[ daxxii @ 17.01.2018. 17:20 ] @
Zaglavila se čarapa ispod bubnja da li može neko da objasni kako da je izvadimo ? |
[ daxxii @ 17.01.2018. 17:20 ] @
[ test1234 @ 18.01.2018. 03:29 ] @
Jaka žica i na kraju zakrivljena, pa onda, “pecanje”.
[ daxxii @ 18.01.2018. 08:05 ] @
Citat: test1234: Jaka žica i na kraju zakrivljena, pa onda, “pecanje”. Hvala REŠENO nasla ovde na forumu na temi kako : http://www.elitemadzone.org/t336153-0#2046835 Izvadili smo grejač i tuda izvadili čarapu Nismo smeli gumu da diramo da je slucajno ne pocepamo Mašina je stara pa smo svkakao kad je vec okrećemo/otvaramo skinuli grejač da ga proverimo i bio je za zamenu. Grejač se malo teže vadi ali uz malo strpljenja uspešno, treba voditi računa da se plastika oko grejača ne polomi Ako nekoga zanima oznaka za grejač je 310ZN005 1950W ZN5122 159ZNO8 HTR002ZN cena: 860 dinara Da je servis dolazio to bi kostalo najverovatnije dolazak + deo + rad svaki započeti sat [ daxxii @ 07.03.2018. 11:07 ] @
OPET se zaglavila carapa :(
tolike godine nijedna i sad za kratko vreme ponovo :( strasno ... [ @ 07.03.2018. 17:40 ] @
Zameni tunnel gumu.
[ daxxii @ 07.03.2018. 20:49 ] @
rastavila sam je culu
carapa je lako izvadjena ... grejac se lako vadi i tuda sam je OPET izvadila mora lager da se menja ... jedva smo odsrafili onaj sraf sto drzi onaj tocak oko koga ide kais ... torekse sam sve isprobala sa busilicom, na polugu sa gedorom ... taj sraf nije diran od kad je kupljena ... skroz sam sve otkacila ... nemam pojma kako cu sve da vratim natrag treba bubanj jos da izvadimo iz oklopa da bi ga rastavili i skinuli lager ... dugme za programe je polomljeno odavno da li neko ima mozda to dugme ? da li ima negde da se mozda kupi ? ili od koje druge masine mozda moze da se korisi ? konstatovano da je guma propala ... busna na par mesta ... tako je i zamena gume potrebna ... pitam se da li da je sutnem u djubre [ test1234 @ 07.03.2018. 20:54 ] @
U djubre.
[ daxxii @ 07.03.2018. 21:02 ] @
Citat: test1234: U djubre. nismo sad bas u prilici ... bilo bi super da nam popravka uspe ... ako neko mozda ima delove za ovu masinu ako nije problem da mi se javi da probam da je popravim [ daxxii @ 08.03.2018. 11:41 ] @
samo da znate kada/kazan bubnja ostao citav izvadili smo lagere oba su isti tip izvadili semering ... moj tata je postupak razmontiravanja negde video kako se radi pa smo sada znali sami ... za slucaj da neko ima ovaj problem zamene lagera na bubnju opisacu kasnije kad sve sastavim i proverim radi li kako smo sve uradili ceo postupak ... lageri semering guma tunela sve kostalo 2600 dinara a nasla sam i ulozak dugmeta ... sve je cista sreca da sam nasla nove delove ... tako da osim puno vremena jer imamo hobi alat sve je kostalo oko 3000 dinara
[ test1234 @ 08.03.2018. 13:35 ] @
Ako već radiš, stavi “Koyo” ležajeve, i neki silikonski semering, inace će brzo opet propasti lezajevi.
[ daxxii @ 08.03.2018. 18:47 ] @
Citat: test1234: Ako već radiš, stavi “Koyo” ležajeve, i neki silikonski semering, inace će brzo opet propasti lezajevi. Hvala poruku videla tek sada a sve vec zavrseno zamena lagera na masini za ves ZANUSSI fls 512 Postupak je bio ovakav : kompletna masina se rastavi poskidaju se svi kablovi, otkaci i skine motor, otkace amortizeri donji, skine se zadnji teg, poskida se gore sva elektronika i onaj deo gde se sipa prasak, od bubnja otkace sva creva, izvadi se grejac, izvadi se dihtung termostata tj otkaci se termostat, skine se kais, odsrafi se i skine onaj tocak na koji ide kais masina se polozi na bok na kome nema nista sto moze da se slomi ako se bubanj nasloni na to skine se i oslobodi guma tunela skine se ona plasticna sajbna i guma gurne u bubanj otkace se gornji amortizeri u mom slucaju federi bubanj je spreman i treba ga pazljivi izvuci napolje u mom slucaju nije bilo komplikovano odsrafe se svi srafovi koji spajaju prednju i zadnju kadu skine se prednji teg zadnja kada ostaje sa bubnjem zajedno a osovina bubnja viri sa spoljne strane zadnje kade sada dolazi najtezi i najkompleksniji deo ... ovaj deo je tesko odraditi zato sto ima puno kamenca jer se na masinama ovakvi kvarovi desavaju kada su one vec poprilicno stare u nasem slucaju mislim da ima sigurno 15 godina morate da vodite racuna sta od alata koristite i kako ovo radite da ne bi doslo do nepotrebnih ostecenja ... veoma zahtevan postupak na nosace oslonite kadu zadnjeg bubnja tako da se bubanj ne naslanja ninasta a kada na nosace jakim udarcima sa spoljne strane kade na osovinu bubnja ali tako sto na osovinu bubnja prvo stavite neko tvrdo drvo izbijate osovinu i time odvajate bubanj iz zadnje kade zatim se skine semering (gumeni) zatim se sa unutrasnje strane jakim udarcima izbije spoljasnji lager zatim se sa spoljasnje strane isto jakim udarcima izbija unutrasnji lager postupak zavrsen kupila sam SKF lagere ... nisam znala da postoje bolji a i trenutno nisam ni u mogucnosti da kupujem skupe delove jer napr originalna guma kosta oko 5000 dinara a ja sam kupila neku koja je identicna nek traje koliko traje a kostala je oko 2000 dinara delovi su kako napisah kostali 2600 dinara a tu ulaze 2 lagera, semering i guma tunela kukala sam da nam je polomljen ulozak dugmeta programatora i to sam nasla poruceno je kostace oko 700 dinara Loren mi je ko zna po koji put pomogao tako sto sam tamo nasla rezervni deo za masinu koja je jako stara Masina sada fenomenalno radi ... centrifuga se cuje samo zzzzzzzzzzz ... odusevljena sam ruke me bole od svih ovih odsrafljivanja i sva sam se izudarala i isekla ... naravno majstor je skolovan ja nisam i majstora treba zvati ... ali muka me je naterala da moram sama ... sreca te se sve uspesno zavrsilo nadam se da ce ovo pomoci nekome ko se mozda nadje u slicnoj situaciji Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|