|
[ Kowalski11000 @ 08.08.2020. 16:13 ] @
| Pozdrav svima,
pošto su klima uređaji Hisense trenutno najbrže rastući brend u Srbiji na robnoj grupi AC, želim da otvorim temu na kojoj će se moći podeliti utisci o klima uređajima ovog proizvođača.
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 08.08.2020. u 18:10 GMT+1] |
[ bordzija @ 29.08.2020. 00:54 ] @
Najbrže rastući brend? Gde tačno na marsu?
[ Kowalski11000 @ 30.08.2020. 16:01 ] @
Kao što je napisano u Srbiji.
Procena je prema dostupnim podacima da Hisense brend na polju klimatizacije u 2020.godini ima učešće u prodaji veće od 10%, sa konstantnim trendom rasta.
Ukoliko uzmemo u obzir da je Hisense brend prisutan na srpskom tržištu tek nešto duže od godinu dana, a da već sada spada u tri najprodavanija brenda, onda možemo konstatovati da je to brend sa najvećim trendom rasta u klimatizaciji na srpskom tržištu.
[ Alen23 @ 30.08.2020. 20:16 ] @
Poz , da li imaš nekih informacija o modelima koji se prodaju , osim uobicajenih koji se mogu naći kod trgovaca..Mislim na hardverske specifikacije uredjaja...
[ Alen23 @ 30.08.2020. 21:17 ] @
Evo slučajno nadjoh service manual za trenutne hisense modele.. Onako nabrzinu pregledan , vidim ima solidnih informacija o uredjaju , radu istog itd..
https://www.google.com/url?sa=...g=AOvVaw2cTdbvmCD41mOyqWr-yNL0
[ bordzija @ 31.08.2020. 11:28 ] @
Sobzirom da je kinez prisutan tek godinu dana na našem tržištu i 0,00001 procenat rasta je najviši. Reci ti nama ko to proizvodi midea ili koja kineska fabrika klima uređaja, pusti te prazne trgovačke priče.
[ aleksa.ue @ 31.08.2020. 11:32 ] @
Evo vidim opet ima i Tadirana kod nas.Hisense klime su i pre imale kod nas.
[ Kowalski11000 @ 01.09.2020. 00:03 ] @
Pošto je Hisense novi brend u regionu, a isti predstavlja globalno jedan od najvećih brendova u klimatizaciji, tekst u nastavku pretstavlja kompaniju Hisense Corporation.
Hisense AC Inverter Expert
Hisense je prva kompanija u Kini koja je proizvela i lansirala na tržište inverter klima uređaje i od tada se obavezala 20 godina na razvoj i promociju inverter tehnologije. Hisense je tokom godina na ovom polju akumulirao nenadmašnu tehnoligiju, iskustvo i poverenje potrošača. Hisense je oduvek bio na čelu industrije inverterskih klima uređaja.
Uvod u Hisense
Kompanija Hisense osnovana je 1969. godine i svetski je lider u oblastima Smart televizora, Klima uređaja, Kućnih aparata i uređaja za Mobilnu komunikaciju. Hisense zapošljava preko 75.000 radnika u celom svetu, a već 11 godina u kontinuitetu ima najveći tržišni udeo u Kini, na robnoj grupi televizori. Trenutno Hisense ima više od 30 kompanija, a prihod od prodaje dostiže 35 milijardi USD u 2018. godini. Hisense takođe ima 16 kompanija, 7 razvojno-istraživačkih centara i 7 proizvodnih baza u inostranstvu, a proizvodi pod brendom Hisense prodaju se u više od 130 zemalja širom sveta.
Hisense klima uređaji sa pravom se smatraju jednim od najboljih na svetu! Kompanija Hisense je započela rad na polju klimatizacije 1988. godine, a već 1997. godine na tržište je lansira prvi kineski Inverterski klima uređaj. Od tada kompanija je decenijama imala najveće učešće u prodaji klima uređaja sa inverterskom tehnologijom na kineskom tržištu. 2005. godine Hisense je proizveo prvi 180°DC Inverter u Kini, 2006. godine prvi su proizveli FULL DC Inverter sa EER koeficijentom 7,5. Hisense klima uređaji su izabrani od strane kineske vlade za energetski najefikasnije klima uređaje u 2018. godini, a Hisense je jedina korporacija koja je dva puta dobila kinesku nagradu za kvalitet. Ova nagrada je dokaz najvišeg nivoa kvaliteta proizvoda.
Danas su proizvodi pod brendom Hisense kod korisnika sinonim za kvalitet i pouzdanost. Hisense poseduje niz proizvodnih jedinica i jedinica za kontrolu kvaliteta inverterskih sistema za klima uređaje, sami proizvodeći sve potrebne komponente. Hisense Corporation ima zajednička ulaganja sa globalnim brendovima kao što su IBM, Hitachi i Whirlpool, na zajedničkom razvoju najsavremenije tehnologije.
Quingdao Hisense /Hitachi airconditioning System Co. kompanija je osnovana 08.januara 2003. godine kao zajedničko ulaganje između Hisensse Group i Hitachi Appliances Inc, za proizvodnju klima uređaja, razvoj tehnologije, marketing i usluge. Hisense /Hitachi ima visoko razvijenu proizvodnu fabriku sa centrima za osiguravanje kvaliteta.
Hisense/Hitachi u kontinuitetu razvija nove komercijalne klima uređaje, kako bi odgovorio velikoj potražnji za naprednom tehnologijom, visokim specifikacijama i visokokvalitetnim sistemima klimatizacije.
Vodećim dizajnom, neuporedivom uslugom i profesionalnim menadžmentom, Hisense /Hitachi proizvodi tehnološki najnaprednije uređaje za centralnu klimatizaciju u Kini, a potom ove sisteme distribuira na svetska tržišta i tako tehnološki vodi kinesku komercijanu klimatizaciju konstantno na viši nivo i time kreira bolji eko-sistem.
Značajno je da Hisense poseduje 49% vlaničkog udela u kopaniji Hitachi Japan, a ovo udruživanje se jasno vidi kroz kvalitet gotovog proizvoda.
Takođe Hisense Corporation je vlasnik u kompanijama Toshiba, Sharp, Kelon, Ronhson..., a 2018. Hisense je preuzeo i 94% deonica u slovenačkoj kompaniji za proizvodnju kućnih aparata Gorenje. Kroz prodajnu mrežu ove kompanije, koja je lider u prodaji kućnih aparata u regionu, Hisense klima uređaji su široko rasprostranjeni u ponidi kroz prodajne kanale na srpskom tržištu.
U 2020 godini na srpskom tržištu Hisense u ponudi ima 18 modela rezidencijalnih (mono split) klima uređaja i veoma širok asortiman komercijalnih i VRF klima uređaja.
U ponudi se nalaze i modeli sa najsavremenijom tehnologijom kao što su Energy Pro i Silentium Pro, koji poseduju između ostalog najvišu sezonsku efikasnost A+++ u oba režima rada (grejanja i hlađenje), što je omogućeno visokim koeficijentima SEER i SCOP, a ono što Hisense odvaja od konkurencije na srpskom tržištu je konkurenta cena za vrhunski kvalitet. npr. Hisense Energy Pro klima uređaj ima Preporučenu MPc od 500 eur, što ga svrstava u Best buy model. Takođe, isto važi i za ostale Hisense klima uređaje u asortimanu.
Marketing kroz sport
Hisense je neprekidno posvećen sportu kroz sponzorisanja najvećih sportskih događaja, kao što su 2018 FIFA World Cup, UEFA EURO 2016 i 2020, Formula One Red Bull racing, Australia Open i Football club Paris Saint-Garmain.
PS.
Najnovija vest u vezi Hisensea, a tiče se klimatizacije je:
Prvi JKA sertifikat za svež vazduh dodeljen Hisense klima uređajima
Japanska organizacija za osiguranje kvaliteta, neprofitna organizacija japanske vlade, dodelila je Hisense Fresh Master klima uređajima prestižni JKA sertifikat za svež vazduh, čime je Hisense postao prvi brend klima uređaja na svetu koji je dokazao tehničku superiornost performansi "ventilacije" i "oksigenizacije" prostora.
Rezultati ispitivanja koje je sprovela JKA pokazala su da Hisense Fresh Master klima uređaji, zahvaljujući indikatorima zapremine vazduha i stope smanjenja CO2, efikasno održavaju svež vazduh i pročišćavaju prostoriju, smanjujući nivo ugljen-dioskida i istovremeno uvećavajući nivo kiseonika, dok zapreminu svežeg vazduha u prostoriji podižu i do 150 m3/h. Hisense Fresh Master klima uređaji takođe imaju mogućnost zadržavanja cirkulacije vazduha u zatvorenom prostoru bez otvaranja prozora, stvarajući time zdravije i ugodnije životno okruženje, što je posebno značajno u zimskim mesecima, kada je nivo zagađenosti vazduha znatno povišen.
Svež vazduh, naročito u zatvorenim prostorima, postao je jedan od prioriteta za očuvanje zdravlja i pojavom epidemije novog korona virusa. S obzirom da svojim funkcijama efikasno uklanja mnoge viruse iz prostorije, poput H1N1, HFMD i EV71, ne čudi što su ove godine Hisense Fresh Master klima uređaji postali izbor broj jedan za korisnike širom sveta, a potrošači na ovim prostorima moći će da se uvere u prednosti njihovih inovativnih funkcija već početkom sledeće godine.
KA sertifikat za svež vazduh takođe podrazumeva da Hisense Fresh Master klima uređaji zadovoljavaju visoke industrijske standarde japanskog tržišta, ali i ispunjavaju sve norme koje pripisuju strogi japanski zakoni o sistemima za osvežavanje vazduha. Japanska organizacija za osiguranje kvaliteta jedna je od samo dve institucije u Japanu koje mogu da potvrde S-marku, odnosno oznaku za usaglašenost sa bezbednosnim standardima svih klima uređaja na tržištu.
„Tehnologija, Kvalitet, Integritet i Odgovornost“ su četiri ključna elementa Hisensa.
O snazi ovog kineskog brenda govori i prošlogodišnje istraživanje BrandZ, koje ga proglasilo vodećim proizvođačem kućnih aparata u Kini.
[ aleksa.ue @ 01.09.2020. 00:25 ] @
Citat: Kowalski11000: a 2018. Hisense je preuzeo i 94% deonica u slovenačkoj kompaniji za proizvodnju kućnih aparata Gorenje.
Bolje da ga nije ni preuzeo .
[ Alen23 @ 01.09.2020. 06:59 ] @
[quote] Kowalski11000: Pošto je Hisense novi brend u regionu, a isti predstavlja globalno jedan od najvećih brendova u klimatizaciji, tekst u nastavku pretstavlja kompaniju Hisense Corporation.
Hisense AC Inverter Expert
Hisense je prva kompanija u Kini koja je proizvela i lansirala na tržište inverter klima uređaje i od tada se obavezala 20 godina na razvoj i promociju inverter tehnologije. Hisense je tokom godina na ovom polju akumulirao nenadmašnu tehnoligiju, iskustvo i poverenje potrošača. Hisense je oduvek bio na čelu industrije inverterskih klima uređaja.
Da li imaju svoje kompresore tj da li proizvode iste ?
[ Kowalski11000 @ 01.09.2020. 07:53 ] @
Kompresori koji su ugrađeni u skoro sve modele Hisense klima uređaja, koji su u ponudi na tržištima u regionu, uključujući i Non Inverter modele, su renomiranih proizvođača GMCC Toshiba i HIGHLY Hitachi.
Pošto Hisense ima vlasnički udeo u obe navedene kompanije, odgovor je da proizvode kompresore.
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 01.09.2020. u 09:31 GMT+1]
[ Alen23 @ 01.09.2020. 09:02 ] @
Dakle nemaju svoju vlastitu proizvodnju kompresora , vlasnički udio te ne čini obavezno i proizvodjačem ..
Ništa strašno ako i nemaju , uglavnom uredjaji su im u rangu trenutne generacije klima uredjaja , barem po papirnatim specifikacijama , ostaje nam da vidimo kakvi su u praksi..
Čitam ovaj servuce manual piše zadata temperaturna kompenzacija 5° ? Obično to bude 1, 2 ili 3 ° , s mogućnošću promjene , nije li 5° malo previše , i moze li se smanjiti ...
[ bordzija @ 01.09.2020. 10:16 ] @
Šta hisense proizvodi i on off klime? Koja praistorija pa to je zakonom zabranjeno u EU. Gde to prodaju u africi i gde još? Nekada su se ti klonovi delili na midea i galanz a vidi danas kupe par deonica i odma navode kako imaju udeo u nekoj korporaciji :D
[ Kowalski11000 @ 02.09.2020. 14:46 ] @
Citat: Alen23:
Dakle nemaju svoju vlastitu proizvodnju kompresora , vlasnički udio te ne čini obavezno i proizvodjačem ..
Ništa strašno ako i nemaju , uglavnom uredjaji su im u rangu trenutne generacije klima uredjaja , barem po papirnatim specifikacijama , ostaje nam da vidimo kakvi su u praksi..
Čitam ovaj servuce manual piše zadata temperaturna kompenzacija 5° ? Obično to bude 1, 2 ili 3 ° , s mogućnošću promjene , nije li 5° malo previše , i moze li se smanjiti ...
Temperaturna kompenzacija 5°C je podrazumevana vrednost i aktivira se samo u režimu grejanje, bez temperaturne kompenzacije u režimu hlađenje.
Ovaj dizajn se uglavnom uzima u obzir tokom režima grejanje, a tada se protok toplog vazduha koncentriše na gornji nivo prostorije (zbijen na vrhu sobe), a korisnici u prostoriji i dalje osećaju da im je hladnije od zadate temperature.
Zbog toga su inžinjeri u Hisenseu na ovaj način dizajnirali ovu funkciju, da bi se korisnici osećali toplije i prijatnije. (Obično su detektori senzora sobne temperature na ulazu i izlazu vazduha u unutrašnjoj jedinici).
Ako korisnici misle da ovaj način nije dovoljno efikasan, mogu da uključe I Feel funkciju na daljinskom upravljaču, ali to donosi veću potrošnju energije. Tada će uređaj zaustaviti funkciju temperaturne kompenzacije i pokrenuće novo postizanje zadate temperature. (U ovom slučaju detektor senzora sobne temperature je u daljinskom upravljaču).
[ Alen23 @ 02.09.2020. 17:16 ] @
Jasno je to kako Temp. komp. radi samo pitam da li se moze smanjiti , jer na npr 24 zadate klime će da radi sve dok kod nje ne bude 29° , to vuče i veću potrošnju struje. Kod mene je +2 temp.komp i drzi precizno zadatu , na +5 bi debelo prebacivala ..Hajd vidjećemo kako to radi u praksi..
Jesu ovi modeli energy / energy pro kapilara ili imaju i eev , i imaš li kakav scop test za ove uredjaje ...
[ ZoranObradovic @ 03.09.2020. 21:12 ] @
[ Alen23 @ 03.09.2020. 21:46 ] @
Koje su cijene ovih modela u Srbiji .
[ Kowalski11000 @ 04.09.2020. 11:29 ] @
Sve modele Hisense rezidencijalnih klima uređaja dostupnih na srpskom tržištu, sa preporučenim Mpc i tehničke dokumentacije, sa opisima karakteristika za iste, možete pogledati na zvaničnom sajtu Hisense Srbija
https://rs.hisense.com/proizvodi/klima-uredjaji
Video Hisense Silentium Pro Smart Eye A+++
https://youtu.be/WtAaKXxbXyA
Video Hisense Easy Smart WiFi
https://youtu.be/jPheL1Q8cqU
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 04.09.2020. u 12:54 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 04.09.2020. u 12:59 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 04.09.2020. u 16:12 GMT+1]
[ Kowalski11000 @ 04.09.2020. 19:02 ] @
Citat: Alen23:
Jasno je to kako Temp. komp. radi samo pitam da li se moze smanjiti , jer na npr 24 zadate klime će da radi sve dok kod nje ne bude 29° , to vuče i veću potrošnju struje. Kod mene je +2 temp.komp i drzi precizno zadatu , na +5 bi debelo prebacivala ..Hajd vidjećemo kako to radi u praksi..
Jesu ovi modeli energy / energy pro kapilara ili imaju i eev , i imaš li kakav scop test za ove uredjaje ...
EEV poseduju sledeći Hisense modeli:
Silentium Pro
Energy Pro
Energy
Mini Apple Pie 12K
New Comfort 12K
Easy Smart 24K
[ Alen23 @ 05.09.2020. 21:03 ] @
Kowalski , mozes li iščeprkati kakav scop test za neki od ovih modela..
[ Komša @ 23.10.2020. 22:45 ] @
Pozdrav svima, nov sam na forumu i mogu vam reći da se ima šta pročitati.
A evo već imam nešto da se posavetujem sa vama. Naime, nudi mi se u neku kompezaciju nova Hisense Silentium Pro 12 i po nekoj račinici izašla bi me ~600, možda malo više.
Grejanje imam rešeno, ali vidim da se dosta ljudi greje na dobre klime, pa ako to valja ( za hlađenje imam ) da ne ložim i kada može na klimu.
U pitanju je sprat kuće koji je nezavisna stambena jedinica i ubacio bi je u dnevnu sobu koja nije odvojena vratima od predsoblja, sve ukupno nekih 45kvm.
I još da napomenem, da mi volimo da je u kući toplo, sve ispod 23-24c nam je prohladno.
[ Kowalski11000 @ 24.10.2020. 20:27 ] @
Pozdrav,
Hisense Silentium Pro je Premium model klima uređaja koji poseduje najsavremeniju tehnologiju i najvišu energetsku efikasnost u klimatizaciji, energetski razred A+++ i SCOP 5.1. To znači da na 1 kW uložene električne energije, uređaj vam isporučuje 5.1kW toplotne energije.
Ukoliko je prostor koji planirate da grejete dobro izolovan i nema mnogo toplotnih gubitaka, bez problema ćete ga grejeti veoma povoljno sa ovim modelom klima uređaja.
Ovaj model poseduje naprednu funkciju da u režimu grejanja isporučuje vruć vazduh prema podu, da bi korisnke grejao od nogu, što omogućava dodatni komoditet.
Video:
https://youtu.be/WtAaKXxbXyA
[Ovu poruku je menjao Kowalski11000 dana 24.10.2020. u 21:38 GMT+1]
[ Komša @ 25.10.2020. 19:15 ] @
Više sam mislio na info iz prve ruke ( korisnika, servisera.. ) u svakom slučaju, hvala.
[ Vlaja 011 @ 29.01.2021. 23:42 ] @
KOVALSKI,
Ovo su uglavnom marketinški napisi, i kao takvi tehniči bezvredni.
Tehniči pismenim ljudima trebaju kataloši, user manuals repair manuals, Eurovent....
Zato, ako imaš, okaci linkove za Hisense Silentium Pro i dr
[ mirkobatocina @ 07.08.2021. 23:34 ] @
[ thewitchermr @ 19.10.2021. 22:50 ] @
nigde nikog ovde
[ mdimovic @ 05.12.2021. 00:01 ] @
uzeo sam ovu klimu, pre neki dan instalirao.. necu je koristiti za grejanje..
javljam kasnije utiske, za sad mogu samo da kazem da plastike fabricki nisu bile lepo postavljene. plastika je virila na dva razlicita mesta.. morali smo da je rastavimo i sastavimo..
[ Alen23 @ 17.12.2021. 17:54 ] @
[ sabosim @ 17.12.2021. 18:46 ] @
Ja sam kupio fresh master i evo oko mesec dana radi za sve pare. Prezadovoljan. Pre ove sam imao LG_a SQ12 inverter ali ova je za dva broja bolja u svemu. Ovih dana kada je vazduh pun smoga prozore ne otvaram ali zato uključim da uvlači spolja vazduh, filtrira i za pola sata baš lepo osveži prostor. Odlična klima.
[ Alen23 @ 17.12.2021. 19:47 ] @
Hvala za info ..Hardverski djeluje jako dobro , pogotovo ako uzmemo u obzir cijenu , ovakav hardver košta skoro i duplo skuplje kod nekih..Vidjećemo ostatak utisaka kasnije tokom zime...
[ tvrdoglavi @ 17.12.2021. 20:47 ] @
meni jedino nije jasno zasto su razliciti kapaciteti hladjenja/grejanja na unutrasnjoj i spoljnoj?
[ Alen23 @ 17.12.2021. 21:24 ] @
Nije samo kapacitet , problematičnije je što air flow se takodjjer ne slaže s podacima s hisense rs , 630 vs 580 koliko je na naljepnici , težina UJ isto , na sajtu stoji 13.5 dok je na etiketi 14.5 ..
Trebalo bi pitati ove iz hisense ..
[ aleksa.ue @ 18.12.2021. 16:13 ] @
[ dejan_m90 @ 28.06.2022. 07:40 ] @
Citat: sabosim:
Ja sam kupio fresh master i evo oko mesec dana radi za sve pare. Prezadovoljan. Pre ove sam imao LG_a SQ12 inverter ali ova je za dva broja bolja u svemu. Ovih dana kada je vazduh pun smoga prozore ne otvaram ali zato uključim da uvlači spolja vazduh, filtrira i za pola sata baš lepo osveži prostor. Odlična klima.
Da li si je koristio za grijanje ?
Kako se tu pokazala ?
[ Kowalski11000 @ 28.06.2022. 08:11 ] @
Citat: Alen23:
Nije samo kapacitet , problematičnije je što air flow se takodjjer ne slaže s podacima s hisense rs , 630 vs 580 koliko je na naljepnici , težina UJ isto , na sajtu stoji 13.5 dok je na etiketi 14.5 ..
Trebalo bi pitati ove iz hisense ..
Pogrešni su podaci na natpisnoj tablici unutrašnje jedinice ovog modela. Tačni su podaci sa sajta proizvođača.
[ boki01 @ 04.08.2022. 19:19 ] @
Kowalski odradio marketing i otišao :(
[ Kowalski11000 @ 05.08.2022. 07:58 ] @
Zdravo, ukoliko imaš neko pitanje slobodno ga postavi. Pozdrav.
[ Alen23 @ 24.10.2022. 21:44 ] @
[ aleksa.ue @ 06.01.2023. 18:55 ] @
Sve preporuke za najnoviji Hisense Energy model.Klima radi super spusta modulaciju ispod 400w. samo na grejanju treba staviti 2 stepena manje u odnosu na zeljenu temperaturu.
[ blaki @ 05.07.2023. 08:13 ] @
Prokletstvo kupovine jeftine Hisense inverter klime ili nestručnosti ovlaštenog servisera?
Kupio sam klimu Hisense Expert Smart 12 K, inverter CF35YR1FG dana 24.01.2023. godine.
Instalirao ovlašteni serviser Hisensa 30.01.2023. godine.
Uključena nekoliko puta iz razloga znatiželje kako radi (ložim drva). Dana 10.04.2023. spoljna temperatura "ni za loženje, ni da se ne loži", pade mi na pamet da uključim klimu za dogrevanja stana. Cvrc ne radi - ustanovljavam da neće da startuje unutrašnju jedinicu. Prijavljeno i opet došao isti ovlašteni serviser Hisensa 12.04.2023. godine i ustanovio "CURENJE GASA NA VENTILU.DOTEGNUT VENTIL. IZVRŠENA REPARACIJA". Posle ovoga probano kratko, klima radila.
Grejanje je bilo blago, čak sam primetio i malo čuđenje servisera. Da li je stavljen odgovarajući gas (iz zelene boce) po nekim izvorima nalazim da se gas R32 pakuje u crvene boce?
Da je vrlo blago grejala OVO TAČNO MOGU DA KAŽEM JER NIKADA SE POSLE NIJE VIŠE ČULO ONO PUCKANJE PLASTIKE KADA SE KLIMA HLADI POSLE ISKLJUČENJA, kao što se to čulo prvih dana kada je montirana.
Dana 03.07.2023. kaže žena, vrućina, uključi klimu. Uključio, radi, duva. Radila puna dva sata, 38 kvadrata, dobro izolovano, sve zatvoreno, klima podešena da hladi na 17 stepeni, ventilator najajače duvanje, sa temperature 27,5 stepeni C skinula temperaturu u prostoriji na 26,7 stepeni C (imam digitalni termometar u prostoriji - na satu)?
Zvao sam opet istog servisera (jedino njegov broj imam), on je bio mišljenja da nema dovoljno gasa i preporučio da prijavim reklamaciju.
Prvi puta je očito bilo loše pertlovanje na spoljnoj jedinici i to je bilo vidljivo (tragovi mrlje od gasa). Napominjem da spojevi na unutrašnjoj jedinici tada nisu pregledani. Da li su bakarne cevi loše termičke obrade u proizvodnji u smislu da su previše tvrde pa loše ležu na priključke? Ima li mogućnosti da se sistem pod pritiskom testira - ostavi nekoliko sati na manometru da bi se videlo ima li opet gubitka pritiska "da serviseru ne moram obezbediti stalan smeštaj", Ha, ha, ha?
Moram napomenuti da mi se jedna stvar nije svidela kod tog njihovog ovlaštenog servisera na samom početku: Pokušao je da, "jer on to tako radi", da na obe neizolovane bakarne cevi zajedno navuče samo jednu spoljnu izolaciju. Nisam pristao pa sam morao trčeći do prodavnice da nađem izolaciju (nije imao odgovarajuću manjeg preseka) i kupio za svoj novac te smo navukli izolaciju na svaku cev posebno i još jednu spolja na obe.
Hvala unapred na odgovorima.
Pozdrav,
blaki
[ aleksa.ue @ 05.07.2023. 13:06 ] @
Citat: blaki: Prokletstvo kupovine jeftine Hisense inverter klime ili nestručnosti ovlaštenog servisera?
Kupio sam klimu Hisense Expert Smart 12 K, inverter CF35YR1FG dana 24.01.2023. godine.
Instalirao ovlašteni serviser Hisensa 30.01.2023. godine.
Uključena nekoliko puta iz razloga znatiželje kako radi (ložim drva). Dana 10.04.2023. spoljna temperatura "ni za loženje, ni da se ne loži", pade mi na pamet da uključim klimu za dogrevanja stana. Cvrc ne radi - ustanovljavam da neće da startuje unutrašnju jedinicu. Prijavljeno i opet došao isti ovlašteni serviser Hisensa 12.04.2023. godine i ustanovio "CURENJE GASA NA VENTILU.DOTEGNUT VENTIL. IZVRŠENA REPARACIJA". Posle ovoga probano kratko, klima radila.
Grejanje je bilo blago, čak sam primetio i malo čuđenje servisera. Da li je stavljen odgovarajući gas (iz zelene boce) po nekim izvorima nalazim da se gas R32 pakuje u crvene boce?
Klima stize sa gasom,a ti si zvao nekog ko nema blage veze da montira klimu.
[ tvrdoglavi @ 05.07.2023. 18:38 ] @
Citat: blaki: Prokletstvo kupovine jeftine Hisense inverter klime ili nestručnosti ovlaštenog servisera?
Kupio sam klimu Hisense Expert Smart 12 K, inverter CF35YR1FG dana 24.01.2023. godine.
Instalirao ovlašteni serviser Hisensa 30.01.2023. godine.
Uključena nekoliko puta iz razloga znatiželje kako radi (ložim drva). Dana 10.04.2023. spoljna temperatura "ni za loženje, ni da se ne loži", pade mi na pamet da uključim klimu za dogrevanja stana. Cvrc ne radi - ustanovljavam da neće da startuje unutrašnju jedinicu. Prijavljeno i opet došao isti ovlašteni serviser Hisensa 12.04.2023. godine i ustanovio "CURENJE GASA NA VENTILU.DOTEGNUT VENTIL. IZVRŠENA REPARACIJA". Posle ovoga probano kratko, klima radila.
Grejanje je bilo blago, čak sam primetio i malo čuđenje servisera. Da li je stavljen odgovarajući gas (iz zelene boce) po nekim izvorima nalazim da se gas R32 pakuje u crvene boce?
Da je vrlo blago grejala OVO TAČNO MOGU DA KAŽEM JER NIKADA SE POSLE NIJE VIŠE ČULO ONO PUCKANJE PLASTIKE KADA SE KLIMA HLADI POSLE ISKLJUČENJA, kao što se to čulo prvih dana kada je montirana.
Dana 03.07.2023. kaže žena, vrućina, uključi klimu. Uključio, radi, duva. Radila puna dva sata, 38 kvadrata, dobro izolovano, sve zatvoreno, klima podešena da hladi na 17 stepeni, ventilator najajače duvanje, sa temperature 27,5 stepeni C skinula temperaturu u prostoriji na 26,7 stepeni C (imam digitalni termometar u prostoriji - na satu)?
Zvao sam opet istog servisera (jedino njegov broj imam), on je bio mišljenja da nema dovoljno gasa i preporučio da prijavim reklamaciju.
Prvi puta je očito bilo loše pertlovanje na spoljnoj jedinici i to je bilo vidljivo (tragovi mrlje od gasa). Napominjem da spojevi na unutrašnjoj jedinici tada nisu pregledani. Da li su bakarne cevi loše termičke obrade u proizvodnji u smislu da su previše tvrde pa loše ležu na priključke? Ima li mogućnosti da se sistem pod pritiskom testira - ostavi nekoliko sati na manometru da bi se videlo ima li opet gubitka pritiska "da serviseru ne moram obezbediti stalan smeštaj", Ha, ha, ha?
Moram napomenuti da mi se jedna stvar nije svidela kod tog njihovog ovlaštenog servisera na samom početku: Pokušao je da, "jer on to tako radi", da na obe neizolovane bakarne cevi zajedno navuče samo jednu spoljnu izolaciju. Nisam pristao pa sam morao trčeći do prodavnice da nađem izolaciju (nije imao odgovarajuću manjeg preseka) i kupio za svoj novac te smo navukli izolaciju na svaku cev posebno i još jednu spolja na obe.
Hvala unapred na odgovorima.
Pozdrav,
blaki
licno, nemam neko lepo misljenje o hisensu, ali ovo cak i da je losiji nego sto jeste nema veze sa proizvodjacem. jer koliko god klima nije neki kvalitet, ona je premija za majsotora kojeg si nasao. nazalost, posto ocigledno odlicno pertluje, plasim se i da pitam da li je vakumirao sistem, jer vakumiranje pokaze uglavnom lose spojeve, bar ovako ocigledno lose, verovatnoca da je i na unutrasnjoj jedinici katastrofa je jos i veca, posebno ako je to ostalo u zidu (spojevi). po meni, jedino da nadjes nekoga pismenijeg, dobro platis, mora se sve demontirati, preprtlovati kako treba, napuniti tacno na vagu novim freonom, i onda ce biti ok. a od ovog strucnjaka da pokusas da dobijes pare nazad, posto za bolje i nije...
[ blaki @ 06.07.2023. 09:29 ] @
Citat: Klima stize sa gasom,a ti si zvao nekog ko nema blage veze da montira klimu.
Možda nisam dobro objasnio. Prvi puta naravno da je bio gas u klimi i OVLAŠTENI serviser Hisensa jedini u regionu (ružno bi od mene bilo da navedem firmu i ime) je montirao klimu bez dodavanja gasa.
Potom drugi puta kada sam prijavio da ne startuje uopšte unutrašnja jedinica (prijavljuje se u njihov centar po pozivnom broju 021 rekao bih da je u Novom Sadu) oni pošalju opet svog tog istog ovlaštenog servisera, on ustanovi curenje, vakumira deset možda petnaest minuta, ima manometre i svu opremu (osim moment ključa to sam primetio kao nedostatak ali naravno ništa mu ne govorim o tome, ružno je da ja tu nešto pametujem) puni gas, proba klimu - tada od njega saznajem recimo da klima pri grejanju nabija pritisak do 60 bara, a pri hlađenju do 20 ??? Meri on to, sve u granicama i na tome se završava.
Sada sam prijavio opet u njihov Call centar, prihvatili reklamaciju i rekli da će poslati servisera, verovatno opet tog istog.
[Ovu poruku je menjao blaki dana 06.07.2023. u 13:31 GMT+1]
[ bakara @ 06.07.2023. 16:51 ] @
Ni ne treba da dodaje gas novoj klimi, ali treba da vakumira.
Ja znam gomilu majstora, i svi do jednog su spremni da fuserisu cim se stekne prilika, ne smes nikoga vise da preporucis.
to sto je tebi uradio valjano ne znaci da kod sledeceg nece da uradi brljotinu.
Evo meni je majstor koji mi je uradio gomilu klima ostavim ga na poverenje, on iskoristi priliku da ne izvakumira, a instalacija ko za inat pusta negde u zidu...
On vice kako on nije kriv i da je uradio kako treba, a klima evidentno curi, a ja bez veze platio... i treba opet
i ja sad treba da dovedem drugog da to demontira i uradi ponovo...
to treba tuci a ne ostaviti bez nadzora.
[ blaki @ 11.07.2023. 15:53 ] @
Evo danas 11.07.2023. stigao serviser na reklamaciju koja je prijavljena 04.07.2023. Pregledao klimu i dao preporuku za zamenu. Doslovno piše u nalogu:
"Modul isključuje kompresor pre vremena. Senzor ispravan. Zahtev zamena."
[ blaki @ 25.07.2023. 10:27 ] @
Evo da javim, možda će nekome biti od koristi ubuduće, juče 24.07. posle četrnaest dana došao serviser, doneo i ugradio novu klimu. Ista marka , isti tip. Radi ko satić - puj, puj, samo da ne ureknem....
[ mjanjic @ 26.07.2023. 17:35 ] @
A kad će kod nas, po uzoru na MRCOOL klime u SAD, da počnu da prodaju klime koje možete sami da ugradite i povežete?
Ovo je postalo nenormalno, mnogi traže 90-100 evra za ugradnju plus 15 evra po metru cevi, a većina proizvođača preporučuje bar 3 metra da budu cevi ili tako nešto (čak i kad su unutrašnja i spoljašnja jedinica na pola metra, onda se cevi sa izolacijom smotaju u kotur iza spoljašnje jedinice).
[ blaki @ 29.07.2023. 14:54 ] @
Citat: mjanjic: A kad će kod nas, po uzoru na MRCOOL klime u SAD, da počnu da prodaju klime koje možete sami da ugradite i povežete?
Ovo je postalo nenormalno, mnogi traže 90-100 evra za ugradnju plus 15 evra po metru cevi, a većina proizvođača preporučuje bar 3 metra da budu cevi ili tako nešto (čak i kad su unutrašnja i spoljašnja jedinica na pola metra, onda se cevi sa izolacijom smotaju u kotur iza spoljašnje jedinice).
I u Italiji možete kupiti klimu za koju nije uslov da je mora ugraditi serviser koji se bavi klimama kao kod nas ako je verovati izjavama i snimcima kompletne ugradnje na Jutjubu. Inače za informaciju ja sam prvo pokušao da angažujem servisera iz Beograda koji se reklamirao "pod povoljnim uslovima" za 18.000 nudio ugradnju (do tri metra cevi, koliko mora za inverter minimalno) ako je klima kupljena u određenoj prodavnici u Beogradu. Iako je Kraljevo bilo na spisku ispalo je da im je "trenutno njihov dugogodišnji saradnik otkazao Ugovor prošle godine pa će videti da mi nađu zamenu". Posle prepiske pojavio se čovek ali naravno ne za taj novac, već je izračunao da će to biti 21.000 ??? Na preporuku prijatelja kontaktirao sam posle ovoga i "proverenog" servisera koji dugo godina radi u Kraljevu, on nije dolazio ali mi je telefonom rekao da je njegova cena 23.000 i da on ispod toga ne izlazi na teren.
Na kraju je klimu ugradio ovlašteni serviser Hisensa kako sam već rekao i uzeo okruglo 15.000 (cevi je trebalo 3,5 m). I sve to krajem januara kada nije sezona. Koliko pojedinci "ljušte" u sezoni zbilja ne znam.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|