[ bekic.bb2 @ 29.12.2018. 16:54 ] @
Ne znam jesu li ovo grafitni, grafitno-bronzani ili ležajevi neke treće vrste ?
Izvađeni su iz pumpe visokog pritiska ( sudo-masina). Trag koji se vidi na belom papiru je od njih ( ostavljaju trag kao grafit ali su nekako tvrdji).

Eventualno ako ima predlog gde to ima da se kupi ?

Siri deo cilindra je 14 mm
Visina ukupna je 10 mm
Precnik rupe je 5 mm

[ vladd @ 29.12.2018. 17:09 ] @
Koja je tezina, mozda je teflon sa grafitom.
[ bekic.bb2 @ 29.12.2018. 17:21 ] @
Nemam vagu tako praciznu ali jesu lagani.
Kao PVC plastika otprilike.. na to me podseca.

Ali kad se sudare medjusobno, zveckaju "tvrdo" kao kamenčići ili metal
[ scoolptor @ 29.12.2018. 21:43 ] @
Da li si siguran da se radi o lezajevima,
a ne o delovima dinamicke obrtne zaptivke: zaptivnim prstenovima od silicijum karbida?
[ bekic.bb2 @ 30.12.2018. 00:04 ] @
Nazovi ih kako hoces ali na njima lezi rotor motora.

Nakon njih ide zaptivka gumena, tako da mislim da su ovo samo lezajevi ( uokvireno je jedan lezaj , nakon njegda ide puž i membrana/dihtung na njemu)

[ vladd @ 30.12.2018. 09:01 ] @
http://www.tehnikakb.rs/srl/pr...a-plastika-poluproizvodi/ptfe/

Vidi ovaj sa 25% karbona, zavrsice posao.
[ scoolptor @ 30.12.2018. 11:05 ] @
Da li na rotoru sa obe strane postoji prsten od slicnog materijala, koji trci naspram ovih caura?
[ bekic.bb2 @ 30.12.2018. 11:50 ] @
@vladdd;
Dobra ideja, vredi probati. Sutra je radni dan pa cu ih cimnuti

@scoolptor
Mslim da te nisam razumeo ali probacu da pojasnim.

Čaura ima 2 kom, po 1 na oba kraja rotora ( ) i obe leže u "O ring" ( prsten gumici) koja pretpostavljam ublažava vibracije.
Na ovom prednjem kraju rotora koji ulazi u turbinu ( siva plastika), nakon caure sledi i gumeni dihtung koji potpuno obavija osovinu rotora ( rupa u gumenoj membrani kroz koju se obrće osovina).

Na zadnjem delu rotora nema nikakvih "dodataka"...samo čaura i "O prsten"