakt za sirenu ali ne znam kako da je otvorim.Iz nje idu dve zice u tablu ali na kocki nema konektora da mogu zice da se izvuku pa sad ne znam kako da je odvojim od auta.Mislim da bravu nemogu da pokvatim jer ja imam obican kljuc u koji neide nikakva baterja.izgleda da je tu nesto prepravljeno i da je imobilajzer nekako podesen samo da ga ima ali bez funkcije da prepoznaje kljuc
[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2016. 21:09 ] @
Ja se stime ne bi zezao.To ti je od airbaga.

[ Lavlja_Jazbina @ 27.12.2016. 21:15 ] @
Ima obicne zvezdaste srafove.Probaj polako ili trazi na netu gde je vec neko otvarao.

4DO951543D TI JE KATALOSKI.



[ MILANAN @ 27.12.2016. 21:40 ] @
U njemu je prsten,sad ako nije za zezanje sta onda ? ja sam mislio da je airbag u onom prvom spoljasnjem delu koji se skine mada meni airbag nije ni bitan,ako dotle dodje.... nema pravila.meni je bitno da kad to otvaram ne zeznem nesto drugo a za airbag mi je svejedno
[ pajapop @ 27.12.2016. 22:04 ] @
A da, on ima airbeg...Osnovna preporuka kod vozila sa airbegom je da oko volana ne prckaju ne strucna lica, jer moze doci do opasnog samopovredjivanja...
[ MILANAN @ 27.12.2016. 22:08 ] @
Ako prvo skinem onaj povrsni deo volana gde je sam jastuk,sta onda moze da se desi ? tad valjda nema sta da izleti iz onog prstena i udari me.ako se pokvari airbag to mi nije vazno
[ veselinovic @ 28.12.2016. 04:43 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
veselinovic....Nemoj ko zna koliki pritisak i slicno.Bespovratni ventil je magnetni ventil.

Ako vec pricamo o odredjenom autu,onda da se drzimo sta ide za taj auto.Pumpa uvek dobija 12v i nema tu nekih oscilacija

ako je ispravna.Nemam vremena da seckam segmente napajanjem goriva ali cu to odraditi kad budem imao vremena.

Sto se tice sirene,nemoj se mnogo zezati da nebi airbag bude po njonji.




Lave,
nema u tehnici rijeci tacno, to ima samo u matematici.
Evo u prilogu fabricki podaci o pritiscima i protocima goriva.
Po fabrici protok moze da varira cca 50% i sve OK.
Inace rijetko kada u kolima ima 12V, a kad ih bude onda nesto ne valja.
Konkretni motor ima nepovratni ventil ( mehanicki sa oprugom) u samoj pumpi i regulacioni ventil
na kraju rejla.
[ pajapop @ 28.12.2016. 14:29 ] @
Citat:
MILANAN:
Vidi se da je tu prsten tj kontakt za sirenu ali ne znam kako da je otvorim.Iz nje idu dve zice u tablu ali na kocki nema konektora da mogu zice da se izvuku pa sad ne znam kako da je odvojim od auta.


Ne bi ja otvarao niti skidao tu kocku ( Hvala Lavu sto zna da izgugla sve to)...Ona dva cetvrtasta kontakta su verovatno kontakti sirene po kojima klizi prsten na volanu...ali, da bi bio siguran do su to ti kontakti prespoj ih zicom na osovinu volana...ako zatrubi, to je...E sad, pogledaj u kakvom je stanju prsten koji se nalazi na zadnjoj strani volana...(MOra da tu bude neki prsten)...Mozda je "razjeden" od trenja...Tada bi mogao da ga kalaises celim obimom...MOzda malo kalaja i na te kontakte, ali bi se vremenom brzo "pojeo"..Najbolje da se nalemi neka mala podloska na one kontakte...Sto se tice airbega, pazi samo da ti se ne aktivira u toku skidanja...i montaze , naravno...
[ Nocni @ 28.12.2016. 23:29 ] @
Čisto radi ozbiljnosti foruma... nema nikakvog prstena... njemu je pukla traka koja prenosi konekciju sirene i airbaga, koja se može okrenuti 2 kruga desno i 2 kruga lijevo iz početne pozicije pa prilikom zamjene se mora voditi računa u koji se položaj postavlja...
Inače, airbag i sirena su oboje važni i nikako ne treba rezonovati na način na koji to radi @MILANAN koji kaže da ga je baš briga za airbag iako se radi o autu starom 20 i kusur godina...
[ MILANAN @ 29.12.2016. 16:16 ] @
Iskreno,preziveo sam 3 udesa,nisam nijednom vozio ja ali nebitno,u takvom slucaju jedino treba sreca i nista vise,glupo je sto ovo kazem ali bilo je tako,kola unistena a ja sa po par nebitnih ogrebotina,zato se i necimam za airbag.Oko sirene bih jedino da pitam i ovo,Lav je postavio sliku,evo kataloskog broja da nekopiram sad sliku 4DO951543D , pretpostavljam da je prsten-traka sirene unutra i sta jos ima sto bi bilo bitno da se zna pre nego ovo otvorim ? tj nije li na fazonu kao blender pa da nesto poispada i onda da bude sta i gde ide... naveo sam ovo kao primer jer ako je tako onda nebih na licu mesta to radio nego na radnom stolu
[ goat @ 29.12.2016. 19:08 ] @
.. poispadaće sigurno nešto ...... bolje je da radiš na stolu, za prvi put

Ovako... traka koja je namotana u spiralu ti je veza airbag-a sa CPU... ako prilikom otvaranja kućišta traka ispadne ne brini, nije ništa strašno, može se vratiti nazad samo vodiš računa da posle sklapanja pravilno postaviš pokretan prsten (koji se fiksira na glavčinu volana-volan) u odnosu na nepokretano kućište koje nosi trake tako da pokretan prsten može da se okrene po dva kruga u levu i dva kruga u desnu stranu.... ako pogrešiš tu sledi otkidanje trake prilikom motanja volana u krajnji levi ili desni položaj


kontakti za sirenu su ti klizni mesingani prstenovi i kontakt limčići koji naležu na prsten, traka nema veze sa sirenom

proveri tu da li je nešto zaprljano ili oksidiralo ....
[ MILANAN @ 29.12.2016. 20:24 ] @
to je onda to,samo sto cu to da ostavim za sledecu godinu tj za sam pocetak januara.plasio sam se samo nekog pipkavog mehanizma u obliku oprugica i kontakta pa da kasnije bude problem sa vracanjem nazad.bese nekad video rekorder pa kad mora da se cupa po mehanizmu e onda sedi kosa ponekad.

za ovo sto se gasi pomenuse mi ovde da moze da bude i step motor.koliko on kosta pa da probam i sa tim ? i da li je moguce otvoriti ga jer cim nezeza u voznji mozda mu korak nije kako treba u pocetku pa mozda mogu da prodjem sa nekim ciscenjem ili podmazivanjem. a gledao sam i svecice,nisu sjajne,malo su garave pa cu za svaki slucaj i njih da promenim jer ko zna otkad su.
[ goat @ 29.12.2016. 22:41 ] @
step motor se ne otvara ako misliš da ti radi dalje...

kod gašenja na ler gasu pre nego što kreneš na step motor klapne, proveri EGR ventil
[ Java Beograd @ 30.12.2016. 07:24 ] @
Citat:
MILANAN:... jedino treba sreca i nista vise,glupo je sto ovo kazem ali bilo je tako,kola unistena a ja sa po par nebitnih ogrebotina,zato se i necimam za airbag ....


Bolje se ti ponašaj odgvorno, nikog sreća nije doveka pratila. Super što si tri puta imao sreće, ali pogledaj hroniku, svaki dan se gine na putevima. Šta misliš, koliko pokojnika je mislilo "... ja imam sreće, neće mene da strefi ... " ?

U sreću se uzda lud, a pametan u svoj ud. ( misli se na udove tj. ruke, "svojih 10 prstiju" i tako to ...)


Ja lično znam čoveka, koji je zbog nevezanog pojasa u sudaru, na srećan način ispao kroz prozor. I mislio je kao ti, da je to njegova karma, da nikako ne treba da se vezuje, jer, eto ispostavilo se, na njegovom ličnom primeru, da je bolje biti nevezan. I nije vezivao pojas ni za živu glavu, i plaćao kazne, i policajcima nadugačko objašnjavao šta mu se desilo. E onda je brat tog čoveka izgubio oko i pola lica u maltene bezazlenom sudaru, u kojem bi prošao apsolutno nepovređen da je vezao pojas.

Ko se čuva i bog ga čuva.
[ MILANAN @ 13.01.2017. 19:22 ] @
Pozdrav drugari.Evo da napisem sta sam uradio zato sto mi se auto gasio i otad (da necuje djavo) vise se nijednom nije ugasio.Merio sam redom sve gde je moglo da se pridje osciloskopom i unimerom i ispostavi se da senzor temperature usisnog vazduha (inace obican NTC otpornik) nije imao nikakav kontakt sa kablom koji se u njega ubada.Samo sam ocistio kontakte i malo ih nakrivio zbog boljeg kontakta i otad nijednom vise nije zeznuo stvar,pali u svim uslovima pa mozda ce nekom koristiti ovo.Hteo bih da pitam jos nesto jer nikako da se saberem da uradim raj veliki servis.Recite mi samo da li u slucaju kidanja zupcastog kaisa dolazi do ostecenja motora ili ne ???
[ Nebojsa Milanovic @ 13.01.2017. 20:02 ] @
Naravno da dolazi, i to velikog.

Mislim da samo kod pasulj-verzije Punta do toga ne dolazi.
[ MILANAN @ 13.01.2017. 20:23 ] @
i kod kadeta kockice.na kadeto mi se to davno davno sesavalo i nikad nista nije bilo
[ MILANAN @ 13.01.2017. 20:24 ] @
Samo jos nesto.Kupio bih dijagnostiku samo za svoje potrebe pa ako moze neki savet koju uzeti jer auto je ipak stariji model pa mozda ove movije nece moci sve da vide na njemu.Gledao sam delfi ali ima vise vrsta pa sad ...
[ vladd @ 14.01.2017. 00:25 ] @
Ako mozes da poveujes, ne treba ti.
Ono sto mozes eventualno sam da ceprkas i popravis, obicno ne prijavljuje gresku, a kada prijavi gresku, servis i troskovi ne ginu.

A nije jeftino da kupujes delove i da pobas moguce opcije kvara.
[ botr @ 14.01.2017. 08:48 ] @
Senzor koji nema kontakt, sumnjam da nije prijavio gresku. Mislim da ti je dovoljan VAG KKL.
[ MILANAN @ 14.01.2017. 21:00 ] @
-Mislim da ti je dovoljan VAG KKL.-
To sam ustvari hteo da pitam,koji protokol-magistrala mi treba da ima ta dijadnostika koja moze da ga vidi ? Moze li delfi ? i koja delfi ? To bih zamolio ako moze neko da mi pomogne oko izbora dijagnostike.

Danas smo poceli da menjamo zupcasti kais,razvaljena je prednjica i sad nebitno to ali hteo sam da kazem (mozda nekom koristi) kad je skinut zupcasti okretao sam radilicu iz radoznalosti da vidim da li ce dodirnuti klipovi ventile i to se nedogadja.bregasta stoji u mestu a radilicu sam okrenuo cak desetak puta iako netreba toliko i nije dodirnulo ventile dok kad sam to probao na audi 100cc 1.8 (dok sam imao taj najbolji auto na svetu) dodje donegde i udari na ventile.Eto kog zanima to,ja menjam bukvalno zve kaiseve i spanele pa se nadam da me kidanje nece zadesiti iako je bezopasno.
[ pajapop @ 14.01.2017. 21:16 ] @
Citat:
MILANAN: ... kad je skinut zupcasti okretao sam radilicu iz radoznalosti da vidim da li ce dodirnuti klipovi ventile i to se nedogadja.bregasta stoji u mestu a radilicu sam okrenuo cak desetak puta iako netreba toliko i nije dodirnulo ventile dok kad sam to probao na audi 100cc 1.8 (dok sam imao taj najbolji auto na svetu) dodje donegde i udari na ventile.Eto kog zanima to,ja menjam bukvalno zve kaiseve i spanele pa se nadam da me kidanje nece zadesiti iako je bezopasno.


E mili, mili...kad bi to bas tako bilo...Pa normalno da se nece nista desiti pri "nultoj brzini"...a i kako bi inace uzupcavao motor...Samo klipovi koji imaju usecena cela, pri pucanju kaisa ne sudaraju se sa ventilima...Klipovi sa ravnim celom lome sve...Mnogo toga ti ne znas, slabo ces ti sa tom dijagnostikom da se "ovajdis"...Ali ako to volis, sto pozdravljam...treba da nabavis neke knjige iz motoristike i da polako savladjujes lekciju po lekciju...
[ MILANAN @ 14.01.2017. 21:35 ] @
Nekazem da je 100% bezopasno,samo pisem ono sto sam probao.Sto se tice dijagnostike nemislim da radim za druge,nije mi to toliko strano smo sto treba malo iskustava sta i kako ali nevidim tu nista tesko i nedodirljivo,mnogo teze mi je bilo kad sam sa jedne napukle table odlemljivao duvaljkom procesor i lemio na drugoj i slicne stvari koje sam radio ali nebitno,ja sam samo napiso ono sto sam probao a netvrdim da sam upravu i da sad grubo receno netreba menjati kiseve nego cekati
da im dodje sudnji dan.
[ MILANAN @ 14.01.2017. 22:01 ] @
Vladd , sad tek vidim da si pisao.Ja dosta vozim i poprilicno daleko od mesta gde nekog poznajem ili imam pa bi mi to vise sluzilo za pokusaj ako negde stanem jer auto je ipak star,to mi je i glavni razlog nabavke dijagnostike pa ako tu gde sam mogu da kupim to sto treba dobro je,ako ne onda zna se,slepka pa me deru zivog a ja placam i cutim.E,koliko su puta mene lajale lisice pored puta broj se nezna.
[ Lavlja_Jazbina @ 14.01.2017. 22:19 ] @
Citat:
-Mislim da ti je dovoljan VAG KKL.-
To sam ustvari hteo da pitam,koji protokol-magistrala mi treba da ima ta dijadnostika koja moze da ga vidi ? Moze li delfi ? i koja delfi ?

Nema bas nekog protokola na magistrali.Prati ogranicenja i sve ce biti ok.Klizavo je pa uspori malo.
[ MILANAN @ 16.01.2017. 21:53 ] @
Pozdrav.Pitao bih jos nesto uvezi sipanja antifriza.Sad je sva tecnost isipana iz auta i traba da se vrati pa bih pitao da se samo sipa u posudu za vodu ili ima neki drugi nacin zbog stvaranja vazdusnog cepa ?? cuo sam da moze da se desi da ostane vazduh pa bolje da pitam iskusnije sta misle o tome
[ MILANAN @ 24.01.2017. 17:22 ] @
Pozdrav svima.Na gore navedenom autu primetio sam da kad se pritisne taster za klimu zvezdica-pahuljica se pojavi na displeju dok drzim pritisnut taster i kad pustim taster ona se izgubi.Moze li neko da mi kaze sta je u pitanju jer to se dogodilo otkad sam uradio veliki servis i ujedno mi blinka lampica znak uzvika (!) a ima i ulje i antifriz tj sve je provereno i radi,termostat otvara.... ako moze pomagajte da i to resim
[ goat @ 24.01.2017. 18:21 ] @
Citat:
MILANAN: Pozdrav svima.Na gore navedenom autu primetio sam da kad se pritisne taster za klimu zvezdica-pahuljica se pojavi na displeju dok drzim pritisnut taster i kad pustim taster ona se izgubi.Moze li neko da mi kaze sta je u pitanju jer to se dogodilo otkad sam uradio veliki servis i ujedno mi blinka lampica znak uzvika (!) a ima i ulje i antifriz tj sve je provereno i radi,termostat otvara.... ako moze pomagajte da i to resim



u kom položaju ti je komanda za temperaturu vazduha koji treba u kabinu da se ubaci?

znak "!" se odnosi na kočnice uglavnom?
[ MILANAN @ 24.01.2017. 18:46 ] @
ne znam nasta konkretno mislite,ja sam na + i - menjao od minimuma do maksimuma i nista,dok drzim taster pahuljica je na displeju,kad pustim izgubi se bez obzira na temperaturu. koja je to komanda pa da probam odmah ? da li je znak (!) mozda jer je danima bila povucena rucna posto je auto bio na dizalici ali neblokira nista tj sve je uredu sa kocnicama
[ pajapop @ 24.01.2017. 19:10 ] @
Citat:
MILANAN:da li je znak (!)


Prekontrolisi nivo kocionog ulja u posudi (kod glavnog kocionog cilindra)...
[ MILANAN @ 24.01.2017. 19:18 ] @
ok. a za klimu sta mislite da moze da bude ?
[ pajapop @ 24.01.2017. 20:10 ] @

Ja se u klime slabo razumem...ako se i ustalo razumem..(?)...ali, ako je to klima koja je namenjana samo da hladi, onda se ona i ne moze aktivirati po temperaturi koja je manja od njenog maksimuma hladjenja...Temperatura treba da bude u debelom plusu da bi se ukljucila...
[ MILANAN @ 24.01.2017. 20:11 ] @
ulje za kocnice je na samom minimumu,da bar imam dve kapljice ka sipam da predje malo minimum pa da budem siguran ali probacu sutra
[ pajapop @ 24.01.2017. 20:20 ] @

Ma, to je to...samo treba da proveris da nemas neko curenje...Najcesce hoce da procure zadnji kocioni cilindri...Ako su ti tockovi suvi, treba da pogledas sa zadnje srtrane, na unutrasnju stranu felni i na sklop dobosa (ili diskova, ne znam sta ima..). Ako je sa jedne ili obe strane vlazno, onda je procureo kocioni cilindar zadnjeg tocka. Mada, moze da gubi ulje i na glavnom kocionom cilindru, Treba pogledati na spojevima creva i u kabini, na pedali kocnicem mesto gde klipic ulazi u kocioni cilindar...tj. servo...
[ MILANAN @ 24.01.2017. 20:47 ] @
najverovatnije je ulje.sad,kako dosipati ulje ??? na posudi pise DOT 4 nije problem ja cu to da kupim ali sta ako je neko pre mene sipao drugo ulje,hoce li da smeta ako se pomesaju dva ulja za kocnice ??
[ goat @ 24.01.2017. 20:56 ] @
Citat:
MILANAN: najverovatnije je ulje.sad,kako dosipati ulje ??? na posudi pise DOT 4 nije problem ja cu to da kupim ali sta ako je neko pre mene sipao drugo ulje,hoce li da smeta ako se pomesaju dva ulja za kocnice ??



neće smetati, bitno je da doliješ ulje za kočnice, a ne jestivo ulje kao jedan kolega mog teče davnih dana ... moram da se nasmejem, a nije smešno; lik dolio jestivo ulje u kočnice svog rendže R4 ....


prekidač za odabir temperature u kabini stavi na plavu tačku - na najhladnije, ventilator uključiš na 1 ili 2 ili 3 ... i onda pritisni taster za klimu... javi šta si uradio... nemoj dugo da ne nazebeš ... šalim se malo, javi.. ako bude problema onda idemo na plan B, onda jednog stavi da dežura da proveri da li se kompresor klime uključuje .... o tome u narednim postovima
[ pajapop @ 24.01.2017. 20:58 ] @

Pre dolivanja bilo kakvog ulja (a DOT4 slobodno sipaj, bez obzira na ranije ulje...sumljam da je DOT3 bio ranije, ali i da jeste, slobodno sipaj), treba da proveris stanje plocica na diskovima. Postoji teoretska mogucnost, da je nivo ulja opao zbog izvacenja klipova u kocionim celjustima, zbog potrosnje plocica. I tad su plocice skroz potrosene, dosle su do metala, i moraju se pod hitno menjati...POsto je to, koliko vidim, skroz neispitan auto, to se mora pod hitno proveriti...I stanje paknova u dobosima ili kocionim diskovima zadnjim, ne znam sta ima...Verovatno ima diskove i nazad, ipak je to savremeni auto...Znaci, proveri plocice, i da li postoji neko curenje pri tome...
[ MILANAN @ 24.01.2017. 21:45 ] @
goat. ja imam digitalnu klimu,displej podeljen na dva dela i tu podesavam klimu,nemam prekidac a ventilator podesavam tasterima + i - kao i temperaturu.samo se nadam da je klima uredu i da se neukljucuje zbog spoljne temperature,mrzim vrucinu pa mi je zato bitna klima

Plocice su dobre i diskovi imaj debljinu,to sam proverio jos kad sam ga kupio,jedino da vidim po danu da nije poceo da negde propusta pomalo ulje i da je sad dosao do minimuma.
[ goat @ 25.01.2017. 07:23 ] @
Citat:
MILANAN: goat. ja imam digitalnu klimu,displej podeljen na dva dela i tu podesavam klimu,nemam prekidac a ventilator podesavam tasterima + i - kao i temperaturu.samo se nadam da je klima uredu i da se neukljucuje zbog spoljne temperature,mrzim vrucinu pa mi je zato bitna klima.......


... ako greje, 99.9% je ispravna i ne diraj ništa dok ne dođe toplije vreme... neće ona da uključi da hladi ako je napolju -3C a ti odabereš temperaturu 18C (mislim da ne može temperatura ispod 18 da se odabere)

a za kočnice doli tečnost , ali negde do pola između max i min i proprati da li će spasti na min u narednom periodu... možda negde curi i na cilindrima kvačila, ne mora da znači da su kočnice
[ Java Beograd @ 25.01.2017. 07:49 ] @
Citat:
pajapop: Pre dolivanja bilo kakvog ulja (a DOT4 slobodno sipaj, bez obzira na ranije ulje...sumljam da je DOT3 bio ranije, ali i da jeste, slobodno sipaj), treba da proveris stanje plocica na diskovima. Postoji teoretska mogucnost, da je nivo ulja opao zbog izvacenja klipova u kocionim celjustima, zbog potrosnje plocica. I tad su plocice skroz potrosene, dosle su do metala, i moraju se pod hitno menjati...POsto je to, koliko vidim, skroz neispitan auto, to se mora pod hitno proveriti...I stanje paknova u dobosima ili kocionim diskovima zadnjim, ne znam sta ima...Verovatno ima diskove i nazad, ipak je to savremeni auto...Znaci, proveri plocice, i da li postoji neko curenje pri tome...

99.9% da su se slizale i prednje i zadnje kočione pločice. I da su zrele za zamenu, zajedno sa kočionim diskovima.
[ MILANAN @ 25.01.2017. 17:10 ] @
danas sam video sta je u pitanju.kad se povuce rucna onda pocne da se pojavljuje mala kap od ulja a kad se gazi nozna to se nedogadja.problem je u zadnjim celjustima jer mi je na dizalici stajao 10 dana dok sam radio veliki servis i sve vreme je bila povucena rucna pa je izgubio oko 100 grama ulja i kad sam dosipao sijalica se ugasila.nekim cudom neuvlaci vazduh kad se povuce rucna pa nemoram da zurim sa zamenom celjusti,za sad ce da to malo saceka jer se to nedogadja sa noznom kocnicom,koci kao lud.

za klimu znaci moram da secekam bolje vreme,radila je kad sam ga kupio ali koliko se secam bilo je toplije vreme kad sam probao pa sad da bih bio siguran sacekacu.
[ MILANAN @ 28.01.2017. 17:39 ] @
Pozdrav.Danas mi prorade klima,lepio sam neku plastiku ispod volana a skinuo sam onj plasticni deosto je takodje ispod volana i sto se skida da bi se doslo do releja i kad sam sklopio klima proradila,verovatno bio neki los kontakt pa ako ponovo zeza sad bar znam sta je.Kad sam skinuo tu plastiku video sam ova dva uredjaja unutra pa bih pitao cemu sluze ? ,cisto informativno.Ovaj u plasticnom kucistu ima kao neku antenicu ili sondu,to je ova crna zica vezana u cvor i na kraju te zice je neka plasticna kapica,lose sam slika pa zato opisujem tu zicu.Evo slike.
[ pajapop @ 28.01.2017. 18:06 ] @
http://stag.rs/ac-stag-4-plus/

A sto se tice prve slike, ajd` da ne lupam, ali meni to lici (a i ime navodi) na GPS lokator...
[ MILANAN @ 28.01.2017. 18:34 ] @
Ja ga nisam ni gledao sta moze da bude,hlano napolju pa sam samo sliko nabrzinu.Onde gde je onaj beli siroki konektor ima jos jedan konektor sa crnom i crvenom zicom pa pored njega mali taster-mokroprekidac e da li je sad pislo pored njega reset ili ne nesecam se.Malo je gupo moje zapazanje ali ima previse zica da bi bio lokator,cim malo otopli pogledacu ponovo a umedjuvremenu ako neko ima odeju ili zna sta je neka pise.Sigurno je nesto naknadno dodato jer nevidim nijedno "prirodno" mesto gde se uklapa da bude postavljeno,samo je povezano i lezi na plastiku ispod volana.
[ MILANAN @ 08.02.2017. 15:01 ] @
Pozdrav.Imam problem sa desnim podizacem stakla,kad spusta staklo ide lako i brzo ali kad podize to ide dosta sporo,cuje se kako se muci motorce i kad dodje pri kraju da se zatvori cuje se neko puckanje.Moze li tu nesto da se uradi ili da se kupuje drugi ? ja sam samo nesto malo podmazao gde moze da se pridje ali nisam nista skidao bez prethodne konsultacije
[ Java Beograd @ 08.02.2017. 15:09 ] @
Nije tu problem u motoru, nego u mehanizmu. Dal' se šta iskrivilo, propali zupčanici, nešto se izlizalo ... Ako se čuje pucketanje, onda su otišli neki zupčanici.

Bemiliga, u Bgd postoje majstori koji su se specijalizovali za podizače stakala. Ne znam kako je u Svrljig / Niš.

Ako umeš sam, skini oblogu vrata, pa pogledaj šta se dešava. Verovatno ćeš trebati da nađeš polovni mehanizam sa otpada, pa da se to ugradi.
[ MILANAN @ 08.02.2017. 15:39 ] @
Ma nije problem da skinem ali to puckanje kao da nedolazi iz mehanizma,mada ja sam samo skinuo tapacir sa vrata i probao da vidim sta se dogadja i tad cujem kao da je u onom tockicu za sajlu pa sam ga podmazao cisto da vidim ima li neke razlike i par dana je bilo bolje a danas ponovo isto.Izgleda skidanje negine
[ pajapop @ 08.02.2017. 20:02 ] @
Citat:
MILANAN:
...kad spusta staklo ide lako i brzo ali kad podize to ide dosta sporo,cuje se kako se muci motorce i kad dodje pri kraju da se zatvori cuje se neko puckanje.


To puckanje...najverovatnije potice od prenaprezanja sajle...Naime, cesto se desava da staklo izgubi pravac u vodjicama ili sankama, kako ih neko naziva...Kad staklo pocne da se podize, probaj da ga uhvatis za gornju ivicu i zaklatis levo- desno, da mu das pravac i ako prokliza onda je to...Ako je to, a verujem da jeste, treba da samo vidis zasto donji oslonac na kome staklo lezi gubi cvrstinu...Mozda se samo nesto razlabavilo. Ali, ako procenis da moras da rasturas ceo mehanizam...jaoooooj, prvo sve lepo slikaj, sve pozicije....Iz iskustva znam...To posle vratiti na mesto, iako izgleda jednostavno...uzas...Najbolja preporuka je da ako u mestu ima neki auto bravar je da se ode do njega...
[ MILANAN @ 26.06.2017. 17:28 ] @
Pozdrav.Ima li neko alternator da proda za gore pomenuti audi ?
[ goat @ 27.06.2017. 12:28 ] @
Citat:
MILANAN: Pozdrav.Ima li neko alternator da proda za gore pomenuti audi ?


to bar lako možeš naći ali ne na diskusijama u vezi automobila
[ MILANAN @ 27.06.2017. 16:08 ] @
Napravio sam stari.Neki suster nasilu ugurao kolektor kome su unutrasnje "izbocine" kroz koje prolazi kontakt za prstenove sire od kanala na osovini i tu je poceo da prespaja.Stecom nista drugo nije stradalo.
[ goat @ 27.06.2017. 20:48 ] @
Citat:
MILANAN: Napravio sam stari.Neki suster nasilu ugurao kolektor kome su unutrasnje "izbocine" kroz koje prolazi kontakt za prstenove sire od kanala na osovini i tu je poceo da prespaja.Stecom nista drugo nije stradalo.


to je bio majstor, ma majstorčina

bravo za kefalo i umeće ... i (mali off)za to što si još na OS XP
[ vladd @ 28.06.2017. 16:11 ] @
Sta fali XP-u, bolji je od audija:)
[ goat @ 29.06.2017. 15:08 ] @
Citat:
vladd: Sta fali XP-u, bolji je od audija


po meni ništa...car među OS... šteta sto svoje "sokoćalo" sa XP-om ne mogu da nosim svuda sa sobom