[ mikonos @ 20.02.2017. 00:14 ] @
[ mikonos @ 20.02.2017. 00:14 ] @
[ Lavlja_Jazbina @ 20.02.2017. 06:50 ] @
Koja je to godina,2007?Taj BSE se setao u dosta sasija (1J4,1J5,1K4) ova slika je od 1J6.
Nema tu sta da curi a da se ne vidi.Ili poklopac ventila ili proveri iber crveco pa da se ne sliva od usisne sto sumnjam. Operi to mesto sa onim sprejom za odmascivanje pa ponovo proprati situaciju. [ ademare @ 20.02.2017. 12:48 ] @
To je dobar savet . Prvo ako ima tecnog ulja pokupi ga sa upijajucom krpom, tzv . pucvol . Posle odmascivanje , starih slojeva , pa na kraju ga slobodno operi sa vodom sa malo deterdzenta . Da izgleda kao nov .
Strartuj masinu i gledaj motor . Ako se slucajno ne pojavi na praznom hodu , povremeno dodaji gas , kao kada vozis . Sve to naravno na parkingu . Kad utvrdis gde tacno curi , onda se dalje postupa zavisno od mesta curenja. [ mikonos @ 20.02.2017. 13:09 ] @
Svaka čast, Lavlja_Jazbina. Jeste u pitanju je 2007. god, Golf 5.
Da li je ovo na fotogr. iber crevo? Ne znam kako da priđem da skinem to i proverim jer je jako nepristupačno, odozdo smeta izduvna, a od gore usisna grana. Da naponem od kako sam sipao Castrlol Magnatec motor je počeo da pravi emulziju (slično majonezu) što sam primetio na čepu , možda i to ima veze? Da li je moguće tako odjednom da procuri? Menjao sam ulje skoro i sve je bilo suvo. Ovo kao da je odjednom probilo. Samo sam osetio smrad u kabini. [ goat @ 21.02.2017. 08:55 ] @
čim ima majoneza hleb u ruke pa sendvič napravi .... šalim se narano
proveri odušku motora, otvori kućište filtera vazduha i vidi je li masno i ima li tu majoneza... bela emulzija je znak da ima vode u ulju, ako je oduška začepljena i ne postoji mogućnost da se karter oslobađa viška pritiska onda izvacuje ulje i zbog loše ventilacije vodena para iz izduvnih gasova kontaminira ulje (pravi majonez) iber crevo - oduška je obično većeg prečnika svetlog otvora ( SV10mm pa na više) jer se ide na to da se uspori strujanje gasova kroz njega da ne bi radilo kao karburator i izvlačilo pored gasova i ulje [ mikonos @ 21.02.2017. 17:17 ] @
Citat: goat: čim ima majoneza hleb u ruke pa sendvič napravi .... šalim se narano proveri odušku motora, otvori kućište filtera vazduha i vidi je li masno i ima li tu majoneza... bela emulzija je znak da ima vode u ulju, ako je oduška začepljena i ne postoji mogućnost da se karter oslobađa viška pritiska onda izvacuje ulje i zbog loše ventilacije vodena para iz izduvnih gasova kontaminira ulje (pravi majonez) iber crevo - oduška je obično većeg prečnika svetlog otvora ( SV10mm pa na više) jer se ide na to da se uspori strujanje gasova kroz njega da ne bi radilo kao karburator i izvlačilo pored gasova i ulje HVALA svima na odgovorima. Bio sam danas do majstora i zakazao servis ali tek za 6 dana. Majstor kaže kao i vi forumaši: - da je najverovatnije i odušak bio napunjen tom emulzijom i da je ona smrzla, a onda je usled zapušenosti izbacio ulje van ; - ili curi na dihtungu poklopca ventila, - da bi video o čemu se radi mora skinuti sve one usisne grane i da će tada očistiti sve, a da može i preventivno zameniti dihtung. Pogledao sam u filteru vazduha i sve je čisto. Nije mi jasno ako je odušak bio zapušen gde je izbacio ulje, da li na tom crevu ili gde? Kako je na crevu izbacio, pored šelne, puklo crevo...? [ Lavlja_Jazbina @ 21.02.2017. 18:56 ] @
Proveri da li radi vazdusna pumpa za iberlauf !
[ mikonos @ 28.02.2017. 21:25 ] @
Rešen problem. Dihtung ventil dekle 1150 din i ruke 2000 din. Dihtung je bio tvrd i deformisan iznad izduvne grane od vrelih izduvnih gasova. Ništa nije bilo začepljeno. Hvala na pomoći.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|