|
[ ndevil @ 26.07.2017. 20:32 ] @
| Pozdrav svima.,nov sam na forumu i imam ogroman problem,dovodi me do ludila. Evo ovako: Nedavno sam kupio audi 90 2.3e koji je radio samo na plin.normalno je palio i radio na plin.e sad posto plin nije bio upisan a ni stavljen strucno,resio sam da ga izbacim iz auta i auto da vozim na benzin.e tu dolazi do problema. Plin sam komplet izvadio sa sve onim prekidacem i instalacijom,vratio sam sve u fabrickom stanju kako bih vozio na benzin.u medjuvremenu sam primetio da nedostaje pumpa za gorivo,pa sam istu kupio i stavio.kod mene je pumpa vani ispod kola ne u rezervoaru.kada sam sve postavio,doslo je do problema.prvo pumpa za gorivo non stop zuji tj.gura gorivo,ne staje,a treba.,da bi problem bio jos problematicniji.,od kako sam izbacio plin i postavio pumpu za gorivo,auto ne pali i nema struje(varnice na svecicama) menjao sam komutator,menjao bobinu sve isto,ne baca struju.majstor mi je merio.,struja dolazi do komutatora i bobine.,komutator i bobina ispravni,a ne baca na svecice.molim za pomoc jer cu da poludim,a majstor mi je neodgovoran i nema ga da dodje |
[ Lavlja_Jazbina @ 26.07.2017. 21:08 ] @
Ko ti ovako otkloni kvar taj je madjionicar.Tu treba videti koliko odstupa instalacija od fabricke.
Cim ti pominjes pumpu ne treba da stalno radi,zuji, tu je neki haos nastao pri skidanju instalacije plina
a pitanje je i kako je bila sprovedena kada je plin ugradjivan.Taj petak je dobar motor ali dosta toga
se amputira kada se stavlja plin pa oksidira .
[ bakara @ 26.07.2017. 21:25 ] @
Ako je on godinama vozen bez benzina ti ces biti mega car da to sad dovedes u ispravno stanje.
Tu je pre svega zapekla benzinska instalacija, dizne pre svega, sva creva a pumpa je ocigledno umrla jos ranije pa je izbacena da ne zauzima mesto
[ pajapop @ 26.07.2017. 21:53 ] @
Citat: ndevil:
Plin sam komplet izvadio sa sve onim prekidacem i instalacijom,vratio sam sve u fabrickom stanju....,struja dolazi do komutatora i bobine......,komutator i bobina ispravni,a ne baca na svecice
Ovde je glavni problem sad struja... Za benzinsku pumpu dal treba stalno da radi ili ne, ne znam (verovatno ne treba), al da si zafrknuo nesto sa strujom kad si "raskvacinjao" instalaciju, to sigurno...Bobina i komutator mogu da budu ispravni, ali i elektricna spulna u razvodniku treba da bude ispravna i da ima svoje ispravno strujno kolo, koje bi trebalo da se uspostavlja preko komutatora...Tu vezu, kontakt brava - bobina - komutator - razvodnik (elektricna spulna u razvodniku), tu si nesto "pobrljavio"...ili nesto nije spojeno ili su zice pobrkane...????
[ Žika 11 @ 26.07.2017. 22:42 ] @
Benzinska pumpa non stop radi / zato ima mehanički regulator pritiska i povratni vod (pupma se čuje dok ne nabije radni pritisak pa se posle utiša). I kapacitet im je 130 l/ h a radni pritisak 3-5 bara.
Ako me dobro služi sećanje taj Audi bi trebao da ima KE Jetronic što naši kažu K glava. Tu je zeznuto ako nije radio na benzinu jer se pojavljuje korozija na klipu koji reguliše količinu ubrizganog goriva a povezan je sa nazovi plovkom, okruglim diskom.
Evo ti brzinsko štivo i prouči priču
http://www.oldmerc.net/ke-jetronic-adjusting-and-assembling.html
http://www.oldmerc.net/checkin...etronic-fuel-distributors.html
[ ndevil @ 27.07.2017. 06:34 ] @
Mehanicki regulator pritiska? Gde se nalazi. Ocigledno me niste bas dobro razumeli.,benzinsku pumpu sam stavio novu,sistem(cevovod) izduvao i benzin prolazi i stize do dizni.,dizne ciste. Sto se instalacije za plin tice tu je bilo par zica koje su isle na prekidac za prebacivanje plin benzin ,masa i par zica koje su isle na onaj regulator za plin i jedna sto je isla na relej.tako da ne verujem da sam pokidao neato vise.
[ pajapop @ 27.07.2017. 15:50 ] @
Cekaj da razjasnimo: El` tebi 1) ne baca varnicu sa bobine na masu? Ili 2) ne baca na svecice??? Razlika je velika. 1) za ovaj slucaj, da bi bobina proizvela varnicu potrebna je ispravnost bobine, komutatora i elektricne spulne sa magnetom u razvodniku kao i ispravnost elektro instalacije ukljucujuci i kontakt bravu. Znaci, ceo strujni krug mora biti ispravan. I normalno, potrebna je da se osovina razvodnika sa rukom okrece sa radilicom, tj. da je razvodni mehanizam ispravan... Za 2) ovaj slucaj odgovorna je "razvodna ruka", koja u zavisnosti od njene konstrukcije, takodje moze da "crkne" ako ima ugradjen osigurac...Zato se i kod nje proverava njena elektroprovodljivost. Ili moze da bude grafitni kontakt u razvodnoj kapi, pa varnica ne stize do razvodne ruke. Ako, pak baci varnicu na neku svecicu, a na neku ne, onda je u pitanju kontak u razvodnoj kapi ili kabl... S`obzirom, da je auto do te tvoje intervencije ipak radio, a ne radi nakon nje, velika je mogucnost da se istraga svede samo na prvi slucaj, i to na kvar u samoj instalaciji...tj, nesto si "presekao", a nisi toga svestan...Jer ko zna, majstori koji su ugradjivali plin, odakle su dovukli struju na prekidac..i sad kad si ti to skinuo, nesto je ostalo prekinuto...Treba proveriti ceo strujni krug...proveriti bobinu, proveriti provodljivost spulne, komutator, i videti kako se sve to napaja strujom i spojeve sa masom...Malo zeznuto...:(. Kako je tu postavljen komutator? El` se nalazi u razvodniku ili je postavljen na karoseriji, pa ide neki "dzek" u njega?....
[ ndevil @ 27.07.2017. 16:22 ] @
Ne baca struju ni na jednu svecicu. Bobina stavljena nova,komutator nov. Komutator je postavljen na karoseriji, pored bobine i iz njega idu dve zice na bubinu i ima dzek sa 3pina.pazio sam dok sam skidao plin i te zice .pak mozda sam zakacio neku pored a sto kazes da toga nisam svestan.Kako mi je polu majstor rekao napon stize do komutatora i bobine,ali bobina ne salje struju na svecice.ponavljam i komutator i bobina novi provereni i ispravni
[ pajapop @ 27.07.2017. 16:59 ] @
Opet nisi odgovorio na dobar nacin...Ajd ovako...kad skines centralni kablic od bobine sa razvodnika, pa kad ga prislonis na masu..na motor, pa zaverglas...dal se tad javlja varnica. Ako tad imas varnicu, onda ti je kvar ili u grafitu razvodne kape ili u razvodnoj ruci. Ako nemas varnicu, a postavio si novu bobinu i nov komutator, i imas napone, ostalo ti je da proveris ispravnost spulne u razvodniku i spojeve onog dzeka od komutatora (sa 3 pina). Bar 2 pina sa njega su instalacija spulne...Skini taj dzek, uzmi unimer i proveri provodljivost...sad, malo nabadaj...kombinuj,... *ebi ga....Ako nemas provodljivost, spulna je u kvaru, mada verovatnoca je mala, ali sta znas. Meni se to skoro desilo..u cemu je stvar: Auto je star i instalacija je stara i "krta"...Moguce je da kad si skidao plinsku inastalaciju da si te zice pomerao, a one krte. i moze da dodje do pucanja na lemu zice sa namotajem spulne. Meni se to desilo na mojim kolima pre mesec dana kad sam skidao razvodnik da ga podmazem...Eto...Bez veze, ali eto...desi se...
[ vladd @ 27.07.2017. 17:35 ] @
Da li je sve vraceno iz linije goriva, regulator pritiska, senzor pritiska goriva koji gasi pumpu, ili to radi poseban rele pumpe, regulacija lera..da ne pogadjam, ono sve sto je bilo u opremi za snabdevanje gorivom, mora da se vrati nazad.
[ ndevil @ 27.07.2017. 18:38 ] @
Pajapop. Kad skinem centralni kabal sa razvodnika,ne baca varnicu.
Vladd. Nista nije skidano sem pumpe za gorivo koja je bila crkla.,i zamenjena novom.e da to sam zaboravio da kazem.,auto slabo i vergla.,tako je verglao i na plinu dok je bio.razvodna ruka se sporo okrece.imam jos jedan audi 80 dizel sa novim akumulatorom.stavio njega i opet sporije vergla.da li ima veze sa tim? Ne bi bilo lose,da mi date vase br.telefona,pa da snimam preko vibera,ujedno da pogledate i vi mozda bude lakse i odklonimo kvar.evo i mog broja: 062/584-235
[ pajapop @ 27.07.2017. 20:22 ] @
Evo, nije me mrzelo i javim se NIkoli...Iz razgovora sa njim i kako opisuje problem i sa anlaserom, da se cuje krcanje i lomljenje dok radi, uz njegov spor rad..zakljucuje se da je anlaser u kratkom spoju, jer je rotor ekscentriran zbog propalog kliznog lezaja u prednjem deklu. Anlaser u kratkom spoju odvlaci ogromnu kolicinu struje, koja bi bila potrebna za bobinu uz veliku mogucnost samozapaljenja. A i da ne dodje do paljenja, stator bi se nepovratno ostetio, jer rotor "cese" stator, tj. bilo bi potrebno njegovo premotavanje..ma, steta 100%... Zato je preporuka da se skine anlaser, odnese kod elektricara na remont, tj, zamenu biksni i cetkica...Prvo to, pa sve ostalo. Eto, kako jedan kvar moze da da krivu sliku o necem drugom...Nadam se da ce njegov servis da resi problem sa gubitkom varnice, tj. da je samo u ovome problem...Dalje probleme sa dovodom goriva,... o tom, po tom...
[ Žika 11 @ 27.07.2017. 21:56 ] @
Može da bude i ona biksna alnasera u menjaču , zna i ona da se pojede pa da zakačinje alnaser. Sporo verglanje može jedan od kalemova da bude otkačen itd, to će električar da vidi.
Kako stoji sa senzorom položaja radilice ? Ako je on neispravan ništa od varnice.
[ Žika 11 @ 27.07.2017. 22:07 ] @
ili
[ pajapop @ 27.07.2017. 23:18 ] @
Dobro, da ne bude zabune...vise puta sam pomenuo elektricnu spulnu u razvodniku koja ima ulogu elektromagneta...U zavisnosti od konstrukcije, koja se vidi iz prilozenog sto je postavio Zika, ovaj razvodnik ima "Hall senzor" sa svojom konekcijom na njemu...Njegova uloga i spulne je ista, samo se konstrukcijski razlikuju, ali, sustina je ista...ista je funkcija...Ziko, ta biksna u menjacu, koju si pomenuo, to je ta biksna koju sam pomenuo kao "u prednjem deklu". To je prednji poklopac alnasera, tzv. "njuska"...sto bi rekli majstori...
[ Žika 11 @ 27.07.2017. 23:31 ] @
Da ta. Nju lako izvlačiš ako nađeš sraf debljine kao biksna tako što sraf uvrćeš u biksnu i kad dođe do kraja kreće da izvlači biksnu van zvona menjača.
[ ndevil @ 28.07.2017. 07:46 ] @
Nema senzor
[ botr @ 28.07.2017. 10:17 ] @
Ne bih da te obeshrabrim, ali bice velika muka da se to dovede u red. Pisem iz iskustva. Taj auto ne bi trebalo da ima sezor radilice.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2017. 20:28 ] @
Ugrubo,ako je motor 118 kw,ima senzor radilice i cak knok senzor ( senzor udara).
034 905 381 crna
034 905 381 a siva
Da,alanser ima njusku i biksna je 028 911 257
Sto se tice bobine ili ima ili nema katalizator.
Sa katalizatorom 8A0 905 105 HITACI
Komutator 191 905 351 B (kao i golf2 )
Halov davac ili neko zove spulna razvodnika 034 998 065
Pumpa za gorivo 811 906 091 pritisak 1,2 bar.
[ botr @ 28.07.2017. 20:43 ] @
Postavljac teme bi to mogao da precizira, 10v ili 20v. 20V bi trebao da je MPI? Onda to menja stvari. isam siguran da MPI ima razvodnik, ako ima senzor radilice. Jedino ako je taj sistem bio prilicno primitivan.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2017. 20:58 ] @
Ja sam dao vrednosti za NM 2,0 motor.
7A je 5 cilindra 2.3
[ pajapop @ 28.07.2017. 22:33 ] @
Citat: ndevil:
...,auto slabo i vergla.,tako je verglao i na plinu dok je bio.razvodna ruka se sporo okrece.imam jos jedan audi 80 dizel sa novim akumulatorom.stavio njega i opet sporije vergla.da li ima veze sa tim? ....
Dzabe se siri prica, kad je ceo problem u ovome sto je naveo u ovom postu posle tolike prepiske. Nego, on je video samo posledicu, izostanak varnice, a uzrok ne..."od sume ne vidi drvo"...Anlaser, sam po sebi vuce veliku struju. Jos kad rotor izgubi centar i kad cese stator (sto je kod njega slucaj - pricali smo telefonom), to se i visetruko uvecava. To dovodi i do velikog pada napona koji je potreban za proces indukcije u bobini. A upravo pri startovanju motora, napon paljenja iz bobine treba da bude najveci. Jer napon paljenja se menja sa brojem obrtaja motora, pa je najveci pri startovanju a smanjuje se sa povecanjem broja obrtaja kad motor radi...I on, bas kad mu najvise treba, nema dovoljan napon za indukciju i zato izostaje varnica. Kad bude servisirao anlaser problem ce se resiti sam po sebi...pojescu tastaturu ako ne bude tako... !!!
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 29.07.2017. u 00:08 GMT+1]
[ ndevil @ 29.07.2017. 13:56 ] @
2.3e 136ks nema senzor radilice,anlaser sa kljunom.
[ ndevil @ 29.07.2017. 13:59 ] @
Anlaser se drzao na 2srafa,maltene je stajao krivo,treci sraf nije bio postavljen.kad verglas anlaser mrda gore dole,proizvodi odvratne zvuke kao da je otiso lezaj na motoru(skripi) anlaser otvoren,otisle biksne,spulna polomljena. Na remontu ne.
[ ndevil @ 29.07.2017. 14:02 ] @
2.3 e 134ks, nema senzor radilice,anlaser sa kljunom. Dto se anlasera tice.,nije imao sve srafove,bio je stavljen sa 2 srafa treci nisu stabili. Kad verglas proizvodi uzasne zvuke kao da je otisao lezaj na motoru pa skripi i mrda gore dole.anlaser skinut,biksne istrosene,spulna polomljena.trenutno je na remontu
[ ndevil @ 29.07.2017. 20:18 ] @
2.3e 134ks. Nema senzor radilice,anlaser uzasan.prvo stajao je na 2 srafa,treci uopste nije stavljen.kad zaverglas on mrda gore dole i uzasno skripi pritom slabo vergla. Cetkice lose,biksne lose,spulna slomljena,stator sa po pola magneta. Jedino je rotor preziveo.anlaser je na servisu
[ pajapop @ 30.07.2017. 06:59 ] @
Taj problem sa alnaserom je i izazvao taj sraf koji nedostaje...Taj sraf moras nabaviti...Inace veliki je kvar na anlaseru, propala je izolacija na statoru...Mora "viklovanje"...E sad, ovakav problem se resava na dva nacina. Ili da neki majstor, autoelektricar koji to zna, ili drugi majastor, vikler, to premota...Brzi nacin je da se kupe novi delovi, ako je moguce naci ili na nekom auto otpadu da se kupi polovan, pa da se preventivno servisira...ocisti, podmaze, zamene cetkice i prekontrolisu ili zamene biksne...Ne mora uvek pri svakom servisu da se biksna menja, Ona se prvo premeri...Izmeri se unutrasnji precnik biksne i spoljasnji precnik osovine rotora, pa ako je razlika veca od 0,5mm, onda se menja biksna, koja kao nova ima manji zazor..U svakom slucaju..trosak...
[ vladd @ 30.07.2017. 08:23 ] @
Ne mora da nabavi sraf za alnaser, vec mora da se resi te lepotice sto pre..
Inace ce da zivi i radi da bi osposobio krsinu... na razne nacine..
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|