Hvala svima na odgovoru i izvinite za kasnjenje
Kada sam krenuo u posao zamene dosao sam do razocaravajuceg zakljucka da problem zapravio nije bio u lezajevima bubnja nego pogonskog motora .Cim sam skinuo kais sa remena bubnja i okrenuo bubanj on je bio besuman dok okretanjem remenice motora sam ustanovio da su izgleda otisli lezajevi na samom motoru i da on stvara taj zvuk hujanja -brujanja prilikom rada a ne lezajevi na bubnju.Eto jos jednom za nauk da treba sve ispitati pre nego sto se bacis u kupovinu novih delova
Elem evo novog problema vezano za motor.Naime uzeo sam stari ispravni motor sa neke komsijine Gorenjeve masine (PS 620) koji ima isto kacenje i isto pet kontakata kao i ovaj moj Olimpik medjutim ustanovio sam da je remenica na motoru za santimetar kraca u obimu ,sad masina ima ono setajuce stelovanje na kazanu tako da bi se kais spustanjem malo na dole mogao zategnuti koliko treba, medjutim ono sto me vise brine je ona izlazna cev iz motora na koju je namontirana remenica motora ona je kraca isto za santimetar od stare .Stara je dakle duzine 8cm a ova na ovom motoru je duzine 7cm
Evo postavio sam sliku dole da vam bude jasnije o cemu govorim
https://ibb.co/74tCphd
Sad zanima me da li ce taj santimetar sta smetati kaisu u radu i da li moze taj santimetar nekao da se nadomesti recimo stavljanjem neki hosafova kod nosaca motora tako da motor izadje za taj santimetar napred ?
svaki savet je dobrodosao
Hvala
[Ovu poruku je menjao stefa18 dana 17.04.2019. u 21:11 GMT+1]