[ icvele @ 14.09.2018. 09:01 ] @
Izvinjavam se ako je već bila reč o ovome - nešto verovatno jeste. Mislim da nova tema sa ovom temom svejedno ima smisla (ako ne, tu je mod da briše i prebacuje ;)

Moje ime je Ivan i ja se grejem na pelet ("Hi, Ivan" ;) evo već pet godina. Imam B-max, jedan od onih sa kvadratnim izlazom i snagom do 30 Kw (tako ih opisuju u oglasima). Godište cca 2012.

Rešetka se deformisala još prve sezone. Tada je gorionik bio u kvazi-garanciji pa sam neko vreme čekao na zamenu, sad znam da moram da kupim novu.

Upaljač je pregoreo treće sezone što mi je lokalni serviser zamenio u razumnom roku (40e).

Čevrte i naročito pete sezone (okt. 2017 - mart 2018) dopremač (tkzv. puž) je počeo da se muči s vremena na vreme, dijagnoza je bila da je elektromotor oslabeo i da će biti potrebna zamena ali da će moći da gura još neko vreme.

Na bukvalno samom kraju pete sezone (Beli Marfi, rođeni brat i antipod onog baksuza) je riknulo ono svrdlo što šalje pelet na rešetku.

Pokušavam poslednjih nekoliko meseci da dovedem u red taj moj B-max. Lokalni serviser (Leskovac) je retko dostupan i žali se da ne može nabavi delove a komšijski iz Niša je pogledao i obećao da će da se javi za 3 dana (takođe da se raspita oko delova) a prošle su tri nedelje i ne odgovara na pozive i poruke.

PITANJA ZA CENJENI AUDITORIJUM:

1. Da li neko zna za odgovoran servis za održavanje i popravku B-max uređaja u Srbiji?

2. Razmatram nabavku drugog gorionika. Šta bi ste preporučili? Možda još jedan B-max pa da imam sve duplo (pod uslovom da popravim i onaj stari) ili - ako su im delovi zaista toliko raritetni - nešto drugo, makar slabijih karakteristika. Da li na našem tržištu postoji model sa zadovoljavajućom servisnom mrežom?





[ blaske007 @ 20.11.2018. 20:53 ] @
Pozdrav,ja imam b-max gorionik samo od 50kw,nisam imao nekih vecih problema..Isto mi se iskrivila pepeljara jednom,ali mojom krivicom jer je nisam lepo uglavio i od toplote se deformisala.Crko mi je grejac,kupio i sam zamenio,takodje i sa senzorom za svetlo sam imao problema ocistio sam ga.Mislim da sve delove mozes sam da menjas koliko sam video,nista komplikovano,jer sam vec dva puta otvarao komplet gorionik da vidim sta ima unutra,heheh.Ako te interesuju delovi mogu ti poslati broj od jedne firme koji prodaju delove za vecinu gorionika ali su iz Beograda.
[ icvele @ 22.11.2018. 13:29 ] @
Zdravo Aco, može broj - baci ga na pp kad stigneš. Hvala unapred. Meni je lokalni serviser u međuvremenu zamenio elektromotor svrdla u gorioniku i ugradio lakše svrdlo u dopremač i sad moj Bmax, za sada, radi skoro kao nov... Priča je da se stari Bmax-i dosta razlikuju od najnovijih (iako izgledaju slično) i da se zato delovi za ove "stare" (čitavih 5 godina) mnogo teže nabavljaju. Iako bežim od popravki bilo čega koliko mogu, potreba zakon menja pa ću verovatno morati i ja da ga otvaram kad-tad, bar da očistim i zategnem šta može.

edit: typo

[Ovu poruku je menjao icvele dana 22.11.2018. u 15:23 GMT+1]
[ dragacevac78 @ 20.03.2022. 22:21 ] @
Pozdrav, isti gorionik na Viadrusu radio 3 god bez problema, ove zime, non stop gasi elevator, pisti i pokazuje kao da nema peleta. Serviser bolestan, uvoznik vise ne uvozi te gorionike. Da li je neko stavio neki drugi elektromotor na elevator i koji da bih uradio isto. Ako je to resenje.Pozdrav
[ giovanotti @ 22.03.2022. 06:29 ] @
Nadam se, da će pomoći, prenosim moje iskustvo.

I kod mene se posle par godina počeo da muči motor na pužastom transporteru.

Razlog: u donji ležaj (svi puževi imaju donji i gornji ležaj), ušla je prašina od peleta.
Normalno bi trebao svake pola godine sa mazalicom nagurati mast u ležaj, ona bi gurnula van staru mast i prašinu. Ja to nisam radio dovoljno redovno.

Rješenje: izvađen sav pelet i očiščen rezervoar peleta. Izvađen puž, detaljno očiščen ležaj (mogao sam ga i promjenit za manje od 10€), ubačena svježa mast - sve OK.
[ dragacevac78 @ 22.03.2022. 07:45 ] @