[ anon70939 @ 17.08.2018. 15:29 ] @
Pre 7 godina sam otvorio temu vezanu za Alfu 147, i mnoi su se nalupetali :D.
Na kraju sam ipak kupio auto i izvozao super 7 godina. OK, odrzavao sam maksimalno i kvalitetno, ali nije bilo vanrednih troskova. Uglavnom samo servisi, kocnice, gume, akumulator i slično. Taj pominjani trap.... uradio sam u KG kod Trifunovica za manje od 200E komplet, i evo presao 130000km, samo sam jednom gornje viljuske dodatno promenio.

Ovih dana sam se primio na Hondu Accord.
Glupo bi bilo da se raspitujem o tom brendu pred Hondašima na njihovom forumu, pa ajd da pitam i ovde :).

Problem je što mi se na izgled svideo jedan Type S. A kubikaža je 2.4. Potrosnja je izgleda OK kod tog motora, ima i plin, ali registracija ce mi biti duplo veca nego na AR147.

Interesuju me prednosti i mane, posto Honde ne poznajem uopste

Kod Type S, osim sto mi se sivdja izgled exterijera, svidjaju mi se i sedista sto nisu full koza, kao kod executive varijante.
Ogibljenje je valjda tvrdje i sportskije. Kod Alfe mi je to problem. Odnosno nije meni nego ženi, i onima koji se voze pozadi. Jer sam pre dve godine spustio auto, dobio na poklon neke weitec opruge, i kupio kyb amorte. Auto je milina takvog voziti, ali bih ovaj put ipak vise voleo da je malo udobniji auto.
Pa kakve su Honde sto se tice udobnosti?
Takodje kod Alfe ono sto me nervira uzasno jeste krckanje enterijera. To nisam nikad uspeo da sredim, i odlepljujem od toga. Kakva je Honda sto se tice toga?

I izbegao bih ovaj put dizelaša. Iako je sjajan što se tiče performansi i potrošnje, ali mi je bučan i smaraju vibracije.

Kakvi su automatik menjači? Možda bih po prvi put i o tome razmislio. Pa bi možda i žena mogla da proba da vozi.

Jel dovoljno pitanja? :)
[ botr @ 17.08.2018. 20:04 ] @
Sto se tice potrosnje, ne veruj mnogo fabrickoj deklaraciji, 2.4 i 190ks svakako moze da potrosi dosta. Meni se kod tog motora ne svidja sto ima samo 4 cilindra. Sto se tice enterijera, ne verujem da bilo sta krcka, mada meni je Alfa ok sto se tice toga, osim sto po hladnom krcka tabla. Tapaciri i ostalo je u skroz ok stanju, retko kad nesto krcne.
[ anon70939 @ 18.08.2018. 03:14 ] @
Gledam ove Hondaše na forumu, neki čak kažu 7l otvoreno 11 po gradu :D.

Krcka meni instrument tabla, pa cajgeri, pa svetlo kabinsko, pa kederi na vratima škripuću zimi. I još hiljadu mesta pre toga koja sam rešavao i uvek se pojavi neki nov zvuk.
OK oni koji se voze sa mnom čude mi se što mi to smeta, ali nije da sam perfekcionista nego izgleda patim od mizofonije.


prejak je 2.4 motor za mene, sigurno nepotreban ali po oglasima nisam video ni jedan 2.0 da je ocuvan. Stekao sam utisak da samo ovi zaljubljenici kupuju 2.4 i cuvaju ih i lickaju, za razliku od ostalih.
[ dejanet @ 18.08.2018. 07:26 ] @
Automatski menjac dodaje potrosnju, zbog vece tezine i rezima prenosa brzina. U mom slucaju Honda CRV, aut. meanjc dodaje stotine kg i litre potrosnje, tako da nisam siguran da je to najbolje resenje i ako imas slobodnu ruku i manje si umoran posle nekog zahtevnog puta. Zena i ja realtivno malo vozimo (<10k km godisnje), tako da nam u stvari fali zanimacija sa menjacem. Motor u accord-u je valjda isti kao u crv-u i on je solidan atmosferac, koji lepo vuce, ima zvuk motora(motocikla) kada dodas malo vise gasa.

Mislim da je u svoje vreme uvezeno puno accord-a 2.0l (polovnih) i da su oni sada po oglasima. Probaj da trazis komade koji su kupljeni u Delti kao novi, pa da imaju istoriju.

Sto se odrzavanja tice, dobar dan u Delti(promena ulja, filtera, ulja u menjacu..) je 18k rsd, dok je kod drugih drasticno manje. Takodje, npr. zadnje vetrobransko par stotina eur, diskovi prednji 40k rsd i tako udaranje po usima. Btw kod automaticara diskovi odlaze brze jer je tezina vozila veca.
[ bordzija @ 20.08.2018. 18:30 ] @
Smeješ se drugima a ti radio kompletan trap čak dva puta na alfi? Onda će honda da ti legne ko budali šamar

Nova honda civic naišli na rupu, po meni prosečnu za ovu našu beogradsku vukoyebinu - šteta 1500 evra pola trapa se iskrivilo. Pošto nisam verovao pokazana mi je profaktura. Premekan auto za naše puteve.

Ali šta je to za tebe, ti ćeš uz smeh da remontuješ tri puta ako treba 😉
[ botr @ 20.08.2018. 19:09 ] @
Jbg, on kupio polovan auto i odradio jednom trap + 2 gornje viljuske dodatno, za 130k km, a ti kupio nov presao neku smesnu kilometrazu pa si menjao zadnje amortizere. Dok tvoj auto pregazi km kao ta Alfa i dodje u njene godine, od njega nece ostati nista.
[ bordzija @ 20.08.2018. 19:44 ] @
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.
[ mjanjic @ 20.08.2018. 22:49 ] @
To bi trebalo da su cene praktično kod uvoznika...
Ja se sećam pre 7 godina ili tako nešto da mi je mehaničar pričao za trap na Toyota Aygo, praktično sve trebalo da se menja, u ovlašćenom servisu bilo 250k dinara. Nađe on uvoznika delova (nije uvoznik Toyota vozila), cena delova 125k dinara. Dakle, ovlašćeni uvoznik je pratkično naplaćivao rad i maržu za delove 100% na cenu uvezenih delova.


Međutim, u EU je sprečen taj monopol japanaca i drugih proizvođača da deru kupce po ušima cenama "originalnih" delova, posebno u garantnom roku što jep raktično ucena kupaca. Uveden je BER sertifikat, i ako neka firma, koja proizvodi zamenske delove, ima taj sertifikat za te delove, oni se mogu ugrađivati čak i u garantnom roku bez rizika od gubitka garancije. Ako ovlašćeni servisi ne nude te delove, kupac ih može sam kupiti na drugom mestu i doneti u ovlašćeni servis na ugradnju, tako da servis u tom slučaju može naplatiti samo rad.

Ne znam da li je u Srbiji to zaživelo, ali znam da postoje npr. za Tojotu delovi nekog holandskog proizvođača, gde npr. homokinetički košta oko 40% cene "japanskog originala".
Jedan poznanik redovno servisira Yaris (izvan garancije) tako što kupi zamenske delove i auto odveze u Tojotin servis, bez problema mu odrade sve, a on zadovoljan što navodno ipak ti ljudi svaki dan rade Tojota vozila pa misli da mu je to sigurnije, jer gde sad da vozi kod nekoga ko ima radnju u dvorištu i 2 godine nije video Toyotino vozilo, a kamoli radio veliki servis - što opet ne znači da ne bi uradio, ali ovako je siguran da se neki lokalni majstor neće učiti na njegovom autu.



Verovatno i za Hondu postoje zamenski delovi sa BER sertifikatom, samo ne znam koliko je sigurno da u Srbiji ti delovi nisu falsifikovani, tj. ne znam da li imaju serijski broj i da li se može proveriti poreklo, jer to je moguće za "originalne" delove i ugrađeni deo mora da se evidentira, tako da nije moguće ugraditi više puta "duplikat" (tj. falsifikat sa istim serijskim).
[ bordzija @ 21.08.2018. 07:07 ] @
Zato ja servisiram koreanca u EU po duplo nižim cenama nego u Srbiji.
[ Java Beograd @ 21.08.2018. 07:56 ] @
Ne razumem čemu ironija i zašto bi servisiranje trapa bilo nešto negativno, i još vezano za brend ?



SVI savremeni, jeftini, serijski automobili imaju identičan prednji trap. MacPherson. Ko ne zna šta je to evo linka: https://www.google.com/search?q=macpherson+suspension

Dakle, amortizer ide kroz oprugu, viljuška spaja samonoseću karoseriju i glavčinu točka. Tu je i balans štangla sa svojim gumicama, stabilizatori koji drže krajeve balans štangle.
Tu je i upravljački sistem sa krajevima spone. I naravno pogonske poluosovine sa homokinetičkim zglobovima. I to je to.

Standardni MacPherson koji se pokazao kao neprejebivo dobro, a istovremeno jefino tehničko rešenje za serijske autobile bez šasije, sa motorom napred i pogonom napred.

Ponavljam, svi obični serijski automobili, od Japanaca preko Korejanaca do Nemaca i Francuza. Postoje, naravno varijacije na temu, malo bolja varijanta je sa duplim viljuškama, ali u osnovi to je to.



I sad, dal' je brend ovaj ili onaj - od uticaja vlage, blata, peska i vremena - kugla propadne, a guma se ulegne. I kod Tojote i kod VW i kod Renoa i kod Alfe.
Treba povremeno zameniti gumice balans štangle, kugle ramena, silen blokove ...

Naravno, kvalitet ugrađenih delova varira, ali nijedan deo trapa nije večan. Dođe mu kraj.

Ali, neko misli da ima "Tojotu koja se nikad ne kvari" pa tako vozi sa raspalim trapom, a neko ima Alfu "kojoj se trap kvari" pa onda redovno servisira delove koji su možda tek počeli da pokazuju znake prvog habanja.



Ja sam vozio Fiata Tipa puno godina, i nikad ništa nisam menjao na trapu, osim jednom gumice balans štangle. Originalni fabrički delovi, kvalitetni - traju !
Na Lanči sam već 3 puta menjao viljuške, a stabilizatore menjam jednom godišnje. Toliko traju, gde god da ih kupim. Valjda, težak dizel motor i loši zamenski delovi.

Lično ne podnosim ne-idealan osećaj na volanu, "vučenje levo ili desno", menjanje pravca kod kočenja ili ubrzavanja. Niti podnosim bilo koje zvukove iz prednjice, osim tupog zvuka gume kad se pređe preko ležećeg ili neke rupe.
Zato i redovno servisiram trap, ne misleći pri tome da "Lanća ima loš trap". Ima MacPherson kao i svi drugi.


[ botr @ 21.08.2018. 09:11 ] @
Citat:
bordzija:
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.


AKo cemo da merimo ciji je duzi, moj polovan auto je skuplji nego tvoj nov.

Poenta je da preterano sviras znas vec kome. Svakom autu nalazis manu, samo tvoj ima najmanju potrosnju, najmanje troskove odrzavanja, itd. Covek pita za Accord CL9, ti pises o novoj Hondi Civic.
[ anon70939 @ 21.08.2018. 10:56 ] @
Citat:
bordzija:
Smeješ se drugima a ti radio kompletan trap čak dva puta na alfi

kako si ovo zakljucio?

Citat:
bordzija:
Jbg ja ću do tada da kupim tri nova auta a ti i kolega ćete da ih reciklirate za jedno 10 godina.

Bravo

Da se trudim da ti objasnjavam ili da te ignorisem kao idiota ili trola?

[ bakara @ 21.08.2018. 11:07 ] @
haha koja ste vi ekipa i sa kojim pricama...

Lepo vam je java objasnio da japanci nemaju nikav spcijalni japanski trap niti neke specificno japanske delove, sve to malte ne iste fabrike proizvode.

niti treba specificno strucan serviser da zameni neki deo na trapu.


[ BB308 @ 21.08.2018. 11:57 ] @
MJanjić.
Ako ovlašćeni servisi ne nude te delove, kupac ih može sam kupiti na drugom mestu i doneti u ovlašćeni servis na ugradnju, tako da servis u tom slučaju može naplatiti samo rad.


Au prijatelju ne funkcionišu tako ovlašćeni servisi, nema šanse. Manje radionice i mehaničari da.
Nema toga, doneses svoj deo i oni ti naplate samo rad. Pozz.
[ bordzija @ 21.08.2018. 15:06 ] @
Tada nova honda civic a danas polovna, ne verujem da se nesto specijalno razlikuje sto se tiče trapova. Mekferson je samo konstrukcijsko rešenje, napisao si ti kao da sad svi delovi odgovaraju za sve žive automobile. Nije daleko od toga, ista fabrika ali nabiju duplo veću cenu zbog brenda vozila. A za japance vole da nazvižde cifru.

Kao alternativu imas brend japanparts i japko. Brend koji kupuje sve i svasta te pakuje u svoje kutije i diluje.

Sad skoro sam gledao zadnje amortizere recimo japko i japanparts su 2000-2400 din po komadu a kayaba 5500 din po komadu. Original hyundai su 12.000 din po komadu nezamislivo lošeg kvaliteta u ovlašćenom servisu. Pošto nisam bio zadovoljan originalnim novim, pitao sam ovlašćeni servis jel mogu da kupim kayabu i doteram na zamenu - rekli su da to neće da može.

Honda civic o kojoj sam pisao je automatik i menjani su diskovi i pločice na 70.000 km. Nisam pitao koliko je koštalo
[ etjen @ 21.08.2018. 15:34 ] @
Accord je odličan auto. Za menjač ni ne razmišljaj, automatik je zakon i uvek ćeš ga lakše prodati, plus Honde lepo drže cenu.
U enterijeru ne bi smelo apsolutno ništa da krcka, kod Italijana je to kao dobar dan.
[ bakara @ 21.08.2018. 19:04 ] @
Delovi za japanska vozila su jeftini, ne znam odakle to da su skupi?
A ne verujem ni da su za koreance narocito skupi delovi...
E sad ako ti hoces bas kayaba amortizer, naravno da ces skuplje da ga platis od nekog manje poznatog, to nema nikakve veze ni sa japanom, niti sa koreom.

Diskovi i plocice ista prica, jedna proizvodjac proizvodi za razna vozila a cenu formira po svojoj kalkulaciji a ne po marki vozila.
[ mjanjic @ 21.08.2018. 19:56 ] @
A ovi što peku pločice na osnovu dimenzija starih?
Nisam se nikad upuštao u tu avanturu, ali neki koji jesu tvrde da su takve kao mnogo bolje.
Kad se ne uzimaju originali, koliko kapiram, bolje je da pločice budu nešto mekše kako bi diskovi izdržali bar tri zamene pločica, jer ako se uzmu tvrđe, pojedu diskove tako da ne izdrže ni dve zamene pločica.
[ bakara @ 21.08.2018. 20:23 ] @
A koje su vam to "original" plocice?

I sto bi ih "pekli" kad su bar plocice jeftine?
[ bordzija @ 21.08.2018. 23:15 ] @
Pa objasnio sam matematiku japanskih i koreanskih vozila: Imaš te neke poludivlje delove upakovane pod brend japanparts i japko ili recimo kayabu. Nema saš, nema boge ni monro, nema ama baš ništa drugo. Ako je za utehu i ti originalni delovi su blagi užas, sve neka plastika. Pola amortizera plastično dok je kayaba ceo od gvožđa.

Što se tiče pečenih pločica vozio sam ih 90tih u ono vreme bedaje - mnogo su mekane potroše se za 10-15 soma km. Hoće i da se odlepe, hoce da skripe itd. Uopste to je stvarno prevaziđeno danas i još se igraš sa glavom. Lamele sam i sam nitovao... Sve u svoje vreme tj može za neke oldtajmere ali za novije automobile nema smisla.

I ne peče on na osnovu starih pločicu nego doneseš potrošenu i on ti nalepi novu oblogu.
[ mjanjic @ 22.08.2018. 04:16 ] @
Valjda čuli ljudi da Ferari ima keramičke kočnice, pa da i oni mogu da se pohvale :)
[ botr @ 22.08.2018. 08:14 ] @
Citat:
Nema saš, nema boge ni monro


SAŠ??? WTF???
[ anon70939 @ 23.08.2018. 11:10 ] @
Jedna Honda što je bila na oglasima, full stanje, perverzija na slikama.
Lik je održavao maksimalno.
E sad... ono što me brine, da li je moguće da sve ovo moralo za nešto više od godinu i po dana.
Ako je tako, u odnosu na moju Alfu održavanje je preskupo..
Trap nekoliko puta sređivao, problemi sa kočnicama, senzorima/elektronikom....

OK, ni mene nije nije koštalo malo, ali sam ja nekoliko stvari uradio i pri tom sam kupovao samo najkvalitetnije što mogu.
Tipa ako uporedim sa onim što sam ja stavio na alfu, mene je samo letnji i zimski set koštao skoro 800€, akumulator 120€ ili više... ATE kočnice/diskovi, par stotina. Pa mali servis me košta skoro 100€ zbog skupljih filtera i ulja.

A vidim da je on kupovao polovne gume, jeftine kočnice, mali servis nekako jeftin mada možda je to realno za benzince, šta znam...
Sveukupno kad pogledam kolike muke sa trapom, kočnicama i elektronikom... Više bi mi vremena uzimalo da to sređujem jedno po jedno nego novca.

Pri tom auto ima 180K, a moja alfa 300K

Evo u prilogu fajl koji mi je poslao, samo što sam ja razvrstao malo po tipu.


Prilično se predomišljam ako su ovoliki problemi sa sitnicama, ne zbog troškova koliko zbog vremena. Da ne menjam ja ovu moju alfu, pa neka cvrči koliko hoće :D

[Ovu poruku je menjao CoyoteKG dana 23.08.2018. u 12:23 GMT+1]
[ bakara @ 23.08.2018. 11:19 ] @
Ovo su moj kojote sve gluposti sto je lik cija je ta honda zaludno bacao pare.

Kojekakvo sredjivanje elektrike podrazumevao je ugradjivanje led sijalica, poliranje farova, farbao branike, ugradjivao BT, preslagao kablove i menjao delove trapa cim je nesto cuo jer je ocigledno promenio sve jos kad ga je kupio za onih 244eur.
A gume je vise voleo polovne continental nego nove tigar...

Kladim se da je vlasnik mladja osoba neki revnosni honda fanatik, ja ne volim takve, i ako je auto verovatno sasvim uredan

Vise volim ogreban branik u fabrickoj boji nego neogreban ofarban, vise volim sve originalne sijalice nego kineske led itd... mene styling ne zanima ,ne dajem pet para na to, a narocito me ne zanima koliko je prethodni vlasnik ulozio u patosnice.
[ Java Beograd @ 23.08.2018. 12:03 ] @
Treba videti auto, sesti, uhvatiti se za volan, startovati ...
Preko slika i interneta - nije to to .
[ anon70939 @ 23.08.2018. 12:15 ] @
napisah kao dalabu elektronika umesto elektrika :D

Preselio sam se pre neki dan za NS, javilo mi se vec par hondaša sa foruma da se upoznamo i da šmeknem Hondu uživo :).
Pa za 2 nedelje kad se stabilizujem malo, probaću.

Pa ako mi se svidi čekaću neku priliku za dobar primerak sa automatskim menjačem.
[ etjen @ 23.08.2018. 18:42 ] @
Citat:
CoyoteKG
Pa ako mi se svidi čekaću neku priliku za dobar primerak sa automatskim menjačem.


to prijatelju :)
[ anon70939 @ 23.08.2018. 20:50 ] @
pa ono... treba mi najviše zbog žene, mislim da će njoj da bude lakše.
Alfu izbegava da vozi, jer joj je nezgodno kvačilo i gas, odnosno previše je osetljiv gas i jak auto, pa se cima, trza, pa u toj panici onda dok pogodi brzine... I batalila da vozi.

Nema po oglasima honde ispod 6000 da na slikama bar deluje da valja.

A ovo je jedina automatik
https://www.polovniautomobili....o-oglasi/12801700/honda-accord
i samo 3500.
Da li je toliki leš, čim još nije otišla :)
[ bordzija @ 24.08.2018. 09:41 ] @
Za tu hondu mogu da ti se raspitam mada je meni malo truba priča, prvi vlasnik honda u fulu, kupljena nova na sajmu, seosko gazdinstvo, s. palanka dolina gladi. To kad dođeš da vidiš auto uglavnom ide druga tužnija priča.

Registracija 500 evra, auto star 10 godina, relativno zapušten, branik ofarban četkom, razbijena šoferka... Najsmešnije mi sitna oštećenja od gradske vožnje a čovek sa sela dobro aj imaju 5 semafora.
[ sasa022 @ 24.08.2018. 12:35 ] @
@CoyoteKG

Sta ce ti polovnjak benzinac od 2400ccm koji u proseku trosi 10l , cija je registracija 500€ i koji ima automatski menjac ???

Otvoris oglase i za 5-6000 biras :

Passat B6
C5
407
Mondeo
Insignia
Alfa 159.....

svi do 10 godina starosti.
[ anon70939 @ 24.08.2018. 12:57 ] @
Realno u pravu si, i kad bih bio racionalan verovatno bih tako uradio.

Ali ja nisam racionalan :)
Meni auto nije samo prevozno sredstvo od tacke A do tacke B. Da je tako, onda bih kupio Golf II

Jbg moram malo i da uzivam u autu, inace bi mi bilo zao da dam i 1000€ za auto.
[ mjanjic @ 24.08.2018. 15:07 ] @
Da može i kao privatno lice da se prijavi za licitaciju pa odabere neki auto na ovakvoj berzi:
https://www.youtube.com/watch?v=6fCwVTPMkh4

Ne znam dali mogu da licitiraju samo iz Nemake, ali mi je najbolji ovaj lik koji sa onom odštampanom teksturom (linije/kvadratići) proverava deformacije i plus sa uređajem debljinu farbe, pa još stavi papirne strelice tako da potencijalni kupac na fotkama može da vidi šta je sve rađeno na limariji.
Da su kod nas tako pošteni, gde bi nam bio kraj.
[ Java Beograd @ 24.08.2018. 15:27 ] @
Citat:
CoyoteKG:Jbg moram malo i da uzivam u autu, inace bi mi bilo zao da dam i 1000€ za auto.
Mora se malo i uživati, nesumljivo. Mora se malo otići i van granica krajnje racionalnosti.
Ali, i ja delim mišljenje da ćeš lako da se navikneš da uživaš i u znatno racionalnijem auto od Honde Accord 2.4 L



Nemoj pogrešno da me shvatiš, znamo se sa foruma, pa otprilike kapiram kako živiš, otprilike znam nivo tvojih primanja i slično.
Razmisli, da li više voliš da platiš registraciju za 2.4 L ili za iste pare da platiš registraciju za 2,0 L i kupiš novu veš mašinu / TV / neki komad tehnike ili šta god drugo. Dobro, malo karikiram, ali ne previše.

Matori, luksuzni, D klase, velikolitražni benzinci gutaju gorivo. Ne troše, nego gutaju. Mislim da bi gorivo plaćao dva puta više nego sada za 147 1,9 jtd. Duplo, garant !
[ anon70939 @ 24.08.2018. 15:31 ] @
to jeste, realno, bacanje para. 2.4 je mnogo. Ali vidim da hondi ima i sa 2.0 motorima koji su jeftiniji za registraciju.
[ bordzija @ 24.08.2018. 17:12 ] @
Ma čovek forumski fantazira da se izrazim, on još ni alfu nije prodao a tek to će da potrajeee. Tako sam i ja kao klinac gledao ferarije i poršeje sa 15 godina :-)
[ mjanjic @ 24.08.2018. 18:14 ] @
Da se malo našalimo, kad je već prilika na osnovu par ranijih komentara.
Ko je imao Alfu, obradovao se tri puta zahvaljujući autu:
1. kupio Alfu
2. prodao Alfu
3. kupio Hondu :) :) :)
[ anon70939 @ 24.08.2018. 23:01 ] @
Stvarno sam se obradovao kad sam kupio Alfu :).
I nemam zamerki ni sada, sjajan auto, jedino što me privukao ovaj auto pa sam tražio "realne razloge" da slupam novac. Srećom počeo sam da se hladim. Malo je falilo da odem da vidim auto i dogovorim, ali me ohladio onaj xlsx fajl od pre par postova... jer mene te stvari na Alfi nisu nikad zezale, a Alfe su na glasu da su loše, dok su Japanci šatro nepokvarljivi, sve radi, japanac je to...

Da budem srećan kad prodam Alfu... teško. Ne zato što se teško prodaje jer to više nije tako, pogotovo za JTD .
Nego jer ne mogu da prodam ni za 1500€, a skoro toliko sam slupao samo u gume, akumulator i kočnice.
A mnogo bi mi bilo da je zadržim pored honde, tako da sam planirao da je poklonim bratu, pa bi se on obradovao :)

Još ono što me predomišlja od kupovine jeste to što je iskrslo da se možda selim zbog posla van Srbije, pa ne bi imalo smisla da ovde kupujem auto i prebacujem ga u EU. Ko zna koliko bi to teško i skupo bilo...

Svakako kad bude bio racionalniji moment, biće sigurno neka Honda ;)
[ sasa022 @ 25.08.2018. 01:14 ] @
@CoyoteKG

Ako odes i zadrzis se duze od godinu dana , sigurno ces pokrenuti temu o "nekoj drugoj Hondi"
[ Darko Nedeljković @ 25.08.2018. 03:13 ] @
Meni je alfa bila prvi auto, bio sam prilicno zadovoljan, jeftino odrzavanje, visoke performanse itd. Tu hondu sam vozio direktorovu vise puta, stvarno vrhunski auto, ali ne znam da li je za mene. Vise puta gledao, nisam se usudio da kupim, ali mislim da sam pogresio. Posle alfe vozio mitsubishi i prezadovoljan kvalitetom i pouzdanoscu. Posle mitsubishija kupio skodu, non stop se nerviram sto ne uzeh hondu.
[ bakara @ 25.08.2018. 11:14 ] @
@CoyoteKG

Slobodno kupi hondu, pogresiti sigurno neces.
A i vec ti rekoh da je onaj fajl cista glupost previse revnosnog vlasnika koji je belezio sve zivo vodeci pod odrzavanje automobila. zamenio je taj i sta treba i sta nije trebalo.

A japanski automobili su odlicni i dobro drze cenu za razliku od alfe, oni idu i kad po svoj logici ne bi trebali da idu
btw pogledaj i mazdu, nemoj samo da gledas honde.
[ mjanjic @ 25.08.2018. 12:00 ] @
Ma, ako već hoćeš 2.4L motor i ne žališ da ulažeš u auto, kupi Alfu sa 2.4JTDm motorom :)
[ anon70939 @ 25.08.2018. 12:20 ] @
Ma jes... i ovo moje sa 1.9 i 116hp ide kao mećava... šta će mi tek taj :)

Nisam ja hteo 2.4L nego onu Hondu, pa bih istrpeo i duplu registraciju :).

Ali kao što rekoh, sačekaću dok ne izleti dobra sa automatskim menjačem i 2.0, benzinca sa plinom.
[ SG kamikaza @ 25.08.2018. 12:32 ] @
A da vidis tek kako ide 1.9jtd kad je cipovan na ~150ak ks :-D



[ botr @ 25.08.2018. 14:39 ] @
Retko koja Mazda moze da prodje tehnicki
[ mjanjic @ 25.08.2018. 16:06 ] @
Generalno će možda imati problem svi dizeli kojima je skidan DPF, a imali su ga fabrički ugrađenog. Međutim, nije to samo naša specijalnost. U.K. ima takođe problem sa tim, samo što su tamo kazne 1000 funti za auta i 2500 funti za kombije, pa da bi prikrili izmenu, jednostavno iseku kućište sa gornje strane (do poda) i izvade sve iznutra tako da praktično nema filtera, a onda zavare odsečen deo i vrate kućište na mesto. Osim ako se DPF kućište ne skine, kako će da utvrde da li je u kućištu filter ili je samo šuplja kutija?

Tamo u U.K. su morali da pozovu nauku i inženjere da reše taj problem, dok se neko toga doseti u Srbiji, SUS motor će nestati kao osnovna vrsta pogona: http://garagewire.co.uk/news/g...pf-removal-ahead-of-crackdown/
[ bakara @ 25.08.2018. 17:18 ] @
Citat:
botr:
Retko koja Mazda moze da prodje tehnicki :D

A sto?

Citat:
mjanjic:
Generalno će možda imati problem svi dizeli kojima je skidan DPF, a imali su ga fabrički ugrađenog.

aj se kladimo da nece?
[ botr @ 25.08.2018. 17:41 ] @
Zbog korozije i rupa od korozije. Ove nove/novije su, nadam se, druga prica.
[ bakara @ 25.08.2018. 17:50 ] @
Mazde imaju rupe od korozije?
[ Darko Nedeljković @ 25.08.2018. 18:24 ] @
A sta ti kao prvi put cujes za to? Mazde starosti 10-15 godina, vrlo problematicne sto se tice korozije, medju najproblematicnijim automobilima na trzistu.
[ bordzija @ 25.08.2018. 18:54 ] @
Stvarno ne kapiram, posle alfe ići na neku demode hondu? Po meni je alfa 159 1.9 pun pogodak i to karavanka obavezno! Mislim kada se već rasipa novac!

https://www.polovniautomobili....86/alfa-romeo-159-19mjet-2007g
[ mjanjic @ 25.08.2018. 19:31 ] @
Još kad bi prava kilometraža bila bar samo duplo veća, pa toliko košta Punto Classic to godište.
Na prvi pogled, prednji amortizeri i verovatno opruge su za zamenu.
[ botr @ 25.08.2018. 19:42 ] @
Prva generacija Mazde 6 i uopste sve Mazde iz tih godina su cista katastrofa sto se tice limarije. Ne verujem da postoji gori auto iz tih godina po tom pitanju. Sa par godina starosti su vec bile zardjale i trule.

Ova Alfa je tezak les. Kilometraza skinuta sa izmedju 300 i 400k na 152k na satu, a prodavac u oglasu napisao cuvenih 156. Nema AMSS potvrdu, svaki uvoznik, spediter, ima neku svoju semu za dobijanje te potvrde, sto znaci da joj fali nesto da bi je dobila. Ocajno joj treba jedno dobro estetsko sredjivanje, a verovatno i mhanicko.
[ bordzija @ 25.08.2018. 19:53 ] @
Ma ovo ti je najgori plac u beogradu bukvalno su automobili kao iz kaskaderskih scena hehe a ne daju amss potvrdu jer i tu uštinu 20 evra tj naplate umesto 12.000 dinara - 120 evra.

Pogledaj im malo ponudu, prljavo, izudarano, iscepano, spaljeno razvaljeno uredno svi 156 iljada km
[ Darko Nedeljković @ 25.08.2018. 20:36 ] @
A pre sat vremena upravo ti preporucio primerak sa tog placa?!
[ botr @ 25.08.2018. 20:58 ] @
Dobar broj automobila dodje u takvom stanju, mal ose sredi, i ode cena 500-1000e gore.
[ bordzija @ 25.08.2018. 21:46 ] @
To i ja pričam, preprodavci vole da pokazujukako je auto izgledao sa placa da se krstiš nogama i rukama. Koliko kapiram posto su to sve krševi, izgleda da su lakireri i limari jeftini danas?
[ bakara @ 25.08.2018. 22:14 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
A sta ti kao prvi put cujes za to? Mazde starosti 10-15 godina, vrlo problematicne sto se tice korozije, medju najproblematicnijim automobilima na trzistu.

Aj molim te izdvoj neku da komentarisemo zajedno te rupe od korozije:
https://www.polovniautomobili....ion_price=&page=&sort=

To o cemu vi pricate je zato sto mazde kao ni drugi japanci pocetkom 2000 za razliku od evropljana nisu imale pocinkovanu limariju, a nisu imali pocinkovanu limariju zato sto ni pre 30 godina nisu imali problem sa korozijom a ne danas.

te "rupe" koje pominjete su na havarisanim automobilima.

Pocinkovane karoserije su zapravo prvi uveli oni koji su imali najvise problema sa korozijom.
[ Darko Nedeljković @ 25.08.2018. 22:28 ] @
Ne ide da se ja upustam u komentarisanje Mazde 6, a ne da nisam posedovao, nego nikad ni vozio. Ali, ne ide ni da ti budes toliko neinformisan, evo samo jednog od stotina rezultata koje google izbacuje na tu temu:
mazda-6s-may-face-recall-over-corrosion
Sve ostalo sto si rekao se slazem, japanac i korozija nisu mogli u istu recenicu do pojave mazde 6, izuzev u slucaju havarijskog udaranja. Ali, imajuci u vidu taj kiks, sad ni ja koji bas volim japance mazdu ne bih pustio u dvoriste. ovaj tekst se odnosi na model 2009/10 godiste. Da li su kasnije ispravili gresku ili nisu ne znam a i ne zanima me mnogo, jer jednom poljuljana reputacija ne moze ponovo da se izgradi preko noci, potrebne su godine dobrih iskustava da bi se poverenje ponovo steklo.
[ bakara @ 25.08.2018. 22:42 ] @
Ja sam posedovao i rado bih je kupio opet ako bude prilike.

Ovo sto si linkovao je za americke modele koji nisu isti kao evropski, a uz to i sam znas da japanci naprave opoziv za i najmanju sitnicu jer im je americko trziste od izuzetne vaznosti.
To je sve jako, jako preuvelicano.

A i sam vozis japanca, i znas da cak i oni iz 80tih nisu imali problema sa korozijom a ne ovi noviji.
ja sam moju mazdu voleo da zovem "problem free" auto, jer ide i kad je neispravna.
i kada sam imao totalnu stetu na tom autu (smrskan od napred i odpozadi, iskrivljen patos) ja sam se tim autom opet dovezao kuci.
[ Darko Nedeljković @ 25.08.2018. 22:58 ] @
Mozda svi lazu, ali cak i malz mogucnost da su u pravu ljude odvraca od tog modela. Ajd da ostavimo amerikance po strani, evo sta kaze mojauto.rs:

Naravno, „mazda6“ kao i većina polovnjaka ima svoju ružnu stranu, a ona je u ovom slučaju korozija. Ušteda na pogrešnom mestu i nepažnja prilikom sklapanja uzrokuju da se korozija javlja na obodima vrata, poklopcu motora i prtljažnika, donjem postroju i zadnjem obrubu točka. Ovome su naročito sklone varijante „šestice“ napravljene pre 2006, a kasnije verzije su nešto bolje pa na to treba obratiti pažnju prilikom izbora polovnjaka.
[ bordzija @ 26.08.2018. 07:16 ] @
I mazde 3 su trule ko boolja, uglavnom prodavci napomenu kao nešto sasvim normalno. Ne znam kako japance nije sramota da toliko fušerišu. Skoro sam na jutjubu gledao klip kako lik to sređuje u kućnoj varijanti, sprejom.

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12709405/mazda-3-20

Evo ga video:
https://m.youtube.com/watch?v=n4vusY2-rkQ
[ sasa022 @ 26.08.2018. 14:43 ] @
Citat:
bordzija:
Ma ovo ti je najgori plac u beogradu bukvalno...
Pogledaj im malo ponudu, prljavo, izudarano, iscepano, spaljeno razvaljeno uredno svi 156 iljada km :D


NISU NAJGORI , NEGO SU PROSECNI

Oni te krseve uvoze i preprodaju na velike kolicine bez ikakvog sredjivanja. ( "srede" jedino kilometrazu sa 500-600.000 na 150k )

Vecina ostalih kupuje isti takav krs i onda ih krpe,poliraju,2 puta rade dubinsko pranje..... i onda prodaju u "ekstra stanju"


EDIT :

Setih se jedne stare teme - nista se nije promenilo vec godinama

http://www.elitemadzone.org/t3...traza-na-polovnim-automobilima


[Ovu poruku je menjao sasa022 dana 26.08.2018. u 19:17 GMT+1]