[ bordzija @ 12.09.2020. 20:19 ] @
Lend roveri koje voze komunalci i snimaju nepravilno parkirana vozila. Žena parkirala u ulici, plaćena mesečna parking karta za tu zonu. Auto bio parkiran par dana i stigle dve kazne. Tu je stalno parkiran neki auto jer ako ne obratite pažnju, fali samo onaj broj parking mesta nacrtan na ivičnjaku. Koliko smo mi zaključili gledajući, fali 10-20 cm u širini između drveta i bandere pa je parking servis odustao od mesta. Parking je gore i dole u celoj ulici.

Po meni ovo nije regularno jer dovodi vozače u zabunu. Na početku ulice je jasno postavljen znak dozvoljenog parkiranja i koja je zona. Ako će po zakonu, tu moraju da stave znak zabranjeno parkiranje i da obeleže žutom bojom? Neću da ulazim u raspravu koliko je to sve neregularno i kako su uzeli džipove da bi oprali pare i kako bi zbog visine automobila - špijunirali ljude preko ograde u njihovim kućama i dvorištima.

Drugo pitanje, šta ćemo ako nekome pukne guma pa stane da je zameni? Ako se pokvari auto i čeka šlep služba? Kako tu lupaju kazne?
[ AstralPro @ 12.09.2020. 20:30 ] @
Odneti mesecnu uplaticu u paring servis i resen problem. Ili advokat opet. Trece nema.
[ Java Beograd @ 13.09.2020. 09:01 ] @
Citat:
bordzija:Drugo pitanje, šta ćemo ako nekome pukne guma pa stane da je zameni? Ako se pokvari auto i čeka šlep služba? Kako tu lupaju kazne?

Pokvaren auto na putu/ulici - trokut. Zato i spada u obaveznu opremu.
[ Darko Nedeljković @ 13.09.2020. 11:54 ] @
Citat:
bordzija:
Drugo pitanje, šta ćemo ako nekome pukne guma pa stane da je zameni? Ako se pokvari auto i čeka šlep služba? Kako tu lupaju kazne?

Jeste glupo ali - mora ostati na kolovozu i formirati kolonu iza sebe, ne sme da nagazi trotoar, takva su pravila. Ne umeju ljudi u Srbiji malo da zloupotrebe taj zakon, pa bi i rigidnost vlasti popustila - uvek kad ti nije dobro, kad se ne osecas dovoljno skoncentrisan za bezbednu voznju, ili kad cekas nekog ali umes da odglumis navedeno, samo stanes na kolovozu i upalis sva cetiri migavca, to sto se iza tebe formira kolona 5km nije tvoj problem, nego problem grada, koji nije projektovao takve saobracajnice koje to mogu da izdrze. Kad dodje policija, ti radis sve po zakonu, na njima je izbor da li ce da te obeleze cunjevima i omoguce da tu bezbedno nastavis stajanje, ili ce da te zamole da se pomeris na suvozacko sediste, kako bi te odvezli do najblizeg slobodnog legalnog parking mesta gde ce videti da li treba da zovu hitnu pomoc, ili je dovoljno da te puste da malo predahnes pa da nastavis kad se budes osecao sposobnim za bezbedno upravljanje vozilom.
[ bordzija @ 19.09.2020. 20:00 ] @
Tosu ta DVA sporna parking mesta koja nemaju broj i ko god tu parkira popije kaznu za nepropisno parkiranje. (Crni ševrolet i mesto iznad)Koliko god onaj komunalni džip puta da prođe zalepi ti kaznu. Ovo je po meni teška prevara!
[ pajapop @ 21.09.2020. 15:06 ] @
Bogami...ovi oko sokolovo...cirkulisu samo tako...I pazi, danas se parkiram na NBGD-u preko puta Rajfajzena na parkingu (izmedju ulica)...Uplatim...Isparkiravam se kad...oko sokolovo ulazi na parking i cirkulise...E sad, dal kontrolisu kako se ko parkirao u odnosu na parking mesto ili i kontrolisu dal je ko uplatio i dal je istekla uplata??? Kao ridzovani...Uglavnom, nigde nisi vise siguran...
[ component @ 21.09.2020. 15:16 ] @
@bordzija
Ne vidim ni ja ništa sporno da se tu parkira. Nije obeleženo da je zabranjeno parkiranje. Nije zelena površina. Nije na trotoaru. Ne znam. Možda se iz ovog ugla ne vidi, ali me stvarno interesuje zašto bi ovde bilo nepropisno parkiranje.
[ pajapop @ 21.09.2020. 15:37 ] @
Citat:
component: @bordzija
Ne vidim ni ja ništa sporno da se tu parkira. Nije obeleženo da je zabranjeno parkiranje. Nije zelena površina. Nije na trotoaru. Ne znam. Možda se iz ovog ugla ne vidi, ali me stvarno interesuje zašto bi ovde bilo nepropisno parkiranje.


Ama ljudi, gde vam je logika??? Prvo, zar ne primecujes da je ovaj automobil parkiran ispred ulaza u zgradu??? Drugo, tamo gde je zonsko parkiranje, parkiranje je dozvoljeno samo na oznacenim mestima i pod uslovom da se ne zauzima vise od jednog parking mesta...a ne da neko stane tako da zauzme 2 mesta...Ona mesta koja nisu oznacena, to i nisu mesta za parkiranje. Taj prostor nije slobodan onako kako bi mi zeleli, vec nije oznacen iz nekog razloga: ili se tu nalazi hidrant, ili trafo stanica, ili ulaz u zgradu ili je slobodan prostor zbog rasksnice...ili vec uvek nesto....Ne moze bas svaki prostor da se iskoristi za parking, a ne mozemo i mi bas tako da stanemo gde nam padne na pamet....Iskereno, meni ne smeta to oko sokolovo, makar ce mo se a ja prvi..malo upristojiti...
[ ademare @ 21.09.2020. 15:52 ] @
Na ovoj slici se vide linije , tzv. horizontalna signalizacija , ali ne sve i ne najbolje .

Vidi se da linija kao da ide Sredinom drveta ?

Ovaj u crvenoj Toyoti je napravio prekrsaj jer je dosta isekao parking pored svog .

Korejski Sevrolet je na mestu koje nije parking i to nije sporno .

Za Fiat-a se ne vidi dobro da li ima linije sa obe strane , tj. oznaceno mesto za parking .

Obicno na pocetku ulice - parkinga je znak zabranjeno parkiranje osim na parkingu , to ne mora da se vidi na fotografiji . Tako da na svemu sto nije parking nije dozvoljeno parkiranje .
[ Java Beograd @ 22.09.2020. 07:45 ] @
Citat:
pajapop:... a ne mozemo i mi bas tako da stanemo gde nam padne na pamet....
Ko kaže da ne možemo?!? He, he! Idi begaj, saćeš da vidiš šta sve možemo!

Citat:
pajapop:Iskreno, meni ne smeta to oko sokolovo, makar ćemo se a ja prvi ... malo upristojiti...:D

Ma šta "smeta"!?! Stotinu puta pozdravljam kad sam dočekao taj dan, da mogu Beogradskom da prođem, a da ne vozim po šinama! Da ne pominjem Francusku, Stranjića Bana, i ostale.

Aman ljudi, pa ceo grad je bio zakrčen onima koji "stanu samo na minut i uključe "sva četiri"

Hvala *ovnaru Vesiću, za jedno jedino dobro delo u svojoj dugoj lopovskoj i lažovskoj karijeri. Iskreno hvala, ne foliram se. Jeste, ugradio se i ovde, šta je tu je. Ali ajd', sada, nema veze.

Drugi najsrećniji dan će mi biti kad počnu da voze kroz moje naselje i snimaju! Ako treba još jedno "hvala" Vesiću - nije mi teško!
[ BluesRocker @ 22.09.2020. 08:12 ] @
Citat:
Drugi najsrećniji dan će mi biti kad počnu da voze kroz moje naselje i snimaju! Ako treba još jedno "hvala" Vesiću - nije mi teško!


Je l može negde da se prijavi za tu uslugu? :)
[ Java Beograd @ 22.09.2020. 08:37 ] @
Ne može.
[ component @ 22.09.2020. 09:15 ] @
Citat:
pajapop:
Citat:
component: @bordzija
Ne vidim ni ja ništa sporno da se tu parkira. Nije obeleženo da je zabranjeno parkiranje. Nije zelena površina. Nije na trotoaru. Ne znam. Možda se iz ovog ugla ne vidi, ali me stvarno interesuje zašto bi ovde bilo nepropisno parkiranje.


Ama ljudi, gde vam je logika??? Prvo, zar ne primecujes da je ovaj automobil parkiran ispred ulaza u zgradu??? Drugo, tamo gde je zonsko parkiranje, parkiranje je dozvoljeno samo na oznacenim mestima i pod uslovom da se ne zauzima vise od jednog parking mesta...a ne da neko stane tako da zauzme 2 mesta...Ona mesta koja nisu oznacena, to i nisu mesta za parkiranje. Taj prostor nije slobodan onako kako bi mi zeleli, vec nije oznacen iz nekog razloga: ili se tu nalazi hidrant, ili trafo stanica, ili ulaz u zgradu ili je slobodan prostor zbog rasksnice...ili vec uvek nesto....Ne moze bas svaki prostor da se iskoristi za parking, a ne mozemo i mi bas tako da stanemo gde nam padne na pamet....Iskereno, meni ne smeta to oko sokolovo, makar ce mo se a ja prvi..malo upristojiti...:D



Načelno posmatrajući, vozilo je moguće parkirati ako to nije protivno Zakonom utvrđenim zabranama i ograničenjima. Te zabrane i ograničenja Zakonom su propisane na više načina, i to u vidu opšteg pravila (iz člana 62. stav 1) i pojedinačnih zabrana i ograničenja (čl. 64. i 66).

Vozač ne sme da zaustavi ili parkira vozilo:

1) na pešačkom prelazu i na prelazu biciklističke staze preko kolovoza kao i na odstojanju, odnosno rastojanju manjem od pet metara od tih prelaza,
2) na prelazu puta preko železničke pruge, odnosno tramvajskih šina i na rastojanju, odnosno odstojanju manjem od pet metara od prelaza, kao i u blizini železničke pruge, odnosno tramvajskih šina, ako se time sprečava saobraćaj vozila koja se kreću po šinama,
3) na raskrsnici i na odstojanju, odnosno rastojanju manjem od pet metara od najbliže ivice poprečnog kolovoza,
4) u tunelu, u podvožnjaku, u galeriji, na mostu, na nadvožnjaku,
5) u blizini vrha prevoja ili u krivini gde je preglednost puta nedovoljna ili se obilaženje vozila ne može izvršiti bez opasnosti,
6) na delu puta gde bi širina slobodnog prolaza od zaustavljenog ili parkiranog vozila do neisprekidane uzdužne linije na kolovozu, suprotne ivice kolovoza ili prepreke na putu bila manja od tri metra,
7) na mestu na kome bi zaklanjalo saobraćajni znak,
8) na biciklističkoj stazi, odnosno traci,
8a) na pešačko-biciklističkoj stazi,
9) na stajalištu za vozila javnog saobraćaja i na odstojanju, odnosno rastojanju manjem od 15 metara ispred i iza oznake na kolovozu kojim je stajalište označeno,
10) na putu na kome su kolovozne trake fizički odvojene, osim ako je to dozvoljeno saobraćajnim znakom,
11) iznad priključka na vodovodnu mrežu i ulaza u kanalizaciju ili drugu mrežu komunalnih službi,
12) na mestu na kome bi se onemogućio pristup drugom vozilu radi parkiranja ili izlazak nekom već parkiranom vozilu,
13) na trotoaru, osim ako je to dozvoljeno (regulisano) saobraćajnom signalizacijom, i ako na trotoaru, kada je vozilo parkirano, ostane slobodan prolaz za pešake najmanje širine 1,60 metara, koji ne sme biti uz ivicu kolovoza,
14) na pešačkoj stazi, odnosno na delu trotoara koji je namenjen za kretanje lica sa posebnim potrebama,
15) na trgovima, na pešačkoj zoni i protivpožarnom putu,
16) na pristupnoj saobraćajnici, kolskom prolazu između stambenih zgrada, odnosno prolazima u blokovima naselja,
17) na saobraćajnicima van uličnih parkirališta koje povezuju parking prostore i stambene zgrade sa drugim saobraćajnicama,
18) na kolskom ulazu, odnosno izlazu iz zgrade, dvorišta ili garaže,
19) na saobraćajnoj traci za uključivanje, isključivanje, zaustavnoj traci, saobraćajnoj traci za vozila javnog prevoza i tramvajskoj baštici,
20) na parking mestu koje je dopunskom tablom saobraćajnog znaka ili oznakom na kolovozu obeleženo kao mesto za parkiranje za vozila za osobe sa invaliditetom, ako na vozilu ne poseduje odgovarajuću oznaku,
21) na parking mestu koje je dopunskom tablom saobraćajnog znaka ili oznakom na kolovozu označeno kao mesto rezervisano za vozila određenih korisnika, kada vozilo kojim upravlja ne pripada tim vozilima,
22) na površinama na kojima je saobraćajnim znakom zabranjen saobraćaj vozila.
Izuzetno od stava 1. tač. 1) i 3) ovog člana, u slučaju raskrsnica, pešačkih prelaza, odnosno prelaza biciklističke staze preko kolovoza, koji se nalaze u jednosmernoj ulici, dozvoljeno je zaustavljanje i parkiranje vozila i na odstojanju manjem od pet metara nakon tih raskrsnica, odnosno prelaza, posmatrano u dozvoljenom smeru kretanja u toj ulici.


Po slici ne vidim da spada pod bilo koju tačku. Jedino možeš reći da je ulaz u zgradu 18), ali nije kolski ulaz. Ovo izgledaju kao obična vrata. Možda je 11) problem, ali to se ne vidi sa slike.
[ pajapop @ 22.09.2020. 12:58 ] @
Citat:
component: Načelno posmatrajući, vozilo je moguće parkirati ako to nije protivno Zakonom utvrđenim zabranama i ograničenjima.


Nacelno...previdja se osnovna cinjenica, a to je ZONSKO PARKIRANJE. Kod zonskog parkiranja, gde primat ili monopol...zovi kako hoces, ima firma ili organizacija, parkiranje je moguce samo na oznacenim mestima, koja su i predvidjena zbog naplate. Znaci, pre svega u interesu te firme je da oznace sto veci broj mesta (da bi vise naplatili). Ali, iz nekog razloga, nisu obelezili bas sva potencijalna mesta. Ako oni ta mesta nisu oznacili, to ne znaci da ti mozes tu da stanes i da se sad pravis Tosa....kao, ti si pametan, zafrknuo si sistem....ne mogu ti nista...Ma mogu...evo sad ima to oko sokolovo, pa ti se i dalje parkiraj gde hoces, oni ce da klepaju po usima..pa kome se pre dosadi....
[ nkrgovic @ 22.09.2020. 13:08 ] @
Nacelno ili ne, ne postoji "zakon o zonskom parkiranju", pa samim tim, ako zakon kaze da nesto sme, ti imas puno pravo da povedes upravni spor i zalis se. Ako je zakon na tvojoj strani, morao bi da dobijes. Mozda neki advokat ima zivaca da se smara sa ovim, pro bono publicum, ili da sebi gradi reputaciju... ili njega kazne pa se zainati.

Inace, apsolutno LUDIM od koncepta "samo na 5 minuta" i blokiranja npr. Prvomajske u Zemunu istima. Jos kad bi neko sprecio lokalne "privrednike" da blokiraju dva parking mesta tako sto izbace reklamu za svoju radnju / kantice da im "cuva parking mesto" / stolicu gde sede... pa da moze i da se funkcionise. Ali da, ne prolaze ovi gde nije zona...
[ pajapop @ 22.09.2020. 13:16 ] @
Citat:
nkrgovic

Inace, apsolutno LUDIM od koncepta "samo na 5 minuta" i blokiranja npr. Prvomajske u Zemunu istima.


E...izvini...a el' moze samo kod "Auto Mike"....na brzaka...ulje i filteri....samo 5 min......Plizzzz....
[ since1986BC @ 22.09.2020. 14:09 ] @
Danas.rs, Lični stavovi - Zašto je „oko sokolovo“ pravno neupotrebljivo? - Nenad Jevtić, pravnik
https://www.danas.rs/dijalog/l...okolovo-pravno-neupotrebljivo/

Poduži tekst, dosta dobar. Ali ovo je Srbija i ne znam ko će da ulazi u pravni proces umesto da plati kaznu.
Takvi smo, obično slegnemo ramenima.

edit:
Originalni sadržaj ovde na linku (lakše za čitanje)
https://www.pravniportal.com/sta-je-problem-sa-okom-sokolovim/
[ Java Beograd @ 22.09.2020. 15:17 ] @
Dobar članak!
[ Darko Nedeljković @ 22.09.2020. 16:54 ] @
Citat:
Java Beograd:

Ma šta "smeta"!?! Stotinu puta pozdravljam kad sam dočekao taj dan, da mogu Beogradskom da prođem, a da ne vozim po šinama! Da ne pominjem Francusku, Stranjića Bana, i ostale.

Cekaj malo, nesto mi ovde nije jasno, ti prodjes pesice, ili automobilom?

Citat:
Aman ljudi, pa ceo grad je bio zakrčen onima koji "stanu samo na minut i uključe "sva četiri"

Aaaa, znaci ti prodjes automobilom?
Pa, cudi me da znas da vozis, a ne znas propise - jedino tako je i legalno. Stanes na kolovozu kud ljudi voze, prethodno proveris samo da nema znaka zabrane i ako nema, na kolovozu sa ukljucena sva cetiri migavca mozes stajati koliko god hoces. Problem je sto su beogradski vozaci iz solidarnosti sa drugim vozacima koji nece tako lako moci da obidju parkirano vozilo bili privikli da penju automobile na trotoare, sto je zabranjeno raditi. Zapamtite jednom za svagda - kolovoz sluzi za parkiranje, a ne trotoar. To sto parkiranjem uzrokujete saobravajni kolaps, to je problem onoga ko je takve uske ulice projektovao, a ne vas.

Joj kako cu ja da uzivam kad dodje taj dan da beogradjani ukapiraju da mogu slobodno da stanu na sred kolovoza, ukljuce sva cetiri migavca i odu negde da se zezaju
[ SlobaBgd @ 22.09.2020. 17:09 ] @
Citat:
kolovoz sluzi za parkiranje

Jeste, zato se tako i zove!
[ pajapop @ 22.09.2020. 18:51 ] @
Citat:
Darko Nedeljković:
Zapamtite jednom za svagda - kolovoz sluzi za parkiranje, a ne trotoar.


Zapamticemo da je: Kolovoz je deo puta namenjen prvenstveno za kretanje vozila. Kolovozna traka je uzduzni deo kolovoza namenjen za saobracaj vozila u jednom smeru. Saobracajna traka je obelezeni uzuduzni deo kolovozne trake namenjen za saobracaj jedne kolone vozila. Trotoar je posebno uredjen deo puta pored kolovoza namenjen prvenstveno za kretanje pesaka. Parkiraliste je deo puta namenjen, uredjen i oznacen prvenstveno za parkiranje vozila, koji se sastoji od jednog ili vise parking mesta. Parking mesto je oznaceni deo parkiralista namenjen za parkiranje jednog vozila.





Citat:
Darko Nedeljković:
To sto parkiranjem uzrokujete saobracajni kolaps, to je problem onoga ko je takve uske ulice projektovao, a ne vas.


Znaci...kad nastane saobracajni kolaps..to se Nedeljkovic svrcka po gradu...

[ Darko Nedeljković @ 22.09.2020. 18:56 ] @
Ja uopste ne znam zasto se ovo sa dzipovima objavljuje kao novost, ti dzipovi za regulisanje parkiranja se koriste u Beogradu vec trecu deceniju! Evo, malo starije da podsetim, a mladjima da pripovedim kako je sve to pocelo...

U pocetku dzipovi nisu bili LandRover, nego uglavnom Mitsubishi Pajero. vozili su ih neki kratko potsisani komunalci/kriminalci, ne mogu da se setim kako su ih tada tacno zvali. Nosili su tamne naocare i uniformu koja se sastojala od kozne jakne uvucene u donji deo trenerki. Oni su imali spisak ulica kojima su se vozili u svojim dzipovima i "snimali" nepropisno parkirane automobile. Kad bi snimili vozilo sa ukljucena sva cetiri migavca u kom sedi vozac, ne bi bilo nikakvih sankcija. Ali, kada bi uocili nepropisno parkirano vozilo, hrabro bi krenuli u akciju kaznjavanja. Moram da naglasim da u to vreme ti komunalci/kriminalci nisu uzivali nikakvu zastitu zakona, vozac je mogao da im ne plati nista kad ga uhvate da je nepropisno parkirao. Zato su oni morali da pribegavaju specijalnom lukavstvu - da auto oteraju i sakriju, a potom zovu vlasnika i traze da plati kako bi dobio svoj auto nazad. Ljudi bas nikako nisu voleli te kriminalce/komunalce, govorili su da je to sto rade pljacka, protivzakonito otimanje novca od od postenih gradjana... ali su se retko usudjivali da slucaj predaju na resavanje sudu, jer su znali da od toga nema nista. Radije bi samo platili to sto se trazi i ubuduce pazili da ne parkiraju nedozvoljeno. Ili jos bolje, ako je moguce da uopste ne dolaze u beograd.

U drugoj fazi, ljudi koji se bave borbom protiv zabranjenog parkiranja su konacno dobili veca ovlascenja. Promenili su trenerku i koznu jaknu radnim kombinezonima, nisu morali krisom da odvoze automobile da niko ne vidi i da ih kriju, nego su mogli na ocigled svih da ih podignu kamionom-paukom i odvezu na svima poznato mesto, gde vlasnik moze da dodje, plati i uzme svoj auto. Ali, komunalci/kriminalci nisu bili bas zadovoljni tim promenama, nije im se svidelo sto su ih iz dzipova prebacili u kamione-paukove i sto su ranije u jakni upasanoj u trenerku bili ugledni gradjani a sad u kombinezonima deluju kao neki automehanicari. Zaradjivali su mnogo manje, a i dalje su to sto rade ljudi nazivali pljackom i protivzakonitim otimanjem novca od postenih gradjana.

Zbog toga je doslo do trece faze, da ne moraju da se prljaju kacenjem kandzi na tockove, nego samo setaju, nose tablet, ukucavaju podatke i kace papirice za brisace. To im je malo popravilo ugled, ali je i dalje bilo veoma ponizavajuce - nekad su vozili dzipove, a sada da idu pesice.

Na kraju je neminovnost bila da dodje do cetvrte faze, da im se opet odobre dzipovi. Sada se ponovo vozaju ulicama sa spiska kao 90ih i snimaju nelegalno parkirane automobile bez vozaca, a prava su im toliko uznapredovala da uopste ne moraju ni da kradu i sakrivaju automobile, ni da ih odnose paukom, ni da izlaze da im bilo sta kace za brisac. Idealno. Doduse, ljudi ih jos uvek ne vole i govore da je to sto rade protivzakonito i plackasko otimanje novca od naroda, ali i dalje radije placaju radije nego da slucaj predaju sudu. Neke stvari se ipak nikada nece promeniti.
[ Darko Nedeljković @ 22.09.2020. 19:07 ] @
Citat:
pajapop:

Zapamticemo da je: Kolovoz je deo puta namenjen prvenstveno za kretanje vozila.

Pa to i ja isto kazem - prvenstveno za kretanje, drugenstveno za parkiranje


Citat:
Znaci...kad nastane saobracajni kolaps..to se Nedeljkovic svrcka po gradu...

A ne, ja u Beograd vise ne dolazim, osim ako zatreba, daleko bilo, nekog da dovezem u urgentni centar. A to se uvek radilo u situacijama krajnjeg ocaja kad unapred znas da legalno parking mesto naci neces, a da ce devedesetih komunalci/kriminalci naici sa dzipom, sakriti ti auto pa moras platiti, a danas ce isto naici sa dzipom, nece ti sakriti ali isto moras platiti. Ali, sta se tu moze, zivot je ipak vazniji od para. Kad me neko pita mogu li da odvezem njega i dete u urgentni centar, ja pitam "u kom gradu" a u sebi govorim molitvu "BOZE, SAMO DA NIJE BEOGRAD, MOZE BILO KOJA EVROPSKA PRESTONICA SAMO NE BEOGRAD, SAMO NE BEOGRAD, NE BEOGRAD, NEEE..." i tu me prekine nemilosrdni odgovor - "u beogradu".
[ bordzija @ 23.09.2020. 00:10 ] @
Sve državne institucije su odavno kriminalizovane i privatizovane ALI parking servis je jedna od privih firmi koja je pala još 90tih godina demokratama u ruke! Danas su tu pljačku i kriminal doveli do savršenstva a džipove mogu da koriste i za špijuniranje preko ograde i virkanje u tuđe avlije! Kako li su oni softverski raščlanili parkiran auto na trotoaru i parkiran auto u dvorištu da mi je znati ili imaju zaposlene it debile koji klikću da ili ne?!?
[ pajapop @ 23.09.2020. 06:58 ] @
Citat:
bordzija: Kako li su oni softverski raščlanili parkiran auto na trotoaru i parkiran auto u dvorištu da mi je znati ili imaju zaposlene it debile koji klikću da ili ne?!?


Eto zadatka za naredni period. Treba da ubacimo insajdere u njihove redove.... Samo treba naci naku svalerku koja tamo radi.
[ bordzija @ 29.09.2020. 22:37 ] @
Gledam ovih dana, svaki put kada izađem na ulicu taj džip prolazi i snima. Non stop se vrte po centru Beograda.

Dok sam čekao red za poštu zapazio sam sledeće:
Čovek se parkirao na obeleženo parking mesto, još je bio u autu kada je prošao komunalac riblje oko. Dal će čoveku da stigne kazna iako nije prošlo 15 minuta ili je uvezan sa parking servisom?
[ Branimir Maksimovic @ 29.09.2020. 22:41 ] @
Parkiranj e vise manje. Kad ce poceti da naplacuju kazne onima koji prolaze na crveno?
[ bakara @ 29.09.2020. 22:45 ] @
Citat:
bordzija:

Čovek se parkirao na obeleženo parking mesto, još je bio u autu kada je prošao komunalac riblje oko. Dal će čoveku da stigne kazna iako nije prošlo 15 minuta ili je uvezan sa parking servisom?

Negde sam citao da se kazna odmah kreira ali se ceka 5 minuta uplata pre nego postane aktivna
znaci 5 minuta ima fore da plati parking.
[ bordzija @ 29.09.2020. 23:35 ] @
Konkretno čovek je sedeo u pikapu dok je kolega izvadio neku kutiju i otišao. bukvalno par minuta su se zadržali i pikap je potom otišao. Kako stoje stvari sa dostavnim vozilima? Drugo pitanje, kako snima paralelno parkirane automobile tj duž ulice jedan iza drugog? Nikako? Ukapiraće brzo ljudi pa će ostavljati automobile posred ulice gde im riblje oko ne može ništa.

Šta se desi ako ja stanem na ulaz u dvorište da odem po telefon koji sam zaboravio? Milion puta se to desilo, to je minut.
Kako stoje stvari ako stanem na ulazu u dvorište i istovarujem hranu? I to traje desetak minuta.
Ili je pametnije i sigurnije da stanem na sred resavske ulice i blokiram saobraćaj?
[ Darko Nedeljković @ 30.09.2020. 11:00 ] @
Zakon je takav, nema stajanja na trotoaru, nego samo na kolovozu. Nista minut, sekund, stotinka, nanosekunda - prekrsaj je prekrsa.

Stanes lepo na kolovozu i svi srecni, svi zadovoljni. Oni iza ce da trube, a to mi dade jednu ideju - treba uvesti uho sokolovo, dzipove koji ce kruziti okolo i snimati one koji trube. Jer, upotreba sirene u naseljenom mestu je po tom gore istom zakonu najstrozije zabranjena.

Gledam nedavno u Nemackoj... sad ce neko da kaze - jeste, vazi, u nemackoj, a u evropi nema vece kaubojstine zanparkiranje od berlina... odmah se ogradjujem, nije berlin, nego neko selo u nemackoj u kom se postuje zakon, ne mogu sad da se setim kako se zove, ali nije ni bitno, takvih sigurno ima veci broj... Dakle, gledam ja, covek, nemac, dolazi kuci automobilom, da utera automobil u dvoriste mora da pregazi preko trotoara, a kapija mu zakljucana (covek starog kova, nista elektromotori i daljinci, nego najobicniji starinski kljuc i brava. I normalno, zaustavlja auto po zakonu na kolovozu, odlazi do kapije, iza njega kolona od 17 automobila strpljivo cekaju, otkljucava, vraca se u auto i odvozi ga u svoje dvoriste, potom ovi drugi prolaze. Kad ce bre, takva kultura da stigne u selo u Srbiji... mislim, u grad u Srbiji... mislim u grad u Nemackoj...

Zapetljao sam se oko toga, ne znam ni koju poentu sam hteo da dokazem... Bolje da predjem na konkretan savet... Kazu, nece pisati kazne onim automobilima gde neko sedi na vozacevom sedistu? Sta mislis, kupis onu jednu lutku na naduvavanje, kazu da ih ima prilicno realisticnih. Vozis je sa sobom gde god ides kao Viktor Lazic, a kad izadjes iz automobila, samo je prebacis na vozacevo sediste?
[ bordzija @ 30.09.2020. 12:56 ] @
Pa tu je onda dovoljan i samo torzo na naduvavanje koji se po potrebi mune na prednje sedište? Opet to ništa ne isključuje da fotkaju i pošalju auto sa zadnje strane recimo na ulazu u dvorište. Dal kada se stane na ulici ostaviti sva 4 žmigavca ili samo ostaviti auto?
[ Darko Nedeljković @ 01.10.2020. 18:18 ] @
Nije predvidjeno koriscenje sva 4 migavca prilikom zaustavljanja i parkiranja, izuzev ako se posebno zele upozoriti ucesnicinu saobracaju na neku opasnost. Zaustavljeni automobil na autoputu jeste opasnost, a u gradu svakako nije.