[ puntoo @ 20.06.2020. 08:46 ] @
| Komšijin skuter ugasio u vožnji,ne baca varnicu.Izmerio omski izvode sa namotaja mahneta bela i zelena žica 976 oma,sa pik-apa bela i crvena žica 108 oma
to bi trebalo da bude dobro.Kad merim napone pri kurblanju sa namotaja magneta ide napon 45-50v nisma baš mogao precizno da izmerum,dok sa pik-apa bela i crvena žica ide ok 0.2 v što mi se čini malo.Šta mi je ćiniti pomagajte.Skuter je godište oko 2000 ima karburator.
[Ovu poruku je menjao puntoo dana 20.06.2020. u 09:59 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao puntoo dana 20.06.2020. u 09:59 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao puntoo dana 20.06.2020. u 10:00 GMT+1] |
[ gilopile @ 20.06.2020. 09:33 ] @
Bobina mozda zveknula.
Treba sve ispitati od kontakt brave do bobine.
[ puntoo @ 20.06.2020. 10:01 ] @
Kontakt brava ispitana ispravna,sumniv mi je pik-ap ima mali izlazni napon samo 0.2v,na kabli od svećice kad zakurblam osetim slab strujni udar isto je i kad stavim parce zice umesto kabla.Nisam nigde našao koliki naponi treba da daju pik-ap i namotaj za paljenje.Kad priključim analogni voltmetar na opsegu od 50v na namotaju za paljenje i kad zakurblam skala dođe skoro do kraja.Mislim da bi napon davača za okidanje (pik-ap) tiristora u modulu bobine trebalo da bude bar 1v,buni me to što
kad ga merim omski daje ispravnu vrednost.
[ puntoo @ 20.06.2020. 13:19 ] @
Iskopao sam podatke o naponima,na signalnom vodu pik-apa 0,4 do 0,6 pri verglanju alnaserom a 1-1,5v kad motor radi
visokonaponski namotaj ispod magneta 80-100v kod verglanja alnaserom a 220-260v kad motor radi.
Bobina mi ciknula !
[ gilopile @ 21.06.2020. 15:09 ] @
E jbg. Iskopaces je valjda.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.