|
[ Nebojsa Milanovic @ 11.05.2018. 01:42 ] @
[ X Files @ 11.05.2018. 07:18 ] @
Ima jedna fotka koje se vrti na FB-u, ne znam da li je tačna, a odonosi se na periodiku vršenja TP putničkih vozila u svetu:
http://www.pravda.rs/2018/5/10...a-rade-tehnicki-pregledi-foto/
[ Java Beograd @ 11.05.2018. 09:07 ] @
Jesmo glasali ? Jesmo.
Jesmo znali da su lopovi, korumpirane budale i neznalice ? Jesmo.
Oćemo opet da glasamo za njih ? Oćemo.
Meni je mnogo veća fora - izum srpskih zakonopisaca - papirić na kojem piše da nevažeći dokument zapravo i dalje važi !
Mislim na onu potvrdu kojom se tvrdi da nevažeća saobraćajna i dalje važi, i to neko, kao treba da pokaže cariniku ili policajcu u nekoj stranoj zemlji !?!
Mislim, ovo oko godina - meseci za tehnički, to jeste žešća glupost, ali ovo sa papirićima - ovo je nepre je biva fora koju niko nikad na planeti nije uspeo da smisli ! Osim ovih naših majmuna.
[ whitie2004 @ 11.05.2018. 12:32 ] @
A meni je super fora sto moram redovno kod ocnog lekara na (tehnicki) pregled samo zato sto na radnom mestu gledam u monitor ...
[ Java Beograd @ 11.05.2018. 14:12 ] @
To kad se na prvom pregledu za vozačku pokažeš sa naočarima ...
[ anon334571 @ 11.05.2018. 15:49 ] @
Nema šanse da ovaj zakon zaživi, svi smo protiv toga... osim vlasnika firmi koje obavljaju preglede. Ne treba češće da se ide na preglede nego da se na godinu dana sve isproverava i da to bude pravi i jedini tehnički pregled. I da možeš da ih tužiš ako ti ispadne točak ili slična glupost.
[ ademare @ 11.05.2018. 17:57 ] @
Osnovni stos ovde nije dva tehnicka pregleda ! To su stavili da bi zavarali javnost , i paznju ljudi usmerili u drugom pravcu , na pogresnu stranu !
Sustina ovoga je da i oni koji imaju jedan pregled , da ce biti Rigorozan ! Za sada iz medija se zna da ce trajati 30-35 minuta , da ce majstor koji vrsi pregled morati da fotografise auto iz svih uglova , na jednoj slici i sam da se sllika zajedno sa autom , da mu se vidi lice ?
Najvaznije od svega je da ce po pisanju medija , da se kontrolise i ono sto nikada nije , na primer pominje se rdja , bez preciziranja o kakvoj se rdji radi , da li na vitalnim delovima , ili u gepeku na primer . Druga takodje vazna stvar je da ce poceti da se mere izduvni gasovi ? Ali nigde se ne spominje kako i po kojim normama ! Ima u jednim novinama da vrednosti moraju biti na nivou fabrickih , ali to ne govori mnogo toga .
Sledeca konstatacija iz ovih vesti je , da je procena , da 40 % automobila nece proci tehnicki pregle , bez obzira da li ih ima 1 ili 2 i to je sustina cele price . Bice ostavljen kratak rok , mozda 1 dan , da se ispravi stanje , sto je po ovim kriterijumima nemoguce i onda na pregled opet u isti servis . Znaci ne da 40 % nece proci prvog dana , vec 40 % nece proci Nikada !!
Cilj nije da serviser Mile uzme neku paricu , vec da se 40 % vozila izbaci iz saobracaja , pa da oni ciji automobili budu izbaceni , kupe potpuno nov auto , skup polovan ili da idu autobusom .
To je sustina ovog Lopovluka !
[ anon334571 @ 11.05.2018. 18:13 ] @
Ako mere izduvne gasove, to onda znači da će na putevima biti manje od 60% vozila. a to je katastrofa, jer se zna da 90% polovnjaka nema katalizator, to mehanicar prvo izbaci kad auto "neće da vuče" Ja sam ih poskidao ko zna koliko. I oni koji znaju foru, traze da im zapakujem i da ga preprodaju zubotehnicarima za 20-70 evra.
[ botr @ 11.05.2018. 18:26 ] @
Univerzalnih katalizatora ima za od ispod 50e, pa na gore, tako da je to lako resivo, uz malo ulaganje. Rigorozan pregled ne bi trebalo da bude problem, ne moze auto sa luftom u trapovima da prodje tehnicki. Problem je taj rok za ispravljanje nedostataka, u Nemackoj je jedan mesec. Odes mesec pred istek tehnickog na pregled, dobijes papir sta sve treba da se popravi, popravis, javis se, oni pogledaju samo to sto je trebalo da se uradi po tom spisku i prodjes tehnicki.
[ anon334571 @ 11.05.2018. 18:39 ] @
Ne pada mi napamet da ugradjujem katalizator, kad mi ne radi lambda sonda, što isto ne radi kod 80% vozila :) Očigledno je neko rešio da osiromaši ovaj narod još više za rad nekih pravila EU u koju inače nikad nećemo ni da uđemo, a fabrike , kotlarnice i centralna grejanja izbacuju mnogostruko više gareži i smoga. Još da zabrane da se puši u kolima i bilo bi taman.
[ ubimestruja @ 11.05.2018. 19:50 ] @
Cela frka ispade, jer se postrožava teh.pregled. A sve je to normalno, pa zar ne vidite kakvi se raspadi od automobila voze po drumovima? Umesto da se radujemo što će biti čistiji vazuh, vi kukate. Ima li neko konstruktivno rešenje za problem?
Slažem se, dva puta je bespotrebno, može i na dve godine TP, ali tad kad se radi da se i uradi!
Inače merenje izduvnih gasova, i njihov normativ su bar 30 godina u našem zakonu, e sad, što su neki šokirani tim činom,
još više govori kako se kod nas decenju-dve unazad radi TP.
@miltop da je lambda sonda radila, nebi se ni začepio katalizator. Pošto kažeš da ih skidaš, računam da znaš kako sistem funkcioniše.
Inače nije rok za otklanjanje nedostataka jedan dan, to nigde ne piše - ali prvo treba pročitati zakon, pa onda diskutovati.
Ali samo civilizovano, i argumentovano.
Nisam zakonopisac, ni političar, a bogami ni radnik/vlasnik teh. pregleda.
Čisto da se upoznamo.
...i da još da dodam. Neko je gore napisao da mu TP plati štetu ako otpadne točak, kako si to rođače zamislio??
Pa onaj ko održava vozilo je odgovoran, a ne onaj ko kontroliše njegovu ispravnost.
Ja odem na sistematski pregled, tri meseca kasnije me zaboli zub, i ja tražim da mi taj doktor da pare za zubara?! Ili....
[ anon334571 @ 11.05.2018. 20:01 ] @
Lambda sonda je samo senzor koji ide na katalizator i meri neke parametre, pa te parametre salje u kompjuter i na osnovu toga se steluje kolicina goriva i vazduha itd,.. Inace pojma nemam ja kazem da sam ih skidao, mnogo....
Slazem se da krseve ne treba registrovati i da ih treba skloniti sa druma, ali nisu samo godine proizvodnje merilo toga već mnogo faktora. Slazem se sve ali, ne donositi zakon koji ne moze da se ispostuje. A to su izduvni gasovi. Ajde sad da sledimo Nemačku pa da zabbranimo dizelase, a? Nismo mi taj nivo ni standard. Treba pustiti ljude da zive. Inače ti svi krševi, koje mi tako nazivamo mnogo ređe prave saobraćajke nego novi auti i budale koje ih voze.
Siromah sipa za 500 dinara goriva i ode da zavrsi neki slepački posao i vrati se kući. A šta ćemo sa barabama kojima je tata kupio auto da seju smrt po putevima i voze kao formule? a?
Pre svega i na kraju, vozilo mora biti tehnički ispravno i to je jedino merilo. A to znači da rade vitalni i manje vitalni delovi, da ne bi došlo do haosa na putu i na taj načlin sačuvati živote. A to oko Ekologije, znate šta? Najviše mrzim vegane, a ove ekologiste malo više od toga.
[ Java Beograd @ 11.05.2018. 20:12 ] @
Mislim da će veeeeeliki pomak biti kad država smisli način da zaista natera vlasnike da uopšte dođu na tehnički.
Jer, svi ovde znamo da u Beogradu 50€ košta da se uradi tehnički, a da se auto ne pojavi.
[ ubimestruja @ 11.05.2018. 21:09 ] @
Godine starosti nikako nisu merilo, merilo je održavanje vozila.
Jer kad nešto rikne, stavi se nov deo.
Jedina stvar koja se može kontrolisati kod SUS motora je količina i momenat ubrizgavanja goriva.
Slažem se, samo da se pojave već je ogroman korak. Onda je lopta na kod kontrolora na TP. I kontroli kontrolora.....
[ Nocni @ 12.05.2018. 06:22 ] @
Kod nas su vec nekoliko godina uveli taj tehnicki koji traje pola sata, u svakom objektu za pregled su postavljene kamere koje prati sluzba iz policije direktno i za bilo kakvo fušerisanje gubi se dozvola za rad...
Pregledi su bili sve strožiji i strožiji... prvo su u fokusu bile kočnice, nije se moglo proci ako postoje oštećenja na staklima, ako ne rade podizači, ako su različite gume na istoj osovini ili npr. ako ne radi zadnji brisač... a onda se vremenom traži sve više i više svake godine...
Glasali smo za to da igramo po Evropskim pravilima pa se sad ne treba buniti...
Neka vam je nazdravlje današnji dan svetog Vasilija Ostroškog!
[ mjanjic @ 12.05.2018. 09:57 ] @
Ništa tu nije sporno, ali kad se već država sekira za živote i bezbednost građana u saobraćaju, zašto se ne sekira i za njihovo zdravlje pa ne uvede obavezne godišnje preglede kod lekara opšte prakse koji bi trajali najmanje pola sata, i nakon koga bi za bilo šta sumnjivo pacijent bio upućen kod specijaliste.
Naravno, sve prevencije radi, jer znamo koliko su skupa lečenja za bolesti koje se ne otkriju na vreme, pa posledice često budu i fatalne, a da se otkrije u početnoj fazi može se bez problema lečiti.
Na primer, moj komšija je dobio limfom na štitnoj žlezdi, morao na operaciju i hemoterapiju, ali je sad sve super pa je nakon toga dobio i treće dete, a recimo kolega je isto imao limfom, ali je otkriven kasno kad se već proširio maltene kroz sve organe u stomačnoj duplji tako da nije bilo spasa. Čak su ga šetali nekoliko meseci misleći da je čir na želudcu, jer se limfom nije video na skeneru, a pravo stanje navodno videli tek kad su otvorili stomak da ga operišu, jer su mislili da je limfom zahvatio samo želudac.
Da je išao na redovan pregled i da je dijagnostika kvalitetna, bio bi otkriven na vreme i čovek bi sada bio živ.
Međutim, državu, tj. političare koji je vode, nije baš mnogo briga za zdravlje naroda, ni biološko niti mentalno i duhovno, ali se sekiraju da li su nam automobili bezbedni.
Već 6 ili 7 godina znam da ne može na tehničkom da se prođe ako su kočnice neispravne i ako sile kočenja za oba točka na istoj osovini nisu unutar prihvatljive tolerancije, kao i ako ručna nema adekvatnu silu kočenja. Meni su pre 5 godina sve bili uradili, ali nisu hteli da mi daju papire zbog očešanog i ulubljenog krila, pa sam ipak morao da stavim krilo koje je imalo malo korozije oko žmigavca (jedino koje je na otpadu stajalo par meseci jer ga niko nije hteo zbog te korozije), a za isti tehnički pregled sam čuo da su ljudi završavali bez odvoženja auta. Dakle, pravila važe kako za koga.
[ anon334571 @ 12.05.2018. 10:08 ] @
Ono što je važno da se uradi, to je korekcija registracije i da visina registracije bude u skladu sa vrednošću vozila. Ja za auto star 15 godina plaćam 23000 registraciju. A isto plaća i neki budzovan koji vozi nov auto sa istomm kubikazom. Treba ugoditi gradjanima a ne vladi i EU.
A ovo oko tehničkog je besmislica. Kopiraju nešto što samo po sebi ne valja. Hteli su da zabrane i pečenje rakije, sećate se toga? Pa ništa. Ne možeš ti narod koji je antifašistički da šteluješ da bude fašistički, miran, poslušan i nenormalno ćutljiv.
Ja stvarno ne razumem ove naše političare. Sve do jednog. Kad imaš kuću i gazda si. Gledaš da svi budu zadovoljni i da se uvede neki red, da svi imaju primanja i da svi doprinose koliko mogu. A ako u kući uvodiš red po sistemu, "tako je i komšija" neće da izadje na dobro.
[ sasa022 @ 14.05.2018. 11:07 ] @
[ Darko Nedeljković @ 14.05.2018. 13:32 ] @
Citat: miltop:
Ajde sad da sledimo Nemačku pa da zabbranimo dizelase, a? Nismo mi taj nivo ni standard.
U Nemackoj zavisi od gradske zone koji euro standard auto mora da ispunjava i meni je to sasvim u redu - ne trebaju nam krsevi u krugu dvojke, ko ima normalan savremen auto nek vozi, ko nema postoji gradski prevoz, ali tamo negde na Medvedniku gde automobil naidje makadamom svake prestupne godine a javni prevoz ne postoji, cak i da fica sasvim nema kocnice mala je verovatnoca da ce napraviti veliku stetu. A za krug dvojke - ko nema EURO6 zabraniti ulaz, da i beogradjani malo prodisu.
[ Darko Nedeljković @ 14.05.2018. 14:11 ] @
Citat: miltop:
Ono što je važno da se uradi, to je korekcija registracije i da visina registracije bude u skladu sa vrednošću vozila. Ja za auto star 15 godina plaćam 23000 registraciju. A isto plaća i neki budzovan koji vozi nov auto sa istomm kubikazom. Treba ugoditi gradjanima a ne vladi i EU.
Zavisi sta drzava hoce da podrzi a sta da suzbija. Nedavno sam bio u Madjarskoj i pricao sa ljudima kako je tamo i upravo je obrnuto - za automobile EURO1 i EURO2 registracija kosta usi otpadaju, za EURO3 su neke stotine evra, malo vise nego kod nas, a od EUR4 pa navise kosta 100-200 evra. Covek registruje automobil od 3500 kubika 2012 godiste za manje od 200 evra.
[ Java Beograd @ 14.05.2018. 15:45 ] @
Citat: miltop:Ajde sad da sledimo Nemačku pa da zabbranimo dizelase, a?
Nikad nigde u Nemačkoj nisu zabranjeni dizelaši.
Postojao je samo predlog gradskih vlasti u Štutgardu da se razmotri moguća zabrana ulaska dizelaša u centar grada. Te jedne jedine, glupe vesti su se dograbili novinari, od komarca napravili magarca, i sad, opšte je mišljenje "da su u Nemačkoj zabranjeni dizelaši"
[ Nocni @ 14.05.2018. 19:07 ] @
Citat: miltop: Ono što je važno da se uradi, to je korekcija registracije i da visina registracije bude u skladu sa vrednošću vozila. Ja za auto star 15 godina plaćam 23000 registraciju. A isto plaća i neki budzovan koji vozi nov auto sa istomm kubikazom. Treba ugoditi gradjanima
Ovo je pogrešno razmišljanje. Treba za nov auto koji je euro 5 ili euro 6 da bude duplo jeftinija registracija nego za star koji zagađuje okolinu. Trebalo bi vlasnike hibrida još dodatno stimulisati i osloboditi nekih taksi i poreza.
Onaj ko ne može da dovede auto u tehnički ispravno stanje ne treba ni da vozi jer direktno ugrožava ostale učesnike u saobraćaju... postoji javni prevoz, taxi... posjedovanje vozila nije obavezno.
Neko je pokušao da se našali i pomenuo da treba voditi i građane na obavezan ljekarski pregled... nema veze sa temom ali bolestan građanin ne ugrožava nikog a onaj sa nesipravnim kočnicama može da ubije nekog.
Ako ćemo realno da pričamo, meni se čini da na ulicama ima pola neispravnih vozila i da svakako treba da bude strožiji tehnički pregled.
Citat: miltop:
Siromah sipa za 500 dinara goriva i ode da zavrsi neki slepački posao i vrati se kući. A šta ćemo sa barabama kojima je tata kupio auto da seju smrt po putevima i voze kao formule? a?
Hoćeš izgleda da kažeš da je loše i nepoželjno biti bogat? Onaj kome je otac kupio auto po defaultu mora da bude baraba?
Pogrešno razmišljaš...treba napraviti neke prioritete... npr. ja bi onom ko vozi pijan oduzimao vozačku dozvolu na nekoliko godina i kaznio ga kaznom od nekoliko hiljada eura... ako nema da plati neka ide u zatvor. Treba krenuti prvo od onih koji potencijalno mogu da ugroze tuđe živote kad već za svoj ne haju mnogo...
[ mjanjic @ 14.05.2018. 22:36 ] @
Q: Šefe, da uvedemo stroži tehnički za vozila jednom godišnje i tako "naši", koji nas pomažu u kampanji i oko zakupa prostora za lokalne odbore, zarade dodatnih 30 evra po autu, ili da bude dvaput godišnje da građanima bude lakše da plate?
A: 30€ je 30€, al' dvaput je dvaput!
[ botr @ 15.05.2018. 07:48 ] @
@Nocni
Nisi u toku na kog tatinog sina se odnosi taj komentar. Odnosi se na sina zeljka mitrovica koji je ubio devojku na pesackom prelazu, pobegao, a posle je isplao da je devojka "kriva".
Tehnicki pregled da se radi kako treba. Za davanje povoljnosti vozilima koja manje zagadjuju u Srbiji je besmisleno, jer nam je standarad takav da retko ko moze da kupi takav auto.
Elektricna ni ne treba da placaju registraciju, za hibride popust, popust za plin i metan.
Placamo tzv. porez na luksuz za vozila preko 2.0, koliko god ona bila stara, pa imamo situaciju da registracija za auto koji vredi hiljadu ili dve evra bude skuplja nego za onaj koji vredi 50 ili vise hiljada, sto je apsurdno.
[ Java Beograd @ 15.05.2018. 08:57 ] @
Ovde se mešaju babe i žabe.
Kao prvo, po kom to pravilu cena registracije mora da ima veze sa ekologijom ?!
Ali, ajde da vidimo, šta se sve plaća kod registracije ?
1. Tehnički pregled. Trebalo bi da zavisi od obima i složenosti samog pregleda. Kompanije koje pružaju usluge su privatne i nije njihovo da smanjuju cene ako vozilo zagađuje ili ne.
2. Osiguranje. Trebalo bi da zavisi od rizika, ali je generalno uzet parametar - snaga automobila. Osiguravajuća društva su privatna i nije njihovo da smanjuju cene ako vozilo zagađuje ili ne.
3. Porez na upotrebu motornog vozila (glupost koja se plaća samo kod nas) - treba da ide shodno procenjenoj vrednosti vozila. Ovo je na nivou države, i ovde država može da propiše povlastice za manje zagađivače.
4. Komunalna taksa. Ovo valjda ide opštini. Da se i oni malo omrse, a ne da prave parkinge i popravljaju rupe na ulicama. Ovo je na nivou opštine, i ovde opština takođe može da propiše povlastice za manje zagađivače.
5. Nalepnice, tablice, sobrazac saobraćajne - nema ovo nikakve veze sa zagađivanjem.
Po nekim prosečnim cenama osiguranje je otprilike oko 60% ukupne godišnje cifre koju mi zbirno zovemo "registracija". 10% su otprilike nalepnice i tehnički, i oko 30% su državna i opštinska zahvatanja u džep vozača. Tih 30% može da se umanji ako je vozilo ekološko.
[ SASA M. @ 15.05.2018. 10:44 ] @
Vozaci mogu privremeno da odahnu, min. Stefanovic najavio da nece biti 2 pregleda, ne znak kojim naporom je dosao da "spasi' sve vozace od novog nameta, cisto sumnjam da je zbog reakcije gradjana, vise mi se cini da je zbog vesti o pokretanju ocene ustavnosti jedne takve odluke.
[ ademare @ 15.05.2018. 11:44 ] @
Citat: ademare:
Osnovni stos ovde nije dva tehnicka pregleda ! To su stavili da bi zavarali javnost , i paznju ljudi usmerili u drugom pravcu , na pogresnu stranu !
Znaci procitao sam ih . Nisam hteo da sirim objasnjenje , mada sam ocekivao da on (vodja) licno lupi sakom o sto na Pinku i kaze : "Nedam dva tehnicka , da narod mora da se trosi "
I dalje je cilj postignut , dok se narod zamajavao sa Dva tehnicka , bice jedan koji nece moci da prodju ni oni koji bi isli na jedan pa se smejali . Svi srecni sto nema dva , ali ima jedan neprolazni .
[ SASA M. @ 15.05.2018. 18:31 ] @
Nije prvi put da se nesto proglasi, pa se onda, kao, povuce.
[ Bradzorf012 @ 15.05.2018. 22:40 ] @
U prividu od države kakva je Srbija ništa nas ne sme iznenadti. Tehnički pregledi, uvoznici novih i polovnih automobila, privatne agencije za bezbednost saobraćaja i ostalo, sve je to jedna mafija koja sisa krv ovom narodu. Čast retkim izuzecima, verujem da ih ima. Nije uopšte problem predložiti neko rešenje, ne mora ono da bude ni dobro ni lepo, tu smo svi da damo mišljenje, a zakonodavac da izglasa. Problem je što se to uopšte ne radi sa namerom da se zaista poveća bezbednost u saobraćaju, da se smanji broj povreda i nastradalih, da zakrpe rupe. Ne, jedan jedini cilj je uzeti još malo para, a sega mega stručnjaci će već naći način.
Ne znam da li se sećate, ali je pre oko mesec dva tzv. srpska asocijacija uvoznika izašla sa predlogom vladi, da se zabrani uvoz polovnjaka starijij od tog i tog godišta(možda je bilo vezano za normu euro). Obrazloženje im je naravno bilo kao i ovo za TP: ekologija, bezbednost, sigurnost, ovo ono. Pazi da nije. Briga njih i za ekologiju i za bezbednost, nego im puca biznis, pa bi da dekretom zavuku ruku u džep građana. Da se razumemo, ne bi trebalo ni da ih je briga, osnovna i jedina briga bi i treblo da im bude kako da što bolje zarade, ali ne moraju da nam prodaju rog za sveću. Dobro se sećam pre desetak godina kada krenula seka, u roku od godinu dve su značajno smanjili cene, jer tržište prosto nije moglo da primi toliki broj novih automobila. Isti automobil koji je pre seke koštao dvanaest hiljada evra, odjednom je kod istih uvoznika mogao da se nabavi za deset.
[ Java Beograd @ 16.05.2018. 07:27 ] @
Uvoznik automobila - kakvo je to plemenito zanimanje !
Svake godine uvoznici isto pa isto. Mene ovo poslednje ni najmanje nije iznenadilo.
[ Nocni @ 16.05.2018. 13:09 ] @
Citat: botr:
@Nocni
Nisi u toku na kog tatinog sina se odnosi taj komentar. Odnosi se na sina zeljka mitrovica koji je ubio devojku na pesackom prelazu, pobegao, a posle je isplao da je devojka "kriva".
Naprotiv, ovdje smo raspravljali upravo o tom slucaju koji se dogodio prije 5 godina...
Mislim da su donijeli snimak nesrece na kojem se vidi da je djevojka krenula da prelazi iako je vec 14 sekundi bilo crveno za pjesake...
U svakom slucaju treba to prepustiti sudu i vjestacima jer nije dobro donositi zakljucke na osnovu rekla-kazala... Je li moguce da je on bio kriv sto se kretao 70 umjesto 50 i da mu je djevojka izletjela kroz crveno...
Veoma ce im biti tesko da to dokazu upravo zbog poznatog oca i sklonosti naroda da sudi i presudjuje...
Da se ne shvati pogresno, ne opravdavam takav jedan postupak i cinjenicu da je posle udesa pobjegao pa se naknadno prijavio... ali nikako ne opravdavam ni etiketiranje i proglasavanje krivim bez prethodno sprovedenog dokaznog postupka i uvida u vjestacenja saobracajne struke...
Velika vecina naroda koji osudjuje uopšte ne zna da je sa terencem potrebna mnogo manja brzina prilikom kontakta sa pjesakom a nanijece mu se mnogo teze povrede, jer pjesak ne leti uvis kao kod kontakta sa malim autom vec je mjesto udara iznad tezista pa ce pjesak na žalost ici pravo dolje pod tocak...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 16.05.2018. u 14:31 GMT+1]
[ Bradzorf012 @ 16.05.2018. 18:39 ] @
Noćni, sve je to lepo što pišeš. Čak i kada ovako anonimno komentarišemo na internetu, morali bi da vodimo računa o tome da ne povredimo osobu koja je zaista nevina, a ne da se rukovodimo time čije je dete ili koliko ima para. Međutim, uvek ima ono ali što devojci sreću kvari. Nema potrebe da navodim i druge slučajeve koji su isplivali tek posle protesta oštećenih i pobune javnosti. Srpsko pravosuđe je rak rana srpskog društva. Dovoljan je jedan takav slučaj, pa da baci senku sumnje i na sve ostale.
Kao što sam rekao u drugoj temi, kamere, veštačenja, snimci, sve je to nebitno, ako u javnosti postoji poverenje u policiju i pravosudne organe. Kao što verovatno znaš, to nije slučaj, a onda ni kamere i veštačenja ne pomažu mnogo.
[ Living Light @ 16.05.2018. 21:10 ] @
Jesi li Ti sam u kuci ?
[ cozmo_im @ 17.05.2018. 09:12 ] @
Citat: Nocni:
Mislim da su donijeli snimak nesrece na kojem se vidi da je djevojka krenula da prelazi iako je vec 14 sekundi bilo crveno za pjesake...
Vidi, postoje svedoci te nesrece. Sada je raspored paljenja semafora promenjem, postavljena je ograda i pomeren pesacki prelaz. Da pojasnim, ona je imala crveno za pesake, ali je i Mitrovicev sin imao crveno iz Ustanicke. Kako - lepo. Tada su semafori bili podeseni na sledeci nacin - traka koja ide UZ Ustanicku ima zeleno za pesake, a traka koja ide NIZ Ustanicku je imala crveno za pesake. Zasto? Zato sto ulica koja ide iz pravca okretnice autobusa 31 tada ima zeleno i ukljucuje se SAMO u traku NIZ Ustanicku, te nema potrebe da pesacko crveno bude i na traci koja vodi uzbrdo i ne sece okretnicu (ima poseban pesacki kod okretnice za to). Posto svi koji zive tu znaju to, ako nema nikog iz pravca okretnice, a ovi iz Ustanicke imaju crveno svetlo, pesaci su mogli da predji i drugi deo ulice koji ima crveno za pesake. Medjutim, Mitrovicev sin prolece niz Ustanicku vecom brzinom na crveno i udara devojku. Niko ne spori njen prelazak na crveno, samo evo sad sam naveo okolnosti. Inace, veoma BRZO posle nesrece, ceo redosled semafora je promenjen plus ono sto sam naveo na pocetku. Sve to znam jer mi kuma ima stan koji gleda tacno na to mesto i sve se vidi kao na dlanu. Takodje, postoje i svedoci.
[ ademare @ 17.05.2018. 13:22 ] @
Trebalo bi o ovome otvoriti posebnu temu !
Jer to nije jedini slucaj ! I mnogo Beznacajnije tzv. Javne licnosti su ubile coveka , pa nikom nista . Tako je to u Srbistanu . Naravno sto je licnost znacajnija , a godine zrtve manje , paznja javnosti je veca .
Secam se pre neku godina kada je u Vodovodskoj ona Spikerka , to je valjda samo u Srbistanu znacajna osoba , zgazila dedu , koji je preminuo u toku noci !
Prvo je sama sacekala policiju , nije bezala , i deda je osta da lezi na pesackom , jer je "izleteo " . Poznato je kako su ti ljudi preko 70 godina , brzi , trkaci !
Kasnije je bilo kao u losim Filmovima C produkcije ! Odjednom se na sudjenju pojavljuju 2 svedoka , koji su navodno bili u kolima sa njom ? Iako je izjavila da je bila sama . 2 Svedoka , naravno Lazna su jaci od bilo kakvog dokaza i vestanja , jos samo u Srbistanu od 1945 pa do danas !
A kao u filmovima , van svake veze sa domacim zakonodavstvom , ali u skladu sa Americkim, Tuzilastvo je podiglo optuznicu da je zgazila coveka na pesackom .
Posle je njen Advokat dokazao da je bilo pola metra van pesackog , i po Americkom zakonodavstvu , Tuzba je odbacena !!?
Po tome ispada da je po zakonu dozvoljeno gaziti ljude van Pesackog prelaza ?
[ Java Beograd @ 17.05.2018. 14:30 ] @
A ti si bio tamo ?
[ botr @ 17.05.2018. 14:35 ] @
Znaju penzioneri da izlete pred auto. Slucaj moje rodjake i mog rodjaka, nisu u srodstvu, nego smo rodjaci po razicitim stranama. Elem, baba mu je izletela pred auto, nije bilo sanse da je izbegne, slomila kuk, posto je saznala da smo nekakvi rodjaci, nije ga gonila, niti trazila odstetu, ali je po suzbenoj duznosti to uradio tuzilac i osudjen je uslovno. Javne licnosti i oni koji imaju novac i veze u takvim slucajevima prodju mnogo bolje nego obican covek.
[ ademare @ 17.05.2018. 18:50 ] @
Citat: Java Beograd:
A ti si bio tamo ?
Vrlo Glupo pitanje !!
Mediji su tada pratili sve detalje ! Na tom pesackom nema semafora , cekala je policiju , izjavila da je bila sama u kolima . Koji deo ti je tu cudan , sporan ili bila sta drugo ?
Da su odjednom iskrsla dva svedoka , nisam ja izmislio nego oni koji je guraju u ovom slucaju , ili koji joj guraju svejedno !
Presuda je javna i dostupna , nema tu nikakvih tajni . Tuzilastvo nije dokazalo da je bilo na pesackom , zbog toga je oslobodjena optuzbe i kraj ! Slobodna ko pticica , penzioner i onako samo pravi trosak drzavi oko penzije !
Mrtav penzioner , nikom nista .
Izgleda da bi ti objasnjenje slucaja tipa , resio penzioner , da joj napakosti , da joj se baci pod auto , ili ona devojka se bacila pod dzip , vise prijalo !
[ mjanjic @ 17.05.2018. 21:35 ] @
A Novi Sad i onaj "baja" što je uleteo 160km/h u raskrsnicu i ubio sve one koji su bili u Golfu koji je ušao u raskrsnicu na crveno? Nije sporno da su ušli na crveno, ali da je on išao 50km/h koliko je ograničenje, pa čak i 100km/h da je išao, ne bi ih ubio, a sećam se da je neko negde pominjao da će dobiti maksimalno 2-3 godine.
U normalnoj državi kad voziš 3 puta većom brzinom od ograničenja, pa još ubiješ nekoga, sudi ti se za ubistvo pa i ako je taj prošao na crveno na semaforu, jer se zna šta je primarni uzrok - brzina!
Samo u Srbiji je više kriv taj što je prošao na crveno nego ovaj što je vozio 160...
A snimak sa kamera je osvanuo na internetu zato što je neko pokušao sve da zataška, ne verujem da bi ovome napakovali da je 160km/h prošao na crveno (vidi se na snimcima da je treptuće zeleno), da nema nikakvu vezu ne bi se tako bahatio.
[ Living Light @ 18.05.2018. 00:02 ] @
Ja sam se vec oprostio od moje Škode "Felacio" 1.3,
mogu klot da je gurnem u Dunav, ako me niko ne vidi
Od opreme imam:
-Jelensku kožicu za stakla,
-Kišobran na zadnjem sedištu,
-Pepeljaru koja ne može da se izvuče, i zapinje,
-U milimetar odmerenu Letvu za "Podbadanje" petih vrata (pošto ne radi desni amortizer)
-Nov, novcijat šrafciger za ukočenje stakla u desnim vratima, pošto padaju,
-ostalo ne smem da nabrajam,
...ako niko drugi, Vulin če da me banuje
__________________________________________________________
Veliki POZ sjajnoj ekipi,
Svako dobro !
[Ovu poruku je menjao Living Light dana 18.05.2018. u 01:18 GMT+1]
[ Java Beograd @ 18.05.2018. 06:37 ] @
Citat: mjanjic: Nije sporno da su ušli na crveno, ali da je on išao 50km/h koliko je ograničenje
Nije sporno da je prekoračio brzinu, ali da ovaj drugi nije bahato prešao na crveno, što je alfa i omega, najosnovnije znanje ponašanja u saobraćaju, do udesa ne bi ni došlo. Žao mi samo saputnika, nisu ništa krivi.
[ mjanjic @ 20.05.2018. 09:41 ] @
Pa zato i jeste ograničenje u gradu 50km/h, a na magistralnim putevima je 80km/h ne zato što neki noviji Audi ili BMW ne može bez rizika od izletanja da ide i 120km/h takvim putevima, nego što će neko da pogine ako dođe do sudara bilo čijom krivicom. Ne može se ići ni u drugi ekstrem, previše niska ograničenja na putevima (na stranuš to su kod nas namerno postavljena niska ograničenja na nekim "strateškim" mestima gde je pogodno za snimanje radarom), li se ne može pustiti ni u drugu krajnost samo zato što neko vozi BMW-a od 350ks i "može" da nagazi po gasu i vozi 150 u gradu i oseća se bezbedno.
Za sudar su krivi ti koji su Golfom ušli na crveno, a ko je i zašto kriv što su u tom sudaru poginuli je više nego očigledno, i u normalnoj državi bi po zakonu te dve stvari bile posmatrane odvojeno. Pri tolikoj brzini u gradu vozača treba teretiti za pokušaj ubistva ako ga policija zaustavi bezbedno ili samo snimi, a ne dođe do bilo kakve nesreće, a u ovom slučaju za ubistvo. Hajde da je vozio 60 ili 70, mada bi u tom slučaju uspeo možda i da izbegne sudar (da ne kažem da ne bi stigao da prođe na zeleno), ali 160...
[ popusicko @ 20.05.2018. 21:01 ] @
Sa tom brzinom bi na sledecem semaforu udario nekog drugog pa sve i da mu ne izleti pred tockove niko.
[ Žika 11 @ 21.05.2018. 21:34 ] @
A šta sa ovom vrstom vozila ? Koliko puta ona idu na tehnički ? Norme izduvnih gasova ne važe ?
[ cozmo_im @ 22.05.2018. 08:47 ] @
To vozilo ne diraju. Ima jedan kod mene u kraju, 10 godina ga ganja i to ide i u druga naselja. Ja ga pitam jel te nekad neko zaustavio - kaze nikad, a verujem mu jer vozi to cudo godinama. Panduri nece se kace sa osetljivim populacijama. Skoro bio neki fajt kod mene, romska populacija, ne smeju im nista, samo opomenu, ako ih nesto fizicki razdvajaju i slicno, ovi odma se zale udruzenju, onda odma krenu dopisi i slicno, kao ugnjetavanje nacionalnih manjina. Naravno, nemam nista protiv njih daleko bilo, samo zakoni moraju vaziti apsolutno isto za sve.
[ SASA M. @ 22.05.2018. 11:11 ] @
Naravno da ne diraju, nije saobracajac / policajac lud, kada zna da je ceo sistem pre njega ili iznad njega zakazao i nije ih briga. Nije lud da on ispravlja "krivu Drinu", a i nije nesto ni nadlezan za sve sta se tu pojavi. Vozilo iz Mad Max-a je samo jedan deo u celoj prici.
[ Žika 11 @ 22.05.2018. 19:16 ] @
Citat: PRVO CRNOGORCI, SAD I MAĐARI Zvog ovog papira carinici vraćaju državljane Srbije sa granice čak im SKIDAJU I TABLICE
Mađarski carinci na graničnom prelazu Horgoš ovih dana nisu dozvolili ulazak građanima Srbije u njihovu zemlju, a nekima su čak skinuli i registarske tablice, iako su imali potvrdu da im je produžena važnost saobraćajne dozvole i registarskih tablica.
To su nam potvrdili i naši carinici i prema njihovim rečima, i ovde se sada dešava upravo ono što se nedavno dešavalo i na crnogorskoj granici, a o čemu je "Blic" već pisao.
Ovu neprijatnost nisu doživeli svi putnici, po svoj prilici mađarski carinici nasumice biraju koga će da vrate, a koga ne, tako da niko ne može da garantuje našim građanima da li će im se ovo dogiti ili neće.
Kako nezvanično saznajemo, MUP Srbije je uputio zvaničnu molbu mađarskim vlastima da prihvate potvrde o produžetku važenja saobraćajne dozvole, pa ostaje nejasno zašto mađarski carinici ovo rade pojedinim našim državljanima.
Izmenom Pravilnika o registraciji motornih vozila, rok važenja saobraćajnih dozvola i registarskih tablica produžen je sa sedam na devet godina.
Podsetimo, od 1. januara 2018. godine, od kada se izmene primenjuju, Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije vlasnicima automobila izdaje papirnu potvrdu na srpskom i engleskom jeziku da se važnost saobraćajne dozvole i tablica produžava.
MUP: Nadamo se da će problem biti rešen ????'?
Zbog sporadičnih slučajeva "vraćanja" vozača na graničnim prelazima sa Mađarskom, kojima nisu uvažene potvrde o produženju važenja saobraćajne dozvole, MUP Srbije je uputio molbu kolegama iz te zemlje, da prihvate potvrde o produženju roka, a koje su uredno izdate u Srbiji.
Kako u MUP-u kažu, zbog nekoliko sporadičnih slučajeva u kojima nisu uvažene potvrde o produženju važenja saobraćajne dozvole, upućena je zvanična molba Ministarstvu unutranjih poslova Mađarske da prihvate potvrde o produžetku roka važenja saobraćajne dozvole, a u dopisu se navodi da su vozila, za koja su izdate potvrde i važeće registracione nalepnice, propisno registrovana u Republici Srbiji.
Navedeno je i da su ta vozila tehnički pregledana, utvrđena njihova tehnička ispravnost, kao i da su osigurana od odgovornosti za štetu pričinjenu trećim licima i da osiguranje važi do roka označenog na registracionoj nalepnici.
U MUP-u dodaju i da imajući u vidu odličnu saradnju dva ministarstva unutrašnjih poslova veruju da će taj problem, koji se pojavio u nekoliko sporadičnih slučajeva od 1. januara 2018. godine do danas, biti rešen i da će naši vozači moći nesmetano da učestvuju u saobraćaju na putevima u Mađarskoj.
Inače, MUP Crne Gore je, na napise u medijima da je slična situacija bila i prilikom ulaska u tu zemlju, pre mesec da odgvorio da državljani Srbije mogu ući u Crnu Goru, pored lične karte i vozačke dozvole, uz prezentovanje i potvrde o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila, saoptila je danas Uprava policije MUP-a Crne Gore.
U tom saopšetnju je istaknuto da je izdato povodom izveštavanja medija u Srbiji da se iz Srbije u Crnu Goru preko graničnih prelaza ne može više ući u Crnu Goru uz prezentovanje "potvrde o prudužetku važenja roka trajanja saobraćajnih dozvola i registarskih oznaka", gde se misli na potvrdu o predaji dokumenata za registraciju motornog vozila, odnosno produženje registracije.
https://www.blic.rs/vesti/drus...u-drzavljane-srbije-sa/914zwsr
[ Java Beograd @ 22.05.2018. 19:51 ] @
Pazi, niko se nikad na planeti nije setio veće gluposti ! Planetarno ! Prvi smo i jedini u istoriji čovečanstva.
Budale, neviđene, neopevane !
Čuj "zvanična molba mupu Mađarske" ?! A šta ako ja putujem u Norvešku ili Ukrajinu ?
Dakle, takve budale sede u srpskoj vlasti, da to ne može da se opeva ni u narodnim pesmama !
[ Žika 11 @ 22.05.2018. 21:06 ] @
Kako misle da će neko da dopusti da mu u zemlju ulaze vozila sa isteklim zvaničnim dokumentom. Prihvatili smo evropski obrazac saobraćajne dozvole i na njemu jasno stoji datum dokle važi. Naši bi da sa nekim papirićima (a skloni smo tome kao i raznim muvačinama) na engleskom jeziku šetaju po uređenoj evropi.
[ SASA M. @ 23.05.2018. 11:11 ] @
Da, ali malo je cudno da neke vracaju a neke ne. Meni se cini da je to najgore resenje.
[ Java Beograd @ 23.05.2018. 12:03 ] @
Citat: Žika 11:Kako misle da će neko da dopusti da mu u zemlju ulaze vozila sa isteklim zvaničnim dokumentom. Prihvatili smo evropski obrazac saobraćajne dozvole i na njemu jasno stoji datum dokle važi. Naši bi da sa nekim papirićima (a skloni smo tome kao i raznim muvačinama) na engleskom jeziku šetaju po uređenoj evropi.
Ovde polaziš sa pogrešnog stanovišta da neko u policiji nešto misli.
Nema to mozga ni trunke, što je pokazano već nekoliko puta
- Definisanje sedmogodišnjeg trajanja tablica i saobraćajne ?! Ispostavilo se da može i mnogo više, da ne kažem neograničeno. Neko je nešto "mislio", kad bi imao čime da misli.
- Ubacivanje šđčćž u registracioni kod. Sad, odjednom, može i bez toga ?! Wtf ? "Mislili" su da mora.
- Potrebna je nova saobraćajna, dakle ceo obrazac, onda kad se promeni adresa vlasnika. To je valjda zato što je saobraćajna sa elektronskom memorijom u kojoj se čuva podatak.
Ono, ako je zbog broja kombinacija u području Beograda bilo neophodno da se koriste đšćčž ("mislili" su tako) zašto su onda u registracije sa mnogo manjim registracionim područjem ubacivali ta slova ?
Videh pre neki dan aleksinačlku tablicu AL - 004 ŠĐ
Kakvi su to kompletni idioti ?!
[ Žika 11 @ 23.05.2018. 14:45 ] @
Java , potpuno si u pravu.
Citat: SASA M.:
Da, ali malo je cudno da neke vracaju a neke ne. Meni se cini da je to najgore resenje.
Izgleda kako ko na koga natrči na granici. Neko gleda neko ne i to je suština priče.
Najgore je da kreneš na put a ovi te vrate sa granice i već si u startu u velikom problemu. Mogu misliti kako bi izgledalo da te vrate grci posle više satnog čekanja a krenuo si na letovanje. Em ti sjebe odmor, em ti propadne uplaćeno letovanje.
[ Žika 11 @ 23.05.2018. 14:49 ] @
Citat: Java Beograd:
Citat: miltop:Ajde sad da sledimo Nemačku pa da zabbranimo dizelase, a?
Nikad nigde u Nemačkoj nisu zabranjeni dizelaši.
Postojao je samo predlog gradskih vlasti u Štutgardu da se razmotri moguća zabrana ulaska dizelaša u centar grada. Te jedne jedine, glupe vesti su se dograbili novinari, od komarca napravili magarca, i sad, opšte je mišljenje "da su u Nemačkoj zabranjeni dizelaši"
Kreću lagano sa zabranama.
https://www.24sata.hr/tech/poc...-autima-da-ulaze-u-grad-574827
Citat: Počelo je: Hamburg zabranjuje starijim dizelašima ulaz u grad Zabrana se odnosi na dijelove dviju prometnica u središtu grada u ukupnoj duljini od oko 2,3 kilometara. Zabrana vrijedi za sva vozila s dizelskim pogonom koje nemaju najnoviju ekološku oznaku
Hamburg kao prvi grad u Njemačkoj krajem svibnja uvodi zabranu prometa starijim vozilima s dizelskim motorima na nekima od svojih prometnica, priopćila je u srijedu uprava grada Hamburga.
- Ograničenja za promet dijelovima dviju prometnica u Hamburgu, koje je gradski Senat donio 2017. , mogu stupiti na snagu - priopćila je uprava Hamburga.
Greenpeace environmental activists protest in front of Germany's Federal Administrative Court in Leipzig
SUD ODOBRIO
Zabrana se odnosi na dijelove dviju prometnica u središtu grada u ukupnoj duljini od oko 2,3 kilometara. Zabrana vrijedi za sva vozila s dizelskim pogonom koje nemaju najnoviju ekološku oznaku.
U Hamburgu je registrirano oko 260.000 vozila s dizelskim motorom od čega samo 96.000 ispunjava najviše ekološke kriterije. Grad-savezna pokrajina Hamburg time implementira odluku Ustavnog suda donesenu krajem veljače ove godine. Ustavni sud je tada na primjeru gradova Stuttgart i Duesseldorf odlučio da gradovi, kao krajnju mjeru u postizanju sniženja vrijednosti dušikovih oksida, mogu uvesti i zabrane prometa.
Prije nekoliko dana je i Europska komisija pred Europskim sudom protiv Njemačke podigla tužbu zbog neučinkovitosti u smanjenju vrijednosti dušikovih oksida u gradovima.
Njemačka politika i automobilska industrija već se mjesecima spore oko mehanizama za rješenje problema. Njemačka vlada se, kako bi se spriječile šire zabrane prometa dizelskih vozila, zalaže za mehaničke promjene na starijim vozilima, čime bi bili ispunjeni ekološki standardi. Automobilska industrija odbacuje takve promjene smatrajući ih preskupima te inzistira na promjeni softvera na vozilima.
[ Žika 11 @ 23.05.2018. 21:53 ] @
Kulminacija
Citat: Danas sam išao u MUP Užice po tu potvrdu. Epilog: ne izdaju potvrde jer ne važe nigde već mora nova saobraćajna, tablice i nalepnica. Ne treba tehnički pregled jer je auto registrovan. Suma zamene oko 5 000 din. Idioti su stvarno mislili da će nekakav papir sa pečatom biti stariji od biometrijskog dokumenta. Ovo zadnje su reči (samo bez ovog idioti) službenice MUP-a.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|