[ iculibrk @ 26.12.2016. 18:31 ] @
U firmi imamo Twingo 2002. godište, benzin 1.2, 16v.
Dešava mu se da posle pređenih npr 15 km, posle gašenja jednostavno neće da upali, da kontakt, propali lmpce i vergla. Posle sat, dva može se voziti kao da ništa nije bilo.
Interesuje me da li se neko susretao sa ovim problemom jer više majstora ne mogu ustanoviti kvar.
Inače auto se redovno servisira i nema nikakvih drugih problema.
[ hobbista @ 26.12.2016. 19:09 ] @
Hoće senzor položaja radilice tako da radi. Greška bi morala ostati zabeležena.
[ iculibrk @ 26.12.2016. 19:25 ] @
http://youtu.be/whsCo3MF-60
Isti problem kao i ovde na snimku.
Hvala na odgovoru, predložiću majstoru da pogleda.
[ sasa022 @ 26.12.2016. 20:12 ] @
Da li ste ga "kacili" na dijagnostiku kod nekoga ko stvarno zna da je koristi ???

[ botr @ 26.12.2016. 20:31 ] @
Sto se tice senzora radilice, dovoljno je da se premeri otpor.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.12.2016. 21:02 ] @
Citat:
Dešava mu se da posle pređenih npr 15 km, posle gašenja jednostavno neće da upali

Probaj da kljuc priblizis kabinskom svetlu,mislim da je tu imobilajzer kljuca.Uradi kao da otkljucavas auto pa probaj da onda

upalis.
[ iculibrk @ 26.12.2016. 22:23 ] @
Hvala na svim dobronamernim komentarima, proveriću sutra pa javljam. Koliko vidim nije redak problem kod Twinga.
[ iculibrk @ 27.12.2016. 20:21 ] @
Opet je proveren dijagnostikom greške nema. Reče majstor da ga zovem čim stane, senzor radilice je ok, nema prljavštine, opljaka.
Rekoh da pokušam i ono što je rekao Lavlja_Jazbina.
Posle toga nemamo potrebe zvati majstora. Vožen je ceo dan bez ikakvih problema. Pre par dana bi za toliko vremena bilo problema minimum tri, četiri puta.
Videćemo kako će se ponašati ovih dana, ali mislim da je to, to.
[ Nocni @ 28.12.2016. 23:47 ] @
Twingo 2002 ima transponder u ključu i ne deaktivira zaštitu otključavanjem kao još stariji modeli već ima čitač na bravi... imobilajzer nije kod retrovizora tu je bio nekada samo prijemnik od daljinskog zaključavanja... Imobilajzer koji u ovom slučaju, pored samog ključa može da pravi probleme, nalazi se zavučen 20 cm lijevo od pedale kvačila. <najvjerovatnije je dovoljno promijeniti transponder sa novim i iskodirati ga.
[ iculibrk @ 29.12.2016. 06:44 ] @
Hvala na odgovoru. Izgleda da je čuo ono što je majstor rekao pa sad pali kao mina. :-)
U svakom slučaju zbog novog problema, u vožnji pri skretanju desno ponekad ne uključuje žmigavac, ide opet kod majstora. Levi žmigavac radi ok, kao i desni dok auto stoji. Majstor kaže da je prošli put skidao kompjuter i slao ga na servis i da je moguće da servis nije dobro odrađen.
[ etjen @ 02.01.2017. 14:31 ] @
promeni druže majstora i otidji u neki normalan servis.
[ I AM BORGS @ 02.01.2017. 20:08 ] @
mene brine drugo pitanje ! kažeš da je auto od firme . šta se onda mučiš oko kvara auta - neka ga popravlja neko iz firme , ili si ti majstor za takve poslove u toj firmi ? pozz
[ iculibrk @ 02.01.2017. 20:27 ] @
Nisam, ja ga vozim, a nije baš zgodno kada se desi nešto od opisanog malo dalje od firme. Sutra ujutro ga vozim u servis, opet ima problema sa paljenjem, a zamisli pitanje sam postavio jer se uopšte ne razumem u opisano i time se ne bavim a interesuje me šta bi moglo biti i koliko je komplikovana popravka.
[ iculibrk @ 12.02.2017. 11:35 ] @
Posle davanja jos jedne sanse majstoru, jer mu je bilo placeno, auto odvezen kod drugog majstora koji je dijagnostikovao kvar pumpe za gorivo i zamenio je.
Od tada je sve ok.
[ Braxi @ 12.02.2017. 11:51 ] @
kada das kontakt na twingu pre nego sto kresnes cuces onaj zvuk bzzzzzzz od sekundu dve. To ti pumpa za gorivo vuce. Kad tog zvuka nestane otisla je pumpa. Meni se to desilo. Auto vergla goriva ima a ne pali. i onda kad sam bolje oslusnuo nije bilo zvuka pumpe. 3000 je bila popravka.