[ bordzija @ 02.07.2020. 07:02 ] @
U zadnje vreme nisam nešto zadovoljan ovom vrstom usluge. Zadnjih 20 godina je to bilo u suštini uvek isto: odem na centriranje, tražim pregled trapa, oni kažu šta treba da se odradi, odem zamenim pa se vratim, stave nove gume pa odmah centriraju i miran sam 50 hiljada kmplus minus.

Pre par godina su počeli da mi idu na k. Odem po preporuci veliki servis u zemunu ne sećam se kako se zove pošto je počelo nešto da mi se čuje prilikom malo oštrijeg upravljanja. Stanem na kanal, čovek bogleda sve i kao sve je u redu aj' da centriram rekoh neću idem još po neko mišljenje. Odem u drugi servis iznad autokomande iza zvezdinog stadiona, fin servis momci dignu auto kad pukao stabilizator, kugla ima lufta a bogme i šolje amortizera. Odradim ja to sredim centriram na istom mestu kad pocepali manžetnu...

Pre godinu i nešto odem kupim nove zimske gume za hyundai i20 odem kod sekule, zamenim gume, centriraju trap kao amortizer pokrivljen al sve su sredili. Krenem na put od 700 km u jednom pravcu auto trese na 130... Vratim se sa puta odem u servis a oni jao kriva felna nismo videli?!?? Pa kako si balansiro ako nisi video?!?? Skine on felnu, opali macolom vrati na balans i kao sve je okej... Tresulji na 140-150 malo. Više se nisam vraćao. Pre toga volan bio miran ko bubica na 170.

Pre neki dan na onoj ladi stavimo nove zimske gume, lep veliki servis negde na surčinskom putu, nove mašine... Opet tresu prednje gume na 130! Odemo da centriramo trap iako je sekula pre 2 godine centrirao. Dal je moguće da se na ladi rašteluje trap svake 2 godine?
Gde čovek u beogradu da montira gume i centrira trap a da ga majstori ne zajebbavaju? Kakve su im to mašine?
Onda čujem priču da većina radi sa razhebanim mašinama niko ih ne šteluje?
[ Java Beograd @ 02.07.2020. 07:28 ] @
Ja sam tri puta balansirao dok nisam našiao na krštenog majstora.

1. Servis kod Grand Kafe, zamena guma i balansiranje. Krenem autoputem, trese na 120, WTF ??!
2. Servis "Mihailović" preko puta kineza. Kažem: balansiraj mi prednje dve. "Balansirao", naplatio, opet trese 120! WTF ??! WTFFF ??!

Taman sam pomislio da nešto ili "nešto" fuckin ne valja na trapu. Auto star 3 godine! Da li je moguće da dva "balansera" ne mogu da izbalansiraju točak?!? (Moguće)

3. Neki servis u Bulevaru Oslobođenja, sasvim usput svratim kad sam video tablu "vulkanizer", ko velim aj da probam još jednom.
Kažem, sasvim slučajno svratio. Bio neki matori čiča, pomaže mu neka matora žena! Čiča menja gume i balansira, a žena nosi točkove do auta! Meni bilo blam sa blejim sa strane dok starija gospođa nosi točkove, pa se ja prihvatio.

Ništa, posebno, običan vulkanizer, obično balansiranje, ali lik naravno izbalansira. Nema tu filozofije, ni malo. I sad je auto miran i na 160 ! (preko toga nisam vozio)

Dakle, sve šta je potrebno je običan majstor u običnoj vulkanizerskoj radnji koji hoće i zna da uradi zanatski posao od 5 min. Ne vozim ja Bugati ili McLaren.



Za centriranje rapa mojne da bacaš pare, to radiš samo ako menjaš spone ili viljuške.

[ bordzija @ 02.07.2020. 18:50 ] @
Pa provalio sam ja da ne balansiraju gume a naplate i da im je to nova igra. Vulkanizerska mafija! Nadam se da ćemo na ovoj temi malo da razbistrimo ovaj novi vid učestale prevare. I moj auto je tada bio sa 40.000km pa su ispravili grešku donekle.

Baš im je besmislena fora da razvaljuju ljudima automobile zbog 700-1000 din.
[ djoka_l @ 02.07.2020. 19:42 ] @
Ja kod mog vulkanizera (Lešanović) svaki put kada menjam zimske/letnje gume radim i balansiranje. Centritanje trapa ne češće od jednom u tri godine. Nikada nisam imao zamerke. Mada ima ljudi koji neće dodatno da plate i da se balansira. Svaki put posle promene guma osetim kako su gume "mirne". Gume promene geometriju i kod šest beseci ležanja, a kamoli u normalnoj vožnji, mada po Srbiji, to bi pre bila nenormalna vožnja po rupama.
[ bordzija @ 02.07.2020. 22:05 ] @
Izbalansira ti nove gume (loše) pa te pošalje na centriranje odakle posle ideš da menjaš koješta pa opet centriranje trapa da bi se na kraju završilo sa još jednim ili dva balansiranja. Ili digneš ruke i voziš do 100 kmh dok se ne raspadne ceo auto kad tad.

Definitivno nisu bile gume problem što tresu jer kad su nove montirane tresao je još više. Lada bila kod Vujoševića danas na centriranju trapa u oblakovskoj i kaže tu priču sa vulkanizerima da rade sa neispravnim balanserkama. Kaže ako i dalje bude treslo onda da se opet gume balansiraju.

I nije mi jasno kako se to trap rašteluje svake dve godine?!?? Jel ta lada baš toliko đubre? Da napomenem menjan je menjač ali ja nikad posle te intervencije nisam centrirao trap.

U suštini neko ovde debelo zahebava vozače!
[ Java Beograd @ 03.07.2020. 08:07 ] @
Prvo da razlučimo šta je "centriranja trapa"

Za 99% običnih, serijskih atomobila to je okretanje šrafa na sponi letve volana. Ništa više.
Time se prednji točkovi, svaki ponaosob dovodi u "geometriju", tj. kad je volan pravo, onda su i točkovi "pravo" ili pod zadatim uglom, koji je propisao proizvođač.

E, kad smo to naučili, onda možemo da diskutujemo kad se to radi.
Kad god se promeni neki deo prednjeg trapa, koji utiče na tu "geometriju", a to su: spone letve volana, viljuške, amortizeri.

Ne, "iz čista mira" ne može da se "razcentrira" točak, ako su svi elemetni trapa ispravni.
Ali, može da propadne kugla na sponi, viljušci čime se geometrija pokvari.
Ako je propao bilo koji element trapa, prvo treba taj deo zameniti, pa onda raditi centriranje.


Sve ovo nema ama baš nikakve veze sa zamenom i balansiranjem guma.
[ djoka_l @ 03.07.2020. 08:21 ] @
Da može da se promeni geometrija trapa, prelaskom preko rupe, ležećeg policajca, udarcem točka u ivičnjak, a bez nastanka mehaničkog oštećenja koje zahteva servis...

Naravno, to se dešava i kod mehaničkih problema (lufta, iskrivljene osovine, letve volana i slično) kada je potrebno i da se popravi/zameni oštećeni deo.
Preporuka na 10-20 hiljada kilometara, ili na godinu dana (zavisi od uslova eksploatacije automobila).

A jedini razlog zašto ja radim centriranje trapa onda kad radim balansiranje točkova, jer je to kod istog majstora, pa ne moram posebno da planiram odlazak.
Naravno, tačno je da centriranje trapa nema veze sa time da li su točkovi balansirani ili ne.

Uz to, neki od nas imaju FlexRide šasiju sa promenljivim oslanjanjem, pa nije baš "jedan šraf".
[ Java Beograd @ 03.07.2020. 09:18 ] @
Voleo bih da vidim kako se to promeni geometrija točka, a pri tome se ne promeni ni jedna komponenta trapa!

Pokušavam da zamislim mašinski tehnički crtež, milimetre, spojeve ... sve isto ... a točak može da stoji i 'vako i onako ... i nekako ne uspevam da zamislim
[ pajapop @ 03.07.2020. 10:10 ] @
Ma, breee...prvo treba imati sve ispravne elemente vesanja i upavljanja...ispravne felne i gume. Ispravne kocnice, dobro razradjene kocione celjusti...ispravno montirane i ravnomerno stegnute tockove na glavcini... E sad, naci apsolutno ispravne gume...malo tesko. To se resva ispravnim balansiranjem, medjutim...postoji staticko i dinamicko balansiranje. Ovo sto vulkanizeri najcesce rade je staticko balansiranja...odnosi se na vertikalno pomeranje guma. Dinamicko balansiranje se odnosi na konakt gume sa podlogom i regulise se radijalno pomeranje..E sad..to je posebna aparatura..ko ima ko nema...a najcesce se nema...
[ djoka_l @ 03.07.2020. 10:27 ] @
Citat:
Java Beograd:
Voleo bih da vidim kako se to promeni geometrija točka, a pri tome se ne promeni ni jedna komponenta trapa!

Pokušavam da zamislim mašinski tehnički crtež, milimetre, spojeve ... sve isto ... a točak može da stoji i 'vako i onako ... i nekako ne uspevam da zamislim


Hoćeš da kažeš da tokom celog perioda eksploatacije vozila, opruge i amortizeri ne menjaju svoje karakteristike (a da ipak te karakteristike budu u prihvatljivom opsegu).
Tvrdiš da gornja ploča preko koje je amortizer vezan za šasiju ne može da se razlabavi?
Tvrdiš da kugle ne mogu da dobiju luft?
Tvrdiš da sve te promene na sistemu vešanja ne menjaju geometriju točkova?
Tvrdiš da je habanje gume potpuno ravnomerno (čak i ako je sistem vešanja i pritisak potpuno tačan i u okviru specifikacija) i da guma tokom celog svog životnog veka na isti način naleže na put?
Tvrdiš da je put idealnih karakteristika i na levoj gumi i na desnoj gumi i da se gume podjednako troše?

Ti onda nemoj da centriraš trap. Ja na svojim kolima hoću.
[ Java Beograd @ 03.07.2020. 10:54 ] @
Naravno. "Svako je kovač svoje sreće"
Neko voli da potroši pare u kafani, neko na umetničke slike, neko na putovanje, neko d'izvineš, na kurave, a neko na auto. Nemam ja tu komentara.


Ako kugla dobije luft, onda se ne centrira prednjica, nego se kugla zameni, pa se onda radi centriranje.
Habanje guma nema nikakve veze sa centriranjem.

[ pajapop @ 03.07.2020. 11:03 ] @
Citat:
Java Beograd
...Habanje guma nema nikakve veze sa centriranjem.


Cekaj, cekaj...el ti stvarno verujes u ovo sto si napisao ili je ovo neki lapsus...Habanje guma direktno zavisi od centriranja (trapa)...A i balansiranost gume - tocka zavisi od revnomernog/neravnomernog trosenja...Sve je to jedan "circulus viciosus",,,sto bi reklil u medicini...zacarani zatvoreni krug,, gde sve zavisi jednoi od drugog...
[ test1234 @ 03.07.2020. 11:05 ] @
Ja vozim 7 godina 500l, prešao 120.000 Km. Ovo mi je treći par guma (16) čelična felna. Na trapu ništa pipnuto nije, nikad nisam centrirao, samo balansiranje. Izbegavam rupe ali sam ispravljao 4-5 puta felne, znači nije da nije bilo udarnih rupa. Penjem se redovno na sve moguće bankine, takva je situacija sa parkingom. Baš često vozim 150 Km/h veoma miran i tih. Benzin/LPG. I ne cepa gume.
[ Java Beograd @ 03.07.2020. 14:09 ] @
Citat:
pajapop:
Citat:
Java Beograd
...Habanje guma nema nikakve veze sa centriranjem.


Cekaj, cekaj...el ti stvarno verujes u ovo sto si napisao ili je ovo neki lapsus...Habanje guma direktno zavisi od centriranja (trapa)...A i balansiranost gume - tocka zavisi od revnomernog/neravnomernog trosenja...Sve je to jedan "circulus viciosus",,,sto bi reklil u medicini...zacarani zatvoreni krug,, gde sve zavisi jednoi od drugog...


Lapsus.

Tj, naopako: 'teo sam da kažem da ne može pohabana, istrošena guma da izazove problem u centriranju točkova.
Obrnuto naravno, može i to brzo. Nema tu šta da se diskutuje. Glavni smisao centiranja točkova je ravnomerno i minimalno trošenje guma.
Naravno, ako podrazumevamo da je geometrija točka neidealna u jednom stepenu. Ako je geometrija skroz otišla, dva ili više stepeni, onda vuče u stranu, i/ili izaziva i druge probleme.


Ne izbalansirana guma osim što na velikoj brzini izaziva vibracije koje se osećaju na volanu, na manjim brzinama izaziva vibracije koje se ne osećaju.
Ali, iako se ne osećaju na volanu, te vibracije uporno opterećuju sve elemente vešanja, pa tako, treba balansirati točkove, iako se po gradu ne vozi 130 km/h
[ Java Beograd @ 03.07.2020. 14:15 ] @
Citat:
test1234:Ja vozim 7 godina 500l, prešao 120.000 Km. Ovo mi je treći par guma (16) čelična felna. Na trapu ništa pipnuto nije, nikad nisam centrirao, samo balansiranje. Izbegavam rupe ali sam ispravljao 4-5 puta felne, znači nije da nije bilo udarnih rupa. Penjem se redovno na sve moguće bankine, takva je situacija sa parkingom. Baš često vozim 150 Km/h veoma miran i tih. Benzin/LPG. I ne cepa gume.

Nisi napisao koji je auto u pitanju.

Najčešće su originalni delovi trapa (fabrički) kvalitetni i trajni.
Kad bi, nedajbože, jednom krenuo da menjaš viljuške/kugle/spone/silene/stabilizatore/gumice aftermarket delovima dostupnim kod nas - menjao bi ti to na svaku godinu-dve.

Ja sam, slično kao i kod tebe, vozio Fiata Tipa 10 godina, i praktično "nisam znao" šta je to kugla/viljuška/spona. To sve bilo i ostalo utegnuto i kad sam prodao.
A zato, na Lanći Libri - svako malo nešto u trapu rikne. I kupim najbolji, najskuplji brendirani deo, ali jok. Ako preživi godinu dana - dve godine svakako neće.
[ ademare @ 03.07.2020. 15:33 ] @
Kako nije , pa napisao covek 500l . To je model FIAT , ovaj nas iz KG-a .
[ pajapop @ 03.07.2020. 15:40 ] @
Citat:
Java Beograd: Nisi napisao koji je auto u pitanju.

Najčešće su originalni delovi trapa (fabrički) kvalitetni i trajni.
Kad bi, nedajbože, jednom krenuo da menjaš viljuške/kugle/spone/silene/stabilizatore/gumice aftermarket delovima dostupnim kod nas - menjao bi ti to na svaku godinu-dve.

Ja sam, slično kao i kod tebe, vozio Fiata Tipa 10 godina, i praktično "nisam znao" šta je to kugla/viljuška/spona. To sve bilo i ostalo utegnuto i kad sam prodao.
A zato, na Lanći Libri - svako malo nešto u trapu rikne. I kupim najbolji, najskuplji brendirani deo, ali jok. Ako preživi godinu dana - dve godine svakako neće.


Evo sta ja mislim...Fabrike se uglavnom bave konstruisanjem automobila i njihovih sklopava i finalnim sklapanjem. A sve skolopove ili delove uglavnom prave njihovi spoljni kooperanti koji su "pobedili" na konkkursu na osnovu kvaliteta izrade, cene i postovanja rokova isporuke. A ti kooperanti proizvode te delove na osnovu nacrta i projekata doticne fabrike racunajuci i sastav materijala (koji je propisan) i postujuci tehnoloski postupak koji je trazen...jer samo tako ce ta fabrika da garantuje neki kvalitet i neku "dugovecnost" tih delova i komponenti a na osnovu njihovih proracuna. Izrada svih tih delova je jako skupa, zbog trazenog kvalliteta i to je uracunato u ukupnu cenu prodaje finalnog proizvoda. Kad se neki model automobila proizvodi i 10 godina nakon njegove obustave proizvodnje, proizvodjac je zakonom obavezan da snabdeva "originalnim" delovima trazenog kvaliteta. Nakon 10 godina te obaveze jednostavno nema. Znaci, sad se prave "zamenski" delovi, koji odgovaraju za taj automobil (i opet se nazivaju originalnim) ali nemaju takav kvalitet jer sastav tih delova i tehnolski postupak nije isti kao u vreme kada je to trazeno od njih. Samim tim i ti delovi su jeftiniji od prvobitno originalnih. Znaci, pasu, odgovaraju, obavljaju neki posao alli nece trajati kao onaj prvi...E sad...ima mnogo tih proizvodjaca...ovakvih i onakvih...svako se na trzistu snalazi kako zna i ume...kad sklopi ugovor sa nekom fabrikom, oni se trude...kad ugovora nema ili istekne...prave se delovi koji ce se prodavati ali slabijeg kvaliteta- Kakva zarada, takav kvalitet...bitno da fabrika radi...rednici imaju sta da jedu...nesto zaradjuju. A nekome je i skupo da kupi originalni kvalitetan deo, jer mu je kup ili ne planira da ga jos dugo vozi...nije mu vazno...pa kupi deo slabijeg kvaliteta...obavlja posao dok ga ne otudji ili sta vec...postoji izbor. S druge strane, ni jedan automobil nije ili ne mora da bude "savrsen". Svako moze da ima svoju slabu tacku. Evo na primer bas ta Lanca libra. I ja sam cuo takve price o njoj. Mozda je to dobar auto..ima dobar motor i sl... ali u trapu ima neku slabu tacku. Mozda taj motor, tog obrtnog momenta, te tezine..taj raspon medju tockovima...raspored tezista...sve te centrifugalne i centripetalne sile...ne odgovaraju tom trapu. I kakav god da naprave, ma ima nesto sto ga lomi, sto ga razvlaci i gnjavi ga...Mozda je originalni deo trajao dugo, jer je proizvodjac znao za to na osnovu proracuna da mu treba takav kvalitet, ali sada proizvodjacima komponenti se ne isplati da prave tako dobar deo jer jednostavno neko il imnogi jednostavno nece da daju tolike pare za to...Tako da mnogi automobili, jednostavno imaju neke konstrukcijske greske, promasaje koje vremenom dovode do raznih banalnih kvarova...jednostavno je tako, pomiri se sa tim ili menjaj za nesto "bolje"....
[ pajapop @ 03.07.2020. 18:04 ] @

Evo jos nesto, sto ide u prilog mojoj konstataciji za postojanje konstrukcijskih gresaka...Kola ipak konstruisu neki ljudi i stvarno se trude oko toga. Treba to sve osmisliti, konstruisati, proveriti, testirati..odabrati najbolja resenja i formule...Ali...covek je uvek sklon greskama. Dok sam pisao prosli post, stvarno sam se trudio, vise puta sam tekst iscitavao i redigovao.Ali ipak, tek sad kad sam ga ponovo procitao, primetio sam i pobrojao bar 8 pravopisnih gresaka koje su mi se omakle u kucanju. I kad sam ja napravio te greske, sto i neki inzenjer ne bi isto tako nesto pogresio u proracunu? Jednostavno se omakne. ne primeti se odmah..pokaze se tek u dalekoj eksploataciji. Ne moguce je sve testirati i u raznim situacijama. U medjuvremenu, krene proizvodnja...ulozi se toliko u alate, prese...cela linija...ajd' moze se na primer promeniti EGR ventil, pa da kazu necemo Bosov vec ce mo od Simensa ili Pieburgov...Ali greske u konstrukciji sasije?..Kako sad menjati raspone u tockovima, kako pomerati teziste vozila? Kako prilagoditi sve prese i alate? To je jednonstavno tako...promasen auto, ni prvi ni poslednji...
[ bordzija @ 03.07.2020. 19:04 ] @
Trap i gume ne idu jedno bez drugog osim ako nisu potrošene ravnomerno ili imaju neku deformaciju tj probušena pocepana pa ih treba zameniti novim. Ali ovo da se toliko trap rašteluje za 2 godine otkad je centriran mi je prosto neverovatno. Evo sedimo i čekamo na izveštaj auto je upravo otišao na probnu vožnju auto putem. Žao mi samo što sam požurio sa stavljanjem novih zimskih guma na auto kome se totalno rašteluje trap kao da šrafovi nisu ni bili zategnuti.

Ja povremeno proverim gume i menjam svakih 50k km otprilike ili 10 godina pa šta je pre pošto imam zimski i letnji komplet.

Sorri zbog spojenih reči to je ksiaomi kineski telefon predviđen za kineske prstiće.

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 03.07.2020. u 20:35 GMT+1]
[ AstralPro @ 03.07.2020. 19:36 ] @
Kakva su svojsva guma starih 10 god tj ponasanje na putu? Kocenje na mokrom i sl.
[ bordzija @ 03.07.2020. 20:16 ] @
Odlična ako se svake godine prekontroliše, konzervira i odloži na tamno. Verujem da bi neki vozač formule 1 osetio razliku ali za normalnu vožnju 5+ soma km godišnje je više nego ok.
Pričamo o zimskim i letnjim gumama a ne ko što naša sirotinja kupuje samo zimske gume pa ih leti razvaljuje na +50 stepeni 180-200.

U suštini gume menjam kada se osuše tj dobiju one mikro naprsline od sunca ili dođu ispod 3-4 mm.
[ bordzija @ 04.07.2020. 00:36 ] @
Lada i dalje trese na 120 kmh ostaje još jedino da se provere gume kod drugog vulkanizera koji je i centrirao trap - kod vujoševića u oblakovskoj pa nek on dalje mozga šta nije u redu nek rešava kako zna i ume.
[ pajapop @ 04.07.2020. 13:44 ] @
Citat:
bordzija: Lada i dalje trese na 120 kmh ostaje još jedino da se provere gume kod drugog vulkanizera koji je i centrirao trap - kod vujoševića u oblakovskoj pa nek on dalje mozga šta nije u redu nek rešava kako zna i ume.


Da izvrsi rutinski pregled, zameni potrebne delove, balansira, centrira...i naplati...to hoce sigurno. Al' da ce se smara stime sto ti lada trese na 120???..Znas koliko ga zabole...Reci ce: " Decko, reci zeni da sporije bega od tebe i nece da trese" ...Jos davne 83. godine, kad sam poceo da vozim kola i kad sam poceo da obilazim vulkanizere i regaze trapa, jos onda mi je jedan majstor rekao...to dobro pamtim "svaki auto ima na nekoj odredjenoj brzini svoju..."mrtvu tacku"...tad pocne da se trese, a kad i predje tu tacku, prestaje sa tresenjem. Mozda je toj Ladli 120 njena "mrtva tacka"?
[ bordzija @ 04.07.2020. 17:05 ] @
Pa to znači da ne radi svoj posao kako treba ako ne proveri delove trapa, dal poluosovine imaju lufta itd. Već sam jednom naleteo na jednog koji je hteo da centrira trap na kome je pukao stabilizator. Onda to ne postaje delatnost nego sredstvo za otimanje para. Uostalom ja sam nekada sa običnim konopcem i libelom bolje centrirao trap nego oni danas sa svim tim digitalnim drangulijama. Mogu i gume samostalno da se balansiraju eno rus sve objasnio na youtube. Ako ćemo tome da se vraćamo nema problema.

Nemam vremena da slušam priče o mrtvim tačkama i treba da legne to će sve bude okej'
[ bordzija @ 05.07.2020. 01:16 ] @
Nešto sam ja tu sad bacio oko, tu je problem menjač koji je stavljen polovan kada je lada zakačila po onim genijalnim putevima oko ns blizu dunava. Verujem da ili menjač ima lufta u ležajevima pošto malo mumla tokom vožnje ili šolje poluosovina. To je bio drugi po redu menjač jer je prvi bio potpuno neispravan i ispadaoje iz prve brzine. Neki prevarant sa voždovca. Ovaj sad menjač recimo kada se ubaci u prvu brzinu i krene, ručica menjača kao da štucne i pomeri se tj kao da upadne u brzinu. Kada ubaciš u rikverc ne možeš posle ni da izbaciš iz rikverca. Muče po gradu prva druga treća a očigledno iz tog razloga trese na 120. Rashodovan menjač to je to. Probao sam ja to da vozim pre desetak dana i to je blaga katastrofa od automobila.

https://youtu.be/NcWjDJCPSXY

Moj savet je skidanje menjača, skidanje zvona, zamena semeringa zvona, montaža na onaj kome je polomljeno zvono i to je to.

Ili pravac otpad hehe
[ bordzija @ 08.07.2020. 23:31 ] @
Automobil bio opet kod vujoševića u oblakovskoj i balansirane sve 4 gume ponovo plaćeno 1200 dinara kaže nije bilo dobro. Onda je ustanovio da je zadnja desna felna kriva?!?? Kaže da je srce felne krivo i da oni to ne ispravljaju?!?? Čeličnu felnu ne mogu da isprave? I poslali su auto u bulevar revolucije 300 i neki broj da ispravi felnu na skroz drugi deo beograda.

Ovu navodno krivu felnu su izbalansirali i naplatili. Mislite li isto što i ja da nas ovi zajebbavaju?!??
[ pajapop @ 09.07.2020. 07:01 ] @

Ja ne mislim da te "zaebavaju"...Kazi hvala bogu da se potrudio i da je uocio i obratio mi paznju na nepravilnost. Sto se tice te radnje u Bulevaru, za njih znam od kako znam za sebe...samo se time bave. Kad se felna iskrivi po obodu, to nekako se moze i cekicem nakucati, al kad je kriva u "srcu" to ipak treba pod presom da se radi...Evo niki snimak....https://www.youtube.com/watch?v=DV3wk7vrync
[ Java Beograd @ 09.07.2020. 07:10 ] @
Lepo ti kaže pajapop - kaži hvala da su te informisali.
Ne ispravaljju, što misiliš da svaka uslužna auto radionica mora da radi sve polove?

To kad se iskrivi "u srcu" to se dešava kad bočno kliziš po ulici i onda naletiš na ivičnjak. Tad mogu da se počupaju šrafovi i još koješta.
[ bordzija @ 09.07.2020. 10:19 ] @
E to sam skroz zaboravio bočno klizanje po snegu ili ledu ko će ga znati. Meni su macolom u sekundi ispravili srce čelične felne, vulkanizer ali to izgleda više ne rade postali fini.

Stavio si peglanje alu felne čelične se retko krive.

Našao sam alu felne 15" sa gumama za 8000 din vredi li to? 4x98



[ bordzija @ 19.07.2020. 21:29 ] @
Ništa nije pomoglo posle vujoševića balansiranja guma i centriranja trapa, lada trese još više! Kaže nisu poluosovine problem šta onda može da bude?

Trešenje dolazi sa prednjeg trapa, kada se pritisne kvačilo ne prestaje... Poluosovine? Krstovi? Šolje krstova? Diferencijal? Menjač?
[ bordzija @ 29.11.2020. 14:58 ] @
Zamenio sam sve 4 gume i felne problem rešen. Problem je bila felna koja je bila kriva, vulkanizer je samo u jednom trenutku rekao da bi ona mogla da bude problem i jeste na kraju. Svi su uredno balansirali i naplatili svoju uslugu a problem nije rešen. Oblakovska ulica je za izbegavanje! Pazi da neće felnu da pogleda! Jako neozbiljno sa njihove strane! Nekada su vulkanizeri ispravljali felne meni su to jednom prilikom radili ali iz drugog puta kada sam reklamirao uslugu.

Sve u svemu eto ljudi da znate ako vam trese auto da nećete rešiti problem kod vulkanizera. Neće vam ni reći da je felna problem. Prosto mi neverovatno!
[ ademare @ 29.11.2020. 15:22 ] @
Stani isao si na zamenu guma , balansiranje i centriranje trapa ?

Na kraju se ispostavilo da je felna kriva ?

Ko je od navedenih majstora bio obavezan da ti ispravlja felnu i to verovatno besplatno ?
[ bordzija @ 29.11.2020. 15:44 ] @
Kažem da su meni vulkanizeri uvek ispravljali čeličnu felnu ako je postojao problem. Ovi danas samo balansiraju i broje pare. Ispostavilo se da je felna kriva posle 2 balansiranja i 2 centriranja trapa koje su uredno bez reči naplatili. Da su rekli felna je kriva ne možemo da je balansiramo, ispravite pa dođite da balansiramo i centriramo trap. Ne pravili su se ludi. Pa ko treba da otkrije da je felna kriva, moja baba?

Očigledno da ne poznaju materiju i da im je to veliki problem.