[ bordzija @ 14.04.2023. 16:32 ] @
Pre neki dan je žena poginula na prelazu preko železničke pruge u naseljenom mestu. Voz je razneo automobil pri brzini od oko 150 kmh.

https://redportal.rs/crna-hron...uto-zena-na-mestu-ostala-mrtva

Na pružnom prelazu koji je tako smišljen kao klopka, da skreneš sa glavnog pravca direktno pod voz. Ne radi svetlosna signalizacija, iskrivljeni znakovi itd. Rampa naravno ne postoji.

[ bordzija @ 14.04.2023. 16:47 ] @
Malo malo voz raznese nekoga... Ko je sledeći?

[ Java Beograd @ 14.04.2023. 17:41 ] @
Citat:
bordzija:Malo malo voz raznese nekoga... Ko je sledeći?


Sledeći je svaki onaj ko ne stane na znak STOP pre pružnog prelaza, I PORED SVAKODNEVNOG KLIPA NA SVIM TV KANALIMA.

ALO LJUDI: ISPRED PRUGE STANI, POGLEDAJ LEVO I DESNO.

Sve i da nema znaka STOP, pa ako imaš IQ > 35 staćeš i osmotrićeš.

Ostavi se mobilnog, poruka i četovanja i lajkovanja instagrama dok voziš.
[ mjanjic @ 14.04.2023. 18:03 ] @
Stala i verenica onog rumunskog pevača, ali pogledala onako, više zbog toga što su uživo prenosili video, pa da ne kaže publika kako nije pogledala. Dakle, pogledala, ali nije ništa videla, taman krenula, naišao voz...
U celom "istočnom bloku" mnogi pružni prelazi su nepregledni, žbunje i drugo rastinje, obično neki objekat (na primer nešto ozidano dimenzija 2x2 metra, valjda za neku opremu, a postavljeno na metar od pruge), i čak i kad se lepo stane ispred prelaza, ne može sa 100% sigurnosti da se utvrdi da li nailazi voz, posebno ako taj voz nailazi brzinom većom od 100km/h, bukvalno "doleti". Jedino da izađete iz auta i dvogledom pogledate u oba smera.
[ Onaj_od_pre @ 14.04.2023. 18:18 ] @
Kinezi su to lepo rešili nadvožnjacima. Njima vozovi idu 600 km na sat... i nigde se ne sastaju put i železnica, već jedno ide ispod a drugo iznad.
[ bordzija @ 14.04.2023. 18:38 ] @
Citat:
Java Beograd: Sledeći je svaki onaj ko ne stane na znak STOP pre pružnog prelaza, I PORED SVAKODNEVNOG KLIPA NA SVIM TV KANALIMA.

ALO LJUDI: ISPRED PRUGE STANI, POGLEDAJ LEVO I DESNO.

Sve i da nema znaka STOP, pa ako imaš IQ > 35 staćeš i osmotrićeš.

Ostavi se mobilnog, poruka i četovanja i lajkovanja instagrama dok voziš.

Znači jeftinije za državu da gledamo i ginemo dok voz juri 150-200 kmh nego dastave rampe? 🤔
[ Java Beograd @ 14.04.2023. 20:23 ] @
Citat:
bordzija: Znači jeftinije za državu da gledamo i ginemo dok voz juri 150-200 kmh nego dastave rampe? 🤔
Nema rampa nikakve veze sa tim.
Imaš hiljade YT klipova nadzornih kamera gde onaj sa IQ < 35 prolazi pored spuštene rampe i gine. Šta reći? Kako njega sprečiti da pogine na pružnom prelazu?


Citat:
mjanjic: U celom "istočnom bloku" mnogi pružni prelazi su nepregledni, žbunje i drugo rastinje, obično neki objekat (na primer nešto ozidano dimenzija 2x2 metra ...

WTF! Nije mi jasno kakve veze sad ima "istočni blok", i otkud takva paušalna procena za ceo "istočni blok", šta god takva definicija značila u 2023 godini.
Na video klipu koji je bordžija postavio, pružni prelaz je potpuno pregledan, posebno za onog ko hoće da pogleda. Nikakvo rastinje, žbunje i neznamnijašta.

Evo jednog poučnog video klipa, gde su u "istočnom bloku" napravili neprejebive barijere, ali jok, ko je glup, taj je glup, oće da gine pa to ti je.




[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 14.04.2023. u 21:35 GMT+1]
[ Java Beograd @ 14.04.2023. 20:27 ] @
Ili, zipa ove britanske keve sa bebama u kolicima.



Šta nju može da spreči da gine na pruzi? Ništa. Jedino, da dete oduzme socijalna služba, ne bi li ga ikako spasila.


Kad malo bolje pogledam, vidim da na ovim prelazima u "zapadnom bloku", ima poprilično žbunja i rastinja.
[ bordzija @ 15.04.2023. 22:14 ] @
Java baš si se popalio žuljaju te rampe očigledno, koliko si dobar po komadu da se ne postave i osiguraju pružni prelazi?

Evo ti snimak iz voza. Dakle pokošeno je samo 100 metara sa svake strane prelaza što je otprilike nekoliko sekundidostupnih u vidokrugu žrtve. Dakle prelazi su klaonice.

https://m.youtube.com/watch?ti...=MjM4NTE&feature=emb_title

Po snimku se vidi da mašinovođa vozi normalno dok je ludak koji je ubio ženu pre neki dan divljao 150 kmh.

Dakle ko će odgovarati za neispravnu svetlosnu signalizaciju, pogrešno postavljene znakove, nedostatak rampi, za nasilničku vožnju kroz centar naselja utvrdiće istraga i sudstvo.

Očekujem da ministar infrastrukture i saobraćaja podnese neopozivu ostavku, očekujem da to isto uradi i direktor železnica srbije.

[ madcama @ 16.04.2023. 00:13 ] @
Citat:
bordzija:
Pre neki dan je žena poginula na prelazu preko železničke pruge u naseljenom mestu. Voz je razneo automobil pri brzini od oko 150 kmh.

https://redportal.rs/crna-hron...uto-zena-na-mestu-ostala-mrtva

Na pružnom prelazu koji je tako smišljen kao klopka, da skreneš sa glavnog pravca direktno pod voz. Ne radi svetlosna signalizacija, iskrivljeni znakovi itd. Rampa naravno ne postoji.



Vozovi kroz Popučke ne idu 150km/h. Zapravo siguran sam da ne idu više od 120km/h na celoj deonici Beograd - Valjevo.

I da, u okolini Valjeva je previše nebezbednih pružnih prelaza. Neki su na toliko lošim mestima da i uz najveću opreznost se prelazi uz visok rizik. Da li svi moraju da postoje je pitanje koje treba postaviti.

[ coldcova @ 16.04.2023. 01:00 ] @
Nasilnička vožnja za vozove, šta sve neću pročitati. Voz tamo nikad u istoriji nije išao više od 100 kmh, odakle tebi ideja da je išao 150 kmh i da svetlosna signalizacija nije bila ispravna?
[ bordzija @ 16.04.2023. 09:52 ] @
Dužina voza je 100 m.
2,5 s su protekle na snimku kamere od udarca do prolaska voza što znači da se kretao 40 m/s a to je 144km/h!
I to minimum, ako se uzme u obzir da je mašinovođa verovatno počeo da koči.


[ jovajovic100 @ 16.04.2023. 10:04 ] @
bordzija:
Na ovaj sveti dan moram da ti kazem da seruckas iz sve snage . Zena je poginula
i to je stvarno tuzno , ali zasto odma pljuvacina po zeleznici. Prelaz nema branik , i
to je tacno , ali je ona dosla iz pravca Valjeva putem koji ide uz samu prugu vise
kilometara . Na tom kobnom mestu ona je skrenula udesno preko pruge , a voz joj
dolazio sa leve , njene strane . Samo da je malo pogledala i pritisnula kocnicu i
danas bi slavila Uskrs . Vidljivost na tu stranu izvanredna , vidi se kilometar i vise ,
i da si malo pogledao po netu sve bi to saznao . Voz tu ne ide vise od 60 km .

Trenutak udara
https://media.domencms01.com/v...bba-4bba-8ced-13cb70960506.mp4

Pogled na prelaz i pravca dolaska zene



Put uz prugu

[ bordzija @ 16.04.2023. 10:35 ] @
Cena nove rampe na daljinski 650 evra komad. Koliko vredi život za železnice srbije? Mislite o tome.

[ bordzija @ 16.04.2023. 10:38 ] @
Ako ti malo bolje pogledaš snimak žena je oprezno i polako išla dok je voz jurio maksimalnom brzinom. Ne ispod 140 kmh.
[ Java Beograd @ 16.04.2023. 10:50 ] @
Rampa ko rampa - može da radi, a može i da se pokvari, pa da ne radi. Kao i sva druga tehnika.

@bordžija
Koliko ja vidim, ti si jedini koji se ovde napalio, naložio i šta sve ne.


Jedna je moja poenta: učesnik i saobraćaju MORA DA STANE NA ZNAK STOP i da dobro osmotri da li dolazi voz.

A pošto rešse ko foka, moram i da ti objasnim čemu služe onih par video klipova koje sam postavio:
nikakva tehnika, rampa i barijera ne može da zaustavi budalu koja nema svest šta je pružni prelaz.


Ja lično, odavno tvrdim da svaki pružni prelaz treba napraviti se nadvožnjakom ili podvožnjakom. To je jedino pravo i trajno rešenje.

Citat:
bordzija:Ako ti malo bolje pogledaš snimak žena je oprezno i polako išla dok je voz jurio maksimalnom brzinom. Ne ispod 140 kmh.

Ne znam zašto svojim lupetanjem diskredituješ sebe kao sagovornika.
1. Žena nije stala na znak stop. Čemu sad odokativna tvrdnja "polako išla". Šta znači "polako"?
2. Voz ide svojom propisanom brzinom.
[ ademare @ 16.04.2023. 11:11 ] @
Istina je kao i uvek negde na sredini !

Da li su pruzni prelazi u Srbiji Bezbedni ?

Naravno da nisu !!

Zasto ?

Zato sto Zeleznica kao drzavna firma nece da ulaze novac !

Bas ih briga ko mrtav ko ziv !


Argument da uvek postoji neki Idiot koji nece postovati ni obezbedjen prelaz, kao na onim snimcima , Nije argument !

Zato sto postoji Zilion Pijanih i Drogiranih idiota kojima i ne treba pruga da bi Ubili sebe ili nekog drugog u saobracaju !!


Ovde konkretno iz ko zna kojih razloga, nepaznja zene ju je kostala glave !

Nije to mlada osoba 61. godina . Sigurno je 1.000 puta prosla tuda ne gledajuci , 1.000 i prvi put ode glava !
[ bordzija @ 16.04.2023. 11:37 ] @
Citat:
Java Beograd:
Rampa ko rampa - može da radi, a može i da se pokvari, pa da ne radi. Kao i sva druga tehnika.

@bordžija
Koliko ja vidim, ti si jedini koji se ovde napalio, naložio i šta sve ne.


Jedna je moja poenta: učesnik i saobraćaju MORA DA STANE NA ZNAK STOP i da dobro osmotri da li dolazi voz


Nema znaka stop na pružnom prelazu ima samo znak da se obrati pažnja.

Dakle lupaš gluposti i nebuloze. Pošto je tu pokošeno samo 100 metara oko prelaza vozač ima nekoliko sekundi fore da uoči voz koji ide na pravcu 150 kmh. Dakle nedovoljno po svim zakonima fizike ovo su rulet prelazi.

Dakle KLAONICA!
[ bordzija @ 16.04.2023. 12:14 ] @
Citat:
jovajovic100:

Pogled na prelaz i pravca dolaska zene



Put uz prugu



Ovo je snimljeno gugl vozilom koje ima kameru postavljenu na krov u visini od oko 2,5 -3 metara dok se iz perspektive vozača u automobilu tj na visini od oko 100-120 cm ne vidi ništa od ograde i brežuljka pored puta koji je sada obrastao u travu i korov. Dakle prelazi preko pruge u valjevu su KLAONICA.

[ coldcova @ 16.04.2023. 13:28 ] @
Citat:
bordzija:
Citat:
Java Beograd:
Rampa ko rampa - može da radi, a može i da se pokvari, pa da ne radi. Kao i sva druga tehnika.

@bordžija
Koliko ja vidim, ti si jedini koji se ovde napalio, naložio i šta sve ne.


Jedna je moja poenta: učesnik i saobraćaju MORA DA STANE NA ZNAK STOP i da dobro osmotri da li dolazi voz


Nema znaka stop na pružnom prelazu ima samo znak da se obrati pažnja.

Dakle lupaš gluposti i nebuloze. Pošto je tu pokošeno samo 100 metara oko prelaza vozač ima nekoliko sekundi fore da uoči voz koji ide na pravcu 150 kmh. Dakle nedovoljno po svim zakonima fizike ovo su rulet prelazi.

Dakle KLAONICA!


Ti i dalje tvrdiš da tu voz ide 150 kmh? Daj nemoj ljudi da ti se smeju.
[ B3R1 @ 16.04.2023. 15:03 ] @
Citat:
bordzija:
Ako ti malo bolje pogledaš snimak žena je oprezno i polako išla dok je voz jurio maksimalnom brzinom. Ne ispod 140 kmh.

Jedina pruga u Srbiji gde vozovi idu preko 120 km/h je Beograd - Novi Sad, tu su brzine 160-200 km/h. Pre 3 godine inzenjer saobracaja je dao ovu analizu, gde je rekao:
Citat:
Tokom protekle dve decenije, srednja tehnička brzina (moguća maksimalna brzina) na prugama u Srbiji je bila između 60km/h i 65km/h. U praksi to je kombinacija delova mreže gde su brzine 80-120km/h, i onih gde su brzine 30-50km/h, pa i samo 10-20km/h. Srednja brzina putničkih vozova je oko 45km/h, a teretnih 25-30km/h. Srednja maksimalna brzina za koju su projektovane pruge u Srbiji je 93km/h.

Eh, kako bi Valjevcani voleli da imaju voz koji ide 150 km/h ... ali to jos dugo nece da moze. :->

Gde god sam u svetu prelazio prugu pesice, cak i u zemljama poput Nemacke ili Svajcarske gde je signalizacija besprekorno odradjena i gde postoje visestruke rampe, svetla, zvucni signali itd. uvek sam gledao levo-desno, bez obzira na sve. Prosto - navika. Takodje, prugu prelazim sto brze. Opet navika. Naravno, uvek sam posmatrao i kako ljudi bez gledanja i razmisljanja prelaze prugu, uzdajuci se u sve te sisteme zastite. Dok jednom nesto ne zataji ...

Zena sa snimka nije cak ni usporila pre pruznog prelaza, vec je nonsalantno nastavila da vozi preko pruge istom brzinom kojom je vozila po putu. Da li zato sto je taj pruzni prelaz imao signalizaciju koja nije radila ... ili je mozda signal cak i bio dat, a ona je nastavila hladno uprkos tome po principu "nece grom u koprive" (cest slucaj medju nasim vozacima) - to vec ne znamo. Dodatni problem je sto su ljudi na jugu Evrope stalno u nekom grcu, uvek je neka frka i trka, uvek negde mora da se stigne sto pre ... niko nema strpljenja.

U svakom slucaju tragedija ... :-(
[ bordzija @ 16.04.2023. 15:41 ] @
Analiziraj malo bolje taj deo pruge kod valjeva je obnovljen i mašinovođe sada divljaju 150 kmh. Uostalom imaš snimak pa analiziraj.

Klaonica železnice srbije:

[ B3R1 @ 16.04.2023. 18:45 ] @
Sa snimka se tesko moze zakljuciti brzina. Cak mi se cini da onaj auto na pocetku snimka ide brze od tog voza, a u Srbiji se ne vozi brze od 120 km/h. Ali to je nebitno ...

Bitan deo je da postoji signalizacija (na fotki se vidi znak sa 2 svetla) koja ocigledno ne funkcionise.
[ madcama @ 16.04.2023. 20:09 ] @
Bordžija još jednom, na relaciji Beograd - Valjevo - Beograd vozovi NE IDU BRŽE OD 120km/h.
Čak i na snimku koji si postavio "4K CABVIEW Bijelo Polje - Beograd (Beograd - Bar railway line - The most scenic line in Serbia)" vidi se da je Vmax=100km/h.
[ bordzija @ 16.04.2023. 22:34 ] @
Mogu da se smeju taj deo pruge je obnovljen i jurcaju a ostali poluispravni prelazi bez rampi. Uostalom imaš snimak pa digitron u ruke i izračunaj prosečnu brzinu.

Dakle i da je išao 100 kmh to je duplo veća brzina od dozvoljene u naseljenom mestu i potpada pod nasilničku vožnju.
[ coldcova @ 16.04.2023. 23:41 ] @
Citat:
bordzija: Mogu da se smeju taj deo pruge je obnovljen i jurcaju a ostali poluispravni prelazi bez rampi. Uostalom imaš snimak pa digitron u ruke i izračunaj prosečnu brzinu.

Dakle i da je išao 100 kmh to je duplo veća brzina od dozvoljene u naseljenom mestu i potpada pod nasilničku vožnju.



Jedino ako se ne sprdaš sa nama na ovom forumu, inače ti ne znaš odakle si šupalj.
[ bordzija @ 16.04.2023. 23:52 ] @
Sumnjam da je isti mašinovođa koji je presekao autobus sa đacima kod niša ubio ovu nesrećnu ženu u valjevu.

https://youtu.be/QGY_4k3ymBs
[ coldcova @ 17.04.2023. 00:02 ] @
Citat:
bordzija: Sumnjam da je isti mašinovođa koji je presekao autobus sa đacima kod niša ubio ovu nesrećnu ženu u valjevu.

https://youtu.be/QGY_4k3ymBs


E dobro je ako ti sumnjaš
[ jovajovic100 @ 17.04.2023. 08:29 ] @
Citat:
bordzija:
Sumnjam da je ...............................................

https://youtu.be/QGY_4k3ymBs

Ja ne sumnjam da si ti bot tipa bolid
[ bordzija @ 17.04.2023. 08:36 ] @
Aaa znači ubo sam suštinu hehe kladim se da je ista osoba pobila onu decu u đačkom autobusu i ovu ženu pre neki dan, zato se nigde ne pominju ni inicijali. Ili je babić otišao u mašinovođe otkad je renovirana pruga i može da se juri?

Snimak je pušten u javnost da se zaplaši sirotinja brzim vozom koji ubija po srbiji. Da se sakrije bilo bi mnogo jer su tolike pare utucali na kamere.

Stavili kamere da špijuniraju građane umesto da su te pare potrošili na sigurnosne rampe i svetlosnu sognalizaciju da poprave. Jadno da jadnije ne može biti.
[ Ulfsaar @ 17.04.2023. 09:56 ] @
Citat:
Onaj_od_pre:
Kinezi su to lepo rešili nadvožnjacima. Njima vozovi idu 600 km na sat... i nigde se ne sastaju put i železnica, već jedno ide ispod a drugo iznad.

Ovo je prava stvar. Kad nam pričaju o bolnim ali lekovitim potezima, onda i ovo treba da uključe u taj skup. Pa nek košta koliko košta, bar vredi.
[ madcama @ 17.04.2023. 10:41 ] @
Citat:
bordzija:
Mogu da se smeju taj deo pruge je obnovljen i jurcaju a ostali poluispravni prelazi bez rampi. Uostalom imaš snimak pa digitron u ruke i izračunaj prosečnu brzinu.

Dakle i da je išao 100 kmh to je duplo veća brzina od dozvoljene u naseljenom mestu i potpada pod nasilničku vožnju.


Obnovljen jeste pa sad umesto da vozovi idu 30km/h jure čak ~100km/h.

Inače lupio si notornu glupost za nasilničku vožnju. Ali pošto si trolčina ništa drugo se ni ne očekuje od tebe.
[ bordzija @ 17.04.2023. 11:37 ] @
Nasilnička vožnja kada ti juriš kroz naseljeno mesto 150 kmh iako ne postoji svetlosna i zvučna signalizacija i nema rampi.

Ovo je ubistvo sa predoumišljajem:



[ bordzija @ 17.04.2023. 15:54 ] @
Poyy od master menadžera srbie 🤗

https://www.zeleznicesrbije.co...D0%B0%D0%B4/izvrsni-direktori/

[ Mili Nebojsa @ 17.04.2023. 17:52 ] @
Citat:
bordzija:

Dakle i da je išao 100 kmh to je duplo veća brzina od dozvoljene u naseljenom mestu i potpada pod nasilničku vožnju.


Znam da neces jer si glup ko kuPac, ali aj da te pitam jel mozes da citiras clan zakona gde se navodi sta je nasilnicka voznja, a mozes i zakon koji navodi sta je nasilnicka voznja u slucaju voznje voza!
[ jovajovic100 @ 17.04.2023. 19:14 ] @
Iz doktorske disertacije mr Pamele Ercegovac

MODEL ZA PROCENU I
KOMPARACIJU RIZIKA OD NASTANKA
NESREĆA I NEZGODA NA PUTNO -
PRUZNIM PRELAZIMA
http://www.ftn.uns.ac.rs/n6647558/disertacija

Po ovome je Srbija bezbednia od EU

[ coldcova @ 17.04.2023. 19:22 ] @
Ne vidim cemu toliki trud da dokazete nesto jednoj najobicnijoj budaletini koja se sprda ovde sa svima na ovom forumu.
[ dejanet @ 17.04.2023. 19:32 ] @
Gore grafik ne prikazuje nista pametno, jer mu fale frekvencija prolaza vozova i putnickih vozila na prolazima da bi mogao da se poredi po zemljama.

Svi znamo da u EU prodje 20x vise vozova i automobila po prelazu nego u Srbiji, tako da...
[ Mili Nebojsa @ 17.04.2023. 20:08 ] @
Citat:
coldcova:
Ne vidim cemu toliki trud da dokazete nesto jednoj najobicnijoj budaletini koja se sprda ovde sa svima na ovom forumu.



Nije cilj dokazati njemu, nego pokazati da nema pojma i izmislja, a cesto i laze.
[ bordzija @ 17.04.2023. 20:23 ] @
Citat:
jovajovic100:
Iz doktorske disertacije mr Pamele Ercegovac

MODEL ZA PROCENU I
KOMPARACIJU RIZIKA OD NASTANKA
NESREĆA I NEZGODA NA PUTNO -
PRUZNIM PRELAZIMA
http://www.ftn.uns.ac.rs/n6647558/disertacija

Po ovome je Srbija bezbednia od EU


Ovo je studija dok su u srbiji vozovi išli 30 kmh kada je pešak bio brži od voza. Sada je problem što NIGDE nema sigurnosnih rampi, svetlosna i zvična signalizacija ne rade a ljudi ginu jer vozovi divljaju kroz naseljena mesta!

Dakle železnice srbije su pokretna giljotina!

Ove slaboumnike što vređaju neću ni da komentarišem. Niža liga ko i železnice strbije, amateri i nabiguzi.
[ coldcova @ 17.04.2023. 20:46 ] @
Citat:
Mili Nebojsa:
Citat:
coldcova:
Ne vidim cemu toliki trud da dokazete nesto jednoj najobicnijoj budaletini koja se sprda ovde sa svima na ovom forumu.



Nije cilj dokazati njemu, nego pokazati da nema pojma i izmislja, a cesto i laze.


A uz to je i idiot.
[ bordzija @ 17.04.2023. 23:00 ] @
Shvatam da ste sns botovi ali ćete morati da stavite rampe i signalizaciju na sve prelaze gde vozovi divljaju kroz naseljena mesta. O tome kako ministar infrastrukture i saobraćaja treba momentalno da podnese ostavku i zajedno sa direktorom železnica srbije pravac u ludnicu na oporavak.
[ coldcova @ 18.04.2023. 06:16 ] @
Za tebe su sns botovi napredna inteligencija. Čuo sam da direktori u Nemanjinoj 6 sve pišaju žuto koliko su se zabrinuli šta neka gluperda piše na forumu.
[ jovajovic100 @ 18.04.2023. 08:01 ] @
Doticnog bolida bi administatori foruma morali da hitno ture na led koji mesec .
Na javnom otvorenom forumu on optuzuje zeleznicu da se ponasa nasilnicki
da namerno ubija ljude i optuzuje macinovodju da je pobio pola Srbije iz svoje
obesti. Na forum na kome rodbina nastradale zene moze da udje bez problema
i da cita kako im tenkre sipa so na ranu , i da izazove neki bezpotrebni bolni
sudski spor . Kako li je tek roditeljima one dece koje je pobio sofer koji je zevao
u telefon kojima ponovo povredjuje rane .
Stoka bi morala pravac u ludnicu na oporavak ...
[ jovajovic100 @ 18.04.2023. 08:11 ] @


Citat:
dejanet:
Gore grafik ne prikazuje nista pametno, jer mu fale frekvencija prolaza vozova i putnickih vozila na prolazima da bi mogao da se poredi po zemljama.
Svi znamo da u EU prodje 20x vise vozova i automobila po prelazu nego u Srbiji, tako da...

Imas prikacen rad pa procitaj ...
[ B3R1 @ 18.04.2023. 09:14 ] @
Citat:
bordzija:
Shvatam da ste sns botovi ali ćete morati da stavite rampe i signalizaciju na sve prelaze gde vozovi divljaju kroz naseljena mesta.

Mislim da se obracas pogresnoj publici. :-) Inace, problemi na zeleznici nisu od juce. Jugoslovenske zeleznice su jos i pre raspada SFRJ bile najpoznatija rupetina bez dna, mesto za uhlebe, tu se apalo i drpalo decenijama, jer drzava jeste ulagala u razvoj infrastrukture, ali od svega nije bilo nista. Secam se dobro nekog famoznog projekta "Brze pruge Srbije". Koliko je samo ljudi dobilo pare za rad na tome i koliko se tek onih koji nisu radili nista ugradilo u taj posao. I sta je bilo od toga? Pa znas i sam - kao u Maratoncima: "Ne moze brze, jurimo 30 ...". :-)

A o tome sta se zbivalo od devedesetih do danas suvisno je trositi reci. ZTP je gigant u kome sedi 80% nepotrebnog kadra, samo na plate tih uhleba se trosi vise para koje bi mogle da budu potrosene na investiciono odrzavanje - signalizaciju, pruzne prelaze, rampe itd.
Citat:
O tome kako ministar infrastrukture i saobraćaja treba momentalno da podnese ostavku i zajedno sa direktorom železnica srbije pravac u ludnicu na oporavak.

Majstore, u celoj istoriji Srbije nakon raspada SFRJ, pogotovo 90-ih kada sam jos uvek bio na licu mesta, pamtim svega nekoliko slucajeva koji mogu da se izbroje prstima jedne ruke, da je neko podneo ostavku za bilo sta. A o tome da je neko odgovarao za bilo sta ... hahahahahahaha ...
[ bordzija @ 18.04.2023. 09:25 ] @
Pa da ali ovo stvarno nije u redu voz juri kroz sela & gradove i roka ljude koji nisu brzi ili vidoviti ili jedno i drugo. Kako deca tu prelaze prugu meni je nezamislivo da mi pored zgrade u ulici svakih sat vremena projuri voz 150 kmh. Železnice srbije bi trebale pod hitno da se restruktuiraju i otpuste nepotreban kadar i za taj novac da obezbede pružne prelaze kako se ovo nebi ponovo desilo. Sad mi je jasno što su kamenovali voz.

Taj voz je postao ozbiljna pretnja za istočni blok gde su ljudi siromašni i ne mogu sami da skupe pare i stave rampe. Mene blam da nema odgovarajuće automatizacije na prugama koja prati nove vozove i nove brzine.

Smeta mi voajerski nastup države koja je dala pare samo na kamere kako bi snimala tragedije.

I treba porodice nastradalih da se udruže i tuže železnice srbije kako se ovo nebi više dešavalo.

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 18.04.2023. u 10:38 GMT+1]
[ bordzija @ 18.04.2023. 10:37 ] @
Pogledajte samo na 50-100 metara kolika je šikara sa leve strane pruge, voz je izleteo i ubio ženu. Nije imala nikakve šanse protiv javašluka i fušeraja železnica srbije 🥺



Skreneš na pružni prelaz nema rampe ne radi svetlosna signalizacija, gledaš levo šikara nema ništa, pogledaš desno nema ništa, taman si polako na šinama i izleti voz raznese te. Lepo kažem klanica pružni prelazi. Istih ima i u vojvodini i isto se dešavaju tragedije.

Ako voz ide 100-150 kmh mora barem 2 kilometra sve da bude pokošeno i naravno da se postavi svetlosna signalizacija i rampe.
[ bordzija @ 18.04.2023. 10:50 ] @
Iako nema rampe, pružni prelaz šikara i voz juri 150 čak ni svetlosna signalizacija ne radi i polomljena je. Pogledajte samo ova dva potpuno različita semafora skarabudžena u novi znak.



Alan ford i grunf bi pozavideli na ovoj budževini 🙄
[ BrutalCoin @ 18.04.2023. 12:43 ] @
Na toj slici je stanje još i dobro kakvih korova ima oko pruga.
Bukvalno na nekim mestima vidljivost je do 50-tak metara.


U vreme SFRJ su se organizovale radne akcije.
"Akcijaši" su za porciju vojničkog pasulja obavljali mnoge korisne poslove.

U saavremenoj "demokratiji" gradska čistoća je partijska ispostava.
Nije njihovo da čiste i grabuljaju nego da primaju platu i izlaze na izbore.

Korov oko pruga (i puteva) jeste problem.
Zato ašove, motike, grabulje u šake i na čišćenje terena.
[ bordzija @ 19.04.2023. 00:20 ] @
Citat:
jovajovic100:
Doticnog bolida bi administatori foruma morali da hitno ture na led koji mesec .
Na javnom otvorenom forumu on optuzuje zeleznicu da se ponasa nasilnicki
da namerno ubija ljude i optuzuje macinovodju da je pobio pola Srbije iz svoje
obesti. Na forum na kome rodbina nastradale zene moze da udje bez problema
i da cita kako im tenkre sipa so na ranu , i da izazove neki bezpotrebni bolni
sudski spor . Kako li je tek roditeljima one dece koje je pobio sofer koji je zevao
u telefon kojima ponovo povredjuje rane .
Stoka bi morala pravac u ludnicu na oporavak ...


Zaključak je da se plašite zatvora? Pazi ovo na sudu prolazi bez problema te vaše trabunjarije na prvom ročištu padaju. Nepravilno postavljeni znakovi, neispravna svetlosna signalizacija, neuređeno zelenilo oko prelaza, voz divlja duplo brže od dozvoljenog u naseljenom mestu i kao šlag na tortu nema rampi? U prdekanu pa da se zaposle obrazovani i stručni a ne neki stranački polusvet pa da gazi žene i decu. Manijaci.
[ madcama @ 19.04.2023. 23:41 ] @
Alo! Za vozila u železničkom saobraćaju NE VAŽE pravila koja važe za vozila u drumskom saobraćaju. Ne podležu istim zakonima.
A pošto si sklon ubeđivanju drugih u nešto što nije tačno pronađi nam svima u kom članu kog zakona je brzina voza od 100km/h kroz naseljeno mesto nedozvoljena.
[ bordzija @ 20.04.2023. 10:55 ] @
Kako nevaži naseljeno mesto je NASELJENO MESTO! Kraj priče. Ne može da se divlja i ubija na neobeleženim pružnim prelazima ima tačno procedura koju mašinovođa nije ispoštovao. Voz mora da se zaustavi i svirne pa tek kada se uveri da nema opasnosti krene.

Sve preko 50 tj 90 je nasilnička vožnja.
[ bordzija @ 20.04.2023. 11:48 ] @
Država opstruiše i optužuje građane koji pokušavaju da očiste rastinje oko pružnih prelaza i tunela kako ljudi više nebi ginuli od vozova koji jure.

[ coldcova @ 20.04.2023. 11:57 ] @
Hahaha kako je tebi dobro !
[ Mili Nebojsa @ 20.04.2023. 16:54 ] @
Citat:
bordzija:
Voz mora da se zaustavi i svirne pa tek kada se uveri da nema opasnosti krene.




Sine, jesi ti probao nekad da se otkopcas iza ledja?
Cini mi se da bi ti to mogao, jer te krasi jedna natprirodna moc!
Natprirodno si glup!!!
[ madcama @ 20.04.2023. 18:06 ] @
Radni naziv ove teme - "Kako je Bordžija od ozbiljne stvari napravio zajebanciju".
[ bordzija @ 20.04.2023. 18:26 ] @
Da ponovimo gradivo, evo kako po protokolu prolazi voz preko pružnog prelaza koji nije obezbeđen rampama:

https://youtu.be/DZ8XRniEx84
[ Mili Nebojsa @ 20.04.2023. 20:19 ] @
Da ponovimo ocigledno, a to je da jesi glup.

Kad zavrsis sa cackanjem nosa svojim neorezanim noktima, operi i te naocare pa mozda primetis rampe!
[ bordzija @ 20.04.2023. 22:10 ] @
200.000 evra lopovi uzimaju po pružnom prelazu to je bilo pre 4 godine, danas je to verovatno pola miliona evra?

Cenu pružnog prelaza možete čuti u videu:

https://m.youtube.com/watch?v=...=MjM4NTE&feature=emb_title

I da ponovimo šta se to dobija za 200.000 evra?

Ovo:
[ Turmen @ 06.06.2023. 21:50 ] @
Svako ko očekuje da železnice Srbije, Putevi Srbije, Rampe Srbije ili bilo koja firma koja ima "Srbije" u nazivu brine o njegovoj bezbednosti, zdravlju i životu je u gadnom problemu. Svako je kovač svoje sreće. Ja i na prelazima gde je podignuta rampa, pogledam levo i desno, pauziram muziku i otvorim prozore, jer se mali milion puta desilo da rampa ne radi, podignuta, a voz prolazi. Iskusne mašinovođe sviraju kad su u blizini takvih mesta. Ne kažem da Bordžija nije u pravu, već znam gde živimo i znam da ovde mnogo bitnije stvari od pružnih prelaza ne funkcionišu kako bi trebalo 2023 godine.

Inače, ako voz do Valjeva ide brzinom 150km / h, ovih stopa krećem da tražim stan, da se preselim tamo. Lep, mali, skladan gradić, uz 30 - 45min vožnje do NBGa može biti lepa destinacija za život. Ne tako davno, do Smedereva se putovalo 2h, a do Zaječara i Bora 6h.

[Ovu poruku je menjao Turmen dana 06.06.2023. u 23:03 GMT+1]
[ B3R1 @ 07.06.2023. 11:07 ] @
Citat:
Turmen: Svako ko očekuje da železnice Srbije, Putevi Srbije, Rampe Srbije ili bilo koja firma koja ima "Srbije" u nazivu brine o njegovoj bezbednosti, zdravlju i životu je u gadnom problemu.

Bas tako. Ali tu stvari treba gledati iz malo sireg ugla. Plate ljudi koji tamo rade su katastrofalno lose. Ne govorim o menadzerima i direktorima, vec o onima kojima se poveravaju zivoti ljudi, a koje su jedva nesto malo iznad minimalca. Ako ti nekoga placas mizerno, a ocekujes ogromnu odgovornost - to nece da moze. Dodatni problem je sto su u 21. veku mladji sabrali 2 i 2 i vise nece da rade takve poslove, ili idu u zemlje gde su ti poslovi mnogo bolje placeni u srazmeri sa zivotnim troskovima ... a u Srbiju dolaze Bangladezani i Srilankanci da rade takve stvari. I onda imas ovakve stvari:

* https://n1info.rs/vesti/video-...nici-ga-navodili-na-engleskom/
* https://n1info.rs/vesti/beogra...a-neki-vozaci-ni-kuda-da-voze/

Ne, nisam rasista, nemoj da me neko pogresno shvati i ovde se ne radi o tome. Radi se o necem drugom. Te ljude uvoze iz zemalja s kojima Srbija nema nikakve sklopljene ugovore, gde nasi nemaju pojma ni kako njihove vozacke dozvole uopste izgledaju, kamoli da imaju znanja da provere da li su prave, falsifikovane ili mozda kupljene na tamosnjim pijacama, na tezgi pored slepih miseva ... :-) Znaci, tu se koristi sistem "majke-mi". Uz to, daju im odmah volan u ruke bez ikakve obuke u poznavanju grada, nasih saobracajnih propisa, vozila itd. Uz to, neki od njih dolaze iz zemalja gde se vozi kao u UK - s leve strane puta:

* https://en.wikipedia.org/wiki/Left-_and_right-hand_traffic

Ako pogledate Banglades i Sri Lanku, videcete "LHT" (left-handed traffic). Pitanje je samo dana kada ce ti ljudi napraviti zescu nesrecu ... za koju, naravno, valjda ne ocekujete da ce neko odgovarati?
[ bordzija @ 21.06.2023. 14:22 ] @
Citat:
Turmen:
Svako ko očekuje da železnice Srbije, Putevi Srbije, Rampe Srbije ili bilo koja firma koja ima "Srbije" u nazivu brine o njegovoj bezbednosti, zdravlju i životu je u gadnom problemu. Svako je kovač svoje sreće. Ja i na prelazima gde je podignuta rampa, pogledam levo i desno, pauziram muziku i otvorim prozore, jer se mali milion puta desilo da rampa ne radi, podignuta, a voz prolazi. Iskusne mašinovođe sviraju kad su u blizini takvih mesta. Ne kažem da Bordžija nije u pravu, već znam gde živimo i znam da ovde mnogo bitnije stvari od pružnih prelaza ne funkcionišu kako bi trebalo 2023 godine.

Inače, ako voz do Valjeva ide brzinom 150km / h, ovih stopa krećem da tražim stan, da se preselim tamo. Lep, mali, skladan gradić, uz 30 - 45min vožnje do NBGa može biti lepa destinacija za život. Ne tako davno, do Smedereva se putovalo 2h, a do Zaječara i Bora 6h.

[Ovu poruku je menjao Turmen dana 06.06.2023. u 23:03 GMT+1]


Ne isplati se, uviđaj traje 3 sata i još dodatna 2 sata se čeka da dođe mašinovođa. Jer je ovaj prvi što je vozio šokiran što je razneo nekoga dok je jurio kroz naseljeno mesto 150 kmh.