[ ivanm77 @ 11.11.2019. 08:17 ] @
Imam Golf 4 tdi 96kW. Sipano mu je predhodno ulje Kastrol Magnatec. Na koliko bi trebalo da mu se promeni ulje, km i godina. Hvala. |
[ ivanm77 @ 11.11.2019. 08:17 ] @
[ Java Beograd @ 11.11.2019. 17:40 ] @
Godina = 1.
[ veselinovic @ 11.11.2019. 18:02 ] @
km je varljivo.
Ako si na otvorenom meze i preko 10 000 km, ako si vecinom u gradu 7-8 hiljada. Nije ulje skupo. [ bordzija @ 13.11.2019. 15:56 ] @
Vidiš uglavnom po boji ulja kakvo je barem kod benzinca. Po gradu 8-10.000 km na otvorenom 15.000 km ali bih to uzimao sa rezervom jer je gorivo u srbiji očajnog kvaliteta.
Znači mali servis radi na 10.000 km i menjaj filtere. [ cozmo_im @ 13.11.2019. 17:44 ] @
Gorivo je odlicnog kvaliteta. Pogotovo GDrive i Shell V Power.
Ulje menjas po specifikaciji u uputstvu. Kod starijih dizel motora na 10.000km ili godinu dana, zajedno sa svim filterima. Uskoro VW planira servisni interval od 60.000km. [ bordzija @ 13.11.2019. 18:14 ] @
Važno je napomenuti da je bitno menjati ulje na godinu dana jer deterdženti i ostali aditivi imaju taj rok.
Gorivo je očajnog kvaliteta pa je i servisni interval za nove automobile u srbiji skraćen u u odnosu na ostatak eu. [ cozmo_im @ 15.11.2019. 09:29 ] @
Gorivo je odlicnog kvaliteta i servisni interval nema veze sa tim i identican je kao i u EU.
[ bordzija @ 16.11.2019. 01:03 ] @
Na taj nekvalitet domaćeg goriva su upravo francuska vozila najosetljivija imali ste svi prilike da se uverite u to kroz beskrajne novinske članke i probleme kupaca novih automobila u garantnom roku a neki su imali i sudski epilog. Kako god peugeot nije davao garanciju na svoje hdi sisteme ubrizgavanja jer je sve kvarove stavljao u isti koš pod loše gorivo i kupcima skupe popravke naplaćivao kao redovan servis. Ljubitelji francuskih automobila inače vole da kažu za svoje mace- da su osetljive :-)
Sve u svemu logo lava u zemlji koja nikad videla sem u zološkom vrtu. Po meni tako pretenciozno i neukusno. Ciljna grupa žene štaš. [ cozmo_im @ 16.11.2019. 08:59 ] @
Ovo uopste nije tacno. Picasso nam je presao skoro 300.000km na srpskom gorivu od za 11 godina i nijedan problem nije imao. A sipano je i u nekim nedodjijama u Srbiji. HDI motor naravno. Prede i radi kao sat. Imam jos jedan HDI motor i isto je.
Problem je u tome sto ljudi nece da daju 25-30 evra i zamene filter goriva na svakom malom servisu. Skupo im. [ bordzija @ 16.11.2019. 11:42 ] @
Lako je tebi imaš još jedan rezervni hdi motor za svaki slučaj, šta drugi da kažu? Evo na drugoj temi čovek na pežou sve promenio i dalje se gasi u vožnji što je po meni smrtno opasno.
I uvek imate neki banalni razlog za sve kvarove. Lično poznajem ljude koji su menjali te HDI pumpe na gotovo novim automobilima, o svom trošku. Cena je bila u ono vreme 2500 evra za polovnu "dobru" dok je u bh bila 1500 evra i ljudi su putovali po 1000 km kako bi popravljali auto. Gori ste od ovih sa fordovima, nisam ništa popravljao samo vozim maaa samo sam zamenio letvu volana, i prethodna je puštala ulje. Opštepoznato je da naše gorivo ništa ne valja i da su servisni intervali skraćeni duplo ili za trećinu. [ bakara @ 16.11.2019. 16:22 ] @
Citat: bordzija: Lako je tebi imaš još jedan rezervni hdi motor za svaki slučaj, šta drugi da kažu? Evo na drugoj temi čovek na pežou sve promenio i dalje se gasi u vožnji što je po meni smrtno opasno. Evo i ja kazem da je dobar Hdi, a dobro je i domace gorivo. A taj sto mu se gasi motor i nije hdi nego benzinac tako da si malo pomesao. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|