[ goat @ 22.01.2017. 17:01 ] @
[ goat @ 22.01.2017. 17:01 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:14 ] @
Ma da,sto bi se mucio da pretrazis iz kataloga koji je 100x postavljen na es-u po pitanju vw.
Taj PD motor nema pumpu u rezervoaru a nazivaju je tandem pumpa.Stoji na glavi motora. https://www.google.rs/search?q...9q&imgrc=D30SImdcFlZtVM%3A [ goat @ 22.01.2017. 19:40 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Ma da,sto bi se mucio da pretrazis iz kataloga koji je 100x postavljen na es-u po pitanju vw. Taj PD motor nema pumpu u rezervoaru a nazivaju je tandem pumpa.Stoji na glavi motora. : skoči pa reci hop http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_223.pdf 38 stranica ???? [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:46 ] @
Citat: skoči pa reci hop I skocio i rekao hop.Cemu onda tema koju si postavio.Meni o vw i literaturi vrlo malo mozes da pricas. [ goat @ 22.01.2017. 19:50 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: I skocio i rekao hop.Cemu onda tema koju si postavio.Meni o vw i literaturi vrlo malo mozes da pricas. pročitao si 38 stranicu kataloga na linku koji sam poslao?? [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 19:56 ] @
Da,prvo ventil koji ne vidis i nema ga je vrlo ocigledan ako si menjao filter,na njemu je.
191 127 247 a inace od golfa 2. 038 145 209 Q je pumpa za gorivo i ona vuce korivo.Kod passata ima pumpu u rezervoaru.Ja kod 3 cilindra ne znam gde je ta pumpa. Ti znas,otvorio si donji deo plovka ili nesto drugo je upitno? [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 20:14 ] @
Evo kako izgleda pumpa u plovku recimo za AVF motor.Isto PD motor.
[ goat @ 22.01.2017. 20:25 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Da,prvo ventil koji ne vidis i nema ga je vrlo ocigledan ako si menjao filter,na njemu je. 191 127 247 a inace od golfa 2. 038 145 209 Q je pumpa za gorivo i ona vuce korivo.Kod passata ima pumpu u rezervoaru.Ja kod 3 cilindra ne znam gde je ta pumpa. Ti znas,otvorio si donji deo plovka ili nesto drugo je upitno? pa u tome je problem što sam izvadio iz rezervoara mehanizam a on nema pumpu električnu (kao na slici koju sam postavio u prvom postu)... za tandem (vakum, gorivo) pumpu znam, ako već sam menjam španer pk kajiša logično bi bilo da bar znam osnovne stravri o motoru... ova pasatova sa slike ima dovod 4 žice na konektoru ( dve za reostat a dve za pumpu) a kod mene ide konektor samo sa dve žice za reostat plovka.... 191 127 247 je na povratnom vodu, ja sam pričao o usisnom vodu ventilu koji ne dozvoljava gorivu da se vrati iz linije od rezervoara do filtera jednosmerni ventil na crevu umetnut od filtera do tandem pumpe stoji i ispravan je [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 21:36 ] @
Pa koji je kataloski sa tvog plovka?
AMF motor? [ Nebojsa Milanovic @ 22.01.2017. 21:39 ] @
Goat, Lave, kako nalazite ove PDFove, koji materijal od VW imate, okačite ovde pregledno još jednom hvala
[ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 21:42 ] @
Za AMF motor treba da je kat,plovka 6X0 919 050 do 1-000-001 (2001 GOD.)
[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 22.01.2017. u 22:57 GMT+1] [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 22:10 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Goat, Lave, kako nalazite ove PDFove, koji materijal od VW imate, okačite ovde pregledno još jednom hvala http://autopartmaster.com/en/?action=vw http://www.oemepc.com/ http://www.volkspage.net/technik/ssp/index2_eng.php [ goat @ 22.01.2017. 23:19 ] @
... nema toga kod mene...
a nema ni kod još ponekog http://www.a2oc.net/forum/show...electrical-or-mechanical/page2 samo dve žice dolaze do rezervoara koliko ja mogu da vidim, a i konektor je sa dva pina [ Lavlja_Jazbina @ 22.01.2017. 23:27 ] @
To je tvoj plovak,ako je neko nesto budzio,zbudzio ga posteno.
Evo ova je sa 2 zice. http://www.ebay.co.uk/itm/VW-L...ENUINE-AUDI-PART-/381297090351 Uostalom,da li rasklapao donji deo plovka?! [ Lavlja_Jazbina @ 23.01.2017. 05:04 ] @
Jedno pitanje,vazno.Ako je tandem pumpa i odradjivala sama posao,da li si upalio auto posle zamene filtera?
Da li si filter punio gorivom pa montirao? Koliko si verglao da bi upalio? [ goat @ 23.01.2017. 13:48 ] @
... filter sam napuno naftom na otvor gde je onaj jednosmerni ventil na povratnom vodu..
upalio je bez ikakvih problema i radio 10minuta, posle toga sam prošao do danas cca 300km... a radio je dobro i sa starim filterom koji je bio do pola pun!?... sada mi tek ništa jasno nije [ Lavlja_Jazbina @ 23.01.2017. 15:54 ] @
Citat: takođe po hladnom vremenu kada upalim motor, isti minut dva neravnemorno radi na leru Da li se ovo i dalje desava?Inace ti PD motori pale na cvrgu. P.SMozda je neravnomerni rad prouzrokovan crkavanjem nekog grejaca,1 kom.? [ goat @ 23.01.2017. 18:07 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Da li se ovo i dalje desava?Inace ti PD motori pale na cvrgu. P.SMozda je neravnomerni rad prouzrokovan crkavanjem nekog grejaca,1 kom.? pa zbog tog neravnomernog rada sam filter i menjao, ostalo je isto da radi a jutros na -10 upalio na čvrgu ... grejače sam proveravao omski, jedan sam zamenio jer je bio neispravan i to pre zime, skoro sam proveravao i sada svi imaju otpor i nov i stari po 7oma.... zbog tog neispravnog grejača je ponekad izbacivao beli dim (živu naftu) prilikom paljenja ali je opet palio na "čvrgu" neravnomernost se samo čuje, a na obrtomeru se skoro i ne primećuje, kada je hladan ler mu je neznatno preko 1000 o/min a mlak i vruć ima nekih procenjujem 800-900o/min , neravnomernost traje najviše jedno 30 sekundi po paljenju (jutros štopao vreme)... ja opet sumnjam na malo vazduha u sistemu za gorivo.... pustiću ga par dana da miruje da vidim da li će produžiti vreme neradnomernog rada... [ pajapop @ 23.01.2017. 18:12 ] @
Citat: goat:... neravnomernost traje najviše jedno 30 sekundi po paljenju (jutros štopao vreme)... ja opet sumnjam na malo vazduha u sistemu za gorivo.... pustiću ga par dana da miruje da vidim da li će produžiti vreme neradnomernog rada... A ja smumljam na hladan vazduh u usisu...Kako mislis da auto ravnomerno radi po ovom minusu dok se iole ne zagreje?. Nerealno je bilo kako testirati motor pri ovakvom dugotrajnom minusu...Da..a mora i malo ulje u menjacu da se razbije... [Ovu poruku je menjao pajapop dana 23.01.2017. u 19:25 GMT+1] [ goat @ 24.01.2017. 09:48 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: To je tvoj plovak,ako je neko nesto budzio,zbudzio ga posteno. Evo ova je sa 2 zice. http://www.ebay.co.uk/itm/VW-L...ENUINE-AUDI-PART-/381297090351 Uostalom,da li rasklapao donji deo plovka?! rasklopio sam ga i skoro da nema ništa :-) ovaj sa linka koji si poslao ima konektor sa 4 žice (dve periferne debele za pumpu i dve tanke između za plovak), a moj je kao na slici koju sam na početku dao , samo dve koje idu na plovak za zvuk ću se potruditi da snimim... ... nego niko mi ne reče da li je moguće da španer pk kajiša izdrži 250kkm? [ Lavlja_Jazbina @ 24.01.2017. 16:20 ] @
I dalje nisi napisao svoj kataloski plovka a ovo za spaner,malo verovatno.
Neko pre tebe je stavio polovni deo,imho. [ goat @ 24.01.2017. 16:40 ] @
... kataloški broj plovka (pumpe) je 8Z0919183F....
a za španer neobična stvar, da bude zamenjen, a da godina proizvodnje na njenu bude i godina proizvodnje automobila.. doduše nije zamenjen na 195kkm ali je izgurao još 60kkm [ Lavlja_Jazbina @ 24.01.2017. 20:30 ] @
8Z0919183F je plovak od AUDIJA A2 DO 2002 Godine.
Da se ispravim,F ide do 2005.I to (citaj) SAMO ZA TAJ MODEL. [ Lavlja_Jazbina @ 25.01.2017. 06:48 ] @
Samo da dodam da je isto u A2 dizel (kao kod tebe 1.4) za AMF,BHC,ATL motore.
[ goat @ 25.01.2017. 07:15 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Samo da dodam da je isto u A2 dizel (kao kod tebe 1.4) za AMF,BHC,ATL motore. AMF je u pitanju ... a pokušavao sam i da nađem dve žice posečene ili mesto nastavka žica za plovak i nisam uspeo [ Lavlja_Jazbina @ 01.02.2017. 22:05 ] @
Neces ni uspeti ( nadam se da si se iscimao do sada) zato sto neki modeli oko 2000 nisu ni imali
pumpu u rezervoaru.U principu, ako se filter napuni auto i pali.Nema potrebe za pumpom u rezervoaru. [ goat @ 02.02.2017. 10:58 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Neces ni uspeti ( nadam se da si se iscimao do sada) zato sto neki modeli oko 2000 nisu ni imali pumpu u rezervoaru.U principu, ako se filter napuni auto i pali.Nema potrebe za pumpom u rezervoaru. evo danas ga registrujem, prevalio sam sa njim ravno za dve godine 39180km bez te pumpe, i da ima pumpa ne treba mi , a i ovaj pre mene je tako vozio mada je kod njega moglo i sa tri točka a onaj neravnomerni rad na hladnom startu traje par sekundi... možda i jedna dizna nije baš najbolja ali neka je... Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|