[ Micika123 @ 06.11.2018. 12:17 ] @
Dobar dan.Imam ariston hotpoint wdg8640.Otisli su joj lezajevi i kad je majstor dosao i otvorio je ona ima plasticni kazan.Posto sam je polovnu kupila,nisam znala da su vec menjani lezajevi,vidi se da je kazan lepljen.Da li postoji mogucnost da se lezajevi ponovo promene i zalepi ponovo?Majstor kaze nike siguran da ce moci to da odradi.Hvala
[ zeoN_Rider @ 06.11.2018. 12:43 ] @
Preporučujem zamenu kompletnog kazana i ležajeva pride.
[ mjanjic @ 06.11.2018. 16:07 ] @
A to košta taman da je bolje da kupiš drugu mašinu, imaš 5 godina garancije, jer na toj može da počne da riknjava ko zna šta sve (programator - posebno ako je digitalan, kontroler motora - ako je neka skuplja pa je elektronsko upravljanje motorom), bubanj može da se probuši, pumpa za izbacivanje vode, grejač...
[ gilopile @ 06.11.2018. 16:52 ] @
Narvno da moze da se odradi, samo je pitanje ko ce to da radi. Majstor je pobegao, jer ima tu da petlja oko skidanja i ponovnog lepljenja. Lako je kada je sve fabricki necackano, jbg. Svi begaju kada vide da je neko pre njih nestrucno budzio.
Nije laka lovica za majstora, pa nece da se upusta :D

Nadji nekog starijeg iskusnog majstora sa iscepanim pantalonama i kome su jajca ispala i resice ti to.
Ovi mladji picaneri samo vrse zamenu ploce, naplate ti je duplo + uzmu 50eur za ruke i 20 eur za gorivo, kao da je iz Bangladesa doputovao.



[Ovu poruku je menjao gilopile dana 06.11.2018. u 18:14 GMT+1]
[ Micika123 @ 06.11.2018. 18:46 ] @
Stariji je majstor,nije klinac.Tri dana je kod njega,kaze otvorio je,ali ce sutra videti sta ce dalje uraditi.Ne znam gde i po kojoj ceni moze da se nadje novi kazan?
[ Java Beograd @ 07.11.2018. 07:02 ] @
Da te ne izađe veća dara nego mera ? A da ti kupiš ponovo neku polovnu ? Ima ih prilično povoljnih.
[ SG kamikaza @ 07.11.2018. 07:19 ] @
Ako se zadrži samo na zameni ležajeva i semeringa ima oko 50e troška.
Ako se pojavi potreba za plastičnim kaznom, eventualno obradom osovine..... Ja bih lično kupio polovnu, a idu već od 100-120e.
A može da ima ludacke sreće, kao moj cale, pa za dosta manje para kupi mašinu koja se nije koristila 10 godina, jer skače po kupatilu kad pere( niko nikad blokade sa bubnja nije skinuo 😂)
[ Micika123 @ 07.11.2018. 21:26 ] @
Vidim i ja da cu morati da kupim drugu.Danas me je zvao i kaze moze da namesti ali ne moze da mi garantuje koliko dugo ce raditi.Rekao mi moze da radi dva dana a moze i duze pa da procuri.Bas mi nije da rizikujem,jer ne znam sta moze da se desi ako procuri.
[ bakara @ 07.11.2018. 21:45 ] @
Ako ne znas to sam da zamenis najpametnije da kupis drugu.
[ Micika123 @ 08.11.2018. 05:35 ] @
Koja masina po vama je najbolja?Treba mi nesto dobro,perem dosta vesa,imam malu decu pa stalno radi?
[ Java Beograd @ 08.11.2018. 06:20 ] @
Citat:
Micika123: Koja masina po vama je najbolja?


Eno ima jedna tema vuče se godinama, pa čitaj.
[ Windows2 @ 11.04.2019. 19:05 ] @
Evo kako je zamenu lezaja na takvoj masini sa kazanom koji se ne rastavlja odradio decko koji nije bas neki iskusan majstor: https://www.youtube.com/watch?v=hIyurBW5uHM

A evo kako su to odradili neki iskusni Rusi: https://www.youtube.com/watch?v=VTc58bQ__oM

Za razliku od njega samo su presekli kazan pilom i stavili vise srafova da posle drze to zalepljeno. E sad koliko je to pouzdan i izdrzljiv spoj u odnosu na onaj gde je fabricki zalivena plastika ne znam. To ce znati oni koji su posle koristili te masine.
[ bordzija @ 01.05.2019. 11:53 ] @
Što nebi držalo ovo što testerom seku bubanj ruje, imaš danas lepkova i silikona pamet da ti stane naročito ovi temperaturno otporni za automobilske motore. Pitanje je dal se isplati uopšte to raditi jer su sve to krš mašine i danas čim crkne jedno odmah posle par meseci crkne još 10 raznih delova pa te opljačkaju u kratkom roku. Isto važi i za skuplje veš mašine, isti je sistem.

I sam da to sve radiš i da menjaš sam delove, opet se ne isplati jer imaš novu mašinu za 200 evra sa 5 godina garancije.
[ bakara @ 01.05.2019. 17:52 ] @
Te sve sto su testerisane vrlo brzo procure, to je jalov posao.
[ test1234 @ 02.05.2019. 08:17 ] @
Seče se ali ne tamo gde je lepljeno nego malo napred na “zdravo mesto” a seče se tankom brusilicom i obaraju/obrađuju se ivice kao kod metala, 45* stepeni, da bi kasnije var mogao da se “nalije”.

Vari se dva kruga.

Prvo se samo naliva/sastavlja tankom okruglom trakom, ceo grug, a zatim se preko toka veri širokom debelom trakom.

Inače ovako se rešava problem gutanja i cepanja veša kod mnogih modela koji cepaju i gutaju veš i posle zamene tunel gume, smanjuje se zazor izmedju tunel gume i bubnja koji je iz nekog razloga fabrički ostao velik.