[ Nocni @ 19.09.2019. 22:13 ] @
Rekao bih pogodak u centar... Sto se izgleda tiče a i tehnički svakako...
Ovaj plugin hibrid 1.5 tsi a moze i 65 km na struju da pređe... Kažu da će statistički trošiti ispod 2 litra ako se svaki dan puni strujom... a realno mozda samo litar više... u svakom slučaju po gradu može samo na struju.

https://autoportal.hr/clanak/o...swagen_golf_viii_u_verziji_gte







[Ovu poruku je menjao Nocni dana 19.09.2019. u 23:29 GMT+1]
[ supermario @ 19.09.2019. 22:45 ] @
Meni izgled malo "vuče" na staru Hondu Civic ako se ne varam?Malo je izgled "japaniziran" i ne svidja mi se previse.
[ cozmo_im @ 20.09.2019. 08:09 ] @
Ruzan katastrofa. Ali nesumnjivo je da ce tehnicki biti odlican. Nikad ga ne bih kupio svakako.
[ Nocni @ 20.09.2019. 08:46 ] @
Moguće je da ja imam iskrivljen smisao da odredim šta je lijep auto ali ga dijelim sa tim dizajnerima koji su ga uradili...
Ovo što @supermario reče "japaniziran"... to je po meni takođe plus... Meni se sviđa japanski dizajn, svojevremeno sam kupio novu toyotu landcruiser V8 koja je nekima veoma ružna...
Moguće da je to zato jer ja auto posmatram više sa te tehničke strane nego kao neki statusni simbol.
[ cozmo_im @ 20.09.2019. 09:02 ] @
Pa, japanski dizajn je bar 5 puta lepsi i bolji od ovog... ovo kao da je nakalemljeno nesto jedno na drugo. Ok, svaki dizajner i projektant ima viziju, subjektivan je osecaj sta se kome svidja svakako.
[ Nocni @ 20.09.2019. 09:43 ] @
Meni nisu jasni ti moderni trendovi i nešto mi je ekstremno ružno kao one nove boje na novim škodama a ima ih i na novim audijima... nije mi jasno ko to kupuje...
Jedan moj prijatelj kaže "boja govneta bolesnog vrapca" ... bolje da zakačim fotku da bi se znalo o čemu pričam...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 20.09.2019. u 11:04 GMT+1]
[ Miroslav Jeftić @ 20.09.2019. 09:48 ] @
Kao da ga je neko udario ružnim peškirom. Ali dobro, kad si unutra i onako nije bitno kakav je spolja.
[ Java Beograd @ 20.09.2019. 10:53 ] @
Ne kažem da imam oštro dizajnersko oko za detalje, ali ja takoreći ne primećujem razliku Mk8 v.s. Mk7
Rekao bih da je generalno dizajnersko rešenje ostalo potpuno isto, a izmene su tipa sitnog restajlinga, koje se često mogu videti i u istoj verziji.

Dok, na primer, Mk7 v.s. Mk6 je bilo vidljiv dizajnerski zaokret
[ Miroslav Jeftić @ 20.09.2019. 11:14 ] @
Citat:
Java Beograd: Ne kažem da imam oštro dizajnersko oko za detalje, ali ja takoreći ne primećujem razliku Mk8 v.s. Mk7


Nije ne znam kakva razlika, ali sav mi je špicastiji i oštriji, sličan utisak (donekle) kao Civic type R, sve nešto oštro.
[ Nocni @ 20.09.2019. 11:33 ] @
Nije samo japaniziran izgled nego je ovaj golf plug-in hibrid... Benzinac u kombinaciji sa strujom kao kod toyote... prije nekoliko godina je to bilo nezamislivo... ali shvatili su da je to dobitna kombinacija...
Bice ljudi koji ce trositi benzin samo kada idu van grada.
btw... ugrađivaće taj novi 2.0tdi, izgleda da ce i on biti blagi hibrid.
[ Java Beograd @ 20.09.2019. 11:51 ] @
Da, takva kombinacija je svakako dobitna.
Struja sa dometom od 65 km je dovoljna da se sva gradska vožnja obavlja bez startovanja benzin/dizel motora. Čak i neka u realnoj ekploataciji fabrički podatak smanjimo za 10%-15%, opet je radijus dovoljan.
Šta ostaje? Voziti na autoputu, opušteno, u najvišem stepenu prenosa.
Milina!

Naravno, sve ovo podrazumeva posedovanje garaže, gde će baterije da se napune tokom noći.
[ botr @ 20.09.2019. 12:14 ] @
Sto se tice dizajna, meni ovde nije nista revolucionarno, Golf ko Golf, lici na sedmicu, sedmica na sesticu, itd. Evolucija jednog istog dizajna. Jedino sto je novo su ove felne, koje se meni ne svidjaju, ne stoje mu, i zadnji branik sa laznim izduvima i difuzorom.

Videcemo kakav ce biti, kako ce se u praksi pokazati hibrid.
[ Nebojsa Milanovic @ 20.09.2019. 12:40 ] @
Što se tiče japanskog dizajna, on je često nepodnošljiv, a u proseku ružan do veoma ružan.

Kome je npr. ovo lepo?




Ali bitnije od estetike koje je podložna ukusuma je koliko prostora unutra ima ovaj auto koji košta 20+ K? Ima puno manje mesta nego npr. VW Polo, puno manje mesta od Zastave 101, a pitanje da li ima više mesta od Juga.. Smehotres totalni...

Dalje, da li iko od obožavalaca japanskih traktora zamisli da je na vozačkom sedištu i da želi da pogleda npr. iza sebe? Šta tada vidi u ovom vozilu koje je oblika bunkera? Ništa...

Vozi naslepo, ali pošto ga ionako vozi samo u gradu i ne prelazi 50 na sat, to mu i nije mnogo bitno...Meni je nezamislivo da vozim takav auto.

Letos dok sam bio na odmoru jedan takav mi je stajao ispred zgrade, bukvalno bole oči kada ga pogledaš, dete me je pitalo: "Tata, zašto je ovaj auto sav u bubuljicama?", misleći na ove idiotske izraštaje i grbe na karoseriji.

Boja one Škode gore je naravno odvratna, btw ne znam koja je to boja, nikada to nisam video.

Što se tiče Golfa VIII jeste relativno najružniji do sada, ali to je cena želje da bude u tehničkom maksimumu.

Hauba je kratka i troši minimalno mesta, ćoškovi iznad farova su čudni jer su sabijeni zbog maksimalne aerodinamike, zapremina kabine i prostor unutra za tu dužinu je na teorijskom maksimumu, gepek je takođe najveći mogući.

Pošto su po ovim osnovnim merilima traktori potpuno besmisleni i van svake konkurencije, uporedite ove parametre Golfa sa npr. Mazdom 3, i sve je odmah jasno.
[ dr0id @ 20.09.2019. 13:29 ] @
Izgleda kao Golf 6.5...a hibrid ce verovatno biti >30k €
[ Miroslav Jeftić @ 20.09.2019. 14:38 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic
Ali bitnije od estetike koje je podložna ukusuma je koliko prostora unutra ima ovaj auto koji košta 20+ K? Ima puno manje mesta nego npr. VW Polo, puno manje mesta od Zastave 101, a pitanje da li ima više mesta od Juga.. Smehotres totalni...

Dalje, da li iko od obožavalaca japanskih traktora zamisli da je na vozačkom sedištu i da želi da pogleda npr. iza sebe? Šta tada vidi u ovom vozilu koje je oblika bunkera? Ništa...

Vozi naslepo, ali pošto ga ionako vozi samo u gradu i ne prelazi 50 na sat, to mu i nije mnogo bitno...Meni je nezamislivo da vozim takav auto.


Pa ti i nisi ciljna grupa. Ne vidi se ništa ni u (pretpostavljam, nisam sedeo) BMW X6 i mnogim drugim, pa se prodaje kao alva, jbg.
[ JatoGolubova @ 20.09.2019. 14:42 ] @
Da li ima više varijanti golfa 8 !? Ovaj zadnji sa linka je sasvim drugačiji od postavljenog u temi.

https://autoblog.rs/blog/auto/.../02/uskoro-i-volkswagen-golf-8
[ dr0id @ 20.09.2019. 15:09 ] @
Sta je drugacije, boja, prednji branik i to belo na stopovima?
[ Nebojsa Milanovic @ 20.09.2019. 15:53 ] @
Od spolja i ne treba ništa da bude drugačije, jer je to kompjuterski idealan oblik automobila. Kozmetički bi možda mogao da bude malo zaokruženiji, ali to bi sigurno povlačilo ili kvarenje aerodinamike, ili manji prtljažnik, ili slabiju preglednost, ili manje mesta unutra, ili sve to zajedno kao što je kod ovih japanskih spodoba.

Meni kod njega brine samo količina tehnike koja je u njemu i cena koja to prati.

Za naše prilike jedan klot 1,5TSI sa osnovnom opremom i bez start-stop i sličnih džidžabidža bi bilo najbolja varijanta.
[ vladd @ 20.09.2019. 15:58 ] @
Pa kada njemci cicijase da plate dizajnera, standardna prica, a onda im je proizvod sakloni boze....
Golf je uvek imao, makar cesto laznu notu prgavog auta, plus mogucnosti da se doturi jos sijaset KS, kao auto za ostre momke.

Ovo je ...em hibrid...mislim da su se ispromasivali, pride uz strahovanje da im je kvalitet overused plastike kao do sad, auto sa jos vise struje sa mrsavim zicama i tanusnim prekidacima ce imati smisla posedovati samo prvih nekoliko godina.
Opcija polovnjaka ce biti rupa bez dna.
Pride, za taf gajz, morace malo jaci motori, koga boli uvo za ekonomike i par evrica na 100km, a vozi auto preko 20-30k€
[ mjanjic @ 20.09.2019. 18:49 ] @
Meni kod ovih novih vozila, eto i kod tog Golfa, nisu jasni rubovi, prvi put videh u salonu na novoj Škodi Superb pre koju godinu. To izgleda kao da je auto sa onim nekadašnjim rubovima očešao zid pa ih ispeglao. Ne znam, meni to mnogo odvlači pažnju kad bacim pogled na auto, tako da ništa ne vrede bilo kakvi drugi detalji, kad taj ima 4-5 centimetara.
Kažem, to tako izgleda kad auto očeše zid i onda se samo prefarba, nije mi jasan taj trend kod novih vozila.
[ AstralPro @ 20.09.2019. 20:22 ] @
Bole oči od felni koliko su gadne.

Golf ko golf prodavaće se više od konkurencije i ostaće najkompletniji auto u klasi i nedostižan san srpskih vozača.
Tek sad se prelazi sa golfa 4 u golfa 5,daleko je osmica.
[ JatoGolubova @ 20.09.2019. 23:00 ] @
Citat:
dr0id:
Sta je drugacije, boja, prednji branik i to belo na stopovima?


Očigledna razlika u obliku stop svetla.

https://imge.to/i/vI6Qwf
[ Nemanja @ 21.09.2019. 00:45 ] @
Lep je, podseca malo na Aurisa od pozadi.
[ vladd @ 21.09.2019. 07:21 ] @
Citat:
JatoGolubova:
Citat:
dr0id:
Sta je drugacije, boja, prednji branik i to belo na stopovima?


Očigledna razlika u obliku stop svetla.

https://imge.to/i/vI6Qwf



Kakav je to umetnicki trans dizajnera bio, a i manageri za ustedu prezadovoljni
[ Branimir Maksimovic @ 21.09.2019. 08:10 ] @
Citat:
AstralPro:
Bole oči od felni koliko su gadne.

Golf ko golf prodavaće se više od konkurencije i ostaće najkompletniji auto u klasi i nedostižan san srpskih vozača.
Tek sad se prelazi sa golfa 4 u golfa 5,daleko je osmica.


Oni koji imaju love kupuju nesto bolje. Za ovaj cenovni rang u Srbiji prosto nema kupaca....
[ JatoGolubova @ 21.09.2019. 08:31 ] @
Interesanto je što se 8mice tiče je da će hibridni pogon biti ugrađivan i sa motorima 1000cm3.
Koristiće tehnlogogiju za deaktivaciju cilindara.Sada,sta deaktivirati na 1,0 je baš pitanje.
Ova kombinacija sa hibridom u automobilima je interesantna u onim gradovima gde ce biti izbaceni automobili u centru
koji to nisu i spasli se plaćanje taksi.
[ Nocni @ 21.09.2019. 19:11 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:


Boja one Škode gore je naravno odvratna, btw ne znam koja je to boja, nikada to nisam video.



Za tu odvratnu boju se doplaćuje 1.000 eura...
Većini tih novih auta stoji loše do veoma loše ali očigledno se nekome sviđa vjerovatno iz potrebe da se razlikuje od drugih... ovdje mi je malo bolja nego na onom dzipu... ima više nijansi... zovu ih ekološke boje.




Ovo što japanska auta nazivaš traktorima najbolje da ne komentarišem... svakako se mogu nazvati ali upravo traktorima ne mogu jer su većinom bešumna... Ako uđemo u raspravu završiće se kao prošli put kad si otkrio da je novi rav4 brži od tvog pasata i u međuubrzanjima a i od 0 do 100 i do 200 iako si govorio da je smiješan i da je traktor...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 21.09.2019. u 20:31 GMT+1]
[ Java Beograd @ 21.09.2019. 19:48 ] @
Da su ružne boje - jesu. Sviđa mi se onaj opis "boja izmeta bolesne ptice"

A nije ni prva ni poslednja glupost na koju su pojedinci uludo trošili mnogo para.
[ vladd @ 21.09.2019. 20:10 ] @
Sta znam, meni lici na cinkolit, grund boju, pa mi se po toj navici svidja

A i forum mi je u toj boji
[ Nocni @ 21.09.2019. 20:15 ] @
Bolje oni znaju sta i kako treba nego mi... Samo u Volfsburgu prave preko 2.000 golfova DNEVNO! Znaci 84 komada na svaki sat... Oni se ne zahebavaju kao mi 😀😂

Edit: evo otkud im ideja 😂🤣😂



A naravno nova verzija ce imati pravu kaki boju a ne ovu ptičiju... 😁




[Ovu poruku je menjao Nocni dana 21.09.2019. u 23:15 GMT+1]
[ Living Light @ 22.09.2019. 02:03 ] @
Citat:
Java Beograd:
Da su ružne boje - jesu. Sviđa mi se onaj opis "boja izmeta bolesne ptice"

Ako ste Vi normale, sa opisima,

-ja odoh u Kovin, da budem unutar žice.... :)

Xexexexe...

B R A V O !!!
[ Living Light @ 22.09.2019. 02:09 ] @
Citat:
vladd: Sta znam, meni lici na cinkolit, grund boju, pa mi se po toj navici svidja :)

hello, Fizika,

To je osnovna boja iz RAL serije,

Sa tom bojom se farbaju daske/police u špajzu,

-da deca ne jedu kompot krišom :)

Kad polegaš, moraš da zatvoriš vrata od špajza,

-Jer ta boja svetli u mraku, i to treperi,
[ Nebojsa Milanovic @ 22.09.2019. 11:20 ] @
Citat:
Nocni:
Ovo što japanska auta nazivaš traktorima najbolje da ne komentarišem... svakako se mogu nazvati ali upravo traktorima ne mogu jer su većinom bešumna... Ako uđemo u raspravu završiće se kao prošli put kad si otkrio da je novi rav4 brži od tvog pasata i u međuubrzanjima a i od 0 do 100 i do 200 iako si govorio da je smiješan i da je traktor...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 21.09.2019. u 20:31 GMT+1]

Sad videh da si ovo dopisao..

Traktori su svi auti tog oblika, ne samo japanski naravno..oblika u kom iznutra ne vidiš ništa a mesta ima manje nego u Zastavi 101, a otpor vazduha da ne komentarišem...

RAV nije primer traktora, on je relativno kvalitetan terenac, traktori su Juke, Toyota CH-R i slične kreature sa dobošima nazad, ne samo japanski... najtraktorskiji traktor je onaj Renegade, a on nije japanski...

Nemojmo porediti RAV i Passata jer je to besmisleno, Passatu i da vežeš padobran nazad biće brži od svakog traktora, "džipa", SUV-a ili kako god da ih zovete (osim onih ekstremnih).

I ne znam otkud ta priča o međuubrzanjima, neki traktor može biti brži u jednom trenutku samo zato što mu je prenos smešno kratak a Passat u VI na 80 jedva da je prešao 1000 obrtaja...Glupo je to porediti, stavi Passata u manji stepen prenosa da merenje bude regularno (da imaju isti broj obrtaja) i traktor će se momentalno nadisati (čistog!) izduva...
[ Nocni @ 22.09.2019. 11:57 ] @
Podatke možeš i sam naći na internetu... Radilo se o novom rav4 hibridu kojem si se po običaju sprdao a on ubrzava do 100 za 8.1 sekundu za razliku od tvog pasata 1.8 tsi sa 160 konja koji ubrzava za 8.9 sekundi.

Ti si toliko tvrdoglav da i dalje pominjes kako je pasat brži... nastavljaš da se sprdaš, pominješ stepene prenosa, izmišljaš kako toyota ima neke kratke brzine, kazes kako je to glupo porediti
Da, glupo je porediti jer toyota ima 62 konja više od pasata i neuporedivo je brža...


[ Nebojsa Milanovic @ 22.09.2019. 12:02 ] @
E svašta, ako je hibrid to tek ne treba porediti...dobro da nisi poredio elektro i SUS motor...

No, valjda smo razjasnili šta su traktori, RAV4 to nije.
[ mjanjic @ 22.09.2019. 13:29 ] @
Traktor je ovo: https://www.youtube.com/watch?v=Qms5RbOqGHQ

Dobro, reći će neko da je kršina bez obzira na brzinu, eto ima i novo, al' samo 130km/h: https://www.youtube.com/watch?v=htFlFWHmn8M

A za ubrzanje, imaju oni za "Tractor pulling" takmičenja, ono lik stavi 6 motora od ruskog helikoptera, čupa kako vuče, ali se opet ukopa nakon 50 metara jer je bitna i tehnika vozača, a ne samo sirova snaga.

Kao što imaju takvi traktori i oni mali Ferguson i kopije istog (kao ovi mali IMT-ovi), tako postoje i automobili i "automobili", pa ne bi trebalo porediti babe i žabe.


Eno, meni juče i danas u ovoj temi uskače reklama za Mini Black Edition, samo 19.990€ (mada kad se sabere prva rata od preko 7k evra, 48 rata i "otkup" od oko 7k evra, dobije se oko 21.600€), a motor 1.5 sa 102ks. Jes' da nije porodični auto, ali nije baš ni neki trkač sa tim motorom, pa postavljam pitanje šta je onda i da li je bolji taj Mini ili ovaj novi Golf za istu cenu? OK, nije baš ista "publika", ali recimo da kupac ima izbor samo između ta dva modela.

[Ovu poruku je menjao mjanjic dana 22.09.2019. u 21:40 GMT+1]
[ supermario @ 22.09.2019. 17:28 ] @
Mozda je ovo ona tzv.temeljna boja koja ide prije prave boje?
[ mjanjic @ 22.09.2019. 20:42 ] @
Ima i ona boja za koroziju u ovoj nijansi (pored još par nekih tipa zelene), ali ta osnovna/temeljna je ona prava, na primer:

[ Nocni @ 26.09.2019. 19:04 ] @
Ko zna, možda vremenom i promijenimo mišljenje o toj boji...


[ Nebojsa Milanovic @ 24.10.2019. 15:20 ] @
Samo u poslednjih par dana sam video nekoliko auta u toj boji, prvog sam čak i slikao sa idejom da ga okačim na ES (Oktavija vRS karavan), ali nedugo zatim videh još par njih pa sam odustao :)

No da se vratimo na temu, danas je službeno predstavljen Golf VIII i i tri utiska koji mi preovladavaju su:

1) Odlična ergonomija, kao i obično, pozravljam izmeštanje ekrana na veću ali ne preveliku visinu, spoljni oblik karoserije standardno kompjuterski projektovan

2) Zaista najružniji izgled do sada, mali farovi i ona crta za dnevna svetla su očajni

3) I dalje relativno tvrda plastika u unutrašnjosti, nema one masivnosti kao u G4 recimo (za svoje vreme), ali to je danak obaveze da se cena drži pod kontrolom, što diktira konkurencija.

https://www.b92.net/automobili...9&mm=10&nav_id=1607748

[ bakara @ 24.10.2019. 20:37 ] @
Ovo su sve kompjterske projekcije ni jedna fotka nije prava, ali unutrasnjos deluje prilicno skromno cak i na njima, tako da se iskreno plasim kako ce da izgleda neka budzet verzija kakva se najcesce ovde kupuje, bice gola ko pistolj.

meni su svetlosne grupe i prednja maska lepi, ali je donji gril skroz prazan.
[ Java Beograd @ 25.10.2019. 08:56 ] @
Evo i prezentacije

https://www.youtube.com/watch?...ontinue=2791&v=AhSqYiG05zM



Nije to loš auto, delokobilo, ali budimo realni, to je bio i ostao "jeftin radnički auto" koji je zamenio Bubu. Naravno, ni nemački radnik nije isti kao sedamdesetih, pa tako nije ni Golf.

Jedno je sigurno, Golf je glorifikovan samo na zatucanom Balkanu. Kako reče jednom i Juraj Šebalj: "njegovo visočanstvo Golf".
[ Nocni @ 31.10.2019. 10:05 ] @


Kako na 4 minuta razočarano komentariše što obična šipka drži haubu na golfu 8 😁
Ovo je neka dobra verzija, ima ta skupa sjedišta od alkantare... Interesantna je i nova ručica dsg-a koju pokazuje na drugom autu na 15 minuta...
[ Java Beograd @ 31.10.2019. 10:51 ] @
Kako je mudro izabran presenter sa odličnim engleskim, ali očigledno se nemačkim akcentom, tj. nemačkim maternjim!
[ Nebojsa Milanovic @ 31.10.2019. 11:50 ] @
Puno se priča o toj šipki al meni ona ne bi smetala..

Mnogo više bi mi smetalo da hauba nema zvučnu izolaciju, što se inače često može videti.
[ bakara @ 31.10.2019. 13:06 ] @
Tu izolaciju obicno nemaju atmo benzinci, njima realno ni ne treba.
[ Java Beograd @ 31.10.2019. 13:10 ] @
Ja sam sa Lanće (hauba sa vazdušnim oprugama) prešao na C4 sa šipkom.
I još zanimljivije, na Citroenima je šipka uglavljena u haubu a ne u karoseriju.

Jeste, malo je bezveze. Ali, realno, haubu i ne otvaram. A realno i nije neka cena tih fuckin' vazdušnih opruga.
[ bakara @ 31.10.2019. 14:33 ] @
Citat:
Java Beograd
I još zanimljivije, na Citroenima je šipka uglavljena u haubu a ne u karoseriju.

Na mom nije na haubi vec na karoseriji...C3 picasso
Takodje na seniku 3 amortizeri, a na kadjaru sipka na haubi...
[ Java Beograd @ 31.10.2019. 15:07 ] @
Amortizer haube u maloprodaji košta 5 - 10€
Verujem da proizvođača to košta sigurno manje od 10€ za haubi, uključujući i one nosače i sve šta treba.
Na kraju krajeva ni šipka nije dž. Jel' tako?

Znam, sad će neka mudrica da pomnoži 10€ x 100.000 primeraka pa da dođe do cifre od 1 mil € uštede, ali realno, to ne može tako da se gleda.
Jer na tako složenom sklopu kao što je automobil 21. veka može da se uštedi oho-ho para na mnogo "glupljim" stvarima, a da to krajnji korisnik ni ne primeti.
Na primer, materijal od kojeg se pravi "nebo", dal' je 'vakav ili onakav. Dal' je tepih sa ovoliko ili onoliko "čvorova".

Da ne pričamo o ceni transporta (optimizacija transporta), procenat dilerima i slično. Diler 'ladno može da odlepi 1.000 € popusta. Gde je onda pomenutih 10€?

Stvarno je glupo štekati se na tako vidljivim stvarima, koje će svaki novinar iz auto-moto branše da primeri i prokomentariše.



[ Nebojsa Milanovic @ 31.10.2019. 16:39 ] @
Citat:
bakara:
Tu izolaciju obicno nemaju atmo benzinci, njima realno ni ne treba.

Naprotiv, atmo benzincima izolacija treba najviše jer su najbučniji, pogotovo oni novi aluminijumski koji zveče kao šerpe.

Turbo benznici tu izolaciju imaju iako je njima manje potrebna, zato što su u startu puno tiši jer turbina i sklop oko nje dampiraju dobar deo buke iz izduvne grane.

Biće da i tu važi priča o uštedi par evra koji se posle ceo život obijaju o uši putnika.
[ bakara @ 31.10.2019. 17:04 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Naprotiv, atmo benzincima izolacija treba najviše jer su najbučniji, pogotovo oni novi aluminijumski koji zveče kao šerpe.

Ne razumem sta si hteo reci?

sta je po tebi razlog zasto je nemaju?

Nije to samo izolacija od buke vec i toplotna izolacija.
[ Nebojsa Milanovic @ 31.10.2019. 17:52 ] @
Ne znam šta nije jasno, atmo benzinci nemaju izolaciju da bi na njima, koji su i najjeftiniji modeli, uštedeli i tih par evra koliko ta izolacija košta, rekao sam gore.
[ Java Beograd @ 01.11.2019. 09:16 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:Naprotiv, atmo benzincima izolacija treba najviše jer su najbučniji, pogotovo oni novi aluminijumski koji zveče kao šerpe.

Ne znam šta si ti čuo (pretpostavljam izduv u nekom delu) ali jedno je 100% sigurno: blok motora nikako ne može da "zveči" nebitno dal' je izliven od gvožđa ili od aluminijuma.
[ bakara @ 01.11.2019. 11:12 ] @
Mozda je mislio na trocilindrase?
[ Nebojsa Milanovic @ 01.11.2019. 11:42 ] @
Nije da sam nešto čuo naravno, i nema veze sa izduvom, tako to skraćeno zovem.

Stvar je jasna, aluminijum kao materijal ima znatno slabije damping karakteristike nego čelik od koga su se ranije gotovo isključivo izlivali motori, a novi motori su dobrim procentom aluminijumski, naročito u nižim klasama.

VW 1,8TSI/TFSI koji je jedan od najtiših motora uopšte ima blok od specijalnog čelika sa čak posebnim dodacima za još jače dampiranje buke, i motor zaista zvuči veoma meko.

Sa druge strane moj bivši Hyudai i10 koji ima novi 1,25 aluminijumski motor u višim obrtajima toliko grubo zvuči da je to nepodnošljivo. Komšija ima i10 sa starim i puno slabijim 1,1, ali koji ima tučani blok i znatno je mekši. Dalje, moj stari Punto 1.2 Fire sa 75KS je veoma tih i mek, puno tiši nego nova vozila u klasi, jasno jer on ima Fire motor sa tučanim blokom.

Pri ovome govorim samo o buci motora, dakle ne buci u kabini, a naročito nema veze sa izduvom.

Dalje, Golf VII sa starim VW 1.4 TSI na testovima ima i do 2 dB manju buku u kabini nego sa novim 1.5TSI aluminijumskim motorom. Nemci to zovu "rauer Motorlauf", pričao sam i ranije o tome.

Živi primer je da je Seon Leon 1.4 TSI na testu skoro 2 dB tiši nego Golf 7 1.5TSI, što je šamar Golfu a oba motora su iz iste kuhinje.

Sve u svemu, uvek bih se odlučio sa auto sa blokom od livenog čelika nego od aluminijuma, značajna je razlika u udobnosti vožnje.
[ Stankosava88 @ 02.11.2019. 00:07 ] @
Najruzniji golf do sada, posebno prednja strana a enterijer djecija igraonica za ekrancicima. Nema onog pravog smeka, fizicke kazaljke i fizicki tasteri da to bude ono prvo sportsko iskistvo. Ko zna o cemu pricam, razumjece. Auto treba da bude auto a ne sljasteca kutija sa 300 boja. Previse futuristicki za moj ukus i mnostvo toga sto mze da CRKNE.
[ cozmo_im @ 02.11.2019. 07:15 ] @
Izolacija na haubi mu je duplo tanja i manja nego kod mene na Pezou starom 12 godina, a enterijer su ukrali potpuno od Pezoa 508. Mastovitosti ni trunke. Spolja stvarno najruzniji Golf ikad, a cenim da ce biti unutra, sudeci po ovim materijalima i izolaciji ko da je s kineske pijace, dosta bucniji od novih vozila PSA grupacije koja su gluva soba unutra (Pezo 508 pogotovo). Pozadi mesta ima samo za hobite koliko vidim.
[ mjanjic @ 02.11.2019. 11:00 ] @
Mogu da uzmu reklamu od začina C: Sve ovo stane u ovo (svo povrće, pun sto, stane u kesicu začina), u sve ovo stane ovo (u gomilu gotovih jela stane kesica začina C) - sve u svemu začin C.

Pokažu 15 auta i delove dizajna/materijala koji su iskorišćeni kod Golfa, uz tekst: Sve ovo stane u ovo.
Potom pokažu više primeraka Golfa sa različitim paketima opreme i sve te elemente uzete sa drugih auta uz tekst: U sve ovo stane ovo.
I na kraju: Sve u svemu, GOLF!

Realno, to bi moglo da se primeni na velikom procentu današnjih auta, jer nema više neke mogućnosti za originalnost.


Kod ovog Golfa sam prvo primetio farove sa onim produžetkom iznad branika. Ne kontam čemu to, čak i da je tu žmigavac, čemu taj idiotski detalj. Taman smo prestali da se nadamo da će Pežo uraditi farove koji idu do retrovizora na vratima, sad nemci počinju sa tim fazonom... jer taj mali "štapić" može samo tako da se lomi u slučaju nekog gužvanja branika na gore, pa će ljudi morati da menjaju ceo far koji je čitav, samo mu se taj detalj slomio. I i ne doprinosi nešto estetici.
[ vladd @ 03.11.2019. 15:35 ] @
Vidim da nema vise onih "mocnih" sarki na vratima, previse plastike, previse kiceraja i led gadgeta, standardna kilava dugmad i brave...laka degradacija kvaliteta, pa ni stangla na haubi be pravi iznenadjenje.
I dalje se naslanjaju na filozofiju gledas meso(neku GTI ili luks verziju) a konzumiras kupus, vozi se prosta srednja sirotinjska klasa sa logom VW....naravno po ceni dovoljnoj za masan profit korporacije.

To su vozila koja se voze 5-7 god i hitno otudjenje, posto postaje rupa bez dna za ulivanje novca...
[ bakara @ 03.11.2019. 16:59 ] @
Ja sam nestrpljiv da vidim taj golf u nizim paketima opreme, ovaj model ko da je stvoren za skrtarenje na enterijeru.
[ cika dacha @ 04.11.2019. 21:26 ] @
Citat:
cozmo_im:
Izolacija na haubi mu je duplo tanja i manja nego kod mene na Pezou starom 12 godina, a enterijer su ukrali potpuno od Pezoa 508. Mastovitosti ni trunke. Spolja stvarno najruzniji Golf ikad, a cenim da ce biti unutra, sudeci po ovim materijalima i izolaciji ko da je s kineske pijace, dosta bucniji od novih vozila PSA grupacije koja su gluva soba unutra (Pezo 508 pogotovo). Pozadi mesta ima samo za hobite koliko vidim.



Pa izolacija na tvom Pezou je duplo tanja od izolacije na MB 123, tako da ti to nije za zameriti VW VIII . Tehnologija napreduje i debljina izolacije nije bitna toliko ako je auto tisi. Sto se tice kopiranja, samo donji deo centralnog dela lici i podseca na Pezo 508, ostalo je drugacije.


Prednji deo meni je lep i podseca me na umanjeni Passat. Unutra je kao i svaki drugi auto 2019, odpozadi je OK, sa strane je klasika. Meni najvise smetaju ovi leptirovi tj trouglici na A i B stubu. To me i najvise nervira na mojoj Astri J. Sledeci auto biram samo bez toga.

Ali opet nemoj te totalno suditi automobili dok ga NE vidite uzivo.
Na slikama nova Mazda 3 je starno prelepa sa svih strana ali kada sam je uzivo dobro zagledao meni je osim njiske auto totalno ruzno.