|
[ Nabukodonosor @ 17.04.2019. 23:05 ] @
| Pitao sam vec na jednom drugom forumu, ali bez pomoci. U pitanju je Passat B5.5. Vec duze vreme me muci neko lupkanje oko prednjeg desnog tocka. Aj da ispricam sve simptome koje primecujem, jer necu vise da idem po majstorima kao budala, svaki prica nesto drugo. Ceo trap je uradjen nov, ali sam isao da mi majstor proveri i kaze nigde nista ne mrda, sve utegnuto. Kasnije sam isao kod drugog majstora, covek mi kaze to moze da ti lupka letva volana, ali ja sam to kategoricki odbijao, jer sam mozda nekoliko meseci pre toga uradio remont iste te letve. Medjutim, on podigne na dizalicu, kaze ko ti je postavljao letvu nije lepo postavio manzetne, usla voda i pokazao mi je da to lupka. To je bilo pre nekoliko meseci, nisam od tada nista radio, otkrio sam sta je kvar i cekao sam samo da se sastavim sa parama pa da resim to.
Ali pre par dana isao sam kod drugog majstora, puklo mi crevo od turbine, menjao mi to, i reko aj proveri mi i ti za tu letvu kad si vec digao auto. On covek gleda, pomera tocak, kaze kao da ima malo lufta, ali nelogicno mi da lupa toliko samo zbog ovoga (provozao sam ga pre toga, da sam cuje).
E sad, glupo mi je da kupujem novu letvu ako nije 100% ona. Inace lupka uglavnom po nekom makadamu ili losijem putu. I drugi simptom koji sam primetio je da kada sam u kruznom toku, ili radim polukruzno negde, kao da desni tocak nije pod dobrim uglom, bukvalno cujem gumu (a i osecam) kako se guzva. Gume su inace nove, letnje bas nove sad, zimske Pirelli par sezona stare.
I treca stvar koja se desava, ovo nisam ni primetio, ali vec dva puta kada sam vozio auto na neki servis kod drugara kaze mi zategli smo ti centralni sraf poluosovine, bio se otpustio. Sad, dal to ima neke veze sa bilo cim ne znam, ali aj da pomenem.
Eto, ako neko ima ideju sta moze da bude iz ovog mog trabunjanja, bio bih zahvalan. |
[ mjanjic @ 18.04.2019. 00:42 ] @
Za gumu verovatno treba da uradiš centriranje trapa, posebno ako si menjao/sređivao letvu ili još nešto na trapu.
Za lupkanje, može da bude svašta, od kugle, viljuške, neke spone, silen blokovi, itd. Problem je što uglavnom neke stvari ne mogu da se provere rukom, a ako uzme štanglu od metar, ispašće da sve ima lufta. Ako si radio remont letve volana, pitanje kako je urađena, ali je moguće i da je nešto drugo popustilo, ali je letva volana imala lufta pa se nije čulo to drugo, a sad kad je utegnuta...
[ Nabukodonosor @ 18.04.2019. 01:01 ] @
Citat: Za gumu verovatno treba da uradiš centriranje trapa, posebno ako si menjao/sređivao letvu ili još nešto na trapu.
Nisam nista radio od poslednje reglaze.
Citat: Za lupkanje, može da bude svašta, od kugle, viljuške, neke spone, silen blokovi, itd.
Pa ne bi trebalo da bude ista od toga, jer sam ceo trap stavio nov.
[ botr @ 18.04.2019. 08:02 ] @
Moze i poluosovina da lupa.
[ Java Beograd @ 18.04.2019. 10:36 ] @
Šta podrazumevaš pod terminom "ceo trap" ?
Letva volana, kad se istroši, to se manifastuje na sledeći način: mrduckaš volan 2-3 cm levo desno, a točkovi ne reaguju. Ne znam (ne kažem da ne može) kako bi letva volana lupala. Letva volana nije element trapa, vešanja.
Amortizeri ? Šolje amortizera ? Balans štangla i njene gumice ? Stabilizatori ? Šta od toga ima na Pasatu, šta si menjao?
[ cozmo_im @ 18.04.2019. 11:07 ] @
Ako ima cauru letve volana, ona moze itekako da lupa.
[ Java Beograd @ 18.04.2019. 11:23 ] @
OK, moguće, ali to baš treba da je, ono skroz otišlo.
U svakom slučaju, pokretač teme može da uradi reparaciju, Passat B5.5 je sigurno vremešan. Ne mora da se kupuje nova letva.
Glupo je kad nemaš svog, dobrog majstora u kojeg imaš poverenje.
[ bordzija @ 18.04.2019. 12:33 ] @
Puno babica kilava deca, ja samo imao vw i od prvog dana popravljao (samo redovni servisi) kod istog majstora gde i prethodni vlasnik koji je auto vozio u papučama (preduslov za kupovinu polovnjaka kada sam ja u pitanju). Stvarno može da bude milion stvari naročito silen blokovi i svi delovi od gume, dobiju mikronski luft koji na prvi pogled ne postoji ali u nekom trenutku svemira se javi i lupne. Drugar je imao problem na toyoti celici davno, zadnji trap, čuje se samo kada silazi sa trotoara (ja nisam ništa čuo) i obilazio servise uzduž popreko dok jednom slučajno nismo prolazili pored nekog tada (više od 10 god) poznatog za remont trapova u Zemunu. Ljudi digli pogledali, saslušali, zaglavili čačkalice u te neke mislim gumene čaure i rekli idi provozaj. Naravno problem nestao, delovi zamenjeni i sve rešeno.
Stvarno može da bude milion komponenti od kojih samo jedna ima malo lufta i zapinje, lupka, škripka itd. Moja preporuka je nikada ne svaštariti sa majstorima i uvek se držati jednog ili imati tačno određeno šta koji (mehanika, elektrika, elektronika, limarija)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|