[ vitaminb @ 29.03.2021. 20:54 ] @
Poštovanje,
potreban mi je savet i pomoć ljudi koji poseduju i voze ovaj automobil ili koji se u isti razumeju
Hvala unapred na diskusiji.

Kupujem polovan auto B segmenta (do oko 3500 EUR), koji bi mi koristio 50% za gradsku vožnju po Beogradu i 50% za međugradsku vožnju. Orijentisao sam se na benzince i neću prelaziti veliku godišnju kilometražu, svakako ne preko 10000 km, a verovatno i dosta manje.
Ne mogu da kažem da mi estetika nije bitna i poprilično sam se zagledao u simpatični Peugeot 207, i to 1.4 - 95 KS ili 1.6 - 120 KS. Pošto hoću da kupim auto 2009. godište i mlađi, tu je ta stvar sa tim BMW VTI motorima koji se od tada nažalost isključivo ugrađuju u pomenuti automobil...
Kao što se zna, masa ljudi gotovo pljuje ove motore i navodi razne probleme sa njima, ali je poznato da ljudi češće pišu o problemima, a ređe o pohvalama, pa sam zato hteo da se raspitam direktno kod ponosnih vlasnika istog i iz prve ruke saznam šta realno mogu da očekujem, da li ta priča iole ima smisla i ima li uopšte nešto dobro kod ovog automobila

Napomenuću da su 4-5 mesta iza, ali još uvek u igri:
- Mazda 2 (1.3, 90 KS ili 1.5, 103 KS)
- Seat Ibiza 4 (1.6, 105 KS; eventualno 1.2 TSI, 105 KS)
- Ford Fiesta 6 (1.4, 96 KS)
- Renault Clio 4 (1.2 TCE, 112 KS), ovaj mi se najmanje dojmi mada mislim da je dobar auto

Svaki iskustven savet i predlog je dobrodošao
Pozdrav svima!
[ Nebojsa Milanovic @ 29.03.2021. 23:32 ] @
Dobrodošao na ES :)

Prvo pitanje: Koliko imaš godina (ako imaš malo, onda ti se neobaveštenost može oprostiti)?

Drugi pitanje: Šta misliš, koliko u Srbiji uopšte a posebno na forumu ima vlasnika 207 VTi, posebno te verzije sa BMW-ovim motorom?
[ Nocni @ 30.03.2021. 00:41 ] @
Ima tih motora... u pezou 308 od pocetka proizvodnje a i u citroenima... Najviše kod ds-a...
Te priče koje si čuo su više nego osnovane... Imaju ti motori konstrukcijskih problema, prevelika je brzina uljnih isparenja, dok motor ne postigne radnu temperaturu potrošnja ulja je enormna... Troši ulje i kad se zagrije. Desava se da im crkavaju bobine a imaju problem i sa motornim kompjuterom odnosno njegovim drajverom za pobudu bobina. Više puta sam taj bosch ecu popravljao... to je kvar od par stotina eura... Na velikoj većini se taj kvar desi i bolje je popraviti nego tražiti polovan comp jer se i na tom polovnom kvar može desiti sjutra.
Auto je svakako za izbjegavanje. Svi ovi motori koje si pobrojao su bolji od njega.
[ vitaminb @ 30.03.2021. 20:57 ] @
Poštovanje @Nocni,
Hvala puno na stručnom objašnjenju!
Nakon istog definitivno odustajem od auta, koliko god da mi se estetski dopada, nema poente...
Hvala još jednom





Citat:
Nebojsa Milanovic:
Dobrodošao na ES :)

Prvo pitanje: Koliko imaš godina (ako imaš malo, onda ti se neobaveštenost može oprostiti)?

Drugi pitanje: Šta misliš, koliko u Srbiji uopšte a posebno na forumu ima vlasnika 207 VTi, posebno te verzije sa BMW-ovim motorom?


Bolje vas naš'o

1. 43

2. Stvarno nemam predstavu, to se nikad ne zna. Ukoliko neko hoće da vozi 207 benzin, relativno mlađi, on mora da bude VTi, nažalost...
[ AstralPro @ 30.03.2021. 21:17 ] @
Nemas neke razlike ako kupis stariji 207 1.4 16v sa 88 ks. Bas su male razlike u izgledu a dosta je jeftin.
Osim nesto vece potrosnje goriva taj motor nema problema.
207 je jedan od najboljih automobila u toj maloj klasi. Udoban,tih i lepo se vozi.