[ rinenad @ 28.11.2019. 20:13 ] @
| Dugo nisam bio na forumu, a drzim da je ovo ozbiljna zajednica. Voleo bih komentare ali stvarno onih koji su kompetentni. Ne zelim da ovo bude tema VW protiv ostatka sveta.
Znaci jednostavno pitanje koji je bolji? |
[ mjanjic @ 28.11.2019. 20:28 ] @
Za odgovor je potrebno izvršiti višekriterijumsku analizu, a za primenu te analize potrebno je odrediti težinske koeficijente za svaki od faktora (ubrzanje, maksimalna brzina, obrtni moment, potrošnja, udobnost, izgled, oprema, cena, itd.). Ti koeficijenti mogu da se odrede na osnovu tabelarnih podataka za faktore (na više načina), čime bi se dobila neka "objektivna" ocena, a mogu se odrediti i na osnovu neke ankete ili jednostavno zadavanjem od strane pojedinca ili grupe pojedinaca, čime bi se dobila "subjektivna" ocena.
Tebe interesuju ove "subjektivne" ocene, a tu će ti svako dati različiti odgovor i obrazloženje, pa je bespredmetno raspravljati na tu temu. Za "objektivnu" ocenu možeš na internetu pronaći metode, ubaciš u Excel tabelu podatke za oba auta, izračunaš koeficijente, a potom ocenu, i to je to.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.11.2019. 20:34 ] @
Oba auta su izvanredna i koji odabrati zavisi od subjektivnog ukusa, a ne može se pogrešiti ni sa jednim.
Lično bih uzeo GTI zbog izvanrednog 2.0TFSI motora sa IHI IS38 turbinom, ali to ne znači da je Megane loš.
[ rinenad @ 28.11.2019. 20:58 ] @
@Nebojsa Milanovic mozda se i secas da sam pre desetak godina bio tvrdi zagovornik VW. Medjutim ovog puta sam se odlucio za Megane Tce 280 RS. To je gotova stvar auto je tu medjutim trazim potvrdu ispravnosti svoje odluke koju ne nalazim u novinarskim clancima jer su cesto subjektivni. Najvise me zapravo zanima taj 1.8 Motor o kojem jako malo pise. Ako nesto neko zna neka napise.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.11.2019. 21:17 ] @
Huh, sad tek videh da je Megane 1.8
To menja stvar, znači kod najnovijeg modela su ga uštrojili ...Sada ne bih imao dilemu nikako, jer i da je 2.0 bio bi slabiji od 2.0TFSI, a 1.8 nema šanse...
Pitanje koliko KS zapravo ima, 280 mi je sumnjivo ali koliko god da ima, to znači da iz fabrike izlazi načipovan maksimalno i da inženjerska rezerva ne postoji.
Taj motor je zapravo stariji brat onog 1.3 turbo koji ide i u Nissane, oba nisu loša generalno, ali nije to klasa TFSI.
[ rinenad @ 28.11.2019. 21:25 ] @
Nadam se da nisi u pravu :))...videcemo pokazace vreme.
[ Nocni @ 29.11.2019. 00:24 ] @
Reno je noviji model, napucan, atraktivan ali ipak je golf tcr brži i sa njim bi se po performansama mogao mjeriti samo onaj jači megan trophy.
Pametnije je kupiti golfa jer mnogo bolje drži i cijenu i biće za 5-6 godina duplo skuplji od megana...
Ukusi su različiti a taj novi megan ima po malo plastikanerski look a meni se ne svidja ni ono sto skrecu i zadnji točkovi u suprotnu stranu na malim brzinama a u istu stranu na većim...
Nema toga ko tu umije uraditi reglazu niti sanirati recimo eventualan udarac u neki ivičnjak ili ako se taj sklop na bilo koji drugi način poremeti... 6 mjeseci nisu mogli popraviti jednog talismana koji ima taj sistem...
Ako se ipak odlučiš za megana ne treba da te brine taj motor jer reno sport se kroz generacije dokazao i ne vjerujem da može biti loš... dobra mu je osobina što ima 4 vrata pa se može koristiti i eksploatisati i za svakodnevne potrebe... Onaj prethodni reno je bio previše tvrd i neprijatno je štosovao na kratkim neravninama... mogao bi i taj novi da bude takav...
Ipak, vec iduce godine izlaze novi golf gti i novi golf R pa sa tog aspekta možda nije pametno davati tolike pare za model koji je na zalasku i koji se proizvodi vec 6-7 godina.
Na kraju, zašto baš ta 2 auta i izbor između njih? Obojici fali kvatro pogon uz tu snagu koju imaju...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 29.11.2019. u 01:55 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.