[ clydefrog @ 02.11.2019. 20:15 ] @
Golf 6 1.6 TDI, 2010. god.

Dakle, auto se vozi normalno i odjednom se upali lampica i krene da trepće i auto gubi gas, ne može se dati gas. Mora da se stane, sačeka par minuta i onda kreće ponovo ako je dobro raspoložen. Auto uzet polovan na placu u Subotici, nisam primetio pri kupovini, tek kasnije, vozim oko 130km/h i to se desi...rekoh možda je do brzine, ali nije, ovo leto kad sam išao u Grčku, posle polučasovnog stajanja na granici, samo što krenuh i opet se to desi. Kroz Makedoniju mi je tri puta stajao, popizdeo sam. Vožen kod majstora, sumnjao je na katalizator, i uz pomoć kompjutera u mestu ga je zagrevao i tako probao da ga očisti međutim isto se dešava. Sledeća stanica ja ovlašćeni servis za VW ali rekoh da čujem vaša mišljenja i šta bi moglo biti u pitanju. Auto je katastrofa, totalno sam se razočarao zbog toga, nije da imam običaj da idem u makazice ali zamisli pretičeš i odjednom izgubiš gas i ... svašta može da bude. Inače je ok, samo to sa gasom, i to što su se stakla nenormalno maglila do te mere da ne može da se vozi, pa je majstor nešto zatvorio ispod haube i sad ne magli, ali ne smem da diram ono dugme za otvaranje one klapne za vazduh da se ne bi poremetilo, ali to je druga priča.

Šta mislite, šta je u pitanju, da li je neko imao sličan problem i koliko bi mogla da košta opravka?

Hvala

Lampica koja se pali:

[ iculibrk @ 02.11.2019. 21:59 ] @
Jel blinka ovako:

Trebalo mi da nadjem klip 😁.
[ clydefrog @ 02.11.2019. 22:20 ] @
Da, upravo tako.
[ iculibrk @ 02.11.2019. 22:31 ] @
Znaci 70% egr. Auto ti ode u safe mode kada se lampica ukljuci i ne moze preko 2000 obrtaja. Kada se prvi put desilo trebao si u servis, zbog toga smanji obrtaje, da ne bi napravio veceg belaja 😁. Koliko je presao auto?
[ clydefrog @ 02.11.2019. 22:36 ] @
Šta mu je to EGR? Mada kapiram da će znati tamo u servisu i sami. Koliko je opravka toga, zamena tog dela ili šta već? Prešao je 170k, uvoz iz Italije.
[ clydefrog @ 02.11.2019. 22:57 ] @
Čitam na komentarima na tom videu, kaže komplet EGR košta oko 400 evra. Kako sam se prešao, tj. kako me je prešao taj namazani prodavac na placu. Corsa C od 1500 evra bolje ide i pouzdanija je od ove nesreće od 7000 evra, strašno.
[ iculibrk @ 02.11.2019. 23:04 ] @
Ne znam kada si ga kupio, ali ta 150.000 - 160.000 kilometraza je tipicna za vozila iz uvoza. Pre nego sto tema ode u off procitaj ovo, ali naravno ne mogu ti reci 100% egr, samo ti prenosim iskustvo i pretragu kada se nesto slicno nekom desilo i reseno zamenom. Za cenu, sve zavisi, nekada moze ciscenje, nekada mora zamena. U svakom slucaju u sto skorije vreme auto u proveren servis.
Naravno, bilo bi fino da posle otklanjanja kvara napises ovde sta je bio uzrok.
[ clydefrog @ 02.11.2019. 23:22 ] @
Kupljen pre nešto više od godinu dana, nije puno vožen posle toga.

Hvala za link i hvala na javljanju, ovlašćeni servis (ne znam da li ima u NS, pretpostavljam da ima) pa javljam šta sam uradio. Najgore je to što ti njega moraš da voziš hiljadu kilometara da bi provalio da li se popravka isplatila, jer se to može desiti u svakom momentu, a nekad se ne desi uopšte. Zbog toga pretičem baš kad imam 100% prolaz.
[ Nebojsa Milanovic @ 02.11.2019. 23:51 ] @
Taj Golf je prešao najmanje 3 puta po 170 hiljada, ne znam samo da li zaista mislio da je to tačan broj?!

Ako te sve to izađe samo 400-500 evra, pevaj.

[ clydefrog @ 02.11.2019. 23:58 ] @
Naravno da sam svestan šta se sve radi sa polovnjacima i kilometražom.
Ne kažem da nije, ali ti to sigurno ne možeš znati. Na osnovu čega ti tvrdiš da je prešao 3x 170k? Možda mu je to prava kilometraža, a feleričan je od početka.
U svakom slučaju, nikad više VW.
[ mjanjic @ 03.11.2019. 00:12 ] @
iculibrk> Sve lepo opisaše na onom linku, samo nisu napisali KO to koristi lož ulje umesto dizela, kad znamo koja mu je cena, i ko u svoj motor sipa ulje koje nije preporučio proizvođač?
Jedino znam pre više godina da su pojedini taksisti u starije dizele sipali ono rusko jestivo ulje koje je koštalo 70-80 dinara po litru, i to nešto tipa pola-pola sa eurodizelom ili 2 litra ulja na litar dizela.


A za postavljača teme: hoćeš tdi, manje troši bolje vuče, ali treba uvek prvo da se raspitaš za održavanje i cene pojedinih delova. Tako masa ljudi u mom okruženju samo priča o dizelima i nikad ne bi kupili benzinca, a kad im pomeneš cenu EGR-a, dizni, plivajućeg (koji je sada ipak maltene upola cene u odnosu na 5 godina), svi odmahnu glavom i kažu da svaki moderan dizel prelazi pola miliona bez tih kvarova, a ovi iz uvoza "lažu samo duplo"...
[ Nocni @ 03.11.2019. 02:56 ] @
Problem koji imaš se može riješiti softverski, ne moraš mijenjati ništa na autu... treba popraviti kod ozbiljnog elektroničara najviše zbog geometrije turba i kontrole pritiska usisa. Ne idi kod nekog priučenog copy/paste polupismenog majstora, niti u ovlašćeni servis jer tamo rade većinom monteri djelova a ne majstori koji bi to mogli da riješe.
[ iculibrk @ 03.11.2019. 07:48 ] @
Rekoh ja da ce tema u kukuruze.
@Nebojsa
Od nas ovde na forumu koji nikada nismo videli ni auto ni postavljaca niko ne moze tvrditi da je presao vise od navedene kilometraze. O balkanskim zabludama npr. kako Italijani, Nemci, Slovenci... odrzavaju auta, kako se na svim autima vraca kilometraza, mozemo pisati 100 stranica, ali covek je ovde izneo konkretan problem te bi mu trebalo neko iskustvo ili savet, a generalizacija bilo cega je po meni suvisna. Ja se ne bavim servisom i napisao sam ono sto se nekome desilo i kako je reseno, sad @Nocni je dao resenje softverskog podesavanja, sto bi verovatno trebalo biti jeftinije i jednostavnije od ciscenja ili zamene.
@mjanjc
Ne znam, video sam napisano, za loz ulje se isto ne mogu sloziti, ali za ulje vec da. Cilj postavljenog je da covek procita sta je egr, a ja inace nikada ne kopiram delove necijeg rada i postavljam bilo gde, nego pustim link, jer ne mogu ja kao neko ko se ne razume znati bolje od coveka koji je u temi.
[ AstralPro @ 03.11.2019. 13:30 ] @
EGR ventil za golf 6 kosta od 230 do 260 evra nisu toliko velike pare za auto od 7000 evra. Stavi nov i pevaj.
[ Nocni @ 03.11.2019. 14:15 ] @
Citat:
AstralPro: EGR ventil za golf 6 kosta od 230 do 260 evra nisu toliko velike pare za auto od 7000 evra. Stavi nov i pevaj.

Otkud tebi ideja da on treba da mijenja egr ventil?
[ clydefrog @ 03.11.2019. 14:54 ] @
Šta bi drugo moglo biti ako nije EGR?
[ Nocni @ 03.11.2019. 15:44 ] @
Pođi kod majstora na dijagnostiku pa ćeš saznati šta je pokvareno. Dijagnosticiranje kvara nije samo čitanje grešaka već treba obratiti pažnju na parametre.
Moja pretpostavka je da si ti već bio na dijagnostici kod nekoga i da taj ne zna šta je pokvareno.
[ bakara @ 03.11.2019. 16:46 ] @
On da je odmah otisao kod krstenog majstora ne bi ovde ni postavljao temu.

Nije taj golf toliko pokvaren koliko je taj majstor los.
[ clydefrog @ 03.11.2019. 16:54 ] @
2 majstora su radila dijagnostiku, obojica rekli da je 'sve u redu' i da ne javlja nikakvu grešku. Jedan dijagnostičar je nešto kao video da nije baš u redu i rekao majstoru da pogleda katalizator. Nije lako naći 'krštenog' majstora. Zato i planiram da ga vozim u ovlašćeni servis, tamo su valjda kršteni.
[ bakara @ 03.11.2019. 17:01 ] @
Pa ti znas da nije u redu, jel tako?
Znaci majstori nisu u redu.

A i ko zna kakvu dijagnostiku koriste.
Da li su to u opste majstori za VW, posto kvar EGR nije bas neka egzotika.
[ Nocni @ 03.11.2019. 19:14 ] @
Citat:
clydefrog:
2 majstora su radila dijagnostiku, obojica rekli da je 'sve u redu' i da ne javlja nikakvu grešku. Jedan dijagnostičar je nešto kao video da nije baš u redu i rekao majstoru da pogleda katalizator. Nije lako naći 'krštenog' majstora. Zato i planiram da ga vozim u ovlašćeni servis, tamo su valjda kršteni.


Kao što sam i pretpostavio... Jedan je rekao da je sve u redu a drugi je rekao da se pogleda katalizator... Jedini je problemčić što golf 6 1.6 tdi nema katalizator...😎😄
Mani se ovlašćenog servisa i javi se ti onom čovjeku kod kojeg sam te ja poslao i biće ti to riješeno.
[ Java Beograd @ 04.11.2019. 08:22 ] @
Citat:
clydefrog:Naravno da sam svestan šta se sve radi sa polovnjacima i kilometražom. Ne kažem da nije, ali ti to sigurno ne možeš znati. Na osnovu čega ti tvrdiš da je prešao 3x 170k? Možda mu je to prava kilometraža, a feleričan je od početka. U svakom slučaju, nikad više VW.


Nije da sam ljubitelj VW, ali ne možeš radi jednog kvara da ispljuješ brend.

- Kod svakog polovnog automobila moraš da računaš na kvarove, koje prethodni vlasnik nije hteo da popravlja neposredno pre prodaje. Tim pre što se golf približava svojoj desetogodišnjici.
- Sačekaće te i drugi desetogodišnji kvarovi, u to nema sumnje.
- 170k sigurno nije prava kilometraža, a koliko je prešao, to samo bogzna.
- I: ne, nije feleričan od početka, nego si kupio običan, jeftin serijski auto masovno proizveden u mnogo stotina hiljada primeraka, sklopljen za par sati na traci. Ako si mislio da je "izuzetan" - nije. Običan je, sklon kvarovima.
- Ako si mislio da se Golf ne kvari, e onda, jbg. Popraviš, platiš, teraš dalje i svuda okolo pričaš da se tvoj Golf nikad nije pokvario.
- Ako je EGR u pitanju, onda možeš da proguglaš taj pojam i da vidiš da se EGR kvari na svim automobilima, svim! To je više-manje potrošna roba. Uglavnom traje dugo, ali može da crkne.

Šta god da je, poslušaj Noćnog, njegovi saveti su uvek br.1.
[ clydefrog @ 11.12.2019. 12:48 ] @
Update:

Vožen kod majstora, kaže da dijagnostika javlja grešku sa EGR-om. Kaže da može da se softverski isključi taj EGR, ali mi to nije preporučio, već je rekao da je najbolje da se uzme novi. Pored toga, teško se menjaju brzine i ponekad menjač zapinje pri promeni, kaže da ne valja kvačilo, spomenuo je i plivajući zamajac, šta ti ja znam. Opravka svega 120k rsd :)
[ cozmo_im @ 11.12.2019. 13:26 ] @
Za kvacilo i menjac ne diraj nista, to je cest problem - pogledaj sajle menjaca. I mozda promena ulja. EGR je skup jer se ne menja samo on.
[ clydefrog @ 11.12.2019. 14:48 ] @
Ja sam mislio da možda nema ulja u menjaču ali nije to, rekao je da bi trebalo da se menja jer sr haba menjač.
[ bordzija @ 12.12.2019. 23:19 ] @
Klasična 123.456 km tužna priča sa placa. Novi sad uopšte vojvodina je opasna automobilska mafija. Ako od njih kupiš dizel, spremaj pare odmah za plivajući, katalizator, dpf, egr i još ponešto. Svi automobili su sa skinutom kilometražom i resetovani nabudženi samo za probnu vožnju na placu i još par km. Znam dosta ljudi koji su tako kupovali polovnjake pa već na putu za beograd - završili na šlepu.

Jedno vreme sam proveravao po it tablicama onlajn koliko je koji stvarno prešao i koliko piše u oglasu. Istina je zastrašujuća!

Ps: vozačevo sedište počinje da progledavatek na pola miliona km. Do tada su svi automobili stodvajs 'iljade.

Zašto ljudi izbegavaju da menjaju egr ne zato što je skup nego zato što je motor propao i vrlo brzo će i taj nov da usere. Posle toga ćeš razumeti zašto se neko "teška srca" rastao od taaako dobrog automobila.

Plivajući zamajac kad rikne onda u početku pedala kvačila podrhtava prilikom kretanja. A gde su tu dizne, pumpa, amortizeri, trapovi, hladnjak... Danas više nego ikada sve dolazi na zamenu u otprilike istom vremenskom intervalu - kada je vreme za novi kredit.

Zato ne plači nego pravac otpad po "nove" delove i još ako imaju ugradnju, bog da te vidi.

Ps: pre neki dan mi pričao jedan bosanac kako čisti katalizator na dizelima, demontira ga sa auta, založi vatru i ubaci katalizator tok se ne usija. Posle toga malo ga lupka da ispadne čađ i- ko nov :D

Pametan smo mi narod, za par iljada vozimo maltene nove automobile.

Najnoviji hit su zamajci bez plivajućeg pa pukne radilica ili menjač ko keks.
[ cozmo_im @ 13.12.2019. 09:01 ] @
Ako nisi znao EGR se tretira kao potrosni materijal. Svakako ce da strada na dizelu ili benzincu kad tad.

Evo recimo kod Pezoa, nikad te nece zezati onaj mehanicki deo. Ja sam moj cistio - ustvari za 12 godina nije bilo neke cadji uopste na njemu, malo smo ocistili mehanicki deo. Medjutim, elektronski ima kuglicne lezajeve koji ostanu suvi posle XX godina i krene da zapinje (kod mene i dalje hoce da kasni malo otvaranje/zatvaranje zbog elektronskog dela), a ne vredi se cimati s tim. 100e je EGR, pa sto da ga ne zamenim preventivno. Nije neko cimanje, nije neka kinta, a cinis dosta za auto. Uostalom kao i redovni servisi na vreme.

EGR se i kod benzinca zaprlja od cadji. Moj kolega je na VW motoru 1.4 (Seat Ibiza) menjao EGR na 86.000km. Ali je auto prodao sa 150.000km u odlicnom stanju svakako. Potrosna roba, kao plocice, filteri...

DPF zavisi od nacina voznje. Svako ko kupi auto dobije lepo sa njim uputstvo gde sve lepo pise o tome. Ko to procita, nema problema, radi redovno servise i sve sto treba. Ko je aljkav u zivotu, takav je i prema autu i napravice dresinu od auta.
[ bordzija @ 13.12.2019. 22:38 ] @
I katalizator je potrošna roba ako nisi znao, čim se motor raspadne posle pola miliona ili malo manje, svi ti delovi počnu dase zapušavaju i kvare. Ti staviš nov katalizator on se začepi posle par hiljada, staviš nov egr on se isto zapuši.

Ovde se namerno skreće tema na neko banalno redovno održavanje. Posle pola miliona km, redovno održavanje je zamena kompletnog motora. Ali kod nas se skidaju filteri, isključuje egr itd dok se deca truju. Idi pogledaj malo kolike su statistike obolele dece od rakčine u zadnjih par godina pa onda uporedi koliko je uveženo dizel krševa.

Ja da se pitam, momentalno bih uveo EKO TEST na tehničkom pregledu a potom zabranio bilo kakve dizel krševe po gradu. Što se tiče autobusa izvoli vozi na biodizel ili plin. Ćao doviđenja.

A ove što isključuju dpf, egr i slično bih poslao na dugogodišnju robiju bez prava na pomilovanje.
[ cozmo_im @ 14.12.2019. 08:19 ] @
Meni je sa EGR-om koji kasni prosao test izduvnih gasova savrseno. Fabricka norma, kao da je sad izasao iz fabrike. Dizel nema veze sa bolestinama. Malo procitaj sta najvise zagadjuje.

Elem, vecina uvezenih auta svakako NIJE presla 500.000km, niti se moraju menjati motori.

Neka prosecna kilometraza uvezenih auta, prema 15 godina prosecnom pracenju iz Porsea, je oko 210.000km. Sto je ok. Nije strasno, ali nije ni najbolje. Uglavnom kada se uveze auto potrebno je otkloniti sve boljke koje ima. Druga stvar je sto neko budzi, jer nece da ulaze.

Inace, uskoro cemo da vidimo skidanje GPF kod benzinaca.
[ bordzija @ 14.12.2019. 10:04 ] @
Prosečna starost automobila je kao i prosečna plata, ili prosečan ručak. Ne vidim koji ti je interes, braniš uvoznike polovnjaka, na drugoj temi braniš nis i tako dalje. Tebi je sve super u životu ali u proseku, u stvarnosti smo totalno sj.
[ clydefrog @ 29.12.2019. 12:30 ] @
Update:

Zamenjeni delovi, kvacilo oko 60k, egr oko 30k, ruke oko 10k, celokupna igranka oko 100k.
Menja bolje, nadam se da se vise nece gasiti.
[ Java Beograd @ 29.12.2019. 16:33 ] @
Desetogodišnji somovi.
Kupiš za soma, uložiš soma, prodaš za soma.


[ bordzija @ 30.12.2019. 08:09 ] @
Haha legendarni somaši u moje vreme, kupiš za soma, uložiš soma pa prodaš za soma. Koliko je loš auto toliko se to brže odvija :-)

Polovnjaci samo benzinci ili dizelaši starije generacije.

I ti zamenski delovi imaju svoju hierarhiju, ja kada sam menjao set kvačila išlo je: original vw remontovani set pa ispod toga sasch (da bude nov neremontovan komplet) a najgori luk.

Remontovani kompleti su bili sa jasno vidljivim ofarbanim korpama i srcem lamele.

Vidim da se sve češće pominju remonti zamajaca a ne zamena? Da se smrzneš.
[ pajapop @ 30.12.2019. 15:34 ] @

Citat:
Java Beograd:
Desetogodišnji somovi.
Kupiš za soma, uložiš soma, prodaš za soma.







Citat:
bordzija: Haha legendarni somaši u moje vreme, kupiš za soma, uložiš soma pa prodaš za soma. Koliko je loš auto toliko se to brže odvija



Samo vi "pametujte"...ko vam brani...Srecom, majstori ne zive od vas....


[ Java Beograd @ 30.12.2019. 17:56 ] @
Ništa ne pametujem.
Ovo šta sam napisao, to je poznata srpska poštapalica, da ne kažem poslovica, o polovnim automobilima koji se masovno voze po Srbiji, tzv. "somovi".
[ bordzija @ 31.12.2019. 21:21 ] @
Najstrašnije je što većina taksista vozi te somaše po beogradu.