|
[ rogi23 @ 16.03.2020. 14:23 ] @
| Supruga je stala na trafici da kupi nešto i kad je ponovo htela da startuje motor ništa.
Onda sam došao sa drugarom upalili smo ga na kablove.
Punjen je akumulator više od 12h. Kada sam ka ponovo postavio kresnuo je iz prve.
Ugasio sam ga, da bi zatego kleme i kada sam ponovo hteo da startujem motor, ništa mrtav.
Znači prolo je 2-3 minuta od prvog startovanja.
Auto je sada mrtav i ne mogu ni kod majstora da ga odvezem.
Da li je akumulator u pitanju?
Da ne bacam džaba pare.
Auto
Škoda Fabia 1.4 75 KS benzinac.
|
[ @ 16.03.2020. 15:03 ] @
Probaj ponovo na kanlove ako pali onda je akumulator.
[ bakara @ 16.03.2020. 21:51 ] @
Citat: rogi23:
Da li je akumulator u pitanju?
Da ne bacam džaba pare.
ti u stvari znas da jeste akumulator crkao, nego ovde trazis izgovor da ga ne kupis.
Cuvaj pare i pali na kablove
[ pajapop @ 16.03.2020. 22:17 ] @
Citat: rogi23:
Da li je akumulator u pitanju?
Da ne bacam džaba pare.
Taj akumulator je u "kratkom spoju"...Crko 100%...
[ Java Beograd @ 17.03.2020. 11:10 ] @
Neverovatno je kako savremen akumulator crkne, ko da je sijalica ! Samo "PAF" - gotovo.
Nekad se znalo: akumulator radi, "živi" ali počinje slabije da vergla, pa još slabije, pa se napuni/dopuni, pa onda bude bolje, ali za koji dan opet, još slabije, i jasno je da mu je kraj veka.
Došao mi neki prijatelj pre mesec-dva, svratio usput. VW Pasat.
Dakle, motor vruć, akumulator pun jer je prešao bar 200 km. Stane ispred kuće, mi se pozdravimo. Za 5 minuta, aj' da preparkira - jok. Ni da mrdne! Crko akumulator ko sijalica.
[ sdurut @ 17.03.2020. 12:18 ] @
Tako sada crkavaju ovi novi akumulatori. Kao sijalica. Meni se to desilo jednom, a mom ocu dva puta. Ja sam upalio auto normalno svratio u grad da nesto kupim na dva tri mesta. Auto vergla normalno svaki put. Otišao u tazbinu na pola sata i da zaverglam cvrc. Pošto uvek imam unimer u autu izmerim kad na klemama 2V. Stari akumulatori su polako umirali. Ovi novi ne znaš kad će da te izdaju!
[ pajapop @ 17.03.2020. 17:48 ] @
Citat: Java Beograd:
Neverovatno je kako savremen akumulator crkne, ko da je sijalica ! Samo "PAF" - gotovo.
Nekad se znalo: akumulator radi, "živi" ali počinje slabije da vergla, pa još slabije, pa se napuni/dopuni, pa onda bude bolje, ali za koji dan opet, još slabije, i jasno je da mu je kraj veka.
Pa ne bih se bas slozio sa takvom konstatacijom da se to odnosi na "savremene" akumulatore. To se moze odnositi samo na "lose" akumulatore, sa kojima se u proizvodnji stedelo na svaki nacin u korist sopstvene zarade (fabricke zarade). Ako se to desi u garantnom roku ili tek po izlasku iz garantnog roka, onda je u pitanju los akukmulator. Ako se to desi u odmaklim godinama koriscenja, posle 4,5,6---godina onda je to prirodan proces starenja. "Kratak spoj" u akumulatoru je prirodana posledica sulfatizacije i ocekuje se nakon izvesnog broja godina i to se ne dovodi u pitanje. Kad kazem kratak spoj to se misli na dodirivanje povrsina ploca sa susednom plocom. U prirodnom procesu sulfatizacije dolazi do "gojenja" ploce i kako se izmedju njih nalazi resetkasti separator dolazi do dodirivanja ploca kroz rupice na separatoru ili dolazi do raspadanja separatora pa se ploce u svakom slucaju dodirnu. Tada ne postoji proces toka elektrona, celija gubi napon...i akumulator prestaje da bude akumulator....
[ bordzija @ 18.03.2020. 18:45 ] @
Pa kada prave od staniola normalno da pregori kao sijalica. Udarna snaga je kriva za sve te anomalije, sa manje materijala veća površina a samim time i brže raspadanje. Jeftini akumulatori već posle prve godine pokažu znake umora a ako se više koriste, crknu u garanciji kao sijalica pregore. Neloše je unimerom izmeriti akumulator i to je to. Može eventualno brava da zeza ili bendiks anlasera, možda i sam anlaser ali vrlo retko. Unimer i vidiš koliko je sati, uvek neko ima jeftin unimer u alatu, košta 500 din.
Opet sa druge strane ni sa skupim renomiranim proizvođaćima nisi siguran od serije do serije kad su smislili da opljačkaju korisnike ali kod jeftinih gotovo sigurno.
[ bordzija @ 19.03.2020. 22:04 ] @
Može da zeza i matica koja šrafi kabl od plusa na anslaseru! Meni kada su menjali lamelu, to nisu dobro stegli a nisu ni far utakli nazad. Krenem ja jedan dan zima minus 15 da upalim cvrc ništa. Na kablove ništa. Upali na gurku i ja kod električara, matica popustila.
[ rogi23 @ 05.04.2020. 11:45 ] @
Akumulator je bio u pitanju.
Kupio sam drugi.
Sada je sve ok.
Hvala svima na pomoći.
Bakara, bio si u pravu.
[ Java Beograd @ 05.04.2020. 18:27 ] @
Pre neki dan mom šuraku, na isti način crko akumulator!
Normalno startovao, kao i svaki dan, došao do Maksija, parkirao, otišao u nabavku, seo u auto, dao kontakt - kvrc!
Sva sreća na Turanu se akumulator jednostavno montira u dostupan je.
[ AstralPro @ 06.04.2020. 07:46 ] @
Izgleda da su kablovi za paljenje sad vec obavezan deo opreme.
[ bananaphone @ 06.04.2020. 18:22 ] @
Citat: Java Beograd:
Pre neki dan mom šuraku, na isti način crko akumulator!
Normalno startovao, kao i svaki dan, došao do Maksija, parkirao, otišao u nabavku, seo u auto, dao kontakt - kvrc!
Sva sreća na Turanu se akumulator jednostavno montira u dostupan je.
Napisao sam na drugoj temi, moze da se desi parazitsko praznjenje akumulatora, na faru ili nekom trecem mestu, propadne izolacija prema masi, i to ne mora do kraja. Pa recimo kad pada kisa i probije se do mesta koje nije dovoljno izolovano, isprazni akumulator, sto je najgore, on mozda tad i upali, ali sledeci put ako nije dovoljno dugo vozen auto da se napuni, on izda.
Meni se to desavalo na prethodnom autu.
[ bordzija @ 07.04.2020. 00:31 ] @
Svi stariji automobili imaju taj problem, vuče sve više i više struje tako da je najbolji lek ili svaki dan voziti auto ili skidati kleme ako stoji duže od nedelju dana. Na to sve dodaj loše akumulatore i bog da te vidi veselje.
Ja na hyundaiju imam neki sistem zaštite, kada ugasim auto, onog trenutka kada otvorim vrata - sve se gasi od parazitskih uređaja. Recimo moram opet da ugasim i upalim poziciju na primer. Od toga su pošteđena samo sva4 i svetlo u kabini.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|