[ drajver2 @ 28.01.2019. 09:43 ] @
| Dakle,da li je pomenuti auto za preporuku ili ne?
Drugar je u Nemačkoj i naleteo je na dobar primerak,od prvog vlasnika,2011 god,propisno odrzavan,presao oko 200000km,sa važećim TUV-om,urađeđen komplet veliki servis tl. zamenjeni su i lanac i lančanici koji mislim mogu biti problem kod tih n47 motora.
Sam auto mi se sviđa,Bmw nisam nikada vozio do sada,a kod nas po forumima se uglavnom mogu pronaći komentari napaljenih klinaca po kojima je ovo motor koji slabo ide,sa malo ks(nisam mlad poodavno i ne zanima me jurcanje putevima).Čak i kad bi baš,baš toliko loše išao mislim da ovaj motor ima dobar potencijal za čipovanje pa me to ne brine uopšte.
Ono što me ponajviše zanima je kakva je pouzdanost ovog modela i šta mogu da očekujem što se tiče odrzavanja.Da li je skuplji (za održavanje), i manje pouzdan od Audija a4 b8 2.0 tdi koji je takođe u opticaju?
Po nekim našim (manje stručnim forumima) se piše svašta,od hvalospeva do totalnog promašaja ali to sve uzimam sa rezervom jer znam kakvi se sve automobili uvoze ovde i ko sve ovde vozi Bmw,a pogotovo kako se taj auto star 10-tak godina kod nas održava.To što nije prostrane unutrašnjosti za mene takođe nije mana jer mi veći auto nije potreban.
Voleo bih konkretno da čujem mišljenje od nekih priznatih majstora ovde na forumu ili nekoga ko je vozio e90 restyling,a ne priče rekla-kazala jer će to dosta uticati na moju odluku.Pozdrav...
|
[ Nocni @ 28.01.2019. 17:59 ] @
To je restajling E90 a iako nosi oznaku 316d to je 2.0 motor isto kao i 318 i 320...
U taj restajling se ugradjivala edc17 bosch elektronika i otklonjene su mnoge mane prethodnog modela kao npr. boljke sa klapnama u usisu ili problemi sa elektronikom... To je najslabiji motor od 115 konja i nije ga lose cipovati... To mu legne bas dobro...
Nema razloga da se odbaci i ne kupuje osim sto nekome moze da smeta lak je pozadi a zadnja vuca... zimi moze da bude naporan za voznju.
Ipak, audi B8 koji pominjes je dosta bolji. Sam motor je bolji i vise pouzdan, manje zahtjevno odrzavanje, manje kvarova, brzi je, ljepsi je po meni a i lakse se dalje prodaje nekada u buducnosti.
[ drajver2 @ 28.01.2019. 18:17 ] @
Apropo ove zadnje rečenice,ne spomenuh da za te novce koliko košta ovaj e90 iz 2011 god mogu uzeti b8 iz 2008 godine sa upitnim stanjem kilometraže.Što se tiče lepote i spolja i unutra mi je Audi takođe lepsi i deluje za broj veći.
[ drajver2 @ 04.02.2019. 21:35 ] @
@Nocni
Na koji način i da li je uopšte rešen problem sa klapnama? Slučajno večeras čuh od poznanika čiji je drugar pre mesec dana uvezao e90 320d isto 2011 godište, da su preventivno skinuli usis i da su klapne bile pred raspadom i da bi verovatno bilo havarije u kratkom vremenskom periodu. Naručio je nove iz Nemačke mada su ga mnogi ubeđivali da se mogu samo poskidati i da ne bi imao problem.Inače...auto za mene je kupljen i u proceduri je carinjenja.
[ Nocni @ 05.02.2019. 08:33 ] @
Ima nekoliko vrsta tih motora od 163, 170, 177, 183 ks... Onaj 316 restajling za kojeg si pitao nema taj problem... Sads se pominje 320...
Moguce da je taj bmw ipak 2010 a ne 2011... Na 2011, na onom modelu koji ima led u stopovima, bi trebali da su otklonjeni problemi sa klapnama... taj problem je bio izrazen najvise kod jacih motora upravi kod 320d...
U svakom slucaju treba pregledati auto kad se kupi pa izmedju ostalog i stanje usisne grane.
[ drajver2 @ 10.02.2019. 14:27 ] @
Auto je stigao,pregledan za početak kod lokalnog majstora,sve je ok sem što prijavljuje grešku na dijagnostici vezano za egr ventil(nikakvu lampu ne pali na tabli) i rečeno mi je da ovaj motor nema klapne(ili problem sa njima).Moraću posetiti nekoga ko radi isključivo Bmw-a jer ovaj majstor nije siguran da li se egr može čistiti ili zatvoriti na ovom 316d.
@Nocni
Pojedini na forumu nisu svesni da su tvoji postovi zlata vredni bar ovih 10-tak godina koliko ja pratim ovaj forum.:)))
[ Nocni @ 11.02.2019. 08:38 ] @
EGR se moze cistiti naravno a zatvarati ga ne treba. Moze se egr iskljuciti softverski ali ga ni tada ne treba blindirati na tom bmw-u...
Mozes ga samo ocistiti pa kad vremenom budu poceli problemi sa dpf-om tada uraditi oboje jednim metkom. Pozdav.
[ mjanjic @ 11.02.2019. 12:21 ] @
Zaprlja se se senzor, neki proizvođači su rešili problem tako što isključe senzor softverski, a EGR i dalje radi normalno svoj posao. Znam ljude koji su davali po 450 evra za zamenu, i problem se opet pojavi posle nekog vremena.
[ Nocni @ 11.02.2019. 12:52 ] @
Ovo naravno nije tacno... Nijedan proizvodjac nije predvidio niti se u ovlascenom servisu radi softversko gasenje egr-a. Ako se egr iskljuci softverski onda ga kompjuter vise ne otvara nikad pa samim tim ne moze da "i dalje radi svoj posao" ...
Ne treba ga fizički blokirati cak iako se softverski iskljuci, jer iz nekog razloga i kvara ce nekada za X godina moci na silu od gasova da se otvori i prakticno spasi motor od crkavanja a ako je blindiran to nece moći.
[ drajver2 @ 18.02.2019. 19:03 ] @
Egr ventil očišćen,zamenjeno ulje i svi filteri,vizuelno pregledana remenica radilice(nije menjana prilikom velikog servisa),ulje u menjaču,diskovi i pločice,antifriz,trap...itd.
Ono što me kopka je da li na ovom 316d motoru ima separator uljnih para,koji sam takođe mislio promeniti ali ga ovaj majstor nije mogao pronaći pa je na kraju konstatovao da je moguće da ga na ovom motoru i nema?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|