[ kamicak @ 22.08.2020. 07:22 ] @
Najnoviji dizel motori iz PSA grupacije sa oznakom Blue HDI imaju problem sa rezervoarom i pumpom tečnosti za prečišćavanje izduvnih gasova.
Popravka 1000 eur.
Da li neko zna da li je PSA rešio taj problem, i ako jeste od koje godine?
[ Java Beograd @ 23.08.2020. 11:50 ] @
"Popravka" je zapravo zamena kompletnog sklopa: AdBlue rezervoar sa pumpom. Ne prodaje se odvojeno.
Mnogo članaka ima na tu temu, može se naći na netu. Izguglaj "PSA P20E8", što je greška koja se dobije u dijagnostici.

PSA je primećivao slučajeve prijave kvara zbog nekog problema sa čepom rezervoara za ureu, pa se prvo preporučuje kupovina novog čepa, pa tek onda eventualno druga intervencija.

Uobičajen način popravke kod Srba je: reprogramirati kompjuter tako da se kompletno isključi AbBlue podrška, i onda niti ubrizgava ureu u izduv, niti prati parametre, niti prijavljuje grešku.
[ kamicak @ 23.08.2020. 16:46 ] @
Vozim trenutno stari peugeot sa e-HDI pa sam hteo da zamenim sa mlađim i eto problem, a nešto baš ne bih da uzmem Opela astru K.
Karavan je u pitanju.
[ Nocni @ 23.08.2020. 17:37 ] @
Citat:
kamicak: Vozim trenutno stari peugeot sa e-HDI pa sam hteo da zamenim sa mlađim i eto problem, a nešto baš ne bih da uzmem Opela astru K.
Karavan je u pitanju.


Skroz nepovezana rečenica... Ovo "i eto problem" je nejasno... Da li taj problemčić ima auto koji si htio da uzmeš? Ovo " ne bih baš da uzimam opela astru K" je isto nejasno... Otkud baš Astra u ovoj temi... Kao da se ne može kupiti ništa drugo odnosno treće...

Šta si ti u stvari htio da pitaš tačno?
Taj problemčić koji pominješ se na psa grupaciji rješava jednostavno na više načina i ne treba nikakva 1.000 € već 5 puta manje... a nije tačna informacija da im je to (pre)čest problem... Prije 250K se rijetko dešava...
Najbolji način je probiti dpf, ne dirati katalizator i uraditi softver profesionalno i za njega i za aditivaciju.
Ako je nekome to skupo ili neko iz nekog drugog razloga to ne želi da radi jeftinije od toga je zamjena pumpe aditivacije sa polovnom koja nije skupa... pod uslovom da je fap ok.
Jedno od najgorih rješenja je uraditi softver sa kineskim programom, iščupati katalizator i fap i napraviti još veće probleme...
Softver je različit kod Pežoa i kod Citroena iako su slični ne radi se na isti način...
Još gore je ono što nude u pežo servisima najviše je bolno za novčanik...



[ kamicak @ 23.08.2020. 18:48 ] @
Izvinjavam se, obrazložiću.
Pre 4 godine sam kupio peugeot 308sw, u to vreme 2 god star 180000 na satu.
Sa njim sam bez problema se vozao od Atine, preko Azurne obale pa sve do Osla.
Od ulaganja samo potrošan materijal.
Sad bih hteo da podmladim auto, i naravno zašto ne opet Peugeot.
Pogledam malo trenutno stanje, pošto ne pratim automobilsku industriju, vidim Peugeot ima iste HDI motore samo se sad zovu Blue Hdi, i ima neki novi 1.5 HDI.
Računam isti k... samo novo pakovanje, nazovem drugara koji radi u ovlašćenom Peugeot servisu, i on mi kaže za taj problem sa Blue HDI, malo proguglam i vidim stvarno problem postoji.
Nisam ljubitelj automobila, treba mi auto karavan koji će me bezbedno, udobno i jeftino vozati po evropskim i domaćim putevima, uglavnom dužim porodičnim putovanjima,
poput mog trenutnog pežoa.
Otkud Opel?
Pa kad ukucam u pretragu na polovnim automobilima, cena 8-9000 eur, karavan star 2-3 godine, ubedljivo najveći izbor je Opel astra K.
Naravno ako neko ima neki treći predlog, vrlo rado ću poslušati.
I ovaj pežo sam kupio posle jednog posta Noćnog, gde je pisao o novim e-HDI motorima, i eto nisam pogrešio.
[ Java Beograd @ 24.08.2020. 08:14 ] @
Vidi, problem postoji. Javlja se kod nekog procenta automobila.

Ali, da kojim slučajem imaš prijatelja u nekom ovlašćenom WAG servisu - tek od njega bi čuo neverovatne priče.
Reno - oho ho!
Da ne spominjem Tojotu, BMW i Mercedesa kojima takođe ume da rikne deo, ali popraka košta 5.000 i kusur.

Mom šuraku, iz čista mira - puko blok motora. Aluminijumski. Ford 1.6 benzinac. Blok motora, zemljače! Pa ti vidi!

Dakle, ako tražiš auto koji se garant neće pokvariti - džaba ti posao.



Imamo na forumu člana "Noćni".
Kad bi on počeo da ti priča šta je sve doterano u njegov servis, i / ili šta je sve čuo od kolega iz zanatskog esnafa - ti ni jedan auto ne bi kupio.
[ ademare @ 24.08.2020. 11:58 ] @
E sad si ga sa Fordom utesio

Svi ovi motori dizelasi , i taj sto si imao i ovaj Blue su Fordovi motori .

Blue je zvanicno u ugradnji od 9. 2017 . godine .
[ Java Beograd @ 24.08.2020. 12:17 ] @
Nije to Fordov motor. To su motori koji su razvijani u saradnji PSA i evropskog Forda.

Ja mislim (ali nisam 100% siguran) da je BlueHDi u ugradnji od 2015. Od 2016 - je sigurno, pošto ja imam Citroena C4 2016 sa BlueHDI 100

PSA ima mnogo veću ekonomsku snagu od evropskog Forda. (Zapravo je nemački). Ali, na Fordovu ponudu 1998.god. da učestvuje u razvoju - što da ne, lakše je kad se podeli trošak.

Otkupom Opel/Vauxal PSA dobija novu finansijsku snagu, a sad sa ujedinjenjem PSA - FCA stvorio se novi auto gigant koji će da postavlja standarde.
Ne zato šti su bogznakoliko pametni i lepi, nego, jednostavno veliki i moćni.
[ ademare @ 24.08.2020. 13:31 ] @
Motori se prave u Francuskoj u PSA fabrici . Ford ima svoju u UK .

Ovo za vreme Blue se odnosi na model koji pokretac teme ima 308 SW . Isti motor se ugradjuje u vise modela , a pocetak ne mora da bude istovremen , vec kako je koji model automobila spreman za novi motor .

Znaci motori nisu identicni u svakom pogledu , ali je Fordova osnova i tehnologija . Ovih 1.6 turbo dizel ima fordovih par verzija , a za PSA najmanje 4 .

Znas kako firme tipa PSA razmisljaju ? Da razvijemo motor , treba nam pre svega vreme . Novca bi i nasli . Daj prvo da vidimo , sta vec postoji , mozda nam nesto odgovara .

Kada su videli da su Fordovi motori dobri , bez obzira ko je finansijski jaci , svima se vise isplati da se to proizvodi i za PSA . Ford dobije neku paricu za tehnologiju , PSA ustedeli Vreme i Novac za razvoj i svi na dobitku .

[Ovu poruku je menjao ademare dana 24.08.2020. u 14:43 GMT+1]
[ HoT_Steppa @ 26.08.2020. 07:57 ] @
A zašto mora dizel? Uzmi benzinca pa ugradi TNG, imaćeš manje problema nego sa bilo kojim euro 4-5-6 dizelašem
[ kamicak @ 26.08.2020. 09:30 ] @
O tome i razmišljam, vidim da je najviše hvaljen ovaj Fordov EcoBoost, Peugeot Pure Tech kažu troši ulje,
ali šta vredi kad je izbor karavana sa benzinskim motorima jako mršav.
[ Java Beograd @ 26.08.2020. 10:21 ] @
Takvo je i moje iskustvo.

Posle oko 10 godina vožnje dizela, kad sam kupovao Citroena, planirao sam da kupim benzinca.
Nije da sam imao neko posebno loše iskustvo sa dizelom, nego eto, radi promene.

Ali, džaba ga bilo.

Na sajtu polovniautomobili, isti brend, isti model, benzinski motor - 3 automobila u ponudi, dizel motor - 3 pune stranice automobila u ponudi.
[ bordzija @ 26.08.2020. 10:28 ] @
Ja nisam imao pojma da postoje i druge motorizacije jod nekih brendova. Uvozi se samo dizel jer je prešao pun k km rashodovan je i jeftin a naša boranija se loži na nisku cenu i malu potrošnju tj : što više lima za što manje para.

Gledao sam oglase u inostranstvu (ne arapi i turci) automobili sa 400.000 km su iznutra kao novi tj nema nikakvih oštećenja. Na pola miliona progleda malo sedište vozača i kožica tu i tamo ćošak neki.
[ HoT_Steppa @ 26.08.2020. 10:59 ] @
Jeste da ih nema mnogo ali nije da ne može nešto od ovoga da se kupi (filtere sam otprilike stavio)

https://www.polovniautomobili....lume_to=1500&power_from=85
[ kamicak @ 26.08.2020. 11:45 ] @
Jeste , i kad se stavi auto star 3 godine, izađe tačno 3 automobila u ponudi.
[ HoT_Steppa @ 26.08.2020. 12:50 ] @
To samo znači da nisi ciljna grupa uvoznika polovnjaka.
Prošetaj se po salonima, vidi šta imaju od flotnih vozila, nikad se ne zna.
[ bakara @ 26.08.2020. 14:09 ] @
Moze da seta koliko hoce, nece naci takvog benzinca...

Slicnu sam dilemu ja imao prosle godine...
ja koji inace volim vozila na plin, ali mi treba vece i novije vozilo za voznju po gradu, znaci karavan ili MPV auto od tonu i po...

Benzinci su svi turbo, direktno ili indirektno ubrizgavanje, dok se raspitujes telefonom za ugradnju plina majstori svi od reda kazu da nema problema, a kada udjes malo da propitas detalje saznas da nemaju pojma i da su ugradili jedan ili ni jedan takav motor... plus svi ti motori trose dosta plina plus trose i benzin...
ma zezancija ziva... nije to atmo benzinac, a njih na novijim automobilima imas samo na malim gradskim automobilcicama koji nisu predmet mog interesovanja.

Drugo ni jedan servis nema iskustva sa odrzavanjem turbo benz motora, svi te salju u ovlasceni i sl...a nije ni da nemaju problema...to je vec za drugu temu.
I treba da das 6-7000 eura i da jos platis 700-1000eur za plin plus atest...?

na kraju logicno valjda da kupim malolitraznog dizelasa koji su prakticno dovedeni do savrsenstva malo trose a idu kao ti turbo benzinci i ima ih koliko hoces.
[ mjanjic @ 26.08.2020. 14:38 ] @
Ima onih varijanti sa fabričkim CNG-om, samo što je ograničen izbor modela, ali sam viđao Pasat karavan sa 1.4tsi, ali teško je naći nešto tako sa 3 godine starosti. Jedino kad firme vraćaju po ugovoru vozila nakon 3 ili 4 godine po sistemu staro za novo, i to ako je takav dogovor (tipa lizing i slično), jer inače firme takva vozila prvo ponude svojim zaposlenima, jer tako postignu bolju cenu, a i zaposleni će bolje da čuvaju ta vozila.
Uglavnom, jedino što sam našao da je 2017. i mlađe sa metanom je ovaj Caddy (doduše, putnički je sa 7 sedišta, pa može da posluži i za prevoz putnika i za tere): https://www.polovniautomobili....kswagen-caddy-maxi-14cng-7-sed
[ Java Beograd @ 26.08.2020. 15:03 ] @
Ima, nije da uopšte nema.
Poenta je u širini ponude.
[ HoT_Steppa @ 26.08.2020. 16:23 ] @
Citat:
bakara:na kraju logicno valjda da kupim malolitraznog dizelasa koji su prakticno dovedeni do savrsenstva malo trose a idu kao ti turbo benzinci i ima ih koliko hoces.


Savršenstvo verovatno zahteva otvaranje ovakve teme. Dizel je isti poslednjih 50-60 godina, samo se menja ubrizgavanje i računar, princip je isti.
[ bordzija @ 26.08.2020. 17:51 ] @
Nemoj tako ubacuje se mesing i plastika u motore hehe pa tri cilindra pa turbo kako se samo toga ranije nisu setili inženjeri su pravi genijalci danas. A kada vidim onaj tvin air fijatov dvocilindrični sa protutegom padnem u nesves' :-)
[ vaske2 @ 26.08.2020. 22:28 ] @
Ecoboost valja...;)
[ bakara @ 26.08.2020. 22:28 ] @
Citat:
mjanjic:
Ima onih varijanti sa fabričkim CNG-om, samo što je ograničen izbor modela, ali sam viđao Pasat karavan sa 1.4tsi, ali teško je naći nešto tako sa 3 godine starosti. Jedino kad firme vraćaju po ugovoru vozila nakon 3 ili 4 godine po sistemu staro za novo, i to ako je takav dogovor (tipa lizing i slično), jer inače firme takva vozila prvo ponude svojim zaposlenima, jer tako postignu bolju cenu, a i zaposleni će bolje da čuvaju ta vozila.
Uglavnom, jedino što sam našao da je 2017. i mlađe sa metanom je ovaj Caddy (doduše, putnički je sa 7 sedišta, pa može da posluži i za prevoz putnika i za tere): https://www.polovniautomobili....kswagen-caddy-maxi-14cng-7-sed

Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira

Uz to pricali smo o ugradnji plina u novije automobile, a metan ima da se sipa na jedno svega 3 pumpe u gradu beogradu, ako si negde drugde tek je muka.

Citat:
HoT_Steppa: Savršenstvo verovatno zahteva otvaranje ovakve teme. Dizel je isti poslednjih 50-60 godina, samo se menja ubrizgavanje i računar, princip je isti.

SUS motori su odavno isti, sam princip rada se nije nikada ni menjao, ali sve drugo oko njih jeste i povecana im je efikasnost.
Ako tako gledas i elektro motori su isti, ali se sve oko njih promenilo.

Citat:
bordzija:
Nemoj tako ubacuje se mesing i plastika u motore hehe pa tri cilindra pa turbo kako se samo toga ranije nisu setili inženjeri su pravi genijalci danas. A kada vidim onaj tvin air fijatov dvocilindrični sa protutegom padnem u nesves'

Sve su to odavno inzinjeri izmislili i setili se.
pa i ti turbo benzinci su japanci uveliko imali pocetkom devedesetih,
pa i dvocilindrasi, i trocilindrasi nisu nista novo samo se kombinuju danas na druge nacine.
[ mjanjic @ 26.08.2020. 22:57 ] @
"Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira"

Naveo sam kao primer "ponude", ima samo jedan tog godišta i mlađi, traži 308 karavan, ali je pomenuo da može i SUV ili monovolumenski, ko zna, možda ima 3008 koji zadovoljava njegove kriterijume.


Što se tiče ranijeg komentara na prethodnoj strani o tome kako su dizeli dostigli savršenstvo i idu kao turbobenzinci, upravo je obrnuto, turbobenzinci dobijaju karakteristike slične turbodizelima, odnosno relativno veliki obrtni moment. Međutim, problem je što ljudi upoređuju 1.0 turbobenzinac sa 2.0tdi i očekuju slične performanse.



A za izbor auta, ako baš hoće 308 karavan, 2017. i mlađi, pa još da je benzinac, na polovniautomobili nema nijedan :(
Pomenuta Astra K ima JEDNA. Pežo 2008, 3008, 4008 i 5008 isto nijedan! Pa koliko ih se proda kod nas, nije ni čudo...



Možda da vidi sas onima što dovoze iz Švajcarske auto po izboru, odnosno odabere na švajcarskim oglasima auto, kontaktira te naše što dovoze, i to je to. Svakako ima veći izbor nego ovde kod nas.
Evo npr. 308 karavan benzinac, sortirano po ceni rastuće: https://www.carforyou.ch/de/au...rtType=PRICE&sortOrder=ASC
isto to, samo godište 2017. i novije: https://www.carforyou.ch/de/au...rtType=PRICE&sortOrder=ASC
Kad se vide cene, jasno je kolika je kilometraža vozila iz uvoza koja se ovde prodaju za cenu koja je niža od onih najjeftinijih na stranim oglasima...

Malopre bio sa nekim društvom, i neko kaže da se "hvalio" neki njegov kolega na poslu kako je kupio 7 godina star Audi A3, 1.6tdi, prešao 210.000km, odvezao u servis koji drži lik koji je nekada radio u ovlašćenom Audi servisu, otkrili da mu je prodavac spustio kilometražu za 240.000km, dakle prava kilometraža je 450.000km, dakle oko 64k km godišnje, odnosno već nakon 3 godine je imao 200k km :)
[ kamicak @ 27.08.2020. 08:08 ] @
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.

[ bordzija @ 27.08.2020. 08:22 ] @
Mani se ćorava posla, dodaj neku hiljadarku i kupi nov auto benzinca sa garancijom 5-7 godina a pošto toliko voziš otvoreni put nećeš ni primetiti potrošnju. Osim ako nemaš neki fetiš prema uprdenim sedištima za 2 god 180 hiljada pa to je taksi.
[ kamicak @ 27.08.2020. 09:56 ] @
Koliko hiljadrki treba da dodam za nov karavan?
[ Java Beograd @ 27.08.2020. 10:02 ] @
"neku"
[ BluesRocker @ 27.08.2020. 11:20 ] @
Citat:
kamicak:
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.

Dobiješ da troši 2 litre više na autoputu.
[ bordzija @ 27.08.2020. 13:22 ] @
Evo za 11.700 evra nova dačijica džip van karavan ko lutkica, nema one koja bi ti rekla ne a i motor je trocilindrični mikser 898 kubika mala potrošnja, dugotrajan, ne kvari se nikada a možda ni tada.

http://www.polovniautomobili.c...acia-logan-mcv-prestige-tce-90



[Ovu poruku je menjao bordzija dana 27.08.2020. u 17:36 GMT+1]
[ bakara @ 27.08.2020. 14:39 ] @
Citat:
mjanjic:
"Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira"

Naveo sam kao primer "ponude", ima samo jedan tog godišta i mlađi, traži 308 karavan, ali je pomenuo da može i SUV ili monovolumenski, ko zna, možda ima 3008 koji zadovoljava njegove kriterijume.

A za izbor auta, ako baš hoće 308 karavan, 2017. i mlađi, pa još da je benzinac, na polovniautomobili nema nijedan
Pomenuta Astra K ima JEDNA. Pežo 2008, 3008, 4008 i 5008 isto nijedan! Pa koliko ih se proda kod nas, nije ni čudo...

pa o tome i pricamo
Nema ni u svajcarskoj, veruj mi ja sam bas iz svajcarske uvozio...
Ima turbo benzinaca koje sam vec objasnio zasto nisu zgodni za ugradnju plina i turbo dizela koji s enajvise i voze po evropi, njih ima veliki izbor.

A za relativno veliki auto kakav njemu treba sasvim je logicno da nema atmosferskih benzinaca, jednostavno se pomirite sa tim.

Citat:
kamicak:
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.


Da sam na tvom mestu ja bi kupio to sto sam hteo...
Nocni ti je vec objasnio da to i nije tako cest problem, i da to i ne kosta 1000eur, a ti se sada plasis necega sa cime verovatno i neces imati problema.
U ostalom tvoj sadasnji auto ima i dpf, i turbo i plivajuci tj sve ono cega se prosecan srbin plasi pa nisi imao nikakvih problema

A ko se plasi svega ko bordzija, on moze da kupi daciju karavan od 90ks i da misli da je to sve isto i da su svi ostali budale

[ bordzija @ 27.08.2020. 15:03 ] @
Ma daj pa čovek neće moći da spava svuda gde krene moraće da nosi iljadu evra proganjaće ga čep i posuda neka francuska bezvezarija. Ja sam nekada davno imao tomos motor za čamac koji je imao plastični rezervoar na sebi. Svako proleće je pucao gornji deo sa navojem i otpadao sa čepom. Verujem da je sličan problem sa ovim francuskim zakomplikacijama. Ja tu nebi mnogo razmišljo dačija trocilindrični mikser i bog da te vidi 5-7 godina. I posle prodaš nekoj naivčini i kupiš opet nov.

Ovako razmišljaš dal dpf dal egr dal čep dal cela posuda 😱 u pola noći samo čuješ krrrrc ode 1000 evra.

Ovo mi sve liči na totalnu budževinu kako bi se i dalje zadržao dizel. Dodaš 10 sistema kako bi bio "ekološki"
[ bakara @ 27.08.2020. 15:41 ] @
Zato ti vozis hyundai i ladu i nemas takve brige nego neke druge
[ bordzija @ 27.08.2020. 16:47 ] @
Pa hyundai se ne kvari sem redovnih servisa mada mi je crklo nekoliko sijalica i moram da ih menjam a mrzi me. I zeza me prekidač podizača prozora na vozačevim vratima za suvozačev prozor. Zbog nekorišćenja od policijskog časa i svesrbskog terora tokom korone. A ladu ne znam da vozim nit je koristim.
[ ademare @ 27.08.2020. 18:52 ] @
Zar se Lada ne vozi kao i svaki drugi auto , ili su potrebne specijalne vestine ?
[ AstralPro @ 27.08.2020. 19:39 ] @
Citat:
kamicak:
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.



MONDEO

https://www.polovniautomobili....820/ford-mondeo-15-tdci-akcija

Ako bas mora da bude 3 godine star onda je cena preko 9000 evra da auto valja jer ga je neko platio 25k evra
Za 9000 mozes da kupis 4 do 5 godina star Mondeo ali sa pristojnom kilometrazom. Izbegavaj automatski menjac i nema drugih problema.

Pozdrav
[ bordzija @ 27.08.2020. 20:30 ] @
@ademare probao sam par puta i to je totalna katastrofa od auta. Prvi put kada je imala rusku korpu kvačila nisam uspeo ni da je preparkiram. Nije moglo ni da se pritisne kvačilo a ni da se pusti kako treba da lada ne jurne u neki jendek. Sa druge strane opet volan, komande, pozicija za volanom... To kao da je neko sklepao da kažnjava vozače svaki dan dok ne crknu od izmučenosti i gladi jer su popravke skuplje nego za neki nemački nov auto. Zato lepo kažem ja to ne znam da vozim. Tu itamo popravim ponešto, savetujem šta da se uradi ali...

Lada je jedino za ovo:

[ component @ 28.08.2020. 11:44 ] @
bordzija, sad si mi ubacio buvu za ovu Dačiju. Uskoro dobijam drugo dete pa će mi ovaj automobil biti premali. Za sada za 12.000€ nisam video ništa bolje ovo ovoga. Ideja je bila da idemo do 20.000€ za nov, ali deo novca će ipak ići na drugu stranu tako da je budžet smanjen. Da li dati toliki novac za automobil koji je neko ranije vozio i u najboljem slučaju će biti po jedna do dve posete majstoru godišnje (ne računajući redovne servise)?
Nego, jesam li ja to specijalan slučaj pa kupujem automobil jednom u 10 godina a svi ostali na 2 godine?
[ Java Beograd @ 28.08.2020. 11:55 ] @
Malo je off topic diskutovati ovde, jer postoji tema "C segment - najbolja kupovina", i takođe " Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina" ali svejedno, mislim da za 12.000 možeš da kupiš baš baš odličan polovan auto daleeeeeko iznad ovoga šta ti nudi Dačija.

Nisi prvi, ali, da li je to baš važno?
[ bakara @ 28.08.2020. 12:35 ] @
Citat:
component: bordzija, sad si mi ubacio buvu za ovu Dačiju. Uskoro dobijam drugo dete pa će mi ovaj automobil biti premali. Za sada za 12.000€ nisam video ništa bolje ovo ovoga.

Evo ako nisi video da vidis:
https://www.polovniautomobili....enault-megane-15-dci-grandtour


kakva crna dacia pa to samo bordziji moze da padne na pamet.
[ BluesRocker @ 28.08.2020. 13:29 ] @
Ako mora karavan, mislim da nov Fiat Tipo karavan ulazi u tu cenu. Kakva Dacia za 12k, imala bi smisla ako neko ne može da priušti nov auto pa je kupi za 7000.

Ovaj uvoz iz Belgije posle 5600 pređenih km mi je sumnjiv, pogotovo što je prodavac iz Šabca :)
[ mjanjic @ 28.08.2020. 14:00 ] @
Aman ljudi, nemojte napadati ili ismejavati ljude koji razmišljaju o novoj Dačiji, tako je u početku bila priča za Škodu, a sad isto za Dačiju, a auto se solidno prodaje u Evropi - pa u Švajcarskoj su Nive zamenili Dačijom Daster ("Duster"), ako ništa drugo, bar se ne kvari svake sedmice kao Niva, a po ceni je nešto malo skuplja, ali zato 100 puta udobnija.

Ima onih koji hoće nov auto, i da ga voze bar 10 godina, ne mogu da priušte nov Audi A3 ni Hyundai i30, a i Fiat Tipo sa malo opreme i boljim motorom prelazi 15k evra, pa je Dačija relativno povoljan izbor. Mada, negde videh (da li ovde ili na nekom portalu u komentarima na vest, mislim da je u vezi 30 godina od prvog modela Clio), lik dobio novi Clio za 10200€, ali to je Clio, nije Dacia karavan!!!

Generalno, znam ljude koji se jedva nategnu finansijski da kupe neku drešinu od Pasata ili Audija, ali znam i one koji bi mogli da kupe novi A3 ili čak A4, ali kupe polovan od 15000€, sa relativno malom kilometražom, proveren, itd., ali imaju para da urade servis po PS-u i da plate neku popravku u dobrom servisu.

Sad, neko ko ima 15k evra, kupiće polovan A4 ili nešto drugo u super stanju, star 4-5 godina, a neko će za taj novac kupiti nov auto nižeg ranga. 1000 ljudi, 1000 ćudi, samo nije u redu za nekoga misliti da je budala zato što je kupio nov auto, auto industrija bi davno propala da svi hoće polovan auto star 2-3 godine u dobrom stanju, nikoe ne bi kupovao novo.
[ bordzija @ 28.08.2020. 16:42 ] @
Citat:
bakara:
Citat:
component: bordzija, sad si mi ubacio buvu za ovu Dačiju. Uskoro dobijam drugo dete pa će mi ovaj automobil biti premali. Za sada za 12.000€ nisam video ništa bolje ovo ovoga.

Evo ako nisi video da vidis:
https://www.polovniautomobili....enault-megane-15-dci-grandtour


kakva crna dacia pa to samo bordziji moze da padne na pamet.

Godina proizvodnje 2018 registrovana 2019 uvežena 2020 auto italija iz šapca uvozi iz belgije

Šijo mi ga đura.

Ima i lada khm 🤔

http://www.polovniautomobili.c...20964/lada-vesta-sw-cross-novo

Dijamant za onog šabačko italijansko belgijskog paripa.
[ Nebojsa Milanovic @ 28.08.2020. 17:38 ] @
Lada džip bajo... pardon, "crossover"

Enterijer je loša kopija Kia Ceed I generacije.
[ mjanjic @ 28.08.2020. 18:28 ] @
Vlasnik Avtovaza je praktično Renault, koji je vlasnik i Dačije, samo što su Dačije preuzeli ranije i sad je "malo" ozbiljniji brend od Lade.

Ima onaj primer taksiste iz Ivanjice koji je prešao pola miliona sa Dačijom Logan, detaljno dat spisak troškova (mislim da je bilo tipa 370.000 dinara za razne popravke i zamene), tako da se može videti isplativost posedovanja takvog auta.
Jedino mi u tom spisku nije bila jasna srpska logika: na 122k km zamenjen prednji desni homokinetički, na 125k km zamenjen prednji levi homokinetički... dakle, umesto da preventivno zameni i drugi koji se čini ispravnim, menja se na svakih nekoliko hiljada kilometara kako šta crkne. Sećam se i nekog kvara na 70k km koji je otklonjen u garantnom roku (pređeno manje od 100k km), ali generalno cena održavanja je u proseku manje od dinar po kilometru, dok je cena goriva čak i tada bila veća od 5-6 dinara po kilometru (čak i na plin).

Još kad bismo videli tako detaljan spisak svih ulaganja u neki polovan auto... ali ne za one kojima se za 2-3 godine ništa nije pokvarilo, nego da se uzme primer 10 ili 50 polovnih vozila, pa prosečan trošak za sve njih po jednom kilometru.
[ bakara @ 28.08.2020. 18:51 ] @
Koje ovde ekipa paranoika...
valjda imate oci da gledate sta kupujete i da vidite kako izgleda nov auto?

Kao da sapcani nisu znali da preteraju auto u BG da ga prodaju...

a kod dacie i nije problem motor, one prelaze brdo kilometara, ali sve drugo jeste.
[ bordzija @ 28.08.2020. 19:11 ] @
Generalno je uvek ista priča kod tih klonova kako ih ja zovem, zastarela tehnologija, ušteda na kvalitetu materijala, programirani kvarovi a CENA malo niža od originala ajd da tako kažemo. Kod novog auta uzmeš prosečne potrošnje i servise koje imaš, sabereš i pomnožiš sa brojem godina koliko planiraš da ga voziš. Prosta matematika zar ne? Klonovi pojedu barem još pola auta kroz dužu eksploataciju kako kroz povećanu potrošnju tako kroz gore navedene fore i munje.

Polovno staro 2 godine se uopšte ne isplati jer imaju jako visoku cenu ili kilometražu. Po meni je najbolje kupovati 5+ god stare automobile i voziti par godina. Normalno do tada se otprilike zna koje su boljke modela i na to obratiti pažnju.

Većina kupuje srcem a ne razumom zar ne? Ja sam uvek kupovao brend koji se probijao na tržištu i nikada se nisam zahebao. Ne u smislu neke akcije i šatro niže cene nego nn brend koji ulazi na tržište nekog kontinenta a prisutan je godinama na svetskom tržištu.

Alergičan sam kada mi neko staru tehnologiju predstavlja kao najmoderniju. To mi je onako baš, baš da povratiš a auto industrija je sklona tome.

Sve ono što je preterano nakićeno u budućnosti će samo praviti probleme. Zato srednji nivo opreme bez gedžeta ipreteranih besmislica. Ipak je to prvenstveno prevozno sredstvo.

I bakara dal imaju ili nemaju oči, skoro svi automobili danas unutra posle 200.000 km izgledaju kao novi osim ako nije majstorski i slično.