[ Siler @ 15.03.2017. 12:00 ] @
| Pozdrav drugari. Kupjem gradski auto, u njemu ce biti fiatov 1.4 turbo benzina motor. Mislio sam da je izbor jednostavan dok nisam primetio da postoji bar 6 razlicitih varijanti ovog motora razlicite konjaze i malo razlicite tehnologije. Ovih automobila ima bas dosta na trzistu polovnjaka i svi su razlicitim 1.4 turbo motorima.
Neki imaju oznaku MultiAir, a neki samo Turbo ili TBI :
1.4 MultiAir 16V 105
1.4 Turbo 16V 120
1.4 Turbo GPL 16V 120
1.4 MultiAir Turbo 16V 135
1.4 MultiAir Turbo 16V 135 TCT
1.4 Turbo 16V 155
1.4 Multiair Turbo 16V 170
Moje pitanje, da li je neki od ovih 1.4 motora bolji od ostalih i da li je neki za izbegavanje ? Posebno kada se kupuje polovnjak.
p.s. alternativa je 1.6 JTDm, ali nesto nisam za dizela po gradu
p.s. auto je alfa romeo MiTO |
[ Nebojsa Milanovic @ 15.03.2017. 13:05 ] @
Ima ih raznih, i vrlo različitih snaga, okači ovde linkove ka autima o kojima razmišljaš pa ćemo pogledati. Naročito o onima koje si eventualno video pa znaš nešto više o njima.
[ Siler @ 15.03.2017. 13:25 ] @
Alfa Romeo MiTo sa tacno ovim motorima:
1.4 MultiAir 16V 105hp
1.4 Turbo 16V 120hp
1.4 Turbo GPL 16V 120hp
1.4 MultiAir Turbo 16V 135hp
1.4 MultiAir Turbo 16V 135hp TCT
1.4 Turbo 16V 155hp
1.4 Multiair Turbo 16V 170hp
Svi su ti motori sareno u ponudi, ima malo vise Multi Air nego TB, nisam suzio izbor na posebne oglase, bas zbog suzavanja izbora pitam :).
[ Nebojsa Milanovic @ 15.03.2017. 18:01 ] @
Ako možeš da se protegneš za Multiair samo napred, to si izvanredni motori, ali ne zaboravi da je najbitnije u kakvom je stanju ceo auto.
Zato i rekoh da okačiš ovde oglas onog koji ti je interesantan, više pari očiju vide više nego jedan.
[ 7.scena @ 16.03.2017. 13:31 ] @
Kada sam kupovao nov auto, razmatrao sam baš te turbo benz, nisam uzeo jer su bili preskupi, ali sam se raspitao.
Majstori u ovlascenom Fiat servisu su mi rekli da imaju fenomenalno iskustvo sa običnim 1.4 TB 120ks u Alfi i Fijatu, da su masovno na njega ugrađivali i plin (na nov auto). Da imaju primerke koji su prešli velike kilometraže bez kvara.
Multiair je "isti" kao TB motor, ali sa novom glavom motora koja ima taj multiair sistem koji koristi motorno ulje i elektrohidraulične ventile da upravlja tajmingom ventila. Naravno komp kontorliše rad tog sistema i tajming ventila koji je različit u različitim režimima vožnje za razliku od klasničnog sistema sa bregastim.
Pa je taj motor štedljiviji, a sa većom snagom, lepšim radom, itd.
Ali je i komplikovaniji.
Za pouzdanost multiair mora nisu mnogo pričali jer tada nisu imali neki uzorak ... A da, rekli su mi da je multiair vrlo osetljiv na motorno ulje koje se sipa jer ulje pokreće multiair sistem. Mora biti original menjan na vreme. Tako da kad kupuješ polovnjak nije baš lako proceniti kako ga je neko pre tebe održavao i koje ulje je sipao...
[ Siler @ 17.03.2017. 12:33 ] @
Hvala na komentarima. Pomogli su mi. Sad treba ici na teren da se pogledaju ti automobili uzivo...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.