[ Johnatan Arcer @ 05.06.2017. 21:56 ] @
| Zdravo svima,
Auto je punto 1.2 8V benzin.
Posle nekih 40 min. voznje po vrelom danu upalila se lampica za pritisak ulja. Odmah sam zaustavio auto i proverio nivo ulja. Nivo i boja ulja su bili u redu. Startovao sam ponovo motor i lampica se ugasila, posle 10min opet isto. Kako malo dodam gas auto se ugasi a kada pustim gas lampica se ugasi i tako sam se dovukao do kuce....
Misterija, danas sam ceo dan vozao auto i nije bilo nikakvih problema.
Sta mi je sada činiti? Aaa |
[ cozmo_im @ 06.06.2017. 09:00 ] @
Proveri prvo davac pritiska (najbolje da probas sa drugog Puntica, ili uzmi nov, jeftin je) i obavezno zameni ulje sa filterom. To je osnovno. Ako se ponovi, otisla je uljna pumpa.
[ botr @ 06.06.2017. 12:21 ] @
Ovo sto je Cozmo objasnio je u sam svoj majstor varijanti, a ako vozis auto u servis, prvo i osnovno je da izmere pritisak ulja, ali je najverovatnije senzor pritiska los ili je ulje lose, tj. neadekvatnog viskoziteta za temperaturne uslove, ili je izgubilo viskozitet, s obzirom da spominjes vreo dan.
[ Johnatan Arcer @ 07.06.2017. 21:42 ] @
Hvala na savetima, sutra ide novo ulje, filter i test pritiska.
Palo mi je nesto na pamet, da li moze los cep da uzrokuje pad pritiska ulja?
Taj dan kada mi se desio taj problem sam stavio novi cep koji je od mnogo mekse gume i lako se vadi dok je stari morao dobro da se povuce?
[ vladd @ 08.06.2017. 06:19 ] @
Taj cep nije u zoni vsokog pritiska ulja, inace bi celokupno podmazivanje zavisilo od njega. Prvi na sumnjivoj listi je davac, sto je i najbolja opcija kvara...
[ mjanjic @ 11.06.2017. 10:45 ] @
Nemoj se mnogo zezati, naročito terati u visoke obrtaje.
Tako je poznanik lupio karterom o asfalt jer genijalci iz vodovoda nisu dobro namestili polopac na šahti pa mu upao točak. I još je tog jutra, kad mu se to desilo, krenuo na more.
Posle nekih 50km upali mu se lampica za ulje, on proveri da ima ulja, i pomisli da je senzor te nastavi da vozi. Posle 20-30km mu je prolupao motor, jer je u stvari otišla pumpa pri tom udarcu kartera (upao mu desni prednji točak, tako da je lupio karterom baš na mestu gde je pumpa).
Ako se dobro sećam, nije ni popravljao motor, već ubacio drugi, pošto se radilo 6 cilindara 3000ccm u Lancia Kappa, ono što je morao da menja imalo samo u kompletu (klipnjače sa klipovima i karikama), samo za delove 6 kompleta po 350€ svaki pa računajte...
[ Johnatan Arcer @ 11.06.2017. 14:23 ] @
Auuu,
Zna li neko koliki bi trebao da bude normalan pritisak ulja u tim fijatovim fire motorima?
(sigurno varira u leru u obrtajima, hladno-toplo)
Najsigurnije mi je da ugradim cajger pritiska ulja i da mogu u kabini da pratim sta se desava.
[ Žika 11 @ 11.06.2017. 14:47 ] @
[ Žika 11 @ 11.06.2017. 14:54 ] @
Jedan od problema zna da pravi ova gumica između lule i tela pumpe za ulje, naročito zimi. Mada kad totalno strada može i kad se ugreje motor ili da motor uopše nema pritisak.
Najdenostavnija varijanta da proveriš unimetrom davač protiska i otpore.
Zatim filter ulja i na kraju ako možeš da manometrom premeriš pritiske.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.