[ glackop @ 01.07.2018. 23:36 ] @
Da li kod stila 1.9jtd,se uvek aktiviraju grejaci bez obzira da li je hladan ili vruc motor?Imam problem kao i vecina vlasnika sa PREHEAT FAULT iako su svi grejaci ispravni,majstor sumnja na relej grejaca,i tvrdi da na toplom motoru se grejaci ni na sekund ne smeju ukljucivati,a ja 10 god,ga vozim i mislim da ih on ukljucuje uvek bez obzira na toplotu motora.
[ KCD @ 02.07.2018. 07:49 ] @
Oslabili grijači. Centrala ga vidi kao neispravnog iako jos uvijek radi (sl. kao sa sijalicama kod ovog auta)
[ Java Beograd @ 02.07.2018. 09:54 ] @
Ili grejači, ili relej, ili sama instalacija.

Ume to da nervira, ta sijalica. Mada, 1.9 jtd i leti i zimi pali bez greške, bez obzira na neki grejač. Grejači inače treba da rade kad se da kontakt, i još koji minut nakon startivanja, dok se ne postigne neka temperatura motora.

[ glackop @ 02.07.2018. 22:48 ] @
Niste bili konkretni...recimo motor je na radnoj temperaturi ugasim ga i odmah palim,da li ce se i u ovom slucaju ukljuciti rele i drzati grejace nekoliko sekundi?Na fiat-lancija forumu takodje nema definitivnog odgovora jedni kazu da ih uvek rele ukljucuje ne bitno kolika je temperatura motora dok samo jedan tvrdi da ih na toplom ne treba ukljucivati,a poenta je da u 99%slucaja svi kupuju polovan rele i sad prema polovnom ne mogu da utvrim pravo stanje postavljenog pitanja.
[ TRUE RMS @ 02.07.2018. 23:14 ] @
Sve je to jedno pregolemo sviranje Q !

Ako nakon vožnje, a topla mašina, staneš pred nekom radnjom,
prilikom starta motora NEMA ŠTA DA SE GREJAČI UJLJUČUJU !

Postoji Elektronika koja "MERI TEMP " Motora,
i ako je dovoljna temperatura grejači se NE Uključuju.

Znam da postoje razni MAHERI koji hoće ovo da pobiju,
ali, nek uzmu DMM u ruke i nek izmere pravo stanje,
umesto da "Kehhhnjaju iz Fotelje".

Pa nije ni onaj Inženjer koji je to smislio DEBILTANT !

Polako sa TO Plačanje

I, nemo da mi šamarate komentare "Iz Fotelje"

Instrument DMM u ruke, pa ondak na put...

[ glackop @ 02.07.2018. 23:40 ] @
Logicno bi tako i trebalo da bude,onda kupujem nov relej i videcemo da li ce ih ukljucivati na toplom.Jer ja jednom davno jesam menjao taj relej bas zbog istog razloga ispisivanja one famozne greske,i nakon zamene greska se je izgubila ali sam tokom svih godina do sada primecivao da je taj relej uvek pri davanju kontakta ukljucivao grejace bez obzira na temp.motora,sto znaci mozda je bio delimicno ispravan.
[ zeoN_Rider @ 02.07.2018. 23:43 ] @
Evo cela šema radi lakšeg razumevanja.

[ glackop @ 08.10.2018. 23:37 ] @
Pa sta treba da kaze ova sema...jer juce konacno postavim novi relej /bosov/ i nema vise one greske na displeju ali za moje cudo grejaci se ponovo ukljucuju i na toplom motoru.Ako dam kontakt i cekam drzi ih oko 15.sek.a ako ga odmah palim onda nakon paljenja ih gasi posle 5 sek.motor je bio na oko 62.C.
[ zeoN_Rider @ 08.10.2018. 23:47 ] @
Ova šema je po meni imala smisla pre tri meseca, sada već nema.
[ Java Beograd @ 09.10.2018. 07:48 ] @
Čudno je da grejači ostanu uključeni čak 15 sekundi, i još čudnije da i nakon startovanja već toplog motora ostanu uključeni još 5 sekundi.
Meni sa na Lanći 1.9jtd lampica grejača gasi takoreći odmah, maltene kao i druge kontrolne lampice. Izuzetno, zimi, na -10C, (hladan motor) možda ostane uključena 15-tak sekundi.

@glackop
Generalno uzevši ti više nemaš problema sa motorom. Možeš da teraš mak na konac, pa da dalje "istražuješ" i "popravljaš", a možeš i da voziš bezbrižno.
[ glackop @ 09.10.2018. 22:49 ] @
Bitno da mi vise ne blinka onaj feder pred ocima kako ga neki nazivaju na drugim forumima,ali me iskreno kopka da saznam.Juce probam na bratovoj Djulijeti 1.9jtdm kod nju pa grejaci na izvolte pristupacni,tako da sam direktno na grejac proverio glinericom nema ni da trepne iako je bila hladna.Ovog stila imam vec 10 god.tj od 3-4 godine starosti i kako vracam film ja mislim da ih je oduvek tako aktivirao iako sam vec jednom pre 5-6 god.menjao taj relej,i posto sam tada kupio polovan ostala mi je sumnja da mozda ni taj relej nije bio 100%ispravan,i zato se sada odlucim za nov kad ono ista stvar.
[ Nocni @ 19.10.2018. 17:34 ] @
Ako ti na vrucem motoru drzi lampicu po 15 sekundi onda ti je u prekidu jedna od zica do davaca temperature rashladne tecnosti...
Lampica/grijaci treba da se ponasaju kako je vec Java objasnio...
Epilog takvog rada na duze staze je crkavanje grijaca daleko prije vremena i veca potrosnja goriva jer ecu "ne vidi" pravu temperaturu motora.
[ glackop @ 15.11.2022. 22:43 ] @
Mali update...ako su grejaci ispravni tj provereni glinericom a cak i unimerom i desava se na tabli treperenje sijalice grejaca kao i greska na dijagnostici p0380 sto ukazuje kao neispravan relej grejaca,ne znaci da je zaista relej neispravan,vec sami grejaci iako prethodnom proverom pokazalo da su oni ispravni,naime ti grejaci rade ali vuku vecu struju no sto treba i to relej vidi i ponasa se tako sto na samo jednu sekundu ukljuci rele i odmah prekine napon ka grejacima.Znaci prvo promena neispravnih ili svih 4 grejaca ako su simtomi kao u opisanom pa onda kupovina releja jer mene danas to neznanje kostalo dva releja a u stvari bilo do grejaca.I da prilikom zavrsene intervencije nece ECU odmah na prvom kontaktu da prepozna ispravnost celog strujnog kruga vec taj postupak mora da se ponovi 5-6 puta,i kada prestane na tabli treperenje lampice znaci da se relej i ECU usaglasili tj srodili :)
[ Java Beograd @ 16.11.2022. 07:18 ] @
Još uvek voziš Stila 1.9 jtd?
[ glackop @ 16.11.2022. 19:33 ] @
Ne,pre par godina sam ga prodao i uzeo Lanciu deltu 1.6jtdm.
[ glackop @ 16.11.2022. 19:34 ] @
A ovog stila sam uzeo za cerku od 59kw dok joj prodje probna.