|
[ popmilan76 @ 05.05.2018. 16:11 ] @
| Dakle,na mom eskortu 93 godiste,normalno pali,i lepo radi dok ne dodje do trenutka kada ukljuci ventilator,onda padnu obrtaji do skoro 500,i zatreperi lampica za ulje.Znači to samo u tom trenutku i malo posle,a pre toga nista i kada obori temperaturu isto je okej.Svećice sam pre neki dan promenio,tako da ne znam gde bih mogao traziti kvar,akumulator dobar,alternator menjane cetkice... |
[ pajapop @ 05.05.2018. 20:51 ] @
Kad se ukljluce veliki potrosaci, normalno je da se oseti izvestan pad broja obrtaja, jer oni odvlace deo struje potrebne za rad sistema za paljenje. Kod motora sa kompjuterskom regulacijom tu regulaciju vrsi kompjuter regulacijom broja obrtaja...Kod automobila bez kompjuterske regulacije, a verovatno taj tvoj model to nema, problem treba traziti u regulaciji broja obrtaja podesavanjem lera preko regulacije smese goriva i korekcijom momenta paljenja jer kod tebe je u pitanju veliki pad broja obrtaja koji izaziva gasenje motora....Zamena svecicajke OK, pod uslovom da je dobra toplotna vrednost, zazor elektroda...Ali treba proveriti i stanje kablova razvodne ruke, kape...Treba proveriti i nastelovanost ventila...Dobar akumulator i ispravan alternator, sami po sebi nisu dovoljni ako ostali elektricni spojevi sa njima nisu dobri...Treba izvrsiti i proveru tih spojeva , stanje klema..celu elektro instalaciju...Sirok je spektar uzroka koji mogu dati takve probleme na koje se zalis...Za dobrog majstora posao vredan izazova...
[ vladd @ 06.05.2018. 07:08 ] @
Proveriti masu kod kabla akumulatora i proveriti masu motora. Za pocetak. Eventualno meriti napon na accu u trenutku pada obrtaja.
To je najlakse i najbrze za proveru.
[ popmilan76 @ 08.05.2018. 21:07 ] @
Da ne otvaram novu temu,nastavicu ovde,zanima me sta moze da prouzrokuje smanjenje snage motora...Dakle,do pre neki dan sam uzbrdo isao sa 4-tom,skoro petom,sada ne mogu ni trecom,dakle evidentno je oslabio motor...Dakle,sem u samom motoru,koji se mozda istrsoio,gde mogu jos potraziti problem a vezan je za snagu motora,a zamenio sam i svecice...Auto odlicno pali,lepo ide pa mi se cini da nije nesto deseto,a ne sam motor,i on lepo ide po ravnici i blagim usponima,ali kad treba uz neko brdo,vec je problem...
[ HoT_Steppa @ 08.05.2018. 21:19 ] @
Vidi da li ti lepo vraća pločice na diskovima, možda malo blokiraju. Proveri i kablove.
[ popmilan76 @ 08.05.2018. 21:37 ] @
Da su plocice,ne bi vracale ni u ravno...Zaboravih da kazem da je na plin,i to bi valjalo proveriti....filteri i membrane...Posto je vreme da menjam i zupcasti i pk kais,ne znam da li oni mogu da uticu na sve to...
[ mjanjic @ 09.05.2018. 02:10 ] @
Imao sa prethodnim autom sličan problem, nijedan majstor nije znao šta je, ali je svaki odbijao ono što sam govorio - filter goriva.
Ako je filter goriva oblika valjka male visine (dužine) a većeg prečnika, moguće da je ostao zarobljen vazduh pa ne dozvoljava protork potrebne količine goriva za veću snagu. Znam da je sledeći vlasnik ugrađivao plin i da ga je zezao nešto, pa je na kraju skinuo plin i uzeo novac nazad, međutim i dalje se davio u trećoj čak i na ravnom, a auto je bukvalno poleteo kad je skinuo filter goriva i natopio ga benzinom.
Drugi potencijalni problemi mogu biti falš vazduh (tada može da ne drži ni ler, meni se kod tog prethodnog desilo da je spalo sa usisne grane crevo za servo kočnice pa je jedva držao ler.
[ popmilan76 @ 09.05.2018. 19:41 ] @
Da,ali ja iskljucim filter goriva kada idem na plin,na benzinu nisam nesto ni probao jer me zeza pumpa,uglavnom idem na plin,tako da cu morati da probam da ocistim isparivac ....da počnem odatle...
[ popmilan76 @ 19.05.2018. 21:46 ] @
Bio kod elektricara,da mi proveri napone i mase,i sve je dobro...sve normalno,a obrtaji i dalje padaju,neki put se i ugase,i zasvetli lampica za ulje...Kako se steluje ler gas na eskort,mislio sam da ga malo povecam?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|