[ HoT_Steppa @ 02.03.2019. 18:14 ] @
Sve može da se očisti. |
[ HoT_Steppa @ 02.03.2019. 18:14 ] @
[ HoT_Steppa @ 02.03.2019. 20:44 ] @
Čišćenje od 10 000 dolara:
[ sasa022 @ 02.03.2019. 21:00 ] @
@HoT_Steppa
I posle 2 pranja imas odlepljeno nebo i obloge na vratima... Ko se jos brine za senzore i vazdusne jastuke u sedistima ?! ....itd Moze to i ovako [ bordzija @ 02.03.2019. 21:31 ] @
Neće ništa da se odlepi ako pereš penom na hladno neće ni senzori da crknu i bude brzo suvo, ovaj sa paročistačem ne sme lepljene stvari da drlja ali to je stara mečka, možda je ono starinsko nebo sa žicama.
Dubinsko pranje valja samo ono koje garantuje da auto može posle 3 sata da se vozi. Ovi ostali su indijanci i fajtaju vodom enterijer. [ HoT_Steppa @ 02.03.2019. 22:27 ] @
Dubinsko se radi kad je napolju min 25 stepeni, da može auto brzo da se osuši
[ bordzija @ 03.03.2019. 00:25 ] @
Ovi sve spale
[ HoT_Steppa @ 03.03.2019. 08:02 ] @
[ HoT_Steppa @ 03.03.2019. 09:12 ] @
[ bordzija @ 03.03.2019. 11:15 ] @
Ovo su uglavnom namešteni snimci koji reklamiraju raznoraznu hemiju, tačno se vidi kako je u astri prosut mleveni plazma keks po sedištu i tek po patosnici se vidi.
[ cozmo_im @ 03.03.2019. 12:09 ] @
Ovaj klip sa Astrom je dokaz na teoretske sanse nema da placevi se bakcu da ovako ciste neki jeftin auto koji je presao malu kilometrazu, a i dokaz da se tacno vidi kako izgleda izraubovan auto sa preko 350.000km i pored svog moguceg ciscenja. Mozda im se isplati da kupe bas krs za oko 1000e i da uloze jos 500 do 600 plus gde je ostalo. Po meni, veoma lako se provali koji je auto sredjivan a koji nije. Auto koji je ocuvan u svakom delu enterijera (cak i kad se podignu sedista ili tepih) sigurno nije sredjivan kao ovaj jer se jednostavno ne isplati a nemaju ni vremena to da rade. Zato je lako na placu uociti auto koji iako lep na oko, ima preko 300.000 km minimum. Samo vecina kupaca to i ne provali jer ih privuce lazni sjaj i mala cena. Dovoljno je pogledati kutije od Airbagova ispod sedista ili podici zadnje klupe i malo zagledati ispod volana i pedala detaljno... koliko njih se seti da uzme onu malu olovka led lampu i da zaviruje u ventilaciju i razne otvore po kolima... ili da ponese A3 papir sa odstampanim inijama pod uglom od 45 i na tome jasno vidis dal je farban, udaran, gitovan kad reflektujes na auto. Postoji masa sitnica koje ne kostaju nista a lako utvrdis da li je auto lickan i menjan enterijer (razni navoji oko sedista i slicno) ili radjena limarija.
[ bordzija @ 03.03.2019. 13:56 ] @
O čemu pričate, hemijsko čišćenje komplet enterijera je 20 evra kod nas, uz sve te otpade pardon placeve je uvek poneka perionica. Placevi sigurno dobijaju dodatne popuste zbog količine. Mislim da postoje oni koji operu i srede svoje automobile za prodaju (kao cozmov auto recimo) i oni koji namerno prodaju prljavo i izgrebano sa nižom cenom, čekajući one "ja ću to sam" nesrećnike pa kada krene da se otvara trošak ne znaju gde im je dupe a gde glava auto izađe duplo skuplje.
[ bakara @ 03.03.2019. 14:06 ] @
Nemoj biti u zabludi, automobili na auto placevima se ozbiljno sredjuju za prodaju.
Iole ozbiljniji auto plac kompletno skida sve plastike i sve sto moze da se demontira i sve se cisti van auta, pohabani delovi se menjaju a neki auto placevi cak prefarbaju cele automobile, i to se sve radi rutinski a kola izgledaju ko iz fabrike. Cim polovan auto izgleda kao nov to nije bas normalno. [ bordzija @ 03.03.2019. 14:18 ] @
Nisam u zabludi, cozmo tvrdi da im se ne isplati da čiste automobile ja tvrdim suprotno.
Pre x godina sam imao neke bmw alpinine felne koje su mi bile višak. Bile su pripremljene za farbanje, bez ikakvih oštećenja, samo prešmirglane vodenom. Stajale su godinu dana na oglasu niko nazvao nije. Moja logika je bila, lepe felne, neko će ih uzeti i kvalitetno ofarbati. Jedan dan sam uzeo sprej i ofarbao ih, isti dan mi zvoni telefon momci su već krenuli iz novog sada, MOLE da ne prodam treba im 45 minuta da dođu. I zato peru ribaju krpare inače se nikada ništa neće prodati makar bilo novo. [ mjanjic @ 03.03.2019. 14:34 ] @
Kad su bile one poplave, valjda 2014. ili tako nešto, u jednoj perionici ovde sam video nove Škode iz salona sa skinutim poklopcima glava motora (bile podignute haube) i poskidanim celim enterijerom uključujući tapacirung i izolaciju (ako je imaju), bukvalno unutra samo lim, skinuta konzola, instrument tabla, samo se vide kablići sa konektorima.
Išle su priče unaokolo kako je salon prodavao poplaveljene auto za tipa 80% cene novog, da li su to ovi auti koji su detaljno čišćeni ili oni koji nisu, ne znam, ali ako su ovi koje sam video kasnije prodavani po normalnoj ceni i bez obaveštavanja klijenta da je auto plavljen, ali da je sve oprano i sređeno, onda je to kriminal. [ cozmo_im @ 03.03.2019. 14:41 ] @
Bordzija, moj auto sam ja birao a ne plac, te stoga nije sredjivan. Ja sam ga samo detaljno usisao i to je to. Mani me vise sa tim jer ne znas ni kako sam kupio auto. Ja bar znam ko je vozio moj auto i vlasnik mi je fotkao izvorno stanje a fotke ste videli. A sredjuju se, na placu, samo oni auti gde je zagarantovana brza prodaja i zarada. Kao sto rekoh, veoma se lako proveri da li je auto dubinski sredjivan, da li su sedista menjana ili farban. Dosta sam takvih auta video na placevima. Ali dosta je i nesredjeno jer su jako niske cene. Zamene volan ili pohabano sediste i to je to. Ostalo vidis iz aviona da je uzas. Ja ni Picasso nisam kupio sredjenog. Nema sanse da uzmem takav auto. Pre cu sam otkloniti i ocistiti. Sa Bordzijinom logikom i nov auto iz salona je dubinski opran.
[ bordzija @ 03.03.2019. 15:34 ] @
Tek uvoznici novih automobila na ovim prostorima šta sve radi, tu bih mogao jednu podužu studiju da napišem, kakve gradirane, oštećene i potopljene automobile uvoze pa sređuju i prodaju kao nove, do ovlašćenih servisa koji delove kupuju gde stignu. Bolje da batalimo taj deo priče on je za sebe. Ovde je tema dubinsko pranje automobila koje je kod nas povoljno da ne kažem džabe u odnosu na ostatak EU. I zato se uvoze krševi kojekakvi, čitavi šleperi sa otpada se dovlače i ribače.
Jednog preprodavca sam uhvatio da pere sonom kiselinom motore i felne, jer mu je to najjeftinije sam se pohvalio a na fotografijama se videla oksidacija aluminijuma u prostoru motora. Kakvu štetu nanosi ostalim komponentama mogu samo da zamislim. Samo zato što mu je to maltene džabe. Doliju tečnosti brisača, ulja, kočnica samo toliko da se ugasi signalna lampica. I tako dalje ali to je opet tema za placeve i preprodavce, jelda cozmo? [ Nebojsa Milanovic @ 03.03.2019. 17:05 ] @
Šta se sve radi na placevima, teško da se može pretpostaviti i nabrojati na jednom mestu, jedno iskustvo sa placa sam naveo u ovom postu.
Padalo mi je na pamet da slikam te aute ali nisam jer to ne bi bilo u redu prema ljudima koji su me ipak pustili na plac i pokazali sve to. Da sam slikao sad bih mogao da okačim te slike jer svi ti auti su odavno u rukama svojih novih srećnih vlasnika. [ Java Beograd @ 03.03.2019. 17:46 ] @
Ja i dalje ne kapiram šta je tu problem. Osim što jedino, vidim problem u vraćenoj kilometraži.
Neko je jeftino prodao prljav i zapušten auto. A neko ga je oprao, sredio ogrebotine po laku, zamenio polomljene lajsne i slično, možda zamenio volan, ručicu menjača i na kraju prodao po većoj ceni. Nije li to poenta Wheeler Dealer-a? https://en.wikipedia.org/wiki/Wheeler_Dealers Jedino, kažem vidim problem u prevarama tipa vraćena kilometraža, otpornik 2 oma umesto air bega i slično. Ali da diler sredi, opere, skocka auto koji prodaje - sasvim logično. Glupo bi bilo da ga prodaje musavog. [ Nocni @ 03.03.2019. 17:51 ] @
Nekad smo ranije govorili o tome... specijalnost nasih uvoznika je kupovina vozila iz poplave po bagatelnim cijenama i onda dizanje iz mrtvih... "sredjivanje" kod limara, vracanje kilometara i tapaciranje... Evo postavicu ja slike jednog captura starog 4 godine, koji je bio u veoma losem stanju... pogledajte samo koliko je blata na uch modulu i na tabli sa osiguracima... u njemu je smrdjelo, ono sto kazu "kao u dedinu sobu"...
Posle svih tih zahvata bio je prodat je ali oku znalca ne mogu promaci takvi drtalji makar bils promijenjena kimpletna unuteasnjost... [ bordzija @ 03.03.2019. 18:48 ] @
Ohhh pa šta je ovaj radio sa renolom taksirao po kanalizaciji? Strava i užasi to je taj profil automobila koji dolazi šleperom i skida se viljuškarima. Svaki auto ima elegantan otisak na sajtnama od skidanja.
Šta rade te novine ispod tepiha na podu? Sve može ali kada vidim iscepana sedišta i razvaljen enterijer oko vozača, znam da je automobil prešao 400.000 i više km. [ bakara @ 03.03.2019. 18:55 ] @
Pa presao je, sta je problem?
Automobili su radne masine, ovaj auto je dobar primer. Oprace ga, sredice ga i precice jos toliko [ bordzija @ 03.03.2019. 19:00 ] @
Da preći će još toliko ali uz tekuće probleme, kada tražiš deo a u prodavnici/servisu ti odgovaraju - to nikada niko nije menjao, mora da je greška vi ste privi mora da se poruči i čeka ako ima naravno a ako nema slikaj se. Taksisti to najbolje znaju, njima se i kvake na vratima utanje i puknu što se kod normalne eksploatacije nikada ne desi (sem modela koji imaju problem da stalno pucaju). I tako puta milion delova.
[ botr @ 03.03.2019. 19:54 ] @
Ova Astra bas i nije neki primer, moze to mnogo bolje.
BTW Imam kolegu ciji auto izgleda uzasno, retko se pere, farovi zuti, itd., a sto se tice mehanike je odlican. Kad nesto dodje na zamenu uvek kupi originalni ili najbolji deo koji se moze naci. [ bordzija @ 03.03.2019. 20:21 ] @
Evo ga jedan šampion, kaže od prvog vlasnika:
https://www.polovniautomobili....asi/13830161/fiat-bravo-19mjet [ bakara @ 03.03.2019. 21:03 ] @
Pa ovaj se da vrlo lako srediti da bude ko nov
[ bordzija @ 03.03.2019. 21:14 ] @
Da, precvikaš ovu žicu što drži prednji branik a spadne zadnji. Popiši štetu na celom autu pa izračunaj. Vidi haubu kako neobjašnjivo zeva
[ botr @ 04.03.2019. 06:17 ] @
Lakse ostecen, a treba ceo da se farba + zamena soferke i verovatno jos nekog limarijskog dela, 178h km, a vozacevo sediste se raspada, volan oguljen, itd. Ima negde oko pola miliona.
[ Java Beograd @ 04.03.2019. 07:57 ] @
Pazi, vlažne snove prodavca - 1.850,00 €
[ cozmo_im @ 04.03.2019. 08:11 ] @
Citat: bordzija: I tako dalje ali to je opet tema za placeve i preprodavce, jelda cozmo? Kakve ja veze imam sa tim? Ja sam sam pronasao auto, nasao ko ce da mi uveze da se ne cimam, platio to vise nego sto bi inace kostalo (jer fizicki nisam mogao to da odradim), ali zato znam da nije havarisan, da je prva farba i da enterijer nije ni pipnut. Samo to mi je bilo bitno. Ne znam zasto je tesko shvatiti da moze da se nadje korektan automobil? Kao sto rekoh, na placevima sam video dresine koji su nalickani da se svaki kupac, koje se ne razume u potpunosti, zalepi za to kako auto izgleda. Oni ne znaju da pogledaju detaljno i kazu vau vidi kakav je kao nov! Kad se zagrebe ispod povrsine, ko zna sta je sve bilo sa tim autom. Ali sam vidjao i vozila koja su samo usisana i oprana - naravno uvek su bila sa manjom cenom jer niko nece to da kupi, a auti su cak i u boljem stanju od ovih "sredjenih". Sto se tice samog dubinskog ciscenja, ako auto vozis i poklanjas paznju enterijeru kako treba, mozda je potrebno jednom u radnom veku vozila oprati samo sedista. I nista vise. Mada nekad ni to ne mora, samo se dobro iscetkaju i usisaju. Odrzavanje filtera klime i polen filtera i redovno menjanje istih na 10.000km se apsolutno podrazumeva, kao i dezinfekcija klima uredjaja. Ako se to ne radi, auto se jako lako zaprlja unutra. Takodje, ako i neko svoj auto ocisti lepo pre prodaje, a automobil je ispravan, ne vidim neki problem. Osim naravno kad su placevi u pitanju, sto vidimo iz raznih primera. Kod automobila relanih kilometraza im se to ne isplati, jer su skupi, dok kod ovih sto nabavljaju na nevidjeno za 1000e, kao sto rekoh u prethodnom postu, verovatno izmenjaju sve sto mogu. Takodje, pranje motora je odmah znak isto da se mozda hoce nesto zamaskirati. Ocistiti motor je u redu, ali pranje da se skinu tragovi masti, ulja i ko zna cega znamo naravno cemu sluzi. [ botr @ 04.03.2019. 08:16 ] @
Ja redovno perem unutrasnjost, perem motor i to znaci da hocu nesto da zamaskiram?
Srbija nije samo Beograd, prljavi smo, cim izadjem iz dvorista ja imam blato na patikama, to se sve unese u auto, da ne pricamo o prasini koja se skupi u motornom prostoru, blatu oko tockova, itd. BTW Volim da je sve perfektno cisto. [ cozmo_im @ 04.03.2019. 08:26 ] @
Motor se ne pere. Za motor postoje sredstva za ciscenje i sasvim su dovoljna da motor odrzavas da blista. Sto se tice unutrasnjosti, redovno usisavanje, zamena filtera i dezinfekcija klime kao i brisanje i odrzavanje plasticnih delova sa sredstvima namenjenim za to se podrazumeva. Lepo imas sredstva i za gumu, ocistis pedale, odmoriste za nogu... Takodje, redovno odrzavanje kedera ciscenjem se podrazumeva, onda nema potrebe za glicerinom zimi, osim bas ako bude polarna hladnoca pa da se zastiti guma, mada ima sprejeva koje koristim. Mislio sam na cesta dubinska pranja koja pre ili kasnije ostecuju enterijer. Za sedista sam i napisao da mogu dubinski da se odrade. Ja auto usisavam detaljno jednom nedeljno, kada prebrisem ceo enterijer sa sredstvima za odrzavanje istog, operem patosnice, stapicima ocistim ventilacione otvore, nebo mozes da usisas (ako je platneno) usisvacem na baterije. Motor prebrisem takodje jednom nedeljno tako da se sve sija. Stakla posle pranja obavezno ocistim sredstvom za ciscenje monitora i ekrana jer ubedljivo daje najbolje rezultate i nema statickog elektriciteta. Isto mozes primeniti i na svetlosne grupe. Gepek takodje detaljno usisam, prebrisem svaku necistocu. Sve traje kratko, ne zamara, a auto je uvek kao nov. Ja imam alergiju na i minimalnu kolicinu prasine pa ti je jasno kako odrzavam enterijer.
Kada peres auto, normalno je da speres svo moguce blato koje postoji na njemu. Masa ljudi ne pere ispod sajtni, ispod blatobrana, tunele amortizera... i onda auto krene da rdja i slicno od blata. Nekima se zaledise amortizeri od blata (izneverovao sam kad sam video). Dubinsko pranje kompletnog enterijera je potrebno samo ako zapustis auto, a pranje motora... ne znam... isto verovatno ako neko zapusti da mu se hvata prasina na motor. [ Java Beograd @ 04.03.2019. 08:34 ] @
Ja motor niti perem, niti kojim sredstvima održavam da blista. Prašnjav je ceo.
Mislim da on voli da je prašnjav. [ HoT_Steppa @ 04.03.2019. 09:05 ] @
[ bordzija @ 04.03.2019. 10:29 ] @
Ovaj zadnji primer ima razbijena stakla što ukazuje na neko kriminalno delo i da je automobil stajao negde na ulici i ljudi su ga punili đubretom. Sećam se toga je bilo i kod nas dok nisu počeli da odnose revnosno.
Inače sam prao motor samo na krševima jer ne možeš ništa da ustanoviš ili popraviš a da se ne usvinjiš do laktova. Ne možeš ni da ustanoviš odakle curi ulje ma ništa živo. Opereš i vidiš, zameniš dihtung dekla ili semering i nema nikakvih problema. Svi ovi današnji noviji motori su predviđeni da se peru motori non stop jer je pola delova od plastike i stalno negde nešto curka. Ja dok sam vozio vw nit sam prao motor nit je šta curelo po motoru. Motor je bio okovan prašinčinom i tu i tamo poneki prst od zamene ulja. Danas se sve spremam za neko prolećno čišćenje sa zamenom letnjeg seta alu felni al eto nikako, sve mislim ako mi opet hitno zatreba auto za put moram zimske opet. Nekada sam davao malo više para za kozmetiku danas bogme ništa samo onaj jeftini ogromni sprej iz metroa za sjaj, sa njime mogu i sve gume da se naprskaju i fino drži. Sve u svemu auto je tu da meni služi a ne ja njemu. [ HoT_Steppa @ 04.03.2019. 10:53 ] @
Za sve gumene delove glicerin iz apoteke je najbolji. Ja mažem metlice brisača, kedere i gume.
[ drmilek @ 04.03.2019. 11:46 ] @
Da, glicerin je dobar, zanima me samo ostavlja li tragove na staklu kada njime tretiraš metlice brisača?
[ Java Beograd @ 04.03.2019. 12:01 ] @
Ostavlja u početku posle ne.
Ipak, prema nekom mom iskustvu, stare i krute metlice brisača ne mogu se "renovirati" ničim, pa ni glicerinom. Glicerin je dobar za kedere zimi, kao preventiva zaleđivanju kedera na niskim temperaturama, i evenutalno za brave, u istu svrhu. Čitao sam negde (mada nemam ličnog iskustva) da je glicerin agresivan za lak. Pa zato, svakako treba biti oprezan i obrisati evenutalne mrlje i višak glicerina sa laka. [ botr @ 04.03.2019. 12:20 ] @
Koristim iskljucivo namenske proizvode. Sredstvo za brisanje stakla se ne koristi na farovima, itd. zato sto ostecuje/uklanja vosak. Tapaciri se i ne peru na isti nacin kao sedista, tako rade samo oni koji ne znaju sta rade, npr. oni sto rade dubinsko za 20e i 2-3 sata, bez skidanja sedista, itd., tako da nema opasnosti od ostecenja.
Glcierin se ne koristi za gume, kao ni kokpit sprej, za staklo, namensko sredstvo za auto stakla, 600 din 750 ml, jeste skuplje nego druga sredstva, ali vredi. Za kedere namensko sredstvo, za gumu/e Meguiars Endurance tire gel, definitivno najbolje sredstvo tog tipa, jeste skupo, ali za jedan auto pakovanje traje dugo, godinama. Za kokpit, gel a ne sprej, iz vise razloga, btw, kvalitetna sredstva za dresing plastike traju nekoliko meseci, tako da se kasniej samo brise prasina. Prethodno je potrebno ocistiti plastiku namenskim sredstvom. [ Java Beograd @ 04.03.2019. 12:24 ] @
Namensko, naravno.
Ali ono što vidiš kao "specijalno" i "namensko" - se zapravo svede na običan glicerin, ili silikon, ili već nešto slično. To je to. Samo, bombastično upakovano i skupo prodato. [ botr @ 04.03.2019. 13:43 ] @
Nije bas tako, to mozda vazi kod jeftine kozmetike, kod skupljih proizvoda je druga prica. Osnovno sredstvo mozda jeste glicerin, silikon, itd. ali uz doradu aditivima, itd. dobija se nesto daleko bolje.
Npr. https://www.meguiars.com/autom...rance-tire-gel-g7516-16-oz-gel se zadrzava na gumama do 2 meseca, iz licnog iskustva, dokazano u praksi, ne pise na pakovanju, niti je reklama, otporno na hemiju sa samousluznih perionica, itd. dok npr. prva kisa spere glicerin. [ bordzija @ 10.03.2019. 16:28 ] @
Mamipara ko i tečnost za brisače, sipaš lepo kišnicu ili destilovanu vodu od klime, dodaš medicinski alkohol iz apoteke i po želji miris malo nekog deterdženta.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|