[ botr @ 30.04.2018. 12:40 ] @
| Kolega sa posla ima strasan problem sa elektronikom pumpe na ovom autu. Popravljao je vec 3-4 puta do sad, poslednji put pre dve nedelje, presao 500km i opet crkla. Da li se neko susretao sa ovakvim problemom i kako ga resiti? |
[ Nocni @ 30.04.2018. 15:35 ] @
Treba da izabere dobrog a ne najjeftinijeg majstora. Jesu li mu davali neku garanciju za to sto su radili? Te VP44 pumpe su poznate kao problematicne... elektronoku treba zamijeniti a ne popravljati.
[ botr @ 30.04.2018. 16:09 ] @
300e je platio poslednju popravku. Ne znam za garanciju, pitacu ga posle praznika. Lokalni majstor je skinuo elektroniku, pa je poslao negde u Beograd, sad da li je majstor nasao najjeftinijeg, a njemu naplatio skupo, cuo sam da se to popravlja za 50e, pa odatle da mu je naplatio skupo, ko to zna. Navodno je elektronika testirana na drugom autu, jer nije prvi put da mu se to desava, bio je nekoliko meseci bez auta zbog toga. Da li nesto drugo moze da izazove kvar elektronike, npr. preveliki napon koji dolazi od ECU, ili nesto slicno? Ne znam kako je povezana ta elektronika, samo nagadjam.
[ sasa022 @ 30.04.2018. 16:54 ] @
@botr
Znam za par slucajeva na Astrama i Fokusima u poslednjih par godina.
Reparacija se uspesno radi i kosta do 100€.
Za te slucajeve za koje znam , majstor je davao garanciju godinu dana.
Ni jedna do sada nije otkazala.
Neka kolega trazi majstora koji ima i zna da upotrebi dijagnostiku , mozda zaista postoji jos neki problem.
[ SG kamikaza @ 30.04.2018. 21:39 ] @
Ako pod astrama,mislis na opele konkretno,onda bi trebalo da se radi o elektronici pumpe na 1.7 dti motorima (isuzu).
Zbog ucurivanja nafte ili hladnog lema na kontaktima je bilo najcescih problema. Reparacije znam da su neki radili,i secam se nekih cena 150-200€ tada,pre 5-6 godina. Ali mislim da nema veze sa elektronikom na fordovima.
[ sasa022 @ 30.04.2018. 23:22 ] @
@SG kamikaza
Pricam o Opelovim 2.0 ( DTL 82KS ( Astra i Vectra ) i DTH 101KS ( Astra,Zafira,Vectra,Omega ) - oni imaju VP pumpu kao i Ford i identican problem sa elektronikom koji se uspesno resava.
Opel 1,7 Isuzu ima problem sa "Denso ventilom" na pumpi.
"Blokada" na ventilu se pravi upotrebom epoksidnog lepka.
Ako se ta "blokada" ne napravi na vreme i gorivo prodje u motorni ECU , e onda je opravka kvara mnogo skuplja.
[ SG kamikaza @ 01.05.2018. 19:02 ] @
Ok,moja greska za gornji deo posta.
Za ovaj drugi deo potvrdjujem i problem i resenje.
Sam sam vozio godinama 1.7 isuzu,ali me problem nije zadesio na svu srecu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.