[ bordzija @ 25.07.2019. 12:27 ] @
Pre neki dan naletim na mercedes a klasa, prvi vlasnik, dizel, automatik, pravih 170 tkm automobil kao nov - neispravan anlaserneka simbolična cifra. Zovem čovek ljubazan kaže ma to vam je više za delove auto ne za popravku. Ja navalio vidim njemu neprijatno kaže malo je nezgodan za popravku. Na kraju ma mora ceo motor da se vadi kako bi se servisirao anlaser?!?? Ja u čudu pravac jutjub kad tamo stvarno da ne veruješ! Pogodite gde je recimo akumulator? Sledeća generacija a klase ima na normalnom mestu anlaser.

https://youtu.be/OOtuVdr623g

Posle toga naletim na reno modus i fenomenalne pretince u koje može nešto da se odloži. Zamislite zima vi zadižete gumenu patosnicu sa kaljugom i vadite nešto. I kod suvozača je još jedna fantastična renault zanimacija.

I to su velike korporacije sa dobro plaćenim debelim inženjerima.

[ bakara @ 25.07.2019. 14:58 ] @
Ti bi pobedio na olimpijadi gluposti...

I kako si zakljucio da mora da se vadi motor?
rekao ti ovaj glupi portugalac ili taj glupi prodavac?


A ovi pretinci u patosu...to reno ima zadnjih verovatno 25 godina zajedno sa fiokama ispod sedista tako da ako imas kaljave patosnice imas i druga mesta za odlaganje.
[ bordzija @ 25.07.2019. 15:58 ] @
Može i da se skine pola motora poklopac dekla, usisna grana i sva creva instalacija da se poskida i priđe se anlaseru, ima i ta varijanta ali ne verujem da je po ps-u?

https://youtu.be/nz4m9pajMKs
[ mjanjic @ 25.07.2019. 16:17 ] @
Znam da kod A klase i još nekih modela drugih proizvođača mora da se izvadi motor da bi se uradio veliki servis (sad se setih, mislim da je i kod Smart-a isto). Verovatno je tako spakovano da ne može da se priđe, a nisu hteli sad samo za A klasu da prave poseban motor kako bi običnoj raji omogućili da jeftino uradi veliki servis.

Uostalom, kome to smeta, neka kupi auto sa normalnom dužinom haube pa neće imati taj problem.
[ bordzija @ 25.07.2019. 17:25 ] @
Ja znam sa smart da se za bukvalno sve čupa trap sa motorom. Ajde smart ali mečka kojoj je očigledno namerno naopako namontiran anlaser nemam reči. Tačno je smišljeno da zeza i pljačka kupce ništa drugo - auto koji ima rok trajanja koliko i anlaser. Nije im dobro prošla ideja pa su u sledećem modelu ispravili "grešku"
Smart ima jaku cenu kako je besmislen auto, skup za održavanje (mercedes) a droši ko zmaj.
[ mjanjic @ 25.07.2019. 19:08 ] @
Al' kad se pojavi električni... eSmart :)
[ AstralPro @ 25.07.2019. 21:07 ] @
Citat:
bordzija:
Ja znam sa smart da se za bukvalno sve čupa trap sa motorom. Ajde smart ali mečka kojoj je očigledno namerno naopako namontiran anlaser nemam reči. Tačno je smišljeno da zeza i pljačka kupce ništa drugo - auto koji ima rok trajanja koliko i anlaser. Nije im dobro prošla ideja pa su u sledećem modelu ispravili "grešku"
Smart ima jaku cenu kako je besmislen auto, skup za održavanje (mercedes) a droši ko zmaj.


A klasa i B klasa nisu Mercedes.
Isto kao sto BMW 2 Active Tourer nije BMW vec neka "porodicna" spodoba sa prednjim pogonom.
[ Java Beograd @ 26.07.2019. 09:20 ] @
Na Lanći Libri je morala da se skida poluosovina da bi se izvadio alternator. I naravno, gomila stvari pride, da bi se skinula poluosovina.
[ sdurut @ 26.07.2019. 11:50 ] @
Ovakvih inžinjerskih egzibicija imate koliko hoćete u svetu automobilizma. Pogledajte video Krešimira Mustapića koji na duhovit način objašnjava šta vas sve očekuje kod kupovinje punokrvnih mašina.

[ bordzija @ 26.07.2019. 21:43 ] @
Taj video sam negde stavljao u istom kontekstu kako uopšte tako nešto prođe u masovnu proizvodnju. Bukvalno da ne veruješ svojim očima. Razumem delove kaožajevi radilice (što mi je uopšte nejasno kako može da ode i bude problem i ko to uopšte popravlja tj radi generalnu ili polugeneralnu pored toliko automobila za delove, stranaca sa levim volanom itd.

Mene je fasciniralo kako sve izokrenu od zdravog razuma pa vadiš motor da bi radio veliki servis ili u najboljem slučaju skidaš prednji vezni lim. To je rasturanje pola auta pazi ide i pražnjenje klime usput, najčešće u nebo. I takav auto posle 5-7 godina i 200 soma km ide na otpad u reciklažu ili šta već.

A pričamo o nekoj famoznoj ekologiji, očuvanju prirode i štajaznam šta sve. U suštini se sve svodi na ponovnu kupovinu automobila na KREDIT!

Gde nestaju oni silni automobili koje firme i institucije kupuju za svoje potrebe? Odma po isteku ugovora se melju.