[ ivanm77 @ 11.11.2019. 08:17 ] @
Imam Golf 4 tdi 96kW. Sipano mu je predhodno ulje Kastrol Magnatec. Na koliko bi trebalo da mu se promeni ulje, km i godina.
Hvala.
[ Java Beograd @ 11.11.2019. 17:40 ] @
Godina = 1.
[ veselinovic @ 11.11.2019. 18:02 ] @
km je varljivo.
Ako si na otvorenom meze i preko 10 000 km, ako si vecinom u gradu 7-8 hiljada.
Nije ulje skupo.
[ bordzija @ 13.11.2019. 15:56 ] @
Vidiš uglavnom po boji ulja kakvo je barem kod benzinca. Po gradu 8-10.000 km na otvorenom 15.000 km ali bih to uzimao sa rezervom jer je gorivo u srbiji očajnog kvaliteta.

Znači mali servis radi na 10.000 km i menjaj filtere.
[ cozmo_im @ 13.11.2019. 17:44 ] @
Gorivo je odlicnog kvaliteta. Pogotovo GDrive i Shell V Power.

Ulje menjas po specifikaciji u uputstvu.

Kod starijih dizel motora na 10.000km ili godinu dana, zajedno sa svim filterima.

Uskoro VW planira servisni interval od 60.000km.
[ bordzija @ 13.11.2019. 18:14 ] @
Važno je napomenuti da je bitno menjati ulje na godinu dana jer deterdženti i ostali aditivi imaju taj rok.
Gorivo je očajnog kvaliteta pa je i servisni interval za nove automobile u srbiji skraćen u u odnosu na ostatak eu.
[ cozmo_im @ 15.11.2019. 09:29 ] @
Gorivo je odlicnog kvaliteta i servisni interval nema veze sa tim i identican je kao i u EU.
[ bordzija @ 16.11.2019. 01:03 ] @
Na taj nekvalitet domaćeg goriva su upravo francuska vozila najosetljivija imali ste svi prilike da se uverite u to kroz beskrajne novinske članke i probleme kupaca novih automobila u garantnom roku a neki su imali i sudski epilog. Kako god peugeot nije davao garanciju na svoje hdi sisteme ubrizgavanja jer je sve kvarove stavljao u isti koš pod loše gorivo i kupcima skupe popravke naplaćivao kao redovan servis. Ljubitelji francuskih automobila inače vole da kažu za svoje mace- da su osetljive :-)

Sve u svemu logo lava u zemlji koja nikad videla sem u zološkom vrtu. Po meni tako pretenciozno i neukusno. Ciljna grupa žene štaš.
[ cozmo_im @ 16.11.2019. 08:59 ] @
Ovo uopste nije tacno. Picasso nam je presao skoro 300.000km na srpskom gorivu od za 11 godina i nijedan problem nije imao. A sipano je i u nekim nedodjijama u Srbiji. HDI motor naravno. Prede i radi kao sat. Imam jos jedan HDI motor i isto je.

Problem je u tome sto ljudi nece da daju 25-30 evra i zamene filter goriva na svakom malom servisu. Skupo im.
[ bordzija @ 16.11.2019. 11:42 ] @
Lako je tebi imaš još jedan rezervni hdi motor za svaki slučaj, šta drugi da kažu? Evo na drugoj temi čovek na pežou sve promenio i dalje se gasi u vožnji što je po meni smrtno opasno.

I uvek imate neki banalni razlog za sve kvarove. Lično poznajem ljude koji su menjali te HDI pumpe na gotovo novim automobilima, o svom trošku. Cena je bila u ono vreme 2500 evra za polovnu "dobru" dok je u bh bila 1500 evra i ljudi su putovali po 1000 km kako bi popravljali auto.

Gori ste od ovih sa fordovima, nisam ništa popravljao samo vozim maaa samo sam zamenio letvu volana, i prethodna je puštala ulje.

Opštepoznato je da naše gorivo ništa ne valja i da su servisni intervali skraćeni duplo ili za trećinu.
[ bakara @ 16.11.2019. 16:22 ] @
Citat:
bordzija: Lako je tebi imaš još jedan rezervni hdi motor za svaki slučaj, šta drugi da kažu? Evo na drugoj temi čovek na pežou sve promenio i dalje se gasi u vožnji što je po meni smrtno opasno.

Evo i ja kazem da je dobar Hdi, a dobro je i domace gorivo.

A taj sto mu se gasi motor i nije hdi nego benzinac tako da si malo pomesao.