[ Java Beograd @ 14.09.2022. 09:20 ] @
Na žalost, imao sam veoma neprijatno iskustvo sa Tehnomanijom u junu ove godine, i ostao uskraćen za 14.000 din. Sve sam rešio, sada, pre neki dan (septembar 2022), i evo želim da podelim iskustvo sa vama, da ne krenete u pogrešne korake kao ja. Zakon kaže: Morate službeno da se obratite, i u roku od 15 dana oni moraju da vam odgovore na reklamaciju. Šta radi Tehnomanija? Celu problematiku komunikacije sa potrošačima je prepustila nekoj fantomskoj "Care & Repair" firmi. Posao te firme je da vas ignoriše, ne odgovara na mejlove, ne popravlja uređaje i tvrdi da je sve u redu. Moji pogrešni koraci 1. Usmeno obraćanje radnicima/službenicima u nekoj od prodavnica Tehnomanije. Rekla-kazala. Neće vam dati nikakav dokument da ste se žalili, a pri tome, ništa neće ni uraditi u vašu korist. Lažna obećanja. Gubljenje vremena. 2. Obraćanje Nacionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača Ha, ha, ha. Imaju tiketing sistem, i glavni zadatak je da zatvore tiket. Posavetovaće vas da se emailom obratite Tehnomaniji i Tržišnoj inspekciji 3. Obraćanje Tržišnoj inspekciji Ništa. Nula. Duplo golo. Potpuno nepotrebno. 4. Opomena pred tužbu Gubljenje vremena. Moji ispravni koraci 1. emailom se obratiti Tehnomaniji i ukazati na problem. Važno: Pisati jedino i isključivo na zvanični email koji je naveden na web sajtu. Trenutno je to (za fizička lica) [email protected] Dobićete njihove automatske, generisane odgovore i preporuke da ubuduće pišete na neke druge adrese. Nikako! Dobićete njihove automatske, generisane odgovore i preporuke da ubuduće kontaktirate "Care & Repair". Nikako! Sa "Care & Repair" niste u nikakvim obligacionim odnosima. Ništa niste platili njima, ništa od njih ne očekujete. "Care & Repair" je za vas isto što i Uprava vodovoda u španskom selu. Nemate nikakve veze sa njima. 2. Sačekati 15 dana, u kom roku imaju zakonsku obavezu da odgovore. Ukoliko ne odgovore, ili odgovore nepovoljno po vas, odmah tužiti sudu. Sve šta dobijete od "Care & Repair" (SMS, Viber poruka, email ...) - ignorišite. TUŽBA Tužba u potrošačkom sporu je besplatna. Ne treba vam advokat! Treba je napisati i predati u pisarnici suda, koji je mesno nadležan u opštini u kojoj živite. Tužba je prosta, jednostavna, sami je sročite. Mora da bude na ćirlici, naštampana u tri primeraka. Primer tužbe: Citat: TREĆI OSNOVNI SUD U BEOGRADU TUŽILAC: Pera / Mika / Laza / Žika [adresa stanovanja] TUŽENI: PREDUZEĆE ZA PROIZVODNjU I TRGOVINU TEHNOMANIJA DOO BEOGRAD Milutina Milankovića 7V, 11070 Novi Beograd TUŽBA radi raskida ugovora o prodaji robe i povraćaja plaćenog iznosa (Potrošački spor po članu 488. ZPP) Vrednost spora: [iznos] dinara Tužilac je dana [datum] u Beogradu, u prodavnici “Tehnomanija” [adresa] kupio [nešto] DOKAZ: fiskalni račun [Svojim rečima opisati problem] Zbog svega navedenog, Tužilac podnosi ovu tužbu u potrošačkom sporu radi raskida ugovora o prodaji robe i povraćaja plaćenog iznosa, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o obligacionim odnosima, i Zakona o parničnom postupku i predlaže da sud nakon sprovedenog postupka donese: P R E S U D U RASKIDA SE ugovor o prodaji zaključen dana [datum] pa se obavezuje Tuženi da Tužiocu isplati iznos od [iznos] dinara, sa zakonskom zateznom kamatom od [datum] na ime povraćaja plaćene cene robe, u roku od 15 dana pod pretnjom izvršenja. OBAVEZUJE SE Tuženi da naknadi parnične troškove Tužiocu, koliko do kraja budu iznosili, sa zakonskom zateznom kamatom od izvršnosti presude do isplate. TUŽILAC [potpis] I to je to rodžaci!!! Sačekati petnaestak dana, ročište se zakaže. Prema Zakonu o parničnom postupku, postoji samo jedno ročište. Nema "povlačenja po sudovima". Vnago, čim su dobili tužbu, kontaktirali su me, i pitali na koji račun da uplate kintu! Opa Đurđo!!! (prethodno su me ignorisali dva meseca) Ja im rekao, oni za dva dana uplatili sve do poslednje pare. Vnago znaju da nisu u pravu. Istovremeno, nemaju računicu da plaćaju skupe advokate i sudske troškove, i 99% je da će odma' da vrate kintu. "App" u mom slučaju nije prošlo, i "odrešiše kesu" Posle, podneo sam Odustanak od tužbe. Treba to uraditi, za svaki slučaj. Isto kao i tužba, ćirilica, tri primeraka, pisarnica istog suda. Primer: Citat: TREĆI OSNOVNI SUD U BEOGRADU TUŽILAC: Pera / Mika / Laza / Žika [adresa stanovanja] TUŽENI: PREDUZEĆE ZA PROIZVODNjU I TRGOVINU TEHNOMANIJA DOO BEOGRAD Milutina Milankovića 7V, 11070 Novi Beograd ODUSTAJANjE OD TUŽBE Tužilac odustaje od tužbe, protiv Tuženog, u potrošačkom sporu, koji je podignut u Trećem Osnovnom sudu u Beogradu dana [datum] koji je zaveden pod brojem [broj]. TUŽILAC [potpis] [Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 14.09.2022. u 11:38 GMT+1] |