[ Peglicali @ 21.08.2017. 22:32 ] @
Imam problema sa peglicom..
1988 godina je, kad je upalim nece gasa i puca iz auspuha trokira nekad nece da upali pa je stimam na struji upali pukne na auspuh prima gas fino kad pustim gas ugasi se kao da nema lera nikako.
Na platinama se vidi struja ne znam da li mora to tako ?
Na karburatoru imam saraf ja mislim da je smesu i ler gas ali nema efekta nikako odvrnjen skroz zavrnjen skroz ili na pola nebitno kako nista se ne desava.
Eh sljedeci problem je jos gori nakon toliko stimanja i verglanja zezanja oko peglice ispraznio sam 3 akumulatora puna 3 akumulatora 2 od 72A i jedan od 45A sad mi Alnaser samo cvakne kao da je umro
Otvorio sam ga malo ocistio sklopio sam ali opet nista samo kad ga kucnem malo cekicem on kao da krene ali kao da je akumulator prazan i nece probao sam i na guranje nista.
[ pajapop @ 21.08.2017. 23:02 ] @
Tu je osnovno da mora de se uradi servis karburatora...zatim, da se uradi kontrola sistema za paljenje (bobina, kablovi, svecice, platine, kondenzator, moment paljenja,.... pregleda razvodnik i razvodni mehanizam) i da se servisira anlaser, da se zamene cetkice i biksne...Stelovanje ventila se podrazumeva...Merenje kompresije, da se stekne uvid u stanje motora...
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2017. 07:33 ] @
jbt peglica.Odavno to nisam video na ulici-:).

Meni tu izgleda da su izmesani kablovi.
[ Java Beograd @ 22.08.2017. 07:50 ] @
1. Pucanje iz auspuha je znak kasnog paljenja. Dakle, nije ti podešeno pretpaljenje. To može biti, između ostalog zbog loših platina. Može da bude i kondenzator, koji uvek ide uz platine. Zameni platine, zameni kondenzator. To su sve jeftini delovi, ali ne znam da li to još ima da se kupi. Podesi pretpaljenje. Ovo su sve osnovne operacija koje zna svaki iole normalan električar.

Za sada ne diraj karburator.


2. Meni deluje kao da je loš takozvani automat anlasera. I to nije skup deo, ako može da se nađe.
[ Lavlja_Jazbina @ 22.08.2017. 18:23 ] @
Citat:
1. Pucanje iz auspuha je znak kasnog paljenja. Dakle, nije ti podešeno pretpaljenje. To može biti, između ostalog zbog loših platina. Može da bude i kondenzator, koji uvek ide uz platine. Zameni platine, zameni kondenzator. To su sve jeftini delovi, ali ne znam da li to još ima da se kupi. Podesi pretpaljenje.


Ja se slaze sa ovim i zato kazem izmesani kablovi.Ako je neko skidao kapu da cisti a "zapamtio"raspored kablova pa pri vracanju permutovao jedno

mesto,hoce da puca pri verglanju.To bese ima 2 vazdusno hladjena cilindra?
[ Java Beograd @ 22.08.2017. 19:44 ] @
Jel ono beše peglica imala elektriku sa dve bobine ?
[ Peglicali @ 22.08.2017. 20:32 ] @
Sto se tice izmesani kablova nije istina dok je radio lijepo mijenjao sam kablove obrnuto isto radi to znam da nije problem. Platine su problem
[ pbenka @ 23.08.2017. 15:23 ] @
Koliko se sećam peglice su bile bez razvodne kape, već je varnica na svećici bila u oba cilindra u isto vreme. Naravno cilindri nisu bili u istom taktu, tako da je samo u jednom cilindru palila smešu. U tom slučaju ne mogu biti "pomešani" kablovi. Ne znam da li je na novijim modelima ostao isti princip paljenja.
[ pajapop @ 23.08.2017. 20:32 ] @
Citat:
pbenka: Koliko se sećam peglice su bile bez razvodne kape,...


Malo si pobrkao...Trabant je bez razvodnika i razvodne kape...Dve bobine....dvocilindricni - dvotaktni motor...."Peglica" je sa dvocilindricnim, cetvorotaktnim motorom...
[ Java Beograd @ 24.08.2017. 07:29 ] @
Jes, tako nekako.
Eeee, davno bilo, sad se pominjalo !
[ pbenka @ 24.08.2017. 12:47 ] @
E da, upravo sam svoje pamćenje ukrstio sa drugarom koji je vozio dve peglice. Na starijoj peglici je bio razvodnik paljenja, dok na novijoj nije bio. Na toj novijoj je bobina imala dva kabla, tako da je varnica išla istovremeno na oba cilindra, jedino što je kod onog cilindra kod koga je vršena kompresija vršeno paljenje smeše, a kod onog drugog je bio izduv, pa nije imalo šta tu da se pali. Čovek je tu "noviju" peglicu vozio krajem prošlog veka :)
Ako je pokretač teme vlasnik peglice iz 88 godine, može biti da je taj noviji tip, bez razvodnika. Ukoliko je taj slučaj, kablovi ne mogu biti izmešani. Ukoliko je peglica sa razvodnikom, s obzirom da se radi o dvocilindričnom motoru, mislim da kada se zamene kablovi, da motor i ne može da upali.