[ sasa022 @ 24.03.2018. 12:27 ] @
https://www.reuters.com/articl...le-metal-quality-idUSKCN1GI2OI http://informer.rs/vesti/zasti...panskog-proizvodaca-automobila Stizu prve tuzbe protiv kompanija Kobe Steel i Toyota.... |
[ sasa022 @ 24.03.2018. 12:27 ] @
[ Gost2 @ 24.03.2018. 18:32 ] @
Cilj napada nije Toyota već japanski proizvodjač, vec decenijama najkvalitetnijeg čelika na Svjetu, Kobe Stil iza koga se sa poznatim ciljem, po običaju, nevješto krije američka administracija.
[ sasa022 @ 24.03.2018. 22:51 ] @
Jos u oktobru predstavnici Kobe Steel su priznali da su u pojedinim slucajevima falsifikovali sertifikate o kvalitetu.
https://www.youtube.com/watch?v=c2YkHqL3Ebg [ Gost2 @ 25.03.2018. 12:07 ] @
Treba znati jednu stvar. Priznanje koje pokazuju japanski proizvodjaci nije slucajno. Poznavajuci situaciju vezanu za americko pravosudje, poput nemackog Folksvagena i japanske Toyote odlucili su se na priznanje “krivice”. Logican potez nakon sto su osjetili nameru americke administracije te kaznu koja im slijedi, a kojim ce bar deo kazne biti umanjen. (Ko priznaje pola mu se prasta. Ne bas pola ali praksa je pokazala da ovo u Americi prolazi).
Dodatnu sumnju u poteze americke administracije da, uz japansku Kubotu jednog od dva proizvodjaca najkvalitetnijeg celika na Svijetu proglase personom nongrata, potkrepljuje nedavna izjava americkog predsednika. Izjava kojom se dodiruje tema vezana za celik i aluminijum. http://www.alo.rs/tramp-uveo-tarife-na-celik-i-aluminijum/150928 Da li je potrebno dodatno komentarisati namjeru amerikanaca da proizvodjace automobila natjeraju na kosicenje americkog, a ne japanskog celika i aluminijuma, ili je sad vec svima jasno odakle ideje da se napadnu japanski i nemacki proizvodi? Mozda ne bi blo lose procitati nedavno napisani clanak u kome kolega Marusic, doktor strojarstva i ministar saobracaja, lijepo obrazlaze nastalu situaciju. 24.03.2018. Citat: Tzv 'afera Dieselgate' uskoro bi se mogla pokazati najvećom tehnološkom muljažom u povijesti , iza koje su bili globalni politički, tehnološki i financijski interesi... ADAC, njemački nacionalni autoklub, prvi put u povijesti, proveo je sveukupnu ekološku analizu i napravio bilancu svih pogonskih opcija automobila. Zaključci: prvo, ne postoji pogon koji je ukupno gledajući ekološki najprihvatljiviji, i drugo, električni auti, ni približno nisu najčišći! Konačno se, sustavno i pošteno, ocijenilo onako kako su vodeći svjetski stručnjaci za automobilske pogone naglašavali već 2014., kad su uvedene aktualne ekološke norme Euro 6: ako električni automobili koriste struju iz termoelektrana na ugljen, na prosječnoj tehnološkoj razini, ukupne su emisije veće nego s dizelskim motorom! Usto su proizvodnja i zbrinjavanje litij-ionskih baterija ekološki vrlo složeni i opterećujući za okoliš! Osim ako se ne računa da će otrovne i kancerogene ostatke isluženih baterijskih sustava, koji se ne mogu reciklirati, bogate zemlje u kontejnerima isporučivati 'banana-državama', u zamjenu za drugorazredne tehnologije i proizvode napravljene po nižim specifikacijama, koje će ih potom bacati u napuštena rudarska okna, na nezaštićena odlagališta... Ukupne emisije dizelskih automobila srednje klase (proizvodnja i recikliranje auta + proizvodnja dizelskog goriva + potrošnja u vožnji) 20 posto su manje nego kod električnih (proizvodnja i recikliranje auta + realna proizvodnja struje) Električni su automobili ekološki najprihvatljiviji u kompaktnoj klasi te donekle u nižoj, ali od srednje (Octavije na više), električna vozila, računajući prosječno proizvedenu struju (i ona iz atomskih centrala itekako opterećuje okoliš!) ukupno generiraju 20 posto više stakleničkih plinova, prvenstveno ugljičnog dioksida (CO2) nego dizelaši! Mnogo je toga, dakle, muljaža, odnosno 'tehnološka zavjera' na najvišoj razini. Pogotovo kad se uzme u obzir da su 2014., normama Euro 6, količine dušikovih oksida (NOx) ograničena na samo 0,080, a čestica čađe na samo 0,005 grama po kilometru. A to su vrijednosti koje je teško i izmjeriti. Zaključak: u odluci da se 'ubiju' dizelski automobili ekologija nije bila u prvom planu, vjerojatno nije bila ni bitna. Ključ je u odluci da se da zamah proizvodnji hibridnih i električnih automobila, kako bi se unaprijedila tehnološka razina te povećali golemi profiti od proizvodnje u najrazvijenijim zemljama NATO saveza te ubrzao prelazak na hibridna i električna vozila. A to neće donijeti toliko ekoloških, koliko gospodarskih i političkih prednosti. Smanjit će ovisnost o arapskoj i ruskoj nafti, što će smanjiti tržišnu potražnju i oboriti cijene energenata, čijom prodajom Putin financira ratnu mašineriju. Kad se još uzme u obzir da su slično s prezentacijom dizelskih emisija muljali svi, a da je nadrapao jedino Volkswagen, afera 'Dieselgate' ima više veze s intenzivnom njemačko-ruskom tehnološkom i gospodarskom suradnjom te forsiranjem Sjevernog toka, odnosno 'discipliniranjem' Njemačke, nego s ekološkim problemima. Velika štetnost dizelskog ispuha po ljudsko zdravlje? Dajte, molim vas..., pa na što su sve spremni 'veliki igrači' te farmaceutska i prehrambena industrija, samo radi svojih interesa i enormnih profita... Sjećate se odluke da se napadne Irak, jer je, navodno, posjedovao 'oružje za masovno ubojstvo'. Invazija je uspješno provedena, da bi se kasnije utvrdilo kako od opakog oružja nema ništa. Kao da se to nije znalo i prije?! Što se potom dogodilo i tko je za to odgovarao? Pojeo vuk magare! Svakodnevno nas kljukaju informacijama o širenju ozonskih rupa i štetnosti od sunčanih zraka, samo kako bi se kupovale kreme za sunčanje sa stotinama kancerogenih supstanci. A priče o tome kako je maslac opasan za srce, pa treba koristiti margarin. Danas govore suprotno, a cijena maslaca se udvostručila. Pola su stoljeća trubili kako je slanina 'smrt' za krvožilni sustav da bi danas postala zdravija, maltene, od lososa?! Nije li to zato da bi se podržala enormna proizvodnja svinjetine u EU i zaustavio pad cijena? A prenaglašavanje štetnosti šećera, kako bi se otvorio put za plasiranje tzv. light-proizvoda, s brojnim nezdravim dodacima i kancerogenim umjetnim sladilima... Ljudi su sve deblji, a tu se 'okreću' milijarde! Plašite li se još da će vas 'ubiti' te, jedva nemjerljive, količine dušikovih oksida i čađe, koje ispuštaju suvremeni dizelski automobili? http://autoportal.hr/clanak/so..._elektricnih_automobila__54668 [ Java Beograd @ 25.03.2018. 19:51 ] @
Mislim da je ovo žešća moša i ucena amerikanaca, kao najvećeg tržišta.
Jbg, pored totalnih američkih krševa i zastarelih tehnologija - čuj, Toyota šatro ima loš lim. Ma nemoj. Moj ćale je 1974 vozio Zastavu 125 PZ sa: 4 disk servo kočnice, hidrauličnm kvačilom, gasom na polugu i nabijenih 95 KS na 1.500 kubika, u isto vreme kad su američke fabrike automobila izbacivale krševe sa doboš kočnicama, i 12-cilindričnim motorima sa 4.000 - 6.000 kubika i 150 KS. U to vreme, amerikanci su rđanje karoserije rešavali sve debljim limom, a onda su za grdosije od 3 tona pravili motore sa 12 cilindara. Ti motori su trošili ulja, koliko pomenuti pezejac mog čeleta - benzina. Nešto slično se dešava i danas. Zato je i propala celokupna Detroitska industrija, zajedno sa gradom Detroitom. Sve što su ameri znali, u vezi automobila, to je da zaštite svoje tržište carinskim i ne-carisnkim barijerama (homologizacija, propisi i slično) U tome im je zdušno pomagala najšira mas-propaganda ismejavajući sve šta je uvozno. Što su bile jače uvozne barijere - to je njihova auto industrija bila više osokoljena da proizvodi i prodaje krševe unutar SAD. Ali džaba im. Ne mogu oni ni približno toliko da kazne Toyotu koliko im je u minusu ukupna auto-industrija. Pucanj u sopstvene noge. [ Žika 11 @ 25.03.2018. 20:51 ] @
Ameri su imali samo V8. Imali samo taj alat i samo to pravili.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|