[ Horvat I @ 03.05.2018. 18:05 ] @
| Pošto je u rezervoar "na rezervi" u dizel ford mondeu stalo 6l "do čepa" posumnjao sam u neki kvar.
Nakon plaćanja (bar 5min po točenju) zaključijem da nije do creva koje spaja grlo i rezervoar, kazaljka se digla nešto iznad rezerve, što ukazuje na bušan i delimično napinjen plovak.
Hteo sam izpumpati bar 20l nafte da lakše radim sa rezervoarom skidam crevo sa filtera i tada shvatam da nemam pumpu u rezervoaru.
I tu mi nastaje problem kako nakon zamene plovka da izbacim vazduh iz sistema kad mi je i to malo vaduha u crevu jedva proverglao?
2. Da li mogu/smem staviti plovak sa pumpom umesto običnog? oće li korektno raditi i da neće stvarati probleme?
1996 u fefruaru prva registracija. |
[ anon334571 @ 03.05.2018. 20:18 ] @
Meni se dešavalo suprotno, zakocio plovak, u rezervoaru sam imao par litara, a on ostao negde na pola :) Tako je to kad se vozi na rezervi, pa plovak nije u benzinu/dizelu, pa zariba. Kod tebe je druga situacija. Ne bih ja ništa budzio, samo proveri plovak i ako treba zameni sistem plovka.
[ Horvat I @ 03.05.2018. 21:02 ] @
Progresivno mi povećavala greška, u "prazan rezervoar" ušlo 30l pa 15 a sada 6l.
Frka mi je za izbacivanje vazduha iz sistema. Pomislio sam i da izvadim svećice za žarenje da nema kompresije da lakše vergla.
Dosada još nisam uspeo pronaći neku ručku za ručno pumpanje (ćega je na starijim motorima bilo)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.