[ popmilan76 @ 12.05.2019. 16:40 ] @
| Danas na mom,eskortu 93 godiste,52 kw,motor 1.4 srecom na kratkoj relaciji,primetim baricu ispod auta.Otvorim haubu,i vidim da kaplje na dnu zupcastog kaisa,koji pokrece i pumpu.Da li ovo znaci da je pumpa crkla,ili ako ima neki semering,da je on pustio.Kako da znam,jel pumpa ili ne?Kada ukljucim da li pumpa baca vodu ili ne?Jel za majstora,komplikovan posao zamena pumpe? |
[ mjanjic @ 12.05.2019. 20:56 ] @
U principu se pumpa menja pri velikom servisu, druga je priča što se kod nas i vlasnici vozila i majstori kockaju. Majstoru je lakše da ne menja, ali nije bolje za auto, jer može da ti strada npr. na autoputu.
Najpre počne da pušta na semeringu, mene je mehaničar zapitkivao da li da menja pumpu ili ne pri velikom servisu, ali je zvučao onako kao da mu žao da mi to naplati, a posle kad je na moje insistiranje zamenio, kaže već je bilo skrame na semeringu - a prešao oko 50k km, možda koju milju više, tako da bi tama izdržala pumpa možda tih 60k koliko majstor kaže da može bez problema i zupčasti koji stavlja, ali sam zbog nekih okolnosti uradio veliki servis malo ranije.
Dakle, može da ti zameni pumpu i kaiš bez ostalih stvari, mada ako nisi odavno menjao zupčasti, valjalo bi promeniti zupčasti i španere, kao i roler ako ga ima.
[ popmilan76 @ 13.05.2019. 19:20 ] @
Zamenio sam pumpu,kupio novu ,kais sam skoro menjao.Pumpa Bugati cena 3000 dinara,i isto toliko za ruke.
[ bordzija @ 14.05.2019. 12:19 ] @
Sad menjaj i taj novi kaiš i sve što je umazao antifriz jer će u kratkom roku da istruli i pukne hehe sad ti je jasno zašto se menja i pumpa kada se radi veliki servis :)
[ pajapop @ 14.05.2019. 16:56 ] @
A nemoj sad da mu diras tu ''zmijicu u dzepu''...Uzgred, kad je menjao kais tad je trebao da promeni i tu pumpu i semeringe bregaste i radilice...spanere
[ bordzija @ 14.05.2019. 20:09 ] @
A odu i nosači motora kad se nafajtaju antifrizom hehe al draža ušteda 50 evra ne može niko taj merak da ti uzme. I kad zakucaju ventili odeš kod gatare da ti skunu kletvu :)
[ popmilan76 @ 14.05.2019. 21:25 ] @
Za veliki servis kada sam radio ,cim sam ga uzeo,pre nekih 80000 km,majstor je bio u pravu da ne treba da diramo pumpu,jer je okej.Presla je koliko je presla,i to samo kod mene,a pre toga...Bog ce znati...tako da je ona odlsuzila svoje i zadovoljan kako me sluzila.I da sam tada dao 50 evra,mozda bih i ponovo dao,ko to može da zna u autu starom 30 godina,dobro nije 30,ali je 26.I jos ga teram,da je taj motor stvarno neunistiv.Posto majstor,koji je stvarno dobar i radi fordove,pre koji mesec prilikom otvaranja motora,da pogleda,rekao da nije cistiji motor video.Da ne pricam,koliko je svoju cenu davno otplatio,vozeći na plin....Da ne pricam kud je on sve isao i po kakvim putevima...
[ bordzija @ 14.05.2019. 23:30 ] @
Ne platiš na mostu platiš ispod mosta, sad ti je antifriz upropastio zupčasti kaiš, klinasti ili trakasti koji imaš i možda neki od nosača motora pa treba ponovo da radiš veliki servis (ovaj put bez pumpe za vodu)
[ popmilan76 @ 15.05.2019. 08:23 ] @
Koji antifriz?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.