[ djolew @ 10.05.2024. 13:41 ] @
[ djolew @ 10.05.2024. 13:41 ] @
[ Java Beograd @ 10.05.2024. 13:50 ] @
Da sam na tvom mestu ja bih probao neki odmašćivač, na primer Axel Sgrasso. Ili neko sredstvo za pranje rerne. Naprskati dobro pa ostaviti da deluje neko vreme.
Probao bih i malo da zagrejem. Nabolje pištoljem na vruć vazduh. Jer, ovde je skorela mast, i tu suvu, pečenu masnoću treba razbiti. Nije baš jasno iz posta da li možda možeš mešač da odvojiš od motora? Da li motor lepo radi? Ili je i motor zaglavljen? [ djolew @ 10.05.2024. 14:05 ] @
[ veselinovic @ 10.05.2024. 22:49 ] @
Probaj karburator cleaner, cini cuda sa masnocom.
WD je potpuno nemocan sve dok ne razradis makar malo. [ DSL @ 11.05.2024. 08:34 ] @
Mislim da taj karburator kliner ili odmašćivač za kočnice imaju istu hemiju u pozadini. Ovaj drugi stvarno čuda čini kad treba oprati nešto ultra masno (lanac na dvotočkašima ili alat).
Koliko sam ukapirao, ne možeš baš ni da se osloniš na sopstvene recepture kad mešaš testo - previše ulja će napasti ovaj nosač osovine i zavući se gde ne treba, zapeći. Vidim u uputstvu da se mora poštovati i redosled stupanja sastojaka inače ode mas' (ovaaaj, ulje) u propas' (tj. u axle holder). Ja sam ubio dva , pa imam kredibilitet (ili nemam, kako s' uzme) da pričam na temu. [ djolew @ 11.05.2024. 09:52 ] @
Uspeo sam da resim problem. Stavio sam posudu na zagrejanu ringlu posto nisam imao industrijski fen, posle opet uzeo busilicu i krenuo je mesac da se vrti. Hvala na savetu.
[ bakara @ 11.05.2024. 18:31 ] @
To je zapeklo od pranja, voda je usla u tu osovinu.
Tu posudu ni slucajno ne smes prati u masini za sudove, jer ta osovina na tom modelu ne moze da se demontira. To ce vrlo brzo opet da zariba sudeci po izgledu, a ta posuda je i onako potrosni deo. Odradila je svoje. [ veselinovic @ 11.05.2024. 21:51 ] @
Citat: DSL: Mislim da taj karburator kliner ili odmašćivač za kočnice imaju istu hemiju u pozadini. Ovaj drugi stvarno čuda čini kad treba oprati nešto ultra masno (lanac na dvotočkašima ili alat). Potvrdjujem. Pored ostalog sto sam cistio odpustio je piksne u napi. Nabilo se toliko ulja unutra da se nije mogao okrenuti ni kljestima. Onaj cistac za rerne ga je malo popustio, ali sutra opet zaribavanje. WD jedva malo, ali cim se osusi WD opet zariba. Cistac kocnica je trajno odnio skorelu masnocu sa lezaja. Da, cistac karburatora i cistac kocnica su skoro identicni. Rade i na elektronici, ociste kontakte samo tako. Masnu prljavu i nagorelu plocicu takodje perfektno ocisti. Ja uvijek imam jedan radni i jedan u rezervi. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|