[ Goran_Nik86 @ 26.03.2024. 12:17 ] @
| Pozdrav drugari....
Frizider za mrznenje rade koncar model 255,crknuo je motor...
Frizider je radio na freon r12...Ladio je perfektno dodeka nije crkao motor...Namontirao sam drugi motor od drugog frizidera na r12 koju ima dobru konpresiju izvakumirao sam celi sistem,zamenii sam i filter i napunio sam sa r134...radio sam ovo i ranije na drugim frizidera i nisam imao nikakav problem...Medjutim sad mi se javlja jedan problem i to veliki.Frizider dobro ladi isparenje freona je na minus 20 odnosno 0.4 bara... za jedan i pol sat postiga temperatura unutra od minus 24 stepena...Ali kad jednom iskljuci termostat nakon sto se ponovo ukljuci usisna cev pocinje da ledi i u motora se javljaju cudni zvuci kako da ulje pljuska ali se toliko glasni ka da se prze da recimo jaja na ringlu....š.Sve dok se cuje tih zvukova koju su dosta glasni usisna cev je zaledena. Dali se neko susretao sa ovaj problem i sta noze biti uzrok ova pojava?.....Pozdrav.... |
[ Living Light @ 26.03.2024. 13:32 ] @
[ Goran_Nik86 @ 26.03.2024. 14:55 ] @
Kolega,jasno mi je sve to...znam da je na auta ide tesko preravka od r12 na r 134,medjutim preradio sam oko 15 tak frizidera od r12 na r134 zato sto r12 mnogo tesko mogu da na bavim nisam imao problema,ovo je prvi sto je pravi problem,i to je bas moji frizider ne se baca u smece zato sto spojla i u unutra je kao nov.Dali moze da pravi problem to sto je unutra mineralno ulje?
[ Living Light @ 26.03.2024. 19:13 ] @
Ili je taj drugi motor/kopresor osetljiviji za rad sa r134,
ili ulje NE odgovara gasu r134,
ili sistem sadrži neku koliÄinu VLAGE, (nije dobro osuÅ”ena instalacija),
ili isparivaÄ NIJE odgovarajuÄe konstrukcije za gas r134,
ili ... ne znam,
Rade KonÄar je Äudo! ... nije To "vox, fox" plastikaner konzerva.
poz
[ gti2 @ 26.03.2024. 20:35 ] @
LeÄenje usisne cevi znaÄi da ima previÅ”e gasa u sistemu pa kompresor dobija teÄan freon.
InaÄe, zamena za R12 je R406A, a ne R134a. Ta dva kompresora verovatno nisu isti zapreminski pa sistem ne može da se puni na vagu (po tablici). Izvuci viÅ”ak gasa pa ako i dalje "krÄka" u kompresoru, moraÅ” puniti sa R406A. Isparenje od -20ā°C je previsoko za zamrzivaÄ...
[ Goran_Nik86 @ 26.03.2024. 20:50 ] @
Da kolega,zapremniski nisu isti,kompresor koji re riknuo bio je 146w,a ovaj kojeg sam stavio je jaci 170w....Nisam ga punio na vagu zato sto nije ista zapremnina ni gas r12 i r134, vec na manometre pratim isparenje..... a pritisci i isparenja na r12 i r134 su slicne skoro iste....
[ Goran_Nik86 @ 26.03.2024. 20:56 ] @
Citat:
gti2:
LeÄenje usisne cevi znaÄi da ima previÅ”e gasa u sistemu pa kompresor dobija teÄan freon.
InaÄe, zamena za R12 je R406A, a ne R134a. Ta dva kompresora verovatno nisu isti zapreminski pa sistem ne može da se puni na vagu (po tablici). Izvuci viÅ”ak gasa pa ako i dalje "krÄka" u kompresoru, moraÅ” puniti sa R406A. Isparenje od -20ā°C je previsoko za zamrzivaÄ...
Isparenje -20C previsoko... A koliko treba biti,ja tako sam uradio nekoliko zamrznivaca nisu imale problem...Koliko po tebi treba biti isparenje?Ako je isparenje previsoko onda treba da dopunim malo gas,a ne da izvucem...
[ Goran_Nik86 @ 27.03.2024. 16:40 ] @
Kolegi,resio sam frizideru...Ispustio freona,produvao instalaciju ponovo,istisnuo sam mineralno ulje od kpmpresor i ubacio sam sinteticko...Frizider radi super,ne ledi cev isparenje je super,ali sad mi je kompresor vruc...Na ruku se skoro ne drzi,ali radi...Dali treba kompresor da se grije toliko ili ne? Inace da vam kazem da i onaj kompresor koji je crknuo se isto toliko grijao.... Pozdrav....
[ Pajapatak @ 28.03.2024. 23:23 ] @
Zamena za R12 nije R406 , ne postoji zamena za R12. R134 Äe za par meseci uniÅ”titi to multigradno ulje u tom starom kompresoru i stvoriÄe se mulj koji Äe zapuÅ”avati kapiarnu cev.
Prepunio si si sistem i zato ti tako radi kad krene. i kapilara tu nije odgovarajuÄa itd itd itd.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.