[ nenandi @ 23.02.2020. 16:06 ] @
| Zdravo,
Zna li neko koji aditivi za DPF ide za Peugeot 5008 1.6 HDI 2010.god
EOLYS zeleni ili plavi
Negde stoji da treba da je plavi na posudi za aditiv treba da je cep zeleni ili plave boje kod mene je cep crne boje.
A u servisu vidim da hoce da sipaju ovaj zeleni (nije ovlascen Pezeov servis) ako pak auto koristi i jedan i drugi mogu li da se mesaju aditivi (ako postoji odredjena kolicina u rezervoaru)?
Hvala
[Ovu poruku je menjao nenandi dana 24.02.2020. u 15:50 GMT+1] |
[ Java Beograd @ 23.02.2020. 17:30 ] @
Deluje mi kao da mešaš dva različita aditiva.
[ bakara @ 23.02.2020. 19:24 ] @
da mogu da se mesaju ne bi bili razlicite boje.
[ nenandi @ 23.02.2020. 20:18 ] @
To nemogu da zakljucim koji je tecnost u rezervoaru, na crevu kad ispustimo malo braon je boje tecnost, na netu i zeleni i plavi tecnost je braon boje,
jedino da isipaji staru tecnost iz rezervoara i da mi sipaju novu ali nemogu nigde da proverim da li je ispravno da se sipa zeleni ili plavi u autodati nema da pise koja tecnost ide,
a prodavci se lome da li je zelena ili plava 2010.god je prelomna godina noviji koriste plavi. Nisam siguran ako pogrese koje probleme mogu da imam ako nije zelena tecnost ili ako umesto zelene usipam plavu,
Majstor me ubedjuje da nece bit nikakvih problema da oni cak kod nekih musterija umesto EOLYS sipaju naftu i sve kada ukljuce regeneraciju sve to progori o.O
[Ovu poruku je menjao nenandi dana 24.02.2020. u 15:50 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao nenandi dana 24.02.2020. u 15:51 GMT+1]
[ bakara @ 23.02.2020. 21:42 ] @
Valjda znas koji motor imas...
hdi je stariji e-hdi je noviji, ali mislim da je 2010 i dalje bio hdi
[ Nocni @ 24.02.2020. 08:39 ] @
Kad otvoriš vozačka vrata imaš na stubu naljepnicu sa podacima i u zavisnosti od DAM broja se zna koji aditiv ide...
Ti to hoćeš da sipaš kod nekih priučenih majstora jer u ozbiljnom servisu to znaju... Za starija vozila psa grupe prelomni DAM broj je 09491 i posle njega je išao novi tip aditiva sa oznakom 176...
Kod novijih vozila isto od tog broja zavisi koji aditiv ide...
Najveća greška je sipanje bilo kojeg aditiva, recimo onog predviđenog za kamione i sl...
Najbolje ti je na tom autu ukloniti fap a ostaviti katalizator i uraditi softver pa tako nikad više ne moraš sipati aditiv.
[ pajapop @ 24.02.2020. 08:43 ] @
U slucaju da ne nadjes tu nalepnicu, evo i ja sam izguglao neki katalog gde su navedena godista automobila.... http://delovionline.rs/katalog...i/aditiv-za-fap-dpf-filter/124
[ nenandi @ 24.02.2020. 09:06 ] @
Citat: Nocni:
Kad otvoriš vozačka vrata imaš na stubu naljepnicu sa podacima i u zavisnosti od DAM broja se zna koji aditiv ide...
Ti to hoćeš da sipaš kod nekih priučenih majstora jer u ozbiljnom servisu to znaju... Za starija vozila psa grupe prelomni DAM broj je 09491 i posle njega je išao novi tip aditiva sa oznakom 176...
Kod novijih vozila isto od tog broja zavisi koji aditiv ide...
Najveća greška je sipanje bilo kojeg aditiva, recimo onog predviđenog za kamione i sl...
Najbolje ti je na tom autu ukloniti fap a ostaviti katalizator i uraditi softver pa tako nikad više ne moraš sipati aditiv.
Ovo je nalepnica na stubu
[Ovu poruku je menjao nenandi dana 24.02.2020. u 15:51 GMT+1]
[ Nocni @ 24.02.2020. 10:19 ] @
U taj auto ide aditiv Infineum F7995
[ nenandi @ 24.02.2020. 14:48 ] @
Izgleda da su pogodili od 9493 do 12109 je Eolys 176 moj DAM je 12076.
[ KBDNK @ 06.07.2020. 19:44 ] @
Prijatelju, imam peugeot 308 2015. Prfe neki dan su mi dolili aditiv i sada imam problem sa resetovanjem kompjutera a i auto znatno slabije vuče. Vidim na forumu da si dolivao i ti pa sam hteo da te pitam da li si i kako rešio to sa resetovanjem kompjutera.
Hvala unapred na odgovoru
[ bakara @ 06.07.2020. 20:16 ] @
Za pocetak bi trebalo da se vratis kod majstora koji ti je dolivao aditiv
[ KBDNK @ 07.07.2020. 05:17 ] @
Bakara, auto je još uvek kod tog majstora...
Ovo pitanje sam postavio u nadi da će možda neko reci šta da se radi pa da mu ja to prenesem...davljenik se i za slamku hvata...
[ bakara @ 07.07.2020. 12:57 ] @
aha... nisam znao da je takva stvar
Onda definitivno nije do kompjutera nego do majstora...
Odes kod tog majstora, trazis svoje pare nazad i oteras nekome ko zna
[ KBDNK @ 07.07.2020. 13:19 ] @
Pare ne mogu da tražim jer ih nisam ni dao...barem nešto normalno...
Sad mi u ovlašćenim servisima, doduše preko telefona, kažu da je gotovo nemoguće da je crkla pumpa jer je auto u momentu dolaska u radionicu radio besprekorno, nego da je problem u dijagnostici...odnosno u dijagnostici ili u onome ko pritiska dugmiće na njoj a može da bude i u dijagnostici i u onome što pritiska dugmiće...kažu da mogu to da reše u servisu. Bar neko olakšanje...
[ nenandi @ 07.07.2020. 21:19 ] @
Prijatelju svakao mora majstor da ti to resi, neka pokrene rucno regeneraciju tako ces da znas da li je sve Ok, jer regeneracija nece da krene ako postoji neka greska, to sto slabo vuce mozda je usao u limbo mod neka proveri dijagnostikom kolikko ima tecnosti u rezervoar u pumpi. Meni se desio peh da je seckao posle servisa imao sam problem sa slomljenim grejacem, polomljeni deo je izbacio verglanjem, a parce je pogodilo crevo koje je bilo gumirano i nije se videlo da vuce fals vazduh, normalno nisam hteo auto nazad dok ne rese problem ostavili su auto i sutradan su kompresorom produvali cevi i nasli problem. Tako nemoj da zuris polako ustanovice sta je problem.
[ KBDNK @ 08.07.2020. 04:52 ] @
Hvala na odgovoru
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|