[ akiro @ 12.11.2019. 13:17 ] @
Slična tema je bila postavljena pod PandaZone ali odgovor nije moj slučaj.

Imam Pežo 206 1.4 benzinac 2005. godište koji se povremeno pri kočenju i pri smanjenju brzina gasi. Bio je u 2 servisa, koji nisu rešili problem. Prvi servis, jedan od većih zvaničnih servisa za Pežo, iako ima svu dijagnostiku, po tom pitanju apsolutno ništa nije uradio, drugi servis, mali univerzalci, su se bar ozbiljno potrudili i dosta toga zamenili ali opet problem nije rešen.

Zamenjeni su svi filteri, pumpe, svećice, dizne bile na čišćenju, u suštini i tzv. mali i veliki servis su urađeni, pregledani alternator, bobina, servisiran anlaser, nova baterija od tri meseca zamenjena potpuno novom, štelovan ler gas. Posle svakog servisa auto kratko vreme vozi bez problema pa opet počne da se povremeno gasi pri menjanju brzina u manju i ponekad pri kočenju. Povremeno se pali i lampica za indikator kontrole izduvnih gasova. Na dijagnostici se ništa nije prikazalo sem problema sa vazdušnim jastucima (i te lampice se povremeno upale, ali i brzo ugase, isto kao i lampica za indikator kontrole izduvnih gasova). Pošto je navodno auto bio u redu posle malog servisa, bio sam sa njim i na putu u Grčkoj gde se redovno gasio u vožnji i toliko puta je startovan u vožnji da je anlaser poečo da riba pri paljenju. Tek servisiran anlaser će opet morati na servis. Nakon Grčke je bio na velikom servisu i pored remena i pumpi je još što-šta urađeno ili zamenjeno, ali se posle par dan problem opet pojavio. U principu najduži normalan period rada automobila je bio nakon štelovanja ler gasa. Tad je celih deset dana normalno radio pa opet krenuo u gašenje.

Bilo je i nekih usputnih majstora, koje sam konsultovao i dobijao odgovor da je mehanika u redu, da je to negde do elektrike ili elektronike, čak možda i kompjutera, da je možda brava za paljenje u pitanju,...

Hvata me očaj. Ja se u automobile slabo razumem, a očigledno nisam u stanju da nađem dobar servis. Ovi mali univerzalci su u principu veoma O.K. i pošteni ali ne umeju problem da lociraju. Zadnja sumnja im je na step motor i to na osnovu toga što su videli da je Menoti a ne nemački step motor što bi trebao da bude u Pežou. Očigledno da u velikom zvaničnom servisu rado koriste jeftine a ne originalne Pežoove delove (to se i kod svećica pokazalo).

Sve u svemu, otišla je gomila para a da problem nije rešen.

Da li neko na osnovu sopstvenog iskustva ima ideju šta bi još moglo da bude sem već obavljenih zamena delova/kontrola?
[ mjanjic @ 12.11.2019. 18:24 ] @
Nađi nezavisan servis/majstora koji radi samo francuze, eventualno samo PSA, verovatno nisi prvi koji je imao taj problem. U ovlašćenom servisu se prave blesavi i bitno je da ti uzmu pare, retko kome sa starijim autom su rešili problem, jer u 99% slučajeva samo rade servise u garantnom roku.
[ cozmo_im @ 12.11.2019. 18:53 ] @
Imam servis za preporuku u Zemunu, ako te zanima.
[ akiro @ 12.11.2019. 19:18 ] @
Citat:
cozmo_im: Imam servis za preporuku u Zemunu, ako te zanima.


Upravo me u Zemunu najviše i zanima, tu živim. Samo da nije ova nesposobna lopovska banda iz ovlašćenog servisa gore u Dušanovoj (ne znam da li smem imena da navodim). Pored toga što mi gore navedeni problem nisu rešili, jednom se u vožnji umalo ne upalismo jer se na tek taze kod njih servisiranom anlaseru rotor neprestano i nakon starta vrteo i izazvao pregrevanje.
[ Nocni @ 13.11.2019. 07:20 ] @
Ako ti ne završe ovi u komšiluku koje ti je Cosmo preporučio, javi se da te pošaljem kod čovjeka koji će to da ti riješi ne 99 nego 100%. Nije daleko ali je van bg-a...
Možda zvuči malo nezgodno i prepotentno, ali da si stari forumaš rekao bih ti na privatnoj poruci tačno šta je pokvareno na pežou, ali tebi je ovo prvi post ovdje tako da to otpada, a i nije u redu prema kolegama koji zive od tog posla.
[ akiro @ 13.11.2019. 10:04 ] @
Citat:
Nocni: Ako ti ne završe ovi u komšiluku koje ti je Cosmo preporučio, javi se da te pošaljem kod čovjeka koji će to da ti riješi ne 99 nego 100%. Nije daleko ali je van bg-a...
Možda zvuči malo nezgodno i prepotentno, ali da si stari forumaš rekao bih ti na privatnoj poruci tačno šta je pokvareno na pežou, ali tebi je ovo prvi post ovdje tako da to otpada, a i nije u redu prema kolegama koji zive od tog posla.
Citat:
Nocni: Ako ti ne završe ovi u komšiluku koje ti je Cosmo preporučio, javi se da te pošaljem kod čovjeka koji će to da ti riješi ne 99 nego 100%. Nije daleko ali je van bg-a...
Možda zvuči malo nezgodno i prepotentno, ali da si stari forumaš rekao bih ti na privatnoj poruci tačno šta je pokvareno na pežou, ali tebi je ovo prvi post ovdje tako da to otpada, a i nije u redu prema kolegama koji zive od tog posla.


15. post, prvi na automobilima. Još čekam na preporuku tog servisa u komšiluku. Kolege, koji žive od tog posla, će inače da završe posao, ja ne umem da se petljam sa kolima. Ali sam dosta para ostavio kolegama za zamenu svega i svačega, to jest pristup menjamo dok nešto i ne profunkcioniše, pa ne bih dalje da lutaju po sistemu trial & error jer to mnogo košta. Bolje da mogu da ih uputim šta da urade ako već znaš šta bi moglo da bude u pitanju. Imam poverenja u ljude u ovom malom servisu, koji radi sva vozila, a u koji sam prešao nakon dranja i prevara kod tzv. ovlašćenog i ne bi ih menjao ako ne moram. Van grada ne mogu da idem, jer svi traže da im se ostave kola, a stvarno ne mogu iz nekog prigrađa da se vraćam autobusom i da ponovo idem autobusom po kola. Za to jednostavno nemam vremena.

Čitao sam malo i strane forume. Ovo je izgleda veoma rasprostranjen problem kod Pežoa 206. I u velikim ovlašćenim servisima na Zapadu traže li traže i ne mogu da nađu rešenje za cut off motora u vožnji. Kao i kod mene, dijagnostika često ništa ne pokazuje. Rešenja idu, pored gore navedenih izmena delova, koje su već urađene, od lambda sonde preko mešanja vazduha do serijskog problema sa kompjuterom Pežoa 206, koji zbog neke sitnice daje komandu Kill Motor i još svašta drugo.
[ Darko Nedeljković @ 13.11.2019. 11:08 ] @
Iz objasnjenja je nejasno da li se automobil ugasi u voznji, ili kad stisnes kvacilo.
[ akiro @ 13.11.2019. 13:21 ] @
Citat:
Darko Nedeljković: Iz objasnjenja je nejasno da li se automobil ugasi u voznji, ili kad stisnes kvacilo.


Kad stisnem kvacilo da prebacim u nižu brzinu i kad skinem nogu na kratko sa gasa/stisnem kočnicu, uglavnom na krivinama iz treće u drugu ili pred semaforima.
[ bakara @ 13.11.2019. 13:25 ] @
Ja sam razumeo da se gasi na leru a to nema veze sa cut-off
[ akiro @ 13.11.2019. 13:39 ] @
Citat:
bakara: Ja sam razumeo da se gasi na leru a to nema veze sa cut-off


Pa nije mi baš najbliža ni naša stručna terminologija u vezi vozila a kamoli engleska. Meni je cut-off while driving zvučalo kao moj slučaj.
[ Nocni @ 13.11.2019. 14:11 ] @
Citat:
akiro:
Kolege, koji žive od tog posla, će inače da završe posao, ja ne umem da se petljam sa kolima. Ali sam dosta para ostavio kolegama za zamenu svega i svačega, to jest pristup menjamo dok nešto i ne profunkcioniše, pa ne bih dalje da lutaju po sistemu trial & error jer to mnogo košta. Bolje da mogu da ih uputim šta da urade ako već znaš šta bi moglo da bude u pitanju. Imam poverenja u ljude u ovom malom servisu, koji radi sva vozila, a u koji sam prešao nakon dranja i prevara kod tzv. ovlašćenog i ne bi ih menjao ako ne moram. Van grada ne mogu da idem, jer svi traže da im se ostave kola, a stvarno ne mogu iz nekog prigrađa da se vraćam autobusom i da ponovo idem autobusom po kola. Za to jednostavno nemam vremena.

Čitao sam malo i strane forume. Ovo je izgleda veoma rasprostranjen problem kod Pežoa 206. I u velikim ovlašćenim servisima na Zapadu traže li traže i ne mogu da nađu rešenje za cut off motora u vožnji. Kao i kod mene, dijagnostika često ništa ne pokazuje. Rešenja idu, pored gore navedenih izmena delova, koje su već urađene, od lambda sonde preko mešanja vazduha do serijskog problema sa kompjuterom Pežoa 206, koji zbog neke sitnice daje komandu Kill Motor i još svašta drugo.


Nekako mi je bezveze da ponovo pitaš u čemu je problem a da sam ti ja prije rekao na koji način ti se može pomoći i već sam ti rekao da nekome ko uđe prvi put na forum ne mogu davati informacije iako tačno znam šta je pokvareno... To je 15 godina star jeftini auto i popravka nije skupa ali ne radi se o tome nego o principu.
Ali pošto si rekao da tebi ta pomoć ne odgovara jer ne možeš da ideš van grada onda ništa... a nije mi jasno otkud ti ideja da bi trebao da ostavljaš auto a ni ne znaš o čemu se radi...
Sasvim druga je stvar ovo što tí nama pričaš kako si ti trošio pare na majstore koji ti nisu popravili auto... to je već tvoj problem... po meni nisi trebao da im platiš ništa ili eventualno si trebao da im platiš samo dijagnostiku i to samo u slučaju da otkriju šta je u pitanju a tebi je skupo da to kod njih i popraviš, što ovdje nije slučaj.
Ovo što pominješ iskustva o kojima si citao na internetu iz velikih ovlašćenih servisa po zapadu nema nikakve veze i ne vidim zašto misliš da neki veliki ovlašćeni servis može riješiti neki problemičić lakše nego neki koji nije ovlašćen...
Zar nije glupost pominjati lambda sondu u ovom slučaju kad i sa zakacenom i sa otkacenom sondom motor radi... Kažeš da dijagnostika ništa ne pokazuje, što naravno nije tačno jer dijagnostika nije samo čitanje grešaka već i posmatranje parametara i mnoga druga mjerenja...
Nema potrebe da se ljutiš jer nije baš ni normalno da očekuješ da ćeš na bilo kojem forumu kao novajlija dobiti pomoć osim na način da te neko uputi na majstora koji to može popraviti za sat vremena. To je dovoljna pomoć.
[ akiro @ 13.11.2019. 14:46 ] @
Citat:
Nocni: Nekako mi je bezveze da ponovo pitaš u čemu je problem a da sam ti ja prije rekao na koji način ti se može pomoći i već sam ti rekao da nekome ko uđe prvi put na forum ne mogu davati informacije iako tačno znam šta je pokvareno... To je 15 godina star jeftini auto i popravka nije skupa ali ne radi se o tome nego o principu.
Ali pošto si rekao da tebi ta pomoć ne odgovara jer ne možeš da ideš van grada onda ništa... a nije mi jasno otkud ti ideja da bi trebao da ostavljaš auto a ni ne znaš o čemu se radi...
Sasvim druga je stvar ovo što tí nama pričaš kako si ti trošio pare na majstore koji ti nisu popravili auto... to je već tvoj problem... po meni nisi trebao da im platiš ništa ili eventualno si trebao da im platiš samo dijagnostiku i to samo u slučaju da otkriju šta je u pitanju a tebi je skupo da to kod njih i popraviš, što ovdje nije slučaj.
Ovo što pominješ iskustva o kojima si citao na internetu iz velikih ovlašćenih servisa po zapadu nema nikakve veze i ne vidim zašto misliš da neki veliki ovlašćeni servis može riješiti neki problemičić lakše nego neki koji nije ovlašćen...
Zar nije glupost pominjati lambda sondu u ovom slučaju kad i sa zakacenom i sa otkacenom sondom motor radi... Kažeš da dijagnostika ništa ne pokazuje, što naravno nije tačno jer dijagnostika nije samo čitanje grešaka već i posmatranje parametara i mnoga druga mjerenja...
Nema potrebe da se ljutiš jer nije baš ni normalno da očekuješ da ćeš na bilo kojem forumu kao novajlija dobiti pomoć osim na način da te neko uputi na majstora koji to može popraviti za sat vremena. To je dovoljna pomoć.


Očigledno da se nismo razumeli. Nije mi nikakva ideja da preskočim majstora, već samo da ga uputim šta da radi a ne da mi nepotrebno izmenja još ono malo delova koji još nisu promenjeni dok se ne dođe do rešenja. Kod dosadašnjih majstora sam i popravljao i samo su nagađali (i pored dijagnostike) šta bi moglo biti u pitanju i predlagali menjanje delova, koji možda u ovom trenutku i nisu baš morali da se menjaju. A ja sam sve prihvatao ne bi li rešio problem. A što se tiče parametara i drugih merenja, pa valjda majstor treba da zna da to očita a ne ja. Rekao sam već da sam za automobile duduk. Odvezem ga kod majstora, on mi reši problem, ja platim i vozim, i to je to.

No, da ne razvlačimo raspravu nepotrebno. Dobio sam adresu majstora u Zemunu i to mi odgovara. Znam samo jedno, vozio sam razne marke automobila (DAF (ne kamion već automobil, nekada je i to postojalo), Toyotu, Opel, Fiat) i nikada nije bilo nikakvih teško rešivih problema do fu**ing Pežoa. Kada skupim pare za sledeći auto, nema ni teoretske šanse da će biti Francuz. Skupi delovi, skupe popravke, relativno mali broj majstora, koji ih rade, a očigledno ih ima dosta, koji i nisu baš najbolje upoznati sa njima. Opel je zakon.
[ bordzija @ 13.11.2019. 15:31 ] @
Takvi stariji jeftini automobili zezatori se strogo popravljaju na otpadima gde ima puno materijala za probu. Barem je to moja neka logika.
Nekada davno sam imao sličan problem sa servo pojačivačem kčenja i falš vazduhom.
[ Darko Nedeljković @ 13.11.2019. 18:48 ] @
Kako ces popravljati na otpadu ako postoji verovatnoca da su delovi tamo takodje neispravni? Promenis deo, konstatujes da problem jos uvek postoji, znaci "nije" do tog dela i tu se da izvines zaebes da posle danima mozes bezuspesno traziti kvar...
[ cozmo_im @ 13.11.2019. 20:27 ] @
Za Peugeot su jeftini delovi, lako dostupni, i ima majstora. Mozda si naleteo na neke koji bi samo da maznu novce od musterije. Dugo sam vozio Citroena i vozim sad Peugeot i to je sve mit (za francuska vozila).
[ bordzija @ 13.11.2019. 22:33 ] @
Pa stižu celi ispravni automobili, tako je moj drugar kupovao motore dok je vozio na plin. Svake druge godine nađe auto koji je tek doteran, ode proba i ugrade mu odmah. Prelazio je neke ogromne kilometraže godinama međugradske relacije.

Jel se gasi isključivo kad se pritisne kočnica ili je dovoljno da se pritisne kvačilo i pusti gas?

Nisu delovi za francuske automobile preskupi nego se prečesto menjaju :-)
[ akiro @ 14.11.2019. 00:44 ] @
Citat:
bordzija
Jel se gasi isključivo kad se pritisne kočnica ili je dovoljno da se pritisne kvačilo i pusti gas?


I jedno i drugo, izgleda da je stvar u oduzimanju gasa. U retkim prilikama, kada dovoljno brzo ponovo nagazim na gas, on se ponovo upali. Kada su mu štelovali ler gas, 10 dana je normalno radio pre nego što je krenuo opet da zeza. Pri prethodnim popravkama (servis anlasera, menjanje svećica, čišćenje dizini, menjanje filtera i pumpi,...) je radio po dan dva normalno pa krenuo u gašenje.

Moguće da su ovi iz malog servisa u pravu da je u pitanju step motor (za koji kažu da reguliše ler gas), jedino me brine što su do tog zaključka došli po principu kada su videli da je Menoti a ne nemački step motor (što pri prethodnim popravkama isti majstori nisu konstatovali). I svećice, koje su relativno skoro pre toga menjane su promenjene jer je ovlašćeni servis pre njih stavio kineske a oni tvrde da samo NGK valja. Izgleda da o ispravnosti delova odlučuju po marki proizvođača. Zadnje čega su se nakon promene gomile delova setili je štelovanje ler gasa, pa kao, ako to ne bude pomoglo, onda moguće da je step motor.
[ bordzija @ 14.11.2019. 10:12 ] @
Pa zameni i taj step motor kada si već zamenio pola automobila, ionako su jeftini delovi za francuska vozila kako kaže cozmo :-)

Msm verujem da su već opravljali i čistili step motor majstori ali ja koga god znam, taj problem su rešavali zamenom.

Ti stariji automobili kao da imaju obd2 konektor samo za ukras.
[ Darko Nedeljković @ 14.11.2019. 10:31 ] @
Citat:
akiro:
Kad stisnem kvacilo da prebacim u nižu brzinu i kad skinem nogu na kratko sa gasa/stisnem kočnicu, uglavnom na krivinama iz treće u drugu ili pred semaforima.

A kad stojis i turiras na parkingu, onda taj problem ne postoji? Samo prilikom kretanja odredjenim opsegom brzine? Ako vozis brze ili sporije onda nista? U guzvi kad pomeras po metar isto nista?!

Ja nikad nisam vozio Pezo 206, ali imam takva iskustva sa drugim vozilima - proveri da li on ima klapnu na usisu vazduha i senzor koji ocitava polozaj te klapne. Kod nekih automobila u jednom trenutku motor ili ventili postanu previse stari pa pustaju garez i uljnu paru na usis. To prlja klapnu i senzor vise pojma nema u kom polozaju ona stoji. Odes u servis, majstor naprska sprejom i obrise, ali ne moze za to da ti naplati mnogo, nego kaze da je zamenio nesto, ili stvarno zameni i naplati 50 evra. Posle 5 dana, klapna se opet zaprlja, ti opet kod majstora, on opet "zameni" i to tako dok mu ne dosadi da ti uzima pare. Kad mu dosadi, onda ti pokaze kako sam da cistis klapnu. Motor je vremenom sve losiji, tako da mora sve cesce i da se cisti. Onda naucis neke cake, naprimer duplo kvacilo, stisnes, pustis, stisnes i onda se ne ugasi. Onda naucis da je triput jos efikasnije. Ili nastelujes ler gas malo veci nego sto je propisano, vise trosi u guzvi, ali se ne gasi, na otvorenom putu nema razlike u potrosnji. Na kraju pocne jos nesto da te nervira, naprimer potrosnja ulja, pa das taj auto nekom za sitne pare, a sebi kupis malo noviji. Sva ta iskustva su sa drugim razlicitim automobilima, ali mozda savet bude od koristi, ko zna.

Cuo sam da na nekim automobilima totalno izvade tu klapnu. Ne znam da li to moze na svakom i da li se jednostavno izvadi i vozi, ili se nesto steluje u skladu sa novonastalim parametrima rada.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 14.11.2019. u 11:52 GMT+1]
[ ineve74 @ 14.11.2019. 13:24 ] @
Ja mislim da treba da se steluje chip injection-a to jes paljenje da se uradi kompijuterom
[ akiro @ 15.11.2019. 10:09 ] @
Idem za neke dve nedelje kod majstora koji mi je ovde preporučen, pa ću mu sugerisati da obrati pažnju i na klapnu i kompjuter i, naravno, step motor.
[ bordzija @ 15.11.2019. 14:25 ] @
Pazi još jedino ti je ostalo da uradiš kompletnu generalnu motora :-)
[ Grada22 @ 15.11.2019. 14:54 ] @

Ko 'djavo od krsta' bezim od tih servisa koji pocnu da menjaju deo po deo dok ne 'ubodu' pravi..

Nazalost, spisak tih servisa koje izbegavam je sve duzi..
[ bordzija @ 15.11.2019. 17:47 ] @
Zato i kažem pravac otpad pa nek menjaju do mile volje. Ti otpatkar majstori su najbolji za te francuske automobile moj ujak je tako popravljao alfu recimo. Skidaju i stavljaju dok auto ne proradi. U suštini malo više posla bez mnogo mozganja ali koliko para toliko i muzikeee...
[ Living Light @ 15.11.2019. 19:42 ] @
bordzija,
Ako je za utehu, i moj "Blizak Rođak" je kupio Pežoa 206,
( u Rumi, a ona je Slavna po Kupovini Sjajnih Auta)

..ali posle 50-60Km ,----
"Potreba menjanja kompletnog Motora"
(Svi senzori Blinkaju, Tresu Instrument-Tablu, a i zadnji amortizeri "Potonuli")

--Šta god to značilo.

--Duva na sve rupe!
_______________________________________
Ee da ga jehhhbem, kad je čale kupio Citroena AMI 8,
(sa 2 ciliondra, i , misli 32 KS)

--Mi nismo imali takvih problema :)

Aj sad...

pOz
[ bordzija @ 15.11.2019. 23:29 ] @
I moj ćale kupio nov ami osam, pamtim ga po vratima koja su se otvarala u vožnji i pamtim da je posle par godina puko na pola u garaži jer je ceo istrulio. Bacili su ga u temelje i zatrpali. Ostali su mi i danas imam menjač, alternator, karburator, anlaser i mislim poluosovine negde u garaži :D

Al da ne spamujemo čoveku temu, de me nađe sa amijem :-) bio je najjeftiniji auto u jugi kako je ćale govorio, toliko je i trajao.
[ Tivat @ 05.12.2019. 17:31 ] @
@akiro, jesi li napravio auto i sta je bio problem jer imam isti problem sa gasenjem?
[ Nocni @ 10.12.2019. 18:34 ] @
@Tivat, dobio sam danas od Manojlovićke poruku da se sa tim vozilom vozi bolesno dijete na terapije i da su od tebe kao momka iz komšiluka trazili da pitaš pa si se vjerovatno zato i registrovao na forum...

Na tom pežou postoji mali regulator pritiska na samom kućištu dopremne pumpe u rezervoaru. On pravi taj problem a to se dešava zbog pada pritiska kad je regulator neispravan... To je sistem bez povratnog crijeva ima samo jedno dovodno u kojem on reguliše količinu...
Treba zamijeniti kompletno kućište pumpe zajedno sa tim regulatorom. To nije skup zahvat.
Povedite auto kod Mikana Lutovca tamo u Tivtu u gornji Kalimanj... mada to može bilo koji majstor promijeniti... Pozdrav.

Pokretač ove teme je na istom takvom autu, između svega ostalog, mijenjao pumpu u rezervoaru ali očigledno ne i kućište sa regulatorom...
[ Tivat @ 11.12.2019. 07:21 ] @
Veliko hvala
preneseno je majstoru rekao je da bi se bas tesko toga sjetio jer pumpa radi
[ Bollelle @ 13.07.2024. 18:54 ] @
Pozdrav!
Molio bih vas za adresu majstora u Zemunu mene danas zadesila slična stvar u toku vožnje.
Hvala vam