[ RaduleVe @ 06.07.2020. 23:09 ] @
Poštovani,
Potrebna mi je pomoć. Imam nekoliko problema oko svog vozila GOLF 2. Razumećete da sam
veoma vezan za taj auto i molio bih Vas bez predloga da ga prodam umesto popravljam kako
mi je većinu majstora reklo.
Problemi su sledeći :
- Baš je težak volan (razumem da nema servo) ali je tri puta teži nego što je bio.
- Nemiran u radu,tačnije kada stojim na semaforu a vozilo izbačeno iz brzine,
obrtomerna skala se penje od 1.000 do 2.500 obrtaja bez davanja gasa i zvuk
automobila je kao da dajem gas a ne diram papučicu.
- Ručna kočnica neće da ostane u podignutom položaju tačnije neće da zabravi gore
kada je nategnem. Sve funkcioniše,tačnije koči ali ne ostaje u donjem položaju.
- Kada palim automobil dešava mi se da zavergla jako čudno zavergla pa stane
na sekund pa opet zavergla pa stane (brumm,mmm,brumm,mmm,brumm,mmm)- pa tek onda
upali.
- Zanima me kako bih mogao da sredim izbledelu farbu na haubi,neki preporučuju
farbanje celog auta (skupo) neki poliranje celog (mislim da nije efektivno) a neki
lepljenje folije....

Molio bih Vas da mi odgovorite na pitanja jer mi je jako bitno i hitno.
Možete odgovoriti ovde ili u email adresu [email protected]
[ Java Beograd @ 07.07.2020. 07:30 ] @
1. Trebalo bi da budeš vezan za svoje bližnje, porodicu, prijatelje, rođake, a ne za stvar. Gomila lima ne uzvraća emocije.
2. Ne kapiram kako ti je to hitno? Ovi nisu kvarovi od juče. Svaki od ovih kvarova je nastajao polako, godinama.
3. Prosta, najprostija ekonomska logika je ono šta ti je večina majstora reklo: svako popravljanje ovakvog krša ja bacanje para.

Sve ove popravke će koštati i preko 1000€, a opet ćeš imati auto koji vredi 200€, star, nepouzdan, koji će garant da te ostavi negde na putu.

Razmisli dobro šta radiš. Kao što znamo, svako je kovač svoje sreće.

A evo i da ti odgovorim na pitanja

1. Volan. Ovde je problem sa letvom volana. Popravak je reparacija letve. Zamena potrošenih delova, ili zamena cele letve. Menjaju se i potrošni delovi kao što su spone, manžetne i slično.
2. Nemiran rad. Nisi napisao koji je motor. Ovo može da bude svašta. Ako je benzinac (pretpostavljam)
2.1 Potrebna je revizija visokonaponskog sistema (bobina, razbodnik, kablovi, svećice)
2.1 Potrebna je revizija kraburatora. Servis, reparacija i zamena potrošnih delova
3. Ručna. Istrošili se zupčanici ručne. Zamena ručice. Novom ili polovnom
4. Čudno verglanje. Potrebna je revizija anlasera, automata (elektromagneta) i bendiksa. Može da bude i akumulator.
5. Farba. Preporuke su OK. Pitanje je koliko imaš para. Najbolje je farbanje, manje bolja varijanta su folije, i poslednja je poliranje. Takav je i odnos cena.

Ali ... Očigledno imaš krš od auta.
Svakako je dobro uraditi reviziju ukupnog kočionog sistema (čuva glavu), sistema ogibljenja, kao i sistema hlađenja.



[ X Files @ 07.07.2020. 08:15 ] @
Kao što Java reče: "Nisi napisao koji je motor. Ovo može da bude svašta. Ako je benzinac (pretpostavljam)"

2.3 Neispravni termodavači (broj oma na izlazu) i/ili lambda sonda (broj milivolti na izlazu) ako je ima, mogu da nateraju auto na ("obrtomerna skala se penje od 1.000 do 2.500 obrtaja bez davanja gasa i zvuk")

Kod termodavača mislim da se vrednosti orijentaciono kreću od 300 oma (vruć motor) do 3300 oma (hladan motor). Neispravni termodavači daju neke vrednosti tipa 14000 oma. Sećam se da se čupanjem buksne termodavača na živo motor "smirivao", na default vrednost.

Lambda... Pffff... kako beše 450 milivolti treba da je na izlazu po defaultu.
[ mjanjic @ 07.07.2020. 17:15 ] @
Mislim da je neko napravio (još jedan) nalog da bi nas zezao na forumu :)