|
[ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2017. 18:21 ] @
| Nisam bio otvorio temu sa utiscima sa prethodnog Salona automobila, a ako ja to ne uradim neće niko (zašto?), pa evo teme za utiske sa Salona ove godine (podsećam da se Salon automobila održava svake druge godine).
Iz prethodnih tema možemo videti šta je prošlih godina bilo aktuelno:
Salon automobila Beograd 2013. - utisci
Salon automobila Beograd 2011. - utisci
Salon automobila Beograd 2009. - utisci
Ove godine moj najveći utisak je bila totalna nemoć neevropskih proizvođača. Pitanje je koji je tačno razlog za to, da li je to stvarno slaba ponuda, da li je carina prevelika na neevropske automobile, da li je ugradnja uvoznika (pre)velika kao posledica malih kontigenata, ali da bi bili konkurentni, praktično svi neevropski automobili po meni bi trebalo da budu jeftiniji najmanje 20%, često i više. Jedini za koga mogu da kažem da se trudi da konkuriše je Hyundai, koji ima soludnu ponudu za novce koje traži. Takođe, pozdravljam izbacivanje iz asortimana modela I10, čija je cena bila zanemarljivo manja od cena za I20 koji je (ipak) veći i ubedljiviji auto.
Kao ilustraciju koliko je ponuda npr. japanskih proizvođača smešna i praktično jadna, daću sliku Toyote Auris od nazad (prednji deo ovaj put neću komentarisati, pričalo se o njemu već dosta), sa akcentom na auspuh.
Teško je reći na šta liči ovaj GENERIC cevni partljak, jer svi znamo da je Yugo 45 imao bolje obrađen kraj izduvne cevi.
Još jedan primer nam dolazi iz Honde, naime ovaj japanski proizvođač je u sajamskoj "extra povoljnoj" ponudi uspao da sakupi svih tri cilindra i ukupno 1000 kubika, i sa nekoliko sajamskih popusta ih ponudi za cenu od teško objašnjivih 22,500€. Da li treba pričati o tome šta sve može da se kupi za te novce..
|
[ botr @ 07.04.2017. 20:17 ] @
Neki nismo bili na sajmu :)
Sto se tice Aurisa, ako nista drugo, mogli su da sakriju cev ispod auta/branika, kao sto je uradjeno na npr. Meganu 2, ovako ne lici ni na sta, takav auspuh ne bi mogao da prodje ni krajem 90-ih.
Civic i 22.500 evra, preterano, ako se ne varam, npr. toliko kosta Superb, koji je segment iznad i daje mnogo vise za taj novac. Generalno su cene japanskih automobila preterane, ne samo u Srbiji, vec i u celoj Evropi, a sto se tice proivoda, po mnogim kriterijumima kasne 10-ak godina za Evropom, ako ne i vise.
Kakvi su utisci sa Alfinog standa, koliko sam upoznat, predstavljeni su Djulija i Stelvio? Cena, po mom misljenju preterana, ne samo sto se tice Alfe, oni samo prate deo trzista na koje pucaju, A4, serija 3, itd. po meni bi trebalo da budu 10-20% jeftiniji.
[ pisac @ 07.04.2017. 23:22 ] @
Nikad mi ne bi palo napamet da pljujem po kolima zato što imaju auspuh koji mi deluje ružno kada se fokusiram na dotični. Sem ako postave auspuh u kabinu ili po sred šoferšajbne, pa mi je stalno pred očima
[ AstralPro @ 08.04.2017. 19:52 ] @
Nema se para a prodato 1500 vozila za 7 dana
[ inobradovic @ 08.04.2017. 20:20 ] @
Sto se tice sajma moze se reci onako,
Moto oprema slaba, mislim da je astra bila za 12.300e crna karavan sto mislim da je ok nisam pitao za motor i opremu.
Fiat tipo kada sam otvorio zadnja vrata udario me miris one plastike kao u juga decedesetih, i napusti sam odmah fiatov stand
Izlozena Lepa crvena insignija sa cenom od 35ooo evra na samo par metara od leksusa za 39oooevra sta reci, ali osnovni model insignije je 20ooo e.
Mikra lep dizajn nisam gledao unutra i cenu.
3008 i 5008 lepi spolja unutra bezveze.
Tojotin auspuh smesno i tuzno.
Devojke prelepe ;-)
[ cozmo_im @ 12.04.2017. 08:10 ] @
Auris je odlican auto i koga zabole za estetiku auspuha. Ne kupujes ga zbog toga vec da ti traje. Sad ce uskoro biti prodaje i sa 1.2 Turbo motorom. Gde god koji test vidim, svi hvale kvalitet tog automobila, a licno sam vozio nekoliko primeraka i kvalitet i pouzdanost su vrhunski. Sigurno se nece raspasti kao oni kineski plasticni nastavci na nekim "automobilima" koji simuliraju izduv. Tek to je uzasno ruzno na automobilu (recimo Mercedes kao premium ima takvu glupost). Ovaj na slici je inace u osnovnoj opremi (Terra), zato sto ima obicne plasticne naplatke tockova.
Civic je preskup, kao i uvek, ne znam kad je njemu bila povoljna cena, jos ako ga racunaju u jenima ili slicno...
[ Java Beograd @ 12.04.2017. 09:29 ] @
Ja se slažem sa Nebojšom.
Naravno da je Auris dobar auto.
Naravno da nećeš da nosiš kraj auspuha u krevet sa sobom, ali poenta je onom: "posvećenost detaljima".
Kad bih dobio Auris za 5.000 ja bih ga kupio sve i da svako sedište ima drugačiji štof. "Koga zabole za estetiku sedišta, ako kupuješ dobar auto za male pare ?!"
Ali, sa dizajnerske, estetske strane, kraj auspuha je jednako važan kao i zadnja svetlosna grupa. Ako pretenduješ na višu srednju klasu, i to treba da izgleda dobro.
Kao kad ljakse kupi lepo, skupo firmirano odelo, košulja, kravata, ovoono, lepe, dobre skupe cipele, i obuče bele čarape.
[ anon115774 @ 12.04.2017. 09:40 ] @
@Nebojsa Milanovic
A sto se ti nekad ne pozabavis i nekim drugim autima osim tih "best buy" varijanti? Moguce da gresim ali imam utisak da, kad god ti nesto predstavljas/komentarises to su uglavnom neke varijante tipa Auris, Rapid i slicno... Ako mene pitas bilo je i mnogo zanimljivijih primeraka od tih dosadnih "best buy". Mislim, nemam nista protiv i ovoga ali daj malo raznovrsnosti :)
Citat: cozmo_im: a licno sam vozio nekoliko primeraka i kvalitet i pouzdanost su vrhunski
Licno sam vozio Avensis (nov) skoro 50.000 i u garanciji je zamenjeno:
- volan (pocela koza da se ljusti posle 20.000)
- rucica menjaca (oljustio se onaj srebrni prsten (ne znam od kog je materijala) a primetio sam tako sto sam stigao kuci i skontam da mi je ruka krvava jer sam se sav isekao na taj oljusteni deo a da nisam ni primetio)
- radio (jednostavno je poceo da brlja i da se pali i gasi kad je hteo)
- u zadnja svetla usla vlaga (nisu bila razbijena)
- volan je u jednom momentu poceo da vuce u desno i dva servisa nisu uspela da rese problem (jednostavno nemaju pojma)
Od tada se vozim iskljucivo u nemackom vozilu i takvih gluposti nema.
[ Java Beograd @ 12.04.2017. 09:44 ] @
Samo na kratko da se vratim da estetiku aupuha.
Obrazi pažnju na ovaj low-level brend - auspuh ga izdaje. Logan, Sandero, Duster .... vidi se da je sve isto sr., samo drugo pakovanje.
A onda je neko rešio da se pozabavi dizajnom kraja aupuha (između ostalog)
I stvarno deluje skroz drugačije.
[ cozmo_im @ 12.04.2017. 11:14 ] @
Citat: Informer:
Licno sam vozio Avensis (nov) skoro 50.000 i u garanciji je zamenjeno:
- volan (pocela koza da se ljusti posle 20.000)
- rucica menjaca (oljustio se onaj srebrni prsten (ne znam od kog je materijala) a primetio sam tako sto sam stigao kuci i skontam da mi je ruka krvava jer sam se sav isekao na taj oljusteni deo a da nisam ni primetio)
- radio (jednostavno je poceo da brlja i da se pali i gasi kad je hteo)
- u zadnja svetla usla vlaga (nisu bila razbijena)
- volan je u jednom momentu poceo da vuce u desno i dva servisa nisu uspela da rese problem (jednostavno nemaju pojma)
Od tada se vozim iskljucivo u nemackom vozilu i takvih gluposti nema.
Meni posto burazer 15 godina radi u Porse servisu ne pada mi na pamet da kupim nemacki auto pogotovo VW. Pri tom u firmi nam pocrkali Golfovi 7 itd itd te stane nasred puta, te crkava neka elektronika, te se blokiraju podizaci... dok Yaris ide ide ide ide i ne staje bez ijednog kvara. Sta cemo sad? Pa cak i Lacetti je pouzdaniji od Golfa 7, bar ovaj sto imamo. Eno na Skodi Rapid 1.6 TDI pocelo nesto pisti u motoru, krlja, ma haos, eno ga u servisu. Dobra ta nemacka tehnika zar ne?
Znaci takvih primera mozes da navedes kolko oces. Evo vozim Picasso i nemam zamerke uopste dok se nekima kvari na svaka dva meseca. Mrzim generalizovanje.
U ukupnoj statistci Auris je pouzdaniji od nemackih vozila, kao uostalom i sva japanska vozila.
Znam komsiju koji ima problem sa Corollom kao mojom i to bas solidno problema, a ja nemam nijedan. A za VW mogu navodim primere do sutra, samo izvucem iz servisa svakakve blamove doticnog proizvodjaca. Sto ne znaci da cu ja imati ijedan problem ako kupim Golfa, naprimer.
Shvatas sarkazam naravno.
[ cozmo_im @ 12.04.2017. 12:10 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
Kao ilustraciju koliko je ponuda npr. japanskih proizvođača smešna i praktično jadna, daću sliku Toyote Auris od nazad (prednji deo ovaj put neću komentarisati, pričalo se o njemu već dosta), sa akcentom na auspuh.
Inace, malo ko zna da se Auris ne prodaje samo u Terra i Luna opremi. Tu su i sport, style, sol... pa ces naci i ovo:
Kao sto vidis, detalji se razlikuju. Neki imaju hromiran izduv i lajsne sa strane, a najjeftinije varijante s motorom 1,3 i osnovna 1,6 nema takve detalje, odnosno klot sto bi rekli. Mada i te osnovne varijante imaju digitalnu automatsku klimu sad.
[ anon115774 @ 12.04.2017. 13:43 ] @
Citat: cozmo_im:Meni posto burazer 15 godina radi u Porse servisu ne pada mi na pamet da kupim nemacki auto pogotovo VW.
Dakle, posle Tojote sam presao na VW (nov) i prodao ga nakon 145.000km bez ikakvog kvara (bukvalno nista) i sa sve fabrickim paknovima i prednjim i zadnjim.
Jedino sto je menjano na njemu je ulje u motoru, menjacu i filteri.
[ Java Beograd @ 12.04.2017. 14:16 ] @
Ma dajte ljudi da se uozbiljimo, da ne trolujemo na temi.
Taj ne može ostariti.
Što ga duže teraš, kume,
Sve je mladji,
Pa de sad mu
Para nadji!
A što pitaš hoće l moći
Kakav jendek da preskoči.
Jendek, jendek, kakav jendek?
Taj se nije još rodio,
Koj on nije preskočio,
Preskoči ga tako lako
Kao da je pile neko,
I to uzduž, ne popreko.
...
A što pitaš, moj prijane,
Ima l mane,
Ta zato ga i prodajem,
Moj prijane,
Jerbo nema mane,
Takvi konji nisu za nas,
Za Cigane.
[ pisac @ 12.04.2017. 22:37 ] @
Citat: Java Beograd:Samo na kratko da se vratim da estetiku aupuha.
Ma za izgled auspuha me boli q kao za lanjski sneg, totalno nebitna stvar. Uostalom spoljni izgled celog auta mi je manje bitna stvar, jer da jeste ne bih nikada ni kupio ovaj što sada vozim. Ono što je bitno je da se auto ne kvari, da je lak za održavanje, da ide kako treba i da je unutra praktičan i ne baš ružan.
Doduše, neki se ubiše trošeći vreme i novac na stajling automobila. Ako, nije moj novac tako da me zblqrc.
Hehe, još se sećam ove iz salona automobila koja me je uporno ubeđivala kako je gre'ota da na ovako dobar auto (full oprema sa još dodatnim perverzijama tipa sony muzika itd...) ne uzmem neku fancy metalik boju. Ja se samo nasmejao, više puta, i uzeo najbuđaviju moguću boju. Ne da sam se nasmejao, već sam pitao da li mogu neki spoljni "ukrasi" koji idu uz taj full paket da se skinu i da se stave obični što idu na klot klasu automobila, recimo retrovizori i kvake i lajsne u boji auta, i razne druge hromirane (bar tako izgledaju) gluposti što su mi prikačili. Nažalost nije postojala ta opcija, nije je niko predvideo
[ Java Beograd @ 13.04.2017. 07:52 ] @
Citat: pisac: Ma za izgled auspuha me boli q kao za lanjski sneg, totalno nebitna stvar. Uostalom spoljni izgled celog auta mi je manje bitna stvar, jer da jeste ne bih nikada ni kupio ovaj što sada vozim. Ono što je bitno je da se auto ne kvari, da je lak za održavanje, da ide kako treba i da je unutra praktičan i ne baš ružan. Hvala bogu da su ovakvi primerci ljudske vrste u ekstremnoj manjini.
Estetika, tj. ljudski nagon ka lepom izrodio je sve oblike umetnosti, od slikarastva, vajarstva, muzike do baleta, a kasnije su se razvile i arhitekura i dizajn. I moda. Zatim dizajn eksterijera, enterijera, kao i industrijski dizajn: estetika predmeta za svakodnevnu upotrebu.
Da je po tvome, pisac, ukupna populacija stanoništva bi trebalo da bude obučena kao Kinezi za vreme "kulturne revolucije".
Nigde nisam rekao (ni ja ni Nebojša) da izgled auspuha teba da bude glavna smernica kod kupovanja automobila. Gluposti.
Jedino, u kontekstu ukupnog spoljašnjeg dizajna modela, ne treba zaboraviti ni taj detalj.
A da nije zanemarljiv detalj, potrudili su se da pokažu i dokažu svi veliki proizvođači automobila. A ti modeli se ne kvare, lako se održavaju, idu kako treba, praktični su, nisu ružni, ali dizejneri nisu zaboravili ni auspuh.
[ pisac @ 13.04.2017. 08:24 ] @
Citat: Java Beograd:Estetika, tj. ljudski nagon ka lepom izrodio je sve oblike umetnosti, od slikarastva, vajarstva, muzike do baleta, a kasnije su se razvile i arhitekura i dizajn. I moda. Zatim dizajn eksterijera, enterijera, kao i industrijski dizajn: estetika predmeta za svakodnevnu upotrebu.
Hehe ode ti daleko daleko, ne znam da li ću moći da te dozovem nazad... Pričamo o auspuhu iz koga izlaze smrdljivi i otrovni izduvni gasovi, a ne o slikarstvu, vajarstvu, baletu...
Auspuh je upravo to: onaj ko ima viška para i ne zna šta će sam sa sobom, i ko želi da se "pokaže" kako je "uspešan", uzme pa pravi stajling sa hromiranim/niklovanim/pozlaćemin/kakvimgod auspusima i slično... To ide ovako: Ovo vam je standardna ponuda sa običnim auspuhom. Imate viška para i želju da budete "bolji od drugih" kako bi ste izlečili neki kompleks? Odlično, za vas imamo i ovaj model sa srebrnim auspuhom i drugim antikompleks samodokaz vidimenajboljisam dodacima. Cena za vas takvog najboljeg i najuspešnijeg baju glavnog u kraju naravno nije nikakav problem, zar ne?
To je i na nivou onih koji stavljaju lavove na kapije dvorišta. Nema to ama baš nikakve veze sa umetnošću, već sa zadovoljavanjem nekih nižih nagona.
Doduše moram da priznam da se piletina u većem broju loži na takve prizemne estetske banalnosti tako da će taj imati više cica u takvim nalickanim kolima, što se uklapa na prethodnu rečenicu ;-)
[ Java Beograd @ 13.04.2017. 08:36 ] @
Kapiram te.
- Svi koji imaju alu felne zapravo leče neke teže komplekse.
- Svi koji su okrečili zidove u sobi, da budu lepi, zapravo leče teške komplekse.
- Slavina je slavina - služi da iz nje teče voda, i ništa drugo. Lepe slavine - samo za teške snobove sa najnižim nagonima.
- Jesi li ti pisac kupio nekad neko lepo odelo (jesi li težak iskompleksirani snob sa najnižim nagonima) , ili šetaš samo u pidžami ?
I još jednom, pa neću više da se ponavljam: cev auspuha je samo jedan detalj, u moru drugih detalja, koji zajedno čine ukupan auto dizajn. Loše je sve drugo skockati, srediti, dizajnirati, a cev auspuha ostaviti grubu.
[ pisac @ 13.04.2017. 09:00 ] @
Nije ti dobro poređenje. Svi koji daju velike pare za gipsane ukrase na zidovima, oni leče komplekse.
Alu felne... pa blizu. Ja imam alu felne samo zato što su išle uz dotični paket full opreme. Mada, kažu da su alu felne bolje za velike brzine, a pošto uvek vozim brzo onda bi se moglo reći da nije čista estetika već i da su praktične (pa mi ne smetaju). Da nije tako, odmah bih ih prodao i uzeo čelične.
Slavina... pa ja sam imao kinhill (kineske) koje su odlično radile, a onda su mi neki majstori polupali te česme i više nisam mogao da nađem dobre kineske, pa sam uzeo neke hansgröhe (nešto kao kvalitetno iz nemačke, neki luksuz šta li je), ali najjeftiniji njihov model. Dobre su, zadovoljan sam skoro kao sa onim kineskim kinhilom.
Lepo odelo sam kupio kada sam se ženio, i mislim da ga posle toga nisam ni nosio nikada.
I ja da dodam još jednom: cev auspuha na automobilu je potpuno marginalan i nebitan detalj za taj auto. Bitno je koliko godina će da traje auspuh a da ne progori, a to kako dotični izgleda je obična prizemna banalnost za hvatanje cica, nebitan detalj za upotrebnu vrednost automobila. Sem ako je auto kupljen sa primarnom svrhom hvatanja cica, onda priznajem da izgled auspuha ima upotrebnu vrednost i treba obraćati pažnju na dotični. Ja moje cice moram nekako da ubedim da uđu u ta ružna neugledna kola da im pustim sony muziku, a onda dalje ide kao da imam takav auspuh
[ pisac @ 13.04.2017. 09:32 ] @
Da se dopunim:
Nekako mi se čini da ti imaš utisak da je neko slučajno ostavio ružan auspuh na kolima? Pa nije ništa slučajno, sve je to ukalkulisano u kategorije i pakete. Fancy auspusi imaju posebnu cenu i idu uz posebne "cica" pakete opreme, što se lepo vidi iz ovih slika Aurisa. Ne samo auspuh, nego i razni drugi ukrasi pa i boja. Prvo imamo običnu plavu boju sa običnim buđavim auspuhom, a posle imamo metalik plavu boju (na koju bi svršavala ova "cica" iz salona što je meni prodavala auto) i imamo adekvatno toniran auspuh.
Tako da mi nije uopšte jasno zašto bi neko napadao auto zato što ima "ružan" auspuh? Pa za te pare ima takav auspuh, to ne znači da taj auto ne valja. Ko ima neki kompleks ili želi da mami piletinu dodaće nešto para i kupiti sebi lepši auspuh na istim tim kolima, a pri tome neće dobiti bolji auto već samo lepši.
[ inobradovic @ 13.04.2017. 20:03 ] @
Pisac posetio si sajam ove godine ?
[ pisac @ 13.04.2017. 22:17 ] @
Nisam, ne kupujem auto.
[ ademare @ 13.04.2017. 22:30 ] @
Citat: pisac:
Doduše moram da priznam da se piletina u većem broju loži na takve prizemne estetske banalnosti tako da će taj imati više cica u takvim nalickanim kolima, što se uklapa na prethodnu rečenicu ;-)
Pisac, ovim si dokazao da uprkos , svojoj umisljenosti o svemu , da si u Stvari Veoma slab Poznavalac Zenske Psihologije !
Istrazivanje je vrseno u zemljama EU , ali valjda ovde u Srbiji ne zive nekakvi posebni ljudi ( muskarci i zene ) . Zene su za najlepsi Automobil Proglasile onaj odvratni C3 , gde ih je posebno odusevila ona crna gumetina na vratima , kao i kvake , koje ih podsecaju na rucke kofera !! Auspuh im nije bio ni na kraj pameti , kao ni prednji amblem !
[ pisac @ 13.04.2017. 22:46 ] @
Ne umeš da tumačiš istraživanje pa porediš babe i žabe. Piletina se loži na uspeh/moć, a imati nabudžen nalickan auto miriše kao uspeh (bar za taj niži način percepcije sveta).
Nemam ja ništa protiv čak i pozlaćenih auspuha, ali brate potpuno potpuno nebitna stvar na jednom automobilu sem ako se auto kupuje da bi se "pokazao drugima". A za takve se i prave upravo takvi stajlinzi, paketi, pa i čitavi modeli specijalno za takve, to je cela industrija u kapitalizmu kako izvući što više para od takvih koji imaju potrebu da pokazuju/dokazuju kako su iznad/ispred ostalih. Dodaš 20€ troškova u proizvodnji i to kasnije od takvih naplatiš 1000€ više.
Meni auspuh stvarno nije pred očima nikada, i apsolutno me zblqrc kako taj izgleda. Kada bih imao dva potpuno ista automobila od kojih je jedan sa hromiranim auspuhom a drugi bez njega, jedino u tom slučaju bih možda odabrao ovaj hromirani (opet je pitanje, ako mnogo odskače i privlači pažnju onda i ne bih), a u svim drugim slučajevima apsolutno nebitan detalj sa nikakvim uticajem na izbor vozila.
[ inobradovic @ 14.04.2017. 14:10 ] @
Pisac ovo je tema o utiscima sajma 2017, pa bih te zamolio to da komentarises a ne da gnjavis sta bi ti i koji bi odabrao auspuh ;-)
[ etjen @ 16.04.2017. 08:53 ] @
Evo i ja da se ukljucim i da dodam da je na mene najveci utisak ostavio novi Scenic (zao mi je sto nije bilo i grand verzije). Auto mi je prelep.
Takodje, novi C3 vrlo zanimljiv auto, vise nego sto sam mislio.
Takodje, hteo sam lepo da pogledam novog Swifta ali nisu pustali unutra. Ovako spolja sto sam mogao da vidim je da je veliki pomak u odnosu na prethodnog ali ce cena biti ko zna kolika jer se proizvodi u Japanu a ne u Madjarskoj kao do sad.
Suzuki Ignis mi je mnogo ruzan uzivo...
Itd...
[ sasa022 @ 16.04.2017. 12:34 ] @
@etjen
Nisam bio na sajmu , ali gledajuci slike , Swift mi je ruzan , kao i vecina novih "japanaca".
Da li si poredio Ignis i Pandu ?
[ etjen @ 16.04.2017. 13:37 ] @
Pazi, Ignis mi je na slikama delovao vrlo zanimljivo ali mi je uzivo onaj zadnji deo neshvatljivo ruzan.
Takodje iznutra deluje potpuno neubedljivo.
Swift uzivo deluje mnogo ozbiljnije nego na slikama a i eneterijer izlozbenog komada (bio je otvoren prozor) je vrlo ozbiljan u odnosu na prethodnika (znam jer sam vozio prethodnika)
Panda je meni uvek bio simpatican auto ali je losiji ipak od Suzukija, mada i cena Pandice je znacajno niza.
Ignis inace jos nije zvanicno u prodaji ali se spominje cena od 11500, sto mi se cini previse za start. Mislim, nisam ulazio u detalje oko opreme i motora jer mi je delovao jako odbojno spolja uzivo. (A mislio sam da je daleko simpaticniji)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|