|
[ priki @ 18.05.2018. 11:42 ] @
| Pozdrav svima,
Volvo V60 mi je pik za sledecu kupovinu ali nigde ne nalazim neke servise za odrzavanje osm zvanicnih
Do sada sto znam o ovom autu jeste da motor 1.6 dizel je iz grupacije Peugoet, Ford, Mazda, Citrus i takodje dosta ostalih sklopova oko vesanja sa Focusa odgovara za njega dok je limarija sasvim druga prica.
Motor 2.0 D3 koliko sam nasao u nekim komentarima je jako skup za odrzavanje (Volvo motor, niko nije naveo detalje odrzavanje).
E sad ima i D2 motor, u cemu je razlika ne znam
Ono sto me zanima su servisi i odrzavanje. Jel ima neko iskustva sa ovim autima i 2.0 motorima u njemu da kaze koju rec vise?
Hvala |
[ zeoN_Rider @ 18.05.2018. 12:40 ] @
Citat: priki: Pozdrav svima,
Volvo V60 mi je pik za sledecu kupovinu ali nigde ne nalazim neke servise za odrzavanje osm zvanicnih
Odakle si?
[ etjen @ 18.05.2018. 15:16 ] @
iz Švedske :)))
[ priki @ 18.05.2018. 17:07 ] @
Novi Sad
[ zeoN_Rider @ 18.05.2018. 18:09 ] @
Ne mogu da preporučim ni jedan servis u tvom okrugu.
[ HoT_Steppa @ 19.05.2018. 06:39 ] @
Uzmi sa PSA-Ford 1.6 motorom, jeste slabiji ali imaćeš manje glavobolje.
U globalu, V60 je veoma redak auto a Šveđani uglavnom kupuju benzince zbog klime tako da nemaš iskustva sa 2.0 dizelom jer ih ima vrlo vrlo malo, pogledaj ukupnu prodaju:
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/volvo/volvo-v60/
[ priki @ 20.05.2018. 16:09 ] @
Zato sto je redak auto sam i pokrenuo ovu temu. Od 1.6 motora sam odustao iz dva razloga, jer ga moj majstor ne moze smisliti kakvih se sve kvarova nagledao na njemu i koliko god da su delovi pristupacni a i slabasan je za taj auto jer ipak, tezak je. Mozda su ove nove generacije tog PSA motora bolje.
Ima dosta 2.0 dizela ali nigde nema reci o odrzavanju.
[ sasa022 @ 20.05.2018. 17:26 ] @
@priki
Zasto bas V60 ?
Jel bas toliko volis retke modele ?
[ priki @ 20.05.2018. 17:37 ] @
Ne zato sto je redak nego mi se svidja a i Volvo je kvalitetan.
Da imam para, radije bi xc 60 ali nema se toliko šuške...
[ zeoN_Rider @ 20.05.2018. 18:22 ] @
Citat: priki: Ne zato sto je redak nego mi se svidja a i Volvo je kvalitetan.
Da imam para, radije bi xc 60 ali nema se toliko šuške...
Ma Volvo je Volvo.
[ sasa022 @ 21.05.2018. 10:58 ] @
Citat: a i Volvo je kvalitetan
Nemojte zaboraviti ko su nove gazde i kakvi su trendovi.....
[ anon334571 @ 21.05.2018. 11:11 ] @
@sasa022, jel misliš na braću Kineze? :)
[ zeoN_Rider @ 21.05.2018. 11:24 ] @
Nema to nikakve veze koje vlasnik, i dalje je to kvalitetan i bezbedan auto. Imao sam dva Volvo automobila a i radio sam u Volvo servisu, valjda sam nešto i naučio o toj firmi?
Inače C30 bih vrlo rado posedovao, naravno benzinca.
[ priki @ 21.05.2018. 11:25 ] @
Braca Kinezi mogu samo da pojacaju Volvo zbog kineskog trzista a i su doveli Polestar samo za Kinu i zamolio bih da ne skrecemo sa teme, dakle odrzavanje i cene delova 2.0 motora D3,D4 ...
[ sasa022 @ 21.05.2018. 20:58 ] @
Nisam rekao da Volvo nije kvalitetan , ali kazem da "nije bas pametno" kupovati retke modele
ako ne postoji jasna slika o njima i mogucnostima odrzavanja.
Inace Geely na osnovu Volvo tehnologije ( i ne samo Volvo , nego i one kupljene i ukradene ) i Volvo modela razvija svoje nove modele.Mozda ce neki od buducih SUV modela prodavati kao Volvo na EU trzistu
[ priki @ 21.05.2018. 21:57 ] @
Ne znam cemu tebi tolika frka, Volvo je premium marka i akvizicije tipa Volvo Geely su sasvim normalne da neko dodje u posed neke tehnologije ako je vec nema.
Da, zato je i pokrenuta ova tema, da vidimo kakve su mogucnosti odrzavanja ;-)
[ priki @ 21.05.2018. 21:58 ] @
Citat: zeoN_Rider:
Ne mogu da preporučim ni jedan servis u tvom okrugu.
A koji servis mozes da preporucis do 100km udaljenosti?
[ zeoN_Rider @ 21.05.2018. 22:02 ] @
Citat: priki: A koji servis mozes da preporucis do 100km udaljenosti?
Jedino servis u BG-u koji mi ostao u dobrom sećanju a i Ja njima.
[ stankeee @ 13.12.2020. 21:11 ] @
ako kupite volvo sa d3 ili d4 motorom 2.0 prvi mali servis ce vas kostati malo manje od 400 evra sa originalnim delovima.
Ulje 0/30 - 6 litara
filter - ulozak ulja
filter vazduha motoa
filter vazduha kabine - klime
filter - ulozak goriva
zamena kocione tecnosti
+ ruke
Kada uradim veliki servis napisacu kako sam prosao.
Auto je odlican , komforan , udoban , precizan , tih , snazan i stabilan...Lako se vozi
[ Nebojsa Milanovic @ 13.12.2020. 21:47 ] @
Huh, uvek se čudim kada čujem te stotine i stotine evra za najobičnije stvari..
Imam 3 auta, onako solidni su, i iako ne vozim puno, troškovi održavanja su skoro pa zanemarljivi.
[ rafiki @ 14.12.2020. 08:31 ] @
Pretpostavljam da su to cene iz novog Volvo centra na Novosadskom putu iza Galenike? Od kad su oni preuzeli Volvo, cene servisa su poskupele u odnosu na Grand Motors (mozda 10-20%).
Sto se tice ulja, u sve Volvo VEA motore (a tu spadaju i aktuelni D3 i D4 motori) ide iskljucivo ulje 0W20 koje zadovoljava Volvo specifikaciju VCC RBS0-2AE (napr: https://www.volvocars.com/rs/s...ts/engine-oil---specifications).
E sad, generalno Volvo jeste marka viseg segmenta, te su takve i cene odrzavanja u zvanicnim servisima. Postoji i par dobrih servisa koji nisu zvanicni, sa prihvatljivijim cenama i dobrom uslugom, pa ko sta voli (mada izbor jeste manji nego za neke druge, popularnije, marke).
Pozdrav
[ Java Beograd @ 14.12.2020. 15:14 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Huh, uvek se čudim kada čujem te stotine i stotine evra za najobičnije stvari...
I ja.
Realno, na tržištu ima bar desetak ozbiljnih aftermarket proizvođača auto filtera svih vrsta i namena. Sa sasvim umerenim i normalnim cenama. I tržište u Srbiji je sasvim dobro snabdeveno, samo treba naći maloprodajne objekte koji distribuiraju ovaj ili onaj brend.
Jbt, 400 € je cena dobre veš mašine, ili TV ili nečeg sličnog. A auto filter, je realno običan filter papir, presavijen ovako ili onako.
Naravno, treba izbegavati bofl robu, tu nema dileme.
[ mjanjic @ 14.12.2020. 18:13 ] @
Ma nije to, nego 400€ je cena velikog servisa kod mnogih automobila... jedino ako se čovek zeznuo pa napisao mali umesto veliki servis, jer to mi sumnjivo da 400€ bude veliki servis, nije to S klasa pa da košta toliko.
Inače, meni je zanimljiv onaj YT video lika iz BiH koji je u startu odustao od garancije (mislim da je neka Kia ili Hyundai) i lepo izračunao koliko može da uštedi za 7 godina upravo na ulju i filterima (ne stavljajući one najjeftinije, već upravo one koji su ekvivalentnog kvaliteta, ali nisu "originalni" brendovi koje koristi fabrika za prvu ugradnju)... objasnio je i rizike takvog koraka, a ušteda sa kilometražom koju on prelazi bila je oko 2500€ ili nešto malo više. Sad, ako se kupi na akciji neki i10/i20 za 10-11k evra, to nije mala ušteda. Sa druge strane, ako se uzme npr. Tucson ili Sportage sa motorom za koga su servisi slične cene (npr. 1.6 atmosferac), sa cenom od 18-20k evra ne znam da li je gubitak garancije vredan tih 2500€.
[ priki @ 14.12.2020. 18:31 ] @
Volvo je premium marka a ti D3 i D4 motori se ne ugrađuju u puno drugih
vozila. Sve je moguće :-)
>
[ bakara @ 14.12.2020. 18:56 ] @
Covek prica o "prvom" malom servisu
dakle novi volvo je u pitanju a taj sa tim motorom kosta oko 50000eur a verovatno i vise.
s obzirom da mali servis za jednu skodu kosta 200eur, ne cudi me sto bi za 3x skuplji auto bilo duplo skuplje u ovlascenom servisu.
Naravno da je mogao za 100eur sve to da zameni i u bilo kom drugom servisu, nista se tu volvo ne razlikuje od bilo kog drugog automobila.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.12.2020. 23:39 ] @
50 hiljada?!
Nisam u toku sa cenama Volvoa, ali ako bi u tu cenu bila uračunata i ulaznica za put na Mars, možda bih razmislio o tome...Šta ćeš, jednom se živi...
[ Branimir Maksimovic @ 15.12.2020. 00:00 ] @
Ne kapiram, ako je cena održavanja problem, zašto ne uzeti nešto adekvatno?
[ rafiki @ 15.12.2020. 12:06 ] @
Citat: bakara:...Naravno da je mogao za 100eur sve to da zameni i u bilo kom drugom servisu, nista se tu volvo ne razlikuje od bilo kog drugog automobila.
Pa i ne moze da bas sve to uradi u nekom drugom servisu, bar ne moze ako nemaju pretplatu za Volvo dijagnosticki softver.
Nakon zamene ulja u VEA motorima potrebno je izvrsiti kalibraciju elektronskog meraca nivoa ulja u motoru. Za sada, tu kalibraciju je moguce uraditi samo sa Volvo dijagnostickim programom (cuvena VIDA), a od 2015-te VIDA zahteva online vezu sa Volvo serverima i, naravno, pretplatu. Ranije verzije VIDA-e ne podrzavaju ove novije motore.
Motor ce raditi i ako se ne uradi kalibracija meraca nivoa ulja, ali postoji mogucnost pogresnog ocitavanja nivoa ulja. Dodatni problem pravi cinjenica da VEA motori nemaju klasicne mehanicke merace nivoa ulja (merne sipke) - imaju samo ovaj elektronski merac.
Jedan workaround je da se sipa tacno onoliko ulja koliko je ispusteno, ukljucujuci i ono sto se nalazilo u filteru, mada ni to nije pouzdano 100%.
Pozdrav
[ bakara @ 15.12.2020. 12:53 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
50 hiljada?!
Nisam u toku sa cenama Volvoa, ali ako bi u tu cenu bila uračunata i ulaznica za put na Mars, možda bih razmislio o tome...Šta ćeš, jednom se živi...
Pa toliko kostaju automobili te klase i kod drugih proizvodjaca, cak i mnogo vise.
Meni i tebi je mnogo ali nekome ocigledno nije.
Ni ova online registracija redovnog servisa nije specificna samo za volvo, rade to i ostali na novim vozilima, i opet mali servis moze da se radi i ovako i onako.
A nije se covek ni zalio na cenu vec samo podelio sa nama koliko kosta prvi servis, ne mora cak da znaci ni da je vozilo njegovo.
[ Nebojsa Milanovic @ 15.12.2020. 15:00 ] @
Citat: rafiki: Pa i ne moze da bas sve to uradi u nekom drugom servisu, bar ne moze ako nemaju pretplatu za Volvo dijagnosticki softver.
Nakon zamene ulja u VEA motorima potrebno je izvrsiti kalibraciju elektronskog meraca nivoa ulja u motoru. Za sada, tu kalibraciju je moguce uraditi samo sa Volvo dijagnostickim programom (cuvena VIDA), a od 2015-te VIDA zahteva online vezu sa Volvo serverima i, naravno, pretplatu. Ranije verzije VIDA-e ne podrzavaju ove novije motore.
Motor ce raditi i ako se ne uradi kalibracija meraca nivoa ulja, ali postoji mogucnost pogresnog ocitavanja nivoa ulja. Dodatni problem pravi cinjenica da VEA motori nemaju klasicne mehanicke merace nivoa ulja (merne sipke) - imaju samo ovaj elektronski merac.
Jedan workaround je da se sipa tacno onoliko ulja koliko je ispusteno, ukljucujuci i ono sto se nalazilo u filteru, mada ni to nije pouzdano 100%.
Ovo je čist workflow kako da ne dozvolim kupcu da čak ni ulje ne promeni van mog servisa.
Hvala što si ovo rekao, sada znam koji auto nikada neću kupiti.
[ Java Beograd @ 16.12.2020. 08:46 ] @
Pokušavam da zamislm "inženjera" (kakav li je to moron) koji u motor uvodi elektronsko očitavanje, KAO JEDINI NAČIN da se sazna nivo ulja.
Ajd, i to, nego tom gov*u treba kalibracija?!?
Ajd i to, nego i toj kalibraciji treba on-line konekcija sa Volvom!
Mašala!
Već kapiram šta je sledeće: dolivanje tečnosti za pranje stakla mora da uradi stručno osposobljen VOLVO serviser, uz prethodnu kalibraciju kalibratora koji će da kalibriše nivo.
Kalibracija kalibratora se radi uz pomoć 10.000 € vrednog softvera, uz prethodno zakazivanje. Cena usluge - sitnica: samo 200,00€
[ mjanjic @ 16.12.2020. 09:55 ] @
Volvo je uveo kodirane senzore i druge delove elektronike među prvima, još 90-ih (da li sredinom ili krajem 90-ih, nebitno), pa su bankrotirali.
Slično je radio Rover, čak i kad ih je preuzeo BMW, pa neko promeni glavu zajedno sa diznama da ih ne bi skidao, kad ono... kodirane, moraju original ili da se "hakuje" softverski. Isto bankrotirali.
Opel koristio Delphi elektroniku, crkavanja ECU-a (ajd' što crkne, nego ima vlasnika koji stave novi, opet crkne, a niko od elektroničara ne može da nađe šta nije u redu, čak ni u ovlašćenim servisima na Balkanu), problemi sa raznim senzorima... a kod svake naredne generacije samo dodaju senzore, a većina delova se napaja direktno iz ECU-a, tj. nema releja. Pa čoveku na Korsi D jedne dizne "nema" niti dobija signal od ECU-a... Isto bankrotirali (hteli da ih kupe kinezi, pa sprečeno, na kraju ih kupio Pežo za par milijardi).
I Fiat koristi Delphi elektroniku (osim možda za neke dizele), vidimo isto koliko je popularan...
Nemcima se, dodouše, pored toga što ipak imaju Boš, još uvek može da teraju šegu sa kupcima po pitanju propusta u elektronici i elektromehaničkim sklopovima (problemi sa EGR-om kod pojedinih modela, čuveni promašaj sa Siemens diznama, itd.), ali je i to pitanje vremena, ako tako budu radili sa električnim autima, ne piše im se dobro.
A što se tiče "pretplate" za pristup fabričkim serverima pri dijagnostici... to ima smisla, recimo znam slučaj da je čovek obišao sve autoelektričare, jer mu je akumulator navodno gubio struju. Na kraju otišao u ovlašćen servis, odmah rekli da znaju za problem i da je greška u softveru, instalirali novi softver u ECU i sve se "popravilo".
Međutim, zašto bi fabrika ovlašćenom servisu naplaćivala "pretplatu"? Zato što po evropskim zakonima ti "ovlašćeni" servisi nemaju pravo na monopol, pristup tom softveru bi fabrika morala da omogući svakom vlasniku auta ili servisu koji kupi originalnu dijagnostiku (ne mora ona koju imaju servisi, postoje originalne dimenzija kao punjač za laptop), a to već ima smisla da se naplati kako bi se destimulisali ljudi da kupuju dijagnostiku (npr. za Opel je pre nekoliko godina koštala tipa 950€) i sami nešto čačkaju po podešavanjima.
Takođe, za servis koji ima posla "pretplata" od nekoliko hiljada evra nije problem, ovde kod mene ima alternativni servis za VW grupaciju, mislim da ima 50x veći broj vozila godišnje na servisu nego ovlašćeni, i naravno da imaju fabričku dijagnostiku i plaćaju taj pristup VW serveru.
Sad što u svakom gradu ima jednocifren broj novih Volvo vozila (kupljenih u tekućoj godini) pa se servisima ne isplati da sve to plaćaju...
[ Nocni @ 16.12.2020. 10:11 ] @
Ovdje su počele da se pišu takve nebuloze i laži da to nije normalno...
Uopšte nije tačno da se na volvu mora on-line ponistavati servisni interval i da je to jedino moguće uraditi fabričkom dijagnostikom...
Ako se ne može uraditi kineskom dijagnostikom od 100 eura ne znači da se ne može uraditi sa bilo kojim ozbiljnim uredjajem koji radi volva...
Pominju se razni "delphi kodirani senzori" koji ne postoje, pominju se razne nebuloze kao što je mijenjanje cijele glave motora da se nebi vadile dizne i slične gluposti...
Što se delphija tiče nalazi se u golfu 7 a i u novim mercedesima... Pokvariti se može bilo koje ubrizgavanje a tvrdnje da je su fiat i opel propali zbog delphija je presmiješno itd.
[ priki @ 16.12.2020. 10:20 ] @
cek malo, Fiat common rail dizeli su institucija za sve ostale dizele i ne
znam zasto uporedjujete Fiat, Opel sa premium markama kao sto je Volvo
slazem se sa @Nocni da su pocele da se pisu nebuloze, ajd da se ostane na
temi servisa za Volvo
[ rafiki @ 16.12.2020. 11:28 ] @
Moram da ispravim i pojasnim svoj prethodni post o zameni ulja na VEA motorima. Po nekima, kalibracija senzora nivoa ulja nakon zamene ulja nije neophodna, jer ce on sam, nakon 30km voznje ocitati ispravan nivo. Dakle, ako se ne uradi kalibracija odmah po zameni, ECU (i vozac) ce mozda imati pogresnu informaciju o nivou ulja. Nakon 30km, ta informacija ce biti osvezena i ispravljena. Evo citata:
"Without a reset the display would continue to give the pre-change reading (which could be confusing for the customer), so the reset is required to 'force' a a full indication folowing an oil change. The system updates itself after 30km of driving anyway and then gives the correct reading whether reset during the service or not. So no real problem for DIY oil changes EXCEPT you need to be very careful how much you put in and then can only check the level after driving for 30km, unless you have VIDA or an app which can give you the instanteous oil level sensor reader in mm (I do have a cheap Bluetooth ELM327 interface and the free 'Car Scanner' Android app that can provide this reading)."
Dakle, zamena ulja je moguca u sopstvenoj reziji, bez potrebe za placanje VIDA pretplate, s' tim da prvih 30km nakon zamene, ocitan/prikazan nivo ulja mozda nece biti tacan. Mada, ne bih se bunio ni kada bi postojala merna sipka - za nas staromodne :)
Pozdrav
[ Java Beograd @ 16.12.2020. 12:12 ] @
To me nešto asocira na toplomere.
Svi smo u kući imali jedan, toplomer sa kapljicom žive, i to je UVEK radilo, i uvek je bio tačan.
Onda su nas ubedili da je to neznamnijakoliko opasno, pa smo (neki) pobacali živine toplomere, i kupili elektronske, naravno, samo kineski postoje.
I sad sam uvek u nedoumici dal' je senzor ispravan, dal' se možda baterija potrošila, dal' je elektronika u redu, i dal' će displej da crkne.
Mislim, šta je problem da postoji merna šipka za nivo ulja?!? Možda vozim kroz Afriku ili Mongoliju, gde nema Volvo servisa.
[ rafiki @ 16.12.2020. 13:35 ] @
Pa to ti je "cena napretka". Kada se prekomernim inzenjeringom (over engineering) resava problem koji i ne postoji :)
Na PSA 1.6HDi (a i drugim njihovim motorima) postoje oba meraca: i sipka i elektronski. Za 8 godina koliko sam ga vozio, elektronski je pokazivao isto ono sto i sipka, bez ikakve zahebancije sa kalibracijom, resetom i ostalim andrmoljama.
Interesantno je da je Volvo izbacio sipku jos iz prethodne generacije motora, ali je konstrukciono ostala rupa za sipku (naravno, zacepljena). A onda su, valjda, prodali gomilu tih motora policiji u UK i na njihov zahtev, ugradili im sipku za merenje ulja. To se proculo, pa su vlasnici takvih motora poceli da kupuju te komplete i sami ugradjuju sipku, ranije fabricki izbacenu. Eto sanse za dodatnu zaradu :)
Pozdrav
[ Java Beograd @ 16.12.2020. 13:49 ] @
Upravo tako: rešavanje prolema koji ne postoji. Kalibracija senzora!?!
Šta je sledeće? Kalibrator senzora! Moguće je da uskoro čitamo kako je kalibrator senzor potrošna roba, pa će kod svake zamene ulja biti obavezno promeniti i njega.
Cena - sitnica, dvaput skuplje od ulja.
[ mjanjic @ 16.12.2020. 20:54 ] @
Citat: Nocni:
Ovdje su počele da se pišu takve nebuloze i laži da to nije normalno...
Uopšte nije tačno da se na volvu mora on-line ponistavati servisni interval i da je to jedino moguće uraditi fabričkom dijagnostikom...
Pominju se razni "delphi kodirani senzori" koji ne postoje, pominju se razne nebuloze kao što je mijenjanje cijele glave motora da se nebi vadile dizne i slične gluposti...
Što se delphija tiče nalazi se u golfu 7 a i u novim mercedesima... Pokvariti se može bilo koje ubrizgavanje a tvrdnje da je su fiat i opel propali zbog delphija je presmiješno itd.
Jeste da smo malo otišli off-topic, ali citiraj šta je neko stvarno napisao ili ne pominji. Gde sam pomenuo "delphi kodirane senzore" i da se menjala glava motora da se ne bi vadile dizne?
Rekao sam da je čovek promenio glavu i ostavio dizne koje su bile na toj novoj da ne bi premeštao sa stare, kad ono - kodirane i morao da stavi one sa stare glave.
Za Delphi stoji sve što sam rekao, a imalo bi još mnogo toga da se kaže, da li su za autoelektriku postali bolji od kada je taj deo promenio ime u Aptiv, videćemo.
Ako imate protiv nekog pisanja nešto, obrišite poruku i mirna bačka, ali nemojte izokretati ono što je neko napisao.
A za Volvo i dijagnostiku... ako nema u svakom gradu ovlašćen servis ili bar jedna radnja koja ima odgovarajuću dijagnostiku koja podržava i nove modele, taj brend je kod nas čista egzibicija kupovati. Otprilike isto kao kad biste imali Korvetu ili Bentli.
[ Nocni @ 18.12.2020. 16:27 ] @
Prošli svoj post si počeo sa "kodiranim senzorima" na volvu koji uopšte ne postoje...
Taj koji je promijenio glavu zajedno sa diznama uopšte nije vrijedan pomena... mogao je da prijavi dijagnostikom te dizne koje je postavio za 2 minuta a ne da vraća stare...
Pravo da ti kažem ovi tvoji postovi su većinom rekla-kazala...
Što se tiče delphi ubrizgavanja ugrađuje se u mnoga auta u kojima ne pravi probleme koji su postojali recimo na renoima... npr. golf 7, noviji Mercedesi ili Pežo 508 itd...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|